Palkkasin eredyksessä di:n tehtävään, jossa vaadittiin osaamista. Kuvittelin, että hänellä osaaminen on huippulaatua, muuta erehdyin! Onneksi oli koeaika (4kk), jonka aikana asia tuli ilmi. Työsuhde ei siis jatkunut tämän jälkeen! Nykyään samaa tehtävää hoitaa insinööri (AMK), ja homma tuntuu sujuvan varsin mallikkaasti! Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Insinöörit (AMK) ovat parhaita. Kokemusta on!
8
744
Vastaukset
- päinvastaisia
Itselläni on päinvastasia kokemuksia. Mielestäni kummallekin tutkinnolle on paikkansa, mutta ne valmistavat eri tyyppisiin tehtäviin. Kummankin tutkinnon suorittajista löytyy huippuja, keskitasoisia ja heikohkojakin.
- Rnsidfs
Molemmista tutkinnoista löytyy varmasti sekä osaajia, että osaamattomia. En lähtisi yhden rekrytointikokemuksen perusteella kaikille avoimessa keskustelupalstassa tuollaisia huutamaan. Sama kun saadessaan pilaantuneen jogurtin Alepasta menisi kauppatorille kiljumaan että "Alepa myy pilaantuneita tuotteita! Niiltä en enää koskaan osta!"
- Perusteekkari
Taitaapi kertoa enemmän ketjun aloittajasta kuin ko. insinööreistä tämä postaus :/
- jhkrfyutds
poika poloinen, ole koskaan palkannut ketään...
- keskinkertaisuus
..mutta meidän luokassa oli hirveät tasoerot, itse olen suunnilleen sitä keskikastia.
keskinkertaisuus kirjoitti:
..mutta meidän luokassa oli hirveät tasoerot, itse olen suunnilleen sitä keskikastia.
Usein uudehko/nuori DI- johtaja palkkaa alemman koulutuksen (siis lyhyemmän) saaneen jotta ei palkkaisi uhkaa itselleen...
- monelaista sitä on..
arkhimedes kirjoitti:
Usein uudehko/nuori DI- johtaja palkkaa alemman koulutuksen (siis lyhyemmän) saaneen jotta ei palkkaisi uhkaa itselleen...
Täällä meillä päin eräs tietääkseni palkittukin yrittäjä on sanonut, että firman menestys perehtyy siihen, että hänellä on ollut onni saada itseään osaavampia työntekijöitä.
- özlkasf
perseesi nuolemiseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2281897- 831173
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112988- 83974
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111753
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92679Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante121671- 22647