Ongelmajätteet maksutta keräykseen

hsy_asiantuntija

Varastoa siivotessa voi tehdä monenlaisia löytöjä. Käteen voi osua purkillinen epämääräisen näköistä ainetta, jonka sisällöstä ei ole mitään tietoa. Purkki voi olla iänikuisen vanha eikä sen merkinnöistä saa enää mitään selvää. Mitä teen aineelle? Onko se ongelmajätettä vai ei?

Paras tapa toimia on viedä tuntematon aine ongelmajätekeräykseen. Lähes jokaisella asukkaalla on alle kahden kilomerin matka lähimmälle ongelmajätteen keräyspisteelle. Kaikki kodin ongelmajätteet mukaan
lukien tunnistamattomat otetaan asukkailta maksutta vastaan. Kotiaan lähin ongelmajätteiden vastaanottopiste löytyy osoitteesta www.kierratys.info.

Terveisin HSY -asiantuntija

7

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ****

      ei toimi keräyspisteet ei.
      siivosin autotallini
      tulos 5 akkua, 50L jäteöljyä,25L jäähdytys nestettä,2 pakettia rotanmyrkkyä
      25L seinä maalia

      kävin tarjoamassa 3 eri paikkaan ko kasaa ja ilmoitettiin tylysti että ei oteta vastaan kun on noin paljon
      eihän tossa ole vielä paljoakaan

      nyt kysyisin miksi ei oteta vastaan jos viedään vaikka kuinka sitä mainostetaankin

      • minua kyykytettäisii

        n
        "tulos 5 akkua, 50L jäteöljyä,25L jäähdytys nestettä,2 pakettia rotanmyrkkyä
        25L seinä maalia kävin tarjoamassa 3 eri paikkaan ko kasaa ja ilmoitettiin tylysti että ei oteta vastaan kun on noin paljon..."
        tuolleen ongelmajätteiden vastaanottopaikoissa niin tavarat kyllä jäisivät lähimmän metsäautotien varteen.


      • hsy_asiantuntija

        Hei,

        Ongelmajätekontit on tarkoitettu kotitalouksien ongelmajätteille eivätkä kontit ole kovin suuria. Tarjoamasi ongelmajätemäärä on melko suuri ja näin suuret määrät kotitalouksien ongelmajätettä voikin viedä Sortti-asemille http://www.hsy.fi/jatehuolto/palvelut/vastaanotto/sorttiasemat/Sivut/default.aspx.
        Pahoittelen, jos onglemajätekonteilla ole osattu neuvoa oikeaa paikkaa tälle määrälle ongelmajätettä.

        Ystävällisin terveisin,
        HSY:n asiantuntija


      • minua kyykytettäisii
        hsy_asiantuntija kirjoitti:

        Hei,

        Ongelmajätekontit on tarkoitettu kotitalouksien ongelmajätteille eivätkä kontit ole kovin suuria. Tarjoamasi ongelmajätemäärä on melko suuri ja näin suuret määrät kotitalouksien ongelmajätettä voikin viedä Sortti-asemille http://www.hsy.fi/jatehuolto/palvelut/vastaanotto/sorttiasemat/Sivut/default.aspx.
        Pahoittelen, jos onglemajätekonteilla ole osattu neuvoa oikeaa paikkaa tälle määrälle ongelmajätettä.

        Ystävällisin terveisin,
        HSY:n asiantuntija

        Näkyy olevan lähimmälle Sortti-asemalle matkaa n. 160 km, ja käytettävänäni on mopo, jossa
        tosin on peräkärry, mutta... :-(


      • hsy_asiantuntija
        minua kyykytettäisii kirjoitti:

        Näkyy olevan lähimmälle Sortti-asemalle matkaa n. 160 km, ja käytettävänäni on mopo, jossa
        tosin on peräkärry, mutta... :-(

        Hei,
        HSY:n jätehuollon toimialueeseen kuuluu pääkaupunkiseutu ja Kirkkonummi. Vastaamme tällä palstalla pääkaupunkiseutua koskeviin kysymyksiin. Muualla asuvien kannattaa kääntyä oman alueensa jäteneuvonnan puoleen.
        Valtakunnalliset kierrätyspisteet löytyy osoitteesta http://www.kierratys.info/.

        Ystävällisin terveisin,
        HSY:n asiantuntija


      • minua kyykytettäisii
        hsy_asiantuntija kirjoitti:

        Hei,
        HSY:n jätehuollon toimialueeseen kuuluu pääkaupunkiseutu ja Kirkkonummi. Vastaamme tällä palstalla pääkaupunkiseutua koskeviin kysymyksiin. Muualla asuvien kannattaa kääntyä oman alueensa jäteneuvonnan puoleen.
        Valtakunnalliset kierrätyspisteet löytyy osoitteesta http://www.kierratys.info/.

        Ystävällisin terveisin,
        HSY:n asiantuntija

        asian ytimeen.
        En ole milloinkaan tavannut julkista valtaa käyttävää viranhaltijaa, jolle joku ongelmallinen
        asia kuuluisi.
        Kysyttäessä vastaus AINA kuuluu juuri näin; Asia ei minulle kuulu, kysy sieltä ja sieltä :-(


      • Näin toimii keräys

        Itse olen jättänyt tuollaisen p...an jauhannan takia ko. puljun portinpieleen ja kummasti ovat seuraavana päivänä nostaneet pois.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      38
      771
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe