Varastoa siivotessa voi tehdä monenlaisia löytöjä. Käteen voi osua purkillinen epämääräisen näköistä ainetta, jonka sisällöstä ei ole mitään tietoa. Purkki voi olla iänikuisen vanha eikä sen merkinnöistä saa enää mitään selvää. Mitä teen aineelle? Onko se ongelmajätettä vai ei?
Paras tapa toimia on viedä tuntematon aine ongelmajätekeräykseen. Lähes jokaisella asukkaalla on alle kahden kilomerin matka lähimmälle ongelmajätteen keräyspisteelle. Kaikki kodin ongelmajätteet mukaan
lukien tunnistamattomat otetaan asukkailta maksutta vastaan. Kotiaan lähin ongelmajätteiden vastaanottopiste löytyy osoitteesta www.kierratys.info.
Terveisin HSY -asiantuntija
Ongelmajätteet maksutta keräykseen
7
566
Vastaukset
ei toimi keräyspisteet ei.
siivosin autotallini
tulos 5 akkua, 50L jäteöljyä,25L jäähdytys nestettä,2 pakettia rotanmyrkkyä
25L seinä maalia
kävin tarjoamassa 3 eri paikkaan ko kasaa ja ilmoitettiin tylysti että ei oteta vastaan kun on noin paljon
eihän tossa ole vielä paljoakaan
nyt kysyisin miksi ei oteta vastaan jos viedään vaikka kuinka sitä mainostetaankin- minua kyykytettäisii
n
"tulos 5 akkua, 50L jäteöljyä,25L jäähdytys nestettä,2 pakettia rotanmyrkkyä
25L seinä maalia kävin tarjoamassa 3 eri paikkaan ko kasaa ja ilmoitettiin tylysti että ei oteta vastaan kun on noin paljon..."
tuolleen ongelmajätteiden vastaanottopaikoissa niin tavarat kyllä jäisivät lähimmän metsäautotien varteen. - hsy_asiantuntija
Hei,
Ongelmajätekontit on tarkoitettu kotitalouksien ongelmajätteille eivätkä kontit ole kovin suuria. Tarjoamasi ongelmajätemäärä on melko suuri ja näin suuret määrät kotitalouksien ongelmajätettä voikin viedä Sortti-asemille http://www.hsy.fi/jatehuolto/palvelut/vastaanotto/sorttiasemat/Sivut/default.aspx.
Pahoittelen, jos onglemajätekonteilla ole osattu neuvoa oikeaa paikkaa tälle määrälle ongelmajätettä.
Ystävällisin terveisin,
HSY:n asiantuntija - minua kyykytettäisii
hsy_asiantuntija kirjoitti:
Hei,
Ongelmajätekontit on tarkoitettu kotitalouksien ongelmajätteille eivätkä kontit ole kovin suuria. Tarjoamasi ongelmajätemäärä on melko suuri ja näin suuret määrät kotitalouksien ongelmajätettä voikin viedä Sortti-asemille http://www.hsy.fi/jatehuolto/palvelut/vastaanotto/sorttiasemat/Sivut/default.aspx.
Pahoittelen, jos onglemajätekonteilla ole osattu neuvoa oikeaa paikkaa tälle määrälle ongelmajätettä.
Ystävällisin terveisin,
HSY:n asiantuntijaNäkyy olevan lähimmälle Sortti-asemalle matkaa n. 160 km, ja käytettävänäni on mopo, jossa
tosin on peräkärry, mutta... :-( - hsy_asiantuntija
minua kyykytettäisii kirjoitti:
Näkyy olevan lähimmälle Sortti-asemalle matkaa n. 160 km, ja käytettävänäni on mopo, jossa
tosin on peräkärry, mutta... :-(Hei,
HSY:n jätehuollon toimialueeseen kuuluu pääkaupunkiseutu ja Kirkkonummi. Vastaamme tällä palstalla pääkaupunkiseutua koskeviin kysymyksiin. Muualla asuvien kannattaa kääntyä oman alueensa jäteneuvonnan puoleen.
Valtakunnalliset kierrätyspisteet löytyy osoitteesta http://www.kierratys.info/.
Ystävällisin terveisin,
HSY:n asiantuntija - minua kyykytettäisii
hsy_asiantuntija kirjoitti:
Hei,
HSY:n jätehuollon toimialueeseen kuuluu pääkaupunkiseutu ja Kirkkonummi. Vastaamme tällä palstalla pääkaupunkiseutua koskeviin kysymyksiin. Muualla asuvien kannattaa kääntyä oman alueensa jäteneuvonnan puoleen.
Valtakunnalliset kierrätyspisteet löytyy osoitteesta http://www.kierratys.info/.
Ystävällisin terveisin,
HSY:n asiantuntijaasian ytimeen.
En ole milloinkaan tavannut julkista valtaa käyttävää viranhaltijaa, jolle joku ongelmallinen
asia kuuluisi.
Kysyttäessä vastaus AINA kuuluu juuri näin; Asia ei minulle kuulu, kysy sieltä ja sieltä :-( - Näin toimii keräys
Itse olen jättänyt tuollaisen p...an jauhannan takia ko. puljun portinpieleen ja kummasti ovat seuraavana päivänä nostaneet pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83296MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758