Ongelmajätteet maksutta keräykseen

hsy_asiantuntija

Varastoa siivotessa voi tehdä monenlaisia löytöjä. Käteen voi osua purkillinen epämääräisen näköistä ainetta, jonka sisällöstä ei ole mitään tietoa. Purkki voi olla iänikuisen vanha eikä sen merkinnöistä saa enää mitään selvää. Mitä teen aineelle? Onko se ongelmajätettä vai ei?

Paras tapa toimia on viedä tuntematon aine ongelmajätekeräykseen. Lähes jokaisella asukkaalla on alle kahden kilomerin matka lähimmälle ongelmajätteen keräyspisteelle. Kaikki kodin ongelmajätteet mukaan
lukien tunnistamattomat otetaan asukkailta maksutta vastaan. Kotiaan lähin ongelmajätteiden vastaanottopiste löytyy osoitteesta www.kierratys.info.

Terveisin HSY -asiantuntija

7

645

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

ei toimi keräyspisteet ei.
      siivosin autotallini
      tulos 5 akkua, 50L jäteöljyä,25L jäähdytys nestettä,2 pakettia rotanmyrkkyä
      25L seinä maalia

kävin tarjoamassa 3 eri paikkaan ko kasaa ja ilmoitettiin tylysti että ei oteta vastaan kun on noin paljon
      eihän tossa ole vielä paljoakaan

nyt kysyisin miksi ei oteta vastaan jos viedään vaikka kuinka sitä mainostetaankin

• minua kyykytettäisii

n
        "tulos 5 akkua, 50L jäteöljyä,25L jäähdytys nestettä,2 pakettia rotanmyrkkyä
        25L seinä maalia kävin tarjoamassa 3 eri paikkaan ko kasaa ja ilmoitettiin tylysti että ei oteta vastaan kun on noin paljon..."
        tuolleen ongelmajätteiden vastaanottopaikoissa niin tavarat kyllä jäisivät lähimmän metsäautotien varteen.

• hsy_asiantuntija

Hei,

Ongelmajätekontit on tarkoitettu kotitalouksien ongelmajätteille eivätkä kontit ole kovin suuria. Tarjoamasi ongelmajätemäärä on melko suuri ja näin suuret määrät kotitalouksien ongelmajätettä voikin viedä Sortti-asemille http://www.hsy.fi/jatehuolto/palvelut/vastaanotto/sorttiasemat/Sivut/default.aspx.
        Pahoittelen, jos onglemajätekonteilla ole osattu neuvoa oikeaa paikkaa tälle määrälle ongelmajätettä.

Ystävällisin terveisin,
        HSY:n asiantuntija

• minua kyykytettäisii
        hsy_asiantuntija kirjoitti:

Hei,

Ongelmajätekontit on tarkoitettu kotitalouksien ongelmajätteille eivätkä kontit ole kovin suuria. Tarjoamasi ongelmajätemäärä on melko suuri ja näin suuret määrät kotitalouksien ongelmajätettä voikin viedä Sortti-asemille http://www.hsy.fi/jatehuolto/palvelut/vastaanotto/sorttiasemat/Sivut/default.aspx.
        Pahoittelen, jos onglemajätekonteilla ole osattu neuvoa oikeaa paikkaa tälle määrälle ongelmajätettä.

Ystävällisin terveisin,

Näkyy olevan lähimmälle Sortti-asemalle matkaa n. 160 km, ja käytettävänäni on mopo, jossa
        tosin on peräkärry, mutta... :-(

• hsy_asiantuntija
        minua kyykytettäisii kirjoitti:

Näkyy olevan lähimmälle Sortti-asemalle matkaa n. 160 km, ja käytettävänäni on mopo, jossa
        tosin on peräkärry, mutta... :-(

Hei,
        HSY:n jätehuollon toimialueeseen kuuluu pääkaupunkiseutu ja Kirkkonummi. Vastaamme tällä palstalla pääkaupunkiseutua koskeviin kysymyksiin. Muualla asuvien kannattaa kääntyä oman alueensa jäteneuvonnan puoleen.
        Valtakunnalliset kierrätyspisteet löytyy osoitteesta http://www.kierratys.info/.

Ystävällisin terveisin,

• minua kyykytettäisii
        hsy_asiantuntija kirjoitti:

Hei,
        HSY:n jätehuollon toimialueeseen kuuluu pääkaupunkiseutu ja Kirkkonummi. Vastaamme tällä palstalla pääkaupunkiseutua koskeviin kysymyksiin. Muualla asuvien kannattaa kääntyä oman alueensa jäteneuvonnan puoleen.
        Valtakunnalliset kierrätyspisteet löytyy osoitteesta http://www.kierratys.info/.

Ystävällisin terveisin,

asian ytimeen.
        En ole milloinkaan tavannut julkista valtaa käyttävää viranhaltijaa, jolle joku ongelmallinen
        asia kuuluisi.
        Kysyttäessä vastaus AINA kuuluu juuri näin; Asia ei minulle kuulu, kysy sieltä ja sieltä :-(

• Näin toimii keräys

Itse olen jättänyt tuollaisen p...an jauhannan takia ko. puljun portinpieleen ja kummasti ovat seuraavana päivänä nostaneet pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      51
      1439
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      169
      1244
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      1077
    4. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      1012
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      208
      954
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      13
      915
    7. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      54
      838
    8. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      29
      823
    9. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      802
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      775
    Aihe