Digispesse?????

Teotwawki

Sain kirjeen, jossa väitettiin, että olen digispesse ja siksi minun pitäisi tilata tietty tietojenkäsittelyyn erikoistunut lehti.:-XD Mistähän tuokin tieto on heille tullut????? Ovatko he saaneet selville kaikki Suomessa Tietojenkäsittelyn ammattitutkinnon suorittaneet henkilöt. Höh??? Digispesse olen sitten tästä lähtien.:-XD

9

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saako sulta kysellä sitte, ku on ongelmia vinroussin kanssa? :DD

• on itellä W 7 Enterprice, mutta sehän se heavy vaihtoehto.:-) Tosin huvittavaa on se, että tutkintoni on 10 vuotta vanha ja silloin esimerkiksi langaton tekniikka oli aivan lapsen kengissä vielä.

• Tosimies.

sit sun on pakko olla digispesse,ihihiihhihhi ihquu,tsih

• Kössönöm

Pesse mikä?

• meinaa kai spesialistia??? Digin nyt kaikki tietävät. En koe olevani spesse millään alalla.:-XD

• etkä mikään Digipesse, kyllä mä sinut tunnen =)))
      Miten muuten menee, koska sä tulet kyläilemään ;)

• Digspesse, mutta olen mä käynyt kolkuttamassa ovelle siellä melkein joka päivä, mutta sen verran hiljaiselta on näyttänyt, joten olen päätellyt, että ketään ei ole kotona.:-) Tai ainakin hyvin vähän siellä mitään tapahtuu.....:-XD

• Teotwawki kirjoitti:

Digspesse, mutta olen mä käynyt kolkuttamassa ovelle siellä melkein joka päivä, mutta sen verran hiljaiselta on näyttänyt, joten olen päätellyt, että ketään ei ole kotona.:-) Tai ainakin hyvin vähän siellä mitään tapahtuu.....:-XD

Ai sä olet alkanut haudankaivajaksi?
        Hautausalan bisnes on varmaan kannattavaa siinä vaiheessa, kun suuret ikäluokat siirtyvät hoivafirmojen asiakkaista seuraavaan vaiheeseen.

Haudankaivaja kolkuttelee Ancelin ovea! Olisko kuitenkin ennenaikaista, vaikka hiljaista onkin?

• sedna2003 kirjoitti:

Ai sä olet alkanut haudankaivajaksi?
        Hautausalan bisnes on varmaan kannattavaa siinä vaiheessa, kun suuret ikäluokat siirtyvät hoivafirmojen asiakkaista seuraavaan vaiheeseen.

Haudankaivaja kolkuttelee Ancelin ovea! Olisko kuitenkin ennenaikaista, vaikka hiljaista onkin?

ole, että vainajain huoneesta olisi kysymys.:-D Muuta eräänä päivänä avasin sivun ja siellä oli joskus klo 17:00 aikaa suunnilleen 5 aloitukseen kommentoitu. Ei mitenkään mieltä ylentävää. Viihdyn paremmin siellä, missä on säpinää. " Säpinää, kaupungin kaduilla....." Sanoi Maukka Perusjätkä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      185
      6543
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      96
      5449
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      124
      3421
    4. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      244
      3299
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      86
      2398
    6. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      3
      2125
    7. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1786
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      48
      1721
    9. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      47
      1654
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1376
    Aihe