COLONA DIVERS, EGYPTI

Erikoinen yritys tuo

Kyseinen yritys ihmetyttää, mainostavat laivalla tuotteitaan matkan aikana (aamulla) , kun ollaan maksamassa ilta-päivällä ennen rantaan palaamista ruoka,kamera kala-karttaa ym,ym hinnat ovatkin paljon korkemmat mitä aamulla kertovat ja pahinta vielä ei ole vaihtorahaa antaa takaisin. rahastaa osaavat kyllä, no ei tarvi mennä kyseisen COLONA DIVERS:ssin matkoille enää Egyptissä. On varmaan tarttunut Arabi tavat kyseiselle firmalle rahastaessaan asiakkaita.

40

3007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sharm ohoi

      Mielenkiintoista... Olen kyseisen firman kanssa menossa sukeltamaan. He ilmoittivat minulle hintansa emaililla joten minua he eivät ainakaan pääse kusettamaan. Ihan mielenkiinnosta: minkä maalaisten ja nimisten henkilöiden kanssa olitte tekemisissä?

    • egypti1020

      No onhan tavat muuttunu,lieneekö ihan totta?Olin viimetalvena ko.firman reissulla Sharm el Sheikissä ja siellä homma kyllä toimi.
      Retki maksettiin oppaalle hotellilla ja siitä saatiin kuitti.Firma tuli seuraavana aamuna hakemaan hotellilta ja kuitilla pääsi kyytiin.Kaikki kuului sovittuun hintaan.

    • Taas egyptiin:)

      Olemme perheen kanssa olleet Colona Diversin kanssa 7 kertaa sukeltelemassa ja ensimmäisen kerran kuulen moista.Aina on hinta ollut juuri sen mikä,on ilmoitettu..tuo kuullostaa kyllä tosi tosi oudolta jutulta

      • HolyDiver76

        Samoin minäkin ihmettelen suuresti. Olen ollut Colona Diversin kanssa tekemisissä vuodesta 2007 lähtien enkä koskaan ole moiseen törmännyt. Olen suorittanut Hurghadassa Colonalla useita sukelluskursseja, ollut mukana liveaboardeilla ja päivän sukellusreissuilla. Onhan mahdollista, että on sattunut erehdys jomman kumman osapuolen osalta. En siis todellakaan tarkoita, että sinä olisit erehtynyt, vaan voihan oikeasti olla virhe myös Colonalla. Mutta hyvin vahvasti epäilen, että kyseessä olisi tahallinen harhauttaminen. Onhan kuitenkin kyseessä oikeasti ammattitaitoinen ja luotettava yritys, millä on vuosikymmenien kokemus sukellusasioista Punaisella merellä.
        Joka kerta ruoka jne on maksanut sen mikä on ilmoitettu, tai sitten ollut jopa halvempaa ;)
        Ainoa asia mikä tulee mieleen, mikä voisi olla asiakkaalle ns. yllätys on tiettyjen alueiden (mm Giftun) luonnonsuojeluverot, mutta eivät nämäkään pitäisi yllätyksiä olla, sillä ne lukee kyllä jopa ihan selkeällä suomella hinnastoissa.
        Kannattaa lähettää palaute esimerkiksi sähköpostilla ko firmaan. Olen täysin vakuuttunut siitä, että hekin olisivat tyytyväisiä saadessaan palautetta, jotta voivat korjata mahdollisen virheensä. Kaikkihan ovat varmasti yhtä mieltä siitä, että täällä palstalla manailu ei auta ketään.

        Ja olen myös aidosti pahoillani siitä, että olet saanut huonon kokemuksen firmasta, mikä kuitenkin tähän asti on taannut minulle ja ystävilleni mitä parhainta palvelua Punaisen meren rannalla ja pinnan alla. Nytkin on uusi matka varattuna, tällä kertaa suunnataan Colonan Marsa Alamissa sijaitsevaan Tondoba Bayhin. Jos jollakulla on jo kokemusta tästä uudesta paikasta, niin kuulisin mielelläni!


      • Kaikille vaan
        HolyDiver76 kirjoitti:

        Samoin minäkin ihmettelen suuresti. Olen ollut Colona Diversin kanssa tekemisissä vuodesta 2007 lähtien enkä koskaan ole moiseen törmännyt. Olen suorittanut Hurghadassa Colonalla useita sukelluskursseja, ollut mukana liveaboardeilla ja päivän sukellusreissuilla. Onhan mahdollista, että on sattunut erehdys jomman kumman osapuolen osalta. En siis todellakaan tarkoita, että sinä olisit erehtynyt, vaan voihan oikeasti olla virhe myös Colonalla. Mutta hyvin vahvasti epäilen, että kyseessä olisi tahallinen harhauttaminen. Onhan kuitenkin kyseessä oikeasti ammattitaitoinen ja luotettava yritys, millä on vuosikymmenien kokemus sukellusasioista Punaisella merellä.
        Joka kerta ruoka jne on maksanut sen mikä on ilmoitettu, tai sitten ollut jopa halvempaa ;)
        Ainoa asia mikä tulee mieleen, mikä voisi olla asiakkaalle ns. yllätys on tiettyjen alueiden (mm Giftun) luonnonsuojeluverot, mutta eivät nämäkään pitäisi yllätyksiä olla, sillä ne lukee kyllä jopa ihan selkeällä suomella hinnastoissa.
        Kannattaa lähettää palaute esimerkiksi sähköpostilla ko firmaan. Olen täysin vakuuttunut siitä, että hekin olisivat tyytyväisiä saadessaan palautetta, jotta voivat korjata mahdollisen virheensä. Kaikkihan ovat varmasti yhtä mieltä siitä, että täällä palstalla manailu ei auta ketään.

        Ja olen myös aidosti pahoillani siitä, että olet saanut huonon kokemuksen firmasta, mikä kuitenkin tähän asti on taannut minulle ja ystävilleni mitä parhainta palvelua Punaisen meren rannalla ja pinnan alla. Nytkin on uusi matka varattuna, tällä kertaa suunnataan Colonan Marsa Alamissa sijaitsevaan Tondoba Bayhin. Jos jollakulla on jo kokemusta tästä uudesta paikasta, niin kuulisin mielelläni!

        Kysymys ei ole sukelluksen hinnoista vaan vaihto-rahoista ja artikkeleista mitä laivalla myyvät, ei oltu ainoita jotka hinnoista purnasivat, Hurghada Magawish Colona Divers.
        PS. erehdykset on ihan tietoisesti tehty, jos vuosi-kymmeniä on kyseinen firma toiminut Egyptissä.


      • Tuttu käsite
        Kaikille vaan kirjoitti:

        Kysymys ei ole sukelluksen hinnoista vaan vaihto-rahoista ja artikkeleista mitä laivalla myyvät, ei oltu ainoita jotka hinnoista purnasivat, Hurghada Magawish Colona Divers.
        PS. erehdykset on ihan tietoisesti tehty, jos vuosi-kymmeniä on kyseinen firma toiminut Egyptissä.

        Ei meillekkään vaihto-rahoja herunut, vaikka kysymys oli 30 Punnasta, Egyptiläinen tapa.


    • MHK?

      En kyl menis Colona Diversin sukellus tai snorklaus reissuille... Oli niin rahastusta!
      Semmonen kun VOODOO DIVERS on todella hyvä ja luotettava sukellus firma Hurghadassa!!!

      • Egyptiin

        Siellähän noita firmoja riittää, kaikenkaisia on.


      • celsius
        Egyptiin kirjoitti:

        Siellähän noita firmoja riittää, kaikenkaisia on.

        Se on totta, että Egyptissä riittää sukellusfirmoja, niitä on toista sataa. Osalla vaan ei ole minkäänlaisia lupia harrastaa ko toimintaa. Mutta sehän on jokaisen oma asia kenen matkassa sukeltaa.


      • Erittäin
        celsius kirjoitti:

        Se on totta, että Egyptissä riittää sukellusfirmoja, niitä on toista sataa. Osalla vaan ei ole minkäänlaisia lupia harrastaa ko toimintaa. Mutta sehän on jokaisen oma asia kenen matkassa sukeltaa.

        Ei tipu vaihto-rahoja, artikkelit mitä esittelevät hinnat maksaessa ihan muuta paluu matkalla ja tippiä ruikuttavat, olkaa tarkkoina mitä sanovat hinnoiksi.


      • kiirettä pukkaa
        Erittäin kirjoitti:

        Ei tipu vaihto-rahoja, artikkelit mitä esittelevät hinnat maksaessa ihan muuta paluu matkalla ja tippiä ruikuttavat, olkaa tarkkoina mitä sanovat hinnoiksi.

        Colona Divers tuppaa pitää kiirettä retkillänsä


      • jserty
        kiirettä pukkaa kirjoitti:

        Colona Divers tuppaa pitää kiirettä retkillänsä

        viime talvena olimme ja taas mennään ..olin erittäin tyytyväinen firmaan . ei mitään moittimista..etukäteen netin kautta sukellusretki tilaus niin sai muutaman pinnan alennusta...


    • maipa

      mulle kävi samalla tavalla. miehellä ei kuulemma ollut antaa vaihtorahaa ruoista ja yritti että josko antaisin loput tippiä. eli melkein saman verran, mitä ruoat maksoivat! sanoin ettei käy, joten lupasi vaihtaa rahaa rannan myymälässä ja maksaa silloin. rannalla mies hävisi takahuoneeseen ja tuli antamaan vaihtorahat vasta parinkymmenen minuutin odottelun ja kyselyn jälkeen.

      • colona, colona

        Tuntuuhan se käsittämättmältä, että vaihtorahoja joutuu odottelemaan 20min.
        Hyvä että negatiiviset asiat tulee täällä julki yrityksistä


    • M & S

      Meillä taasi oli hyvinkin positiivisia kokomuksia tuosta Hurghadan Colona Divers:stä viime syyskuulta, tehtiin yhteensä heidän kanssaan kolme päivän sukellusretkeä. Retket itsessään matksettiin palatessa toimistolle ja laivalle maksettiin ruokailu, juomat yms. ja noissa ei ollut kertaakaan mitään epäselvyyttä. Hinnatkin itseasiassa oli mielestämme aika kohtuulliset juomista ja esim. suklaapatukoista. Henkilökunnastahan tuo voi myös olla aika paljon kiinni, meilläkin oli jokaisella reissulla koko lailla eri kokoonpano laivalla. Harmi jos meno on tuolla muuttunut huonompaan suuntaan :(

      • HM

        Ei se meno mihinkään ole muuttunut, joillekin vaan on hirveä ongelma, jos ei ole heti juuri tällä istumalla saada esim paljon puhuttuja vaihtorahoja takaisin.
        Viime kuussa ainakin kaikki oli hyvin ja Hurghadaan palataan vielä monet kerrat sukeltamaan.Ja kertaakaan ei ole ollut ongelmia rahojen suhteen!


      • edelleen>>><<<
        HM kirjoitti:

        Ei se meno mihinkään ole muuttunut, joillekin vaan on hirveä ongelma, jos ei ole heti juuri tällä istumalla saada esim paljon puhuttuja vaihtorahoja takaisin.
        Viime kuussa ainakin kaikki oli hyvin ja Hurghadaan palataan vielä monet kerrat sukeltamaan.Ja kertaakaan ei ole ollut ongelmia rahojen suhteen!

        Kaada vaan ihan itselles HM


      • Sharm ohoi
        edelleen>>><<< kirjoitti:

        Kaada vaan ihan itselles HM

        Palasin juuri Sharm el Sheikistä. Kiva reissu ja hyvin organisoitunut sukellusfirma se Colona. Onkohan joillain ollut ongelmia venemiehistön kanssa jotka myyvät ruokaa yms. Varsinaiset sukellukset ja kamojen vuokran sai maksaa viimeisen sukelluksen jälkeen toimistolla missä kävivät kaikki maksuvälineet ja vaihtorahaa löytyi. Venemiehet eivät käsittääkseni olleet Colonan työntekijöitä.


      • Colonaa käyttänyt

        Mekin käytettiin Hurghadan Colona Diversia tammikuussa lähes joka toinen päivä ja kaikki toimi niinkuin pitikin, hinta oli se mikä ilmoitettiinkin, vaihtorahaa saatiin ja meistä pidettiin hyvää huolta! Jos jotain tollaista yllämainittua on tapahtunut niin sen on pakko olla joku inhimillinen erehdys.


      • Eo ollut ongelmia
        Sharm ohoi kirjoitti:

        Palasin juuri Sharm el Sheikistä. Kiva reissu ja hyvin organisoitunut sukellusfirma se Colona. Onkohan joillain ollut ongelmia venemiehistön kanssa jotka myyvät ruokaa yms. Varsinaiset sukellukset ja kamojen vuokran sai maksaa viimeisen sukelluksen jälkeen toimistolla missä kävivät kaikki maksuvälineet ja vaihtorahaa löytyi. Venemiehet eivät käsittääkseni olleet Colonan työntekijöitä.

        Että tiedoksi kaikille, asia ei koske sukeltamista, snorklaamista, ruokaa, asiat toimi hyvin laivalla.


      • WS
        Colonaa käyttänyt kirjoitti:

        Mekin käytettiin Hurghadan Colona Diversia tammikuussa lähes joka toinen päivä ja kaikki toimi niinkuin pitikin, hinta oli se mikä ilmoitettiinkin, vaihtorahaa saatiin ja meistä pidettiin hyvää huolta! Jos jotain tollaista yllämainittua on tapahtunut niin sen on pakko olla joku inhimillinen erehdys.

        Kokeilkaa tätä Hurghadassa!
        Minulle suositeltiin Colonan tilalle.
        Ens viikolla pääsen kokeilemaan!
        Skandinaaveja firmassa.


      • muutaman kk päästä
        WS kirjoitti:

        Kokeilkaa tätä Hurghadassa!
        Minulle suositeltiin Colonan tilalle.
        Ens viikolla pääsen kokeilemaan!
        Skandinaaveja firmassa.

        Mennään kyseisen yrityksen kautta snorklaamaan, kiitos tiedosta.


    • sukellus punaiseen

      Kuulostaapa oudolta, meillä oli hinnat aivan samat mistä aamulla ennen sukellusta oli sovittu. Ei mitään ongelmia Colonan kanssa.

      • ei ongelmia

        Kävin kahtena päivänä sukeltamassa ko. firman kanssa viime viikolla. Olin varannut sukellukset etukäteen netistä, josta sain yllätyksekseni 10% alennuksen loppuhinnasta. Palvelu ja toiminta oli mielestäni kaikin puolin moitteetonta ja kaikki maksoi juuri sen, mitä etukäteen ilmoittivat. Vaihtorahat sain ilman uudestaan pyytämistä heti, kun olivat saaneet muilta asiakkailta sopivia rahoja. Henkilökunta oli muutenkin ystävälistä ja asiallista. Jos kielitaito ei ole vahva on etuna myös se, että henkilökunnassa on useita suomenkielisiä oppaita.


      • jjwertty
        ei ongelmia kirjoitti:

        Kävin kahtena päivänä sukeltamassa ko. firman kanssa viime viikolla. Olin varannut sukellukset etukäteen netistä, josta sain yllätyksekseni 10% alennuksen loppuhinnasta. Palvelu ja toiminta oli mielestäni kaikin puolin moitteetonta ja kaikki maksoi juuri sen, mitä etukäteen ilmoittivat. Vaihtorahat sain ilman uudestaan pyytämistä heti, kun olivat saaneet muilta asiakkailta sopivia rahoja. Henkilökunta oli muutenkin ystävälistä ja asiallista. Jos kielitaito ei ole vahva on etuna myös se, että henkilökunnassa on useita suomenkielisiä oppaita.

        toimimme samanlaisesti kuin edellinen kirjoittaja ja ei voi muuta kun kehua tulivat pikkubussilla hakemaaan hotellin oven edestä ...ja taas mennään maaliskuussa.


      • minätaasen
        jjwertty kirjoitti:

        toimimme samanlaisesti kuin edellinen kirjoittaja ja ei voi muuta kun kehua tulivat pikkubussilla hakemaaan hotellin oven edestä ...ja taas mennään maaliskuussa.

        Onko Colona Diversilla (Finnmatkojen retkillä) märkäpukuja 130-140 cm kokoja? Entä räpylöitä lapsille, koko 32 ylöspäin?


      • Sharmilainen
        minätaasen kirjoitti:

        Onko Colona Diversilla (Finnmatkojen retkillä) märkäpukuja 130-140 cm kokoja? Entä räpylöitä lapsille, koko 32 ylöspäin?

        Colonalta löytyy rajoitetusti myös pienten märkäpukuja , kun vaan muistaa tilata centtikoolla etukäteen. Laivoilla ei ole valmiina pukja.


    • Olen ollut 6 kertaa Colona Diversin snorklaus retkellä Hurghadassa ja Sharml el Sheikhissä, kaikki on toiminut oikein hyvin, enkä ole aiemmin kuullut tuollaista, mutta tietysti kaikki voi olla mahdollista.
      Minä kyllä menen varmasti seuraavallakin matkalla Colonan retkelle.

      • Pettynyt asiakas

        En minkäänlaista vaihtokassaa laivalla, piti olla hyvin tiukkana että sai rahansa takaisin. Homma onnistui vasta maissa, kun opas haki rahaa jostain.

        Laiva oli vanha ja vessat olivat järkyttävän epäsiistejä. Porukka okenteli laivalla, kun oli reipasta tuulta heti aamusta.

        Hotellille palattiin melkein kaksi tuntia myöhässä ja luvattuja delfiinejä ei tietenkään nähty.

        En suosittele.


      • 5x delfi
        Pettynyt asiakas kirjoitti:

        En minkäänlaista vaihtokassaa laivalla, piti olla hyvin tiukkana että sai rahansa takaisin. Homma onnistui vasta maissa, kun opas haki rahaa jostain.

        Laiva oli vanha ja vessat olivat järkyttävän epäsiistejä. Porukka okenteli laivalla, kun oli reipasta tuulta heti aamusta.

        Hotellille palattiin melkein kaksi tuntia myöhässä ja luvattuja delfiinejä ei tietenkään nähty.

        En suosittele.

        kävimme kuukausi sitten Colonan snorklausretkellä Hurghadassa, kaikki meni hyvin ja sattumoisin näimme myös delfiinejä . Ruoka laivalla oli hyvää ja vessa oli siisti (Eihän nyt pienessä laivassa voi olla mitään luxus saniteetti tiloja)
        Onko Colonan vika jos Delfiinit eivät sattuneet " pettyneen asiakkaan" retkellä uimaan veneen lähettyvillä????
        Mitään ongelmia ei ollut myöskään maksujen kanssa.


      • Mia Sukeltaja
        Pettynyt asiakas kirjoitti:

        En minkäänlaista vaihtokassaa laivalla, piti olla hyvin tiukkana että sai rahansa takaisin. Homma onnistui vasta maissa, kun opas haki rahaa jostain.

        Laiva oli vanha ja vessat olivat järkyttävän epäsiistejä. Porukka okenteli laivalla, kun oli reipasta tuulta heti aamusta.

        Hotellille palattiin melkein kaksi tuntia myöhässä ja luvattuja delfiinejä ei tietenkään nähty.

        En suosittele.

        Kröhm.. Delfiinien kanssa on vaikea tehdä treffejä ellet mene delfinaarioon ;) Itse sukeltelin hurghadassa pari vkoa sitten, näin delfiineitä sekä pinnan alla että päällä melkein joka päivä. Kävin myös Dolphin housessa, jossa pitäis olla suurimmat mahikset kohdata delfiinejä, mutta siellä niitä ei ollut. Kaikki on tuurista kiinni. Eihän kukaan voi odottaa, että varmasti näkee jotakin tiettyä ellei mene akvaarioon. Itseäni ei haitannut laivan vessojen vanha kunto. Pääasia että sai tarpeensa hoidettua. Oksenteluunhan ei myöskään sen kummemmin voi vaikuttaa. Tarjoavat kyllä laivalla pahoinvointilääkkeitä ennen laivan lähtöä. Meri on meri ja siellä joskus tuulee. Ehkä pitäis jättää meriseikkailut väliin jos kroppa ei kestä aallokkoa =)

        Sukellan jatkossakin Colonan kanssa!


    • Väståboland

      Har varit och dykt i hurghada med colonadivers alldrig varit någraproblem. Bra utbildare och bra utrustning.

    • 28 x....

      Kaikki kyseistä firmaa koskevat puolustuspuheet ovat ilmiselvästi kyseisen johdon aikaansaamia. Egyptissä kaikki kusettavat toisiaan senkuin ehtivät. Se on suomalaisille merkillistä mutta siellä se on maan tapa.

      Itse olen häijy mies ja uhkasin kusettajia turpaanvedoilla; pari x oli lähellä ettei mekkopaviaanien varvastossut lähteneet lentoon....

      Vasta sitten maksusta tuli vaihorahakin takaisin.

    • maryamH

      Niin no, kyllähän Egyptissä kusetetaan joo, mutta ei se ole mikään maan tapa... Se kohdistuu ainoastaan turisteihin.. Paikalliset eivät sitä keskenään harrasta ollenkaan. Niinhän sitä sanotaan, että ei ole tyhmä se joka pyytää vaan se joka maksaa...

    • hemulinveli

      Olen ollut sukeltajana Colona Diversin reissuilla (Sharm el sheik) ties kuinka monta kertaa eikä koskaan ole ollut ongelmia. Ruoka maksaa sen mitä on etukäteen kerrottu eli viime viikolla 50 egyptin puntaa (noin 6 €). On sekä kohteliasta että tervettä järkeä ottaa tasaraha...
      Meri on meri, se keikuttaa välillä eikä delfiinejä voi tilata. Jos ei ymmärrä tätä, on parempi pysyä uima-altaalta ja mieluummin Suomessa

    • vain rahaa se

      Kyseinen firma ei kiitosta saa meiltäkään, odotimme tunnin kuljetusta magawhish parkkipaikalla, muut menivät hotellille meitä jäi 5-6 henkilöä odottelemaan kuljetusta, eivät osaa laskea, eikä vaihtoraahaa saatu laivalla
      ilmeisesti Egyptiläinen tapa tämä vaihtoraha, tämäkin firma toiminut vuosia, eikä ole oppinut vaihto rahaa laivalle hommaamaan. tasarahan varaamme sauraavan kerran retkelle, mutta ei kyseisen firman laivalla, on se härskiä meininkiä näin Suomalaisittain.

    • znorrrrkeli

      Olih kesä-heinäkuussa Colonan snorklausreissulla kolme kertaa ( Hurghadassa) eikä moitteen sanaa voi sanoa niistä matkoista. Kuljetukset toimi loistavsti ( hotellilta nouto jopa etuajassa) , lounas oli erinomainen hinta-laatusuhteeltaan ja kaikinpuolin kaikki tosi hyvin.

      Voin suositella firmaa ja aion itse käyttää jatkossakin.

    • go, go

      Olih kesä-heinäkuussa Colonan snorklausreissulla kolme kertaa ( Hurghadassa) eikä moitteen sanaa voi sanoa niistä matkoista. Kuljetukset toimi loistavsti ( hotellilta nouto jopa etuajassa) , lounas oli erinomainen hinta-laatusuhteeltaan ja kaikinpuolin kaikki tosi hyvin.

      Voin suositella firmaa ja aion itse käyttää jatkossakin.


      jollain käy flaxi

    • et näin

      Tyhmä maksaa enempi kuin sovittu. Tottakait yrittävät nyhtää rahat pois. 10 kertaa ainaki hurghadassa heidän kanssa sukeltanu, välillä yrittävät pyytää lisää, kait omaan taskuun osa ottais.

    • gtdciboom

      Onhan se tipin jättäminen ihan kauheaa... Egyptiläinen laivan miehistö ei paljoa tienaa ja ei kyllä tulisi mieleenkään lähteä laivalta jättämättä hyvälle miehistölle tippiä. Siihen egyptiläisten palkka kuitenkin perustuu....

      Oksentelu ja tuulihan on ilmiselvästi firman vika, selvähän se. Ihan varmasti asiakkaassa on vikaa jos uskoo että villieläimet ovat aina varmasti paikalla tietyssä paikassa merta. Hohhoijaa :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1355
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      78
      910
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      817
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      747
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      701
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      61
      694
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      675
    Aihe