Joo elikkä Pojalle olis joululahjaa ostamassa ja kotiteatteri olisi kuulemma sellainen "must" juttu.Mä en ymmärrä,miksi normi reteot ei käy musiikikuunteluu, mutta 250 euroa enempää en aio tuhlata tähän..Mieluiten vähän vähemmän.Tiedän,olen katsellut kommentteja ,että ei tuolla lähe kunno vehkeitä,mutta mitä nyt pojan musiikin kuuntelu ja tv ja leffa kahtomiset.Kaikki mikä vähänki "jumputtaa".
Laittakaas linkkiä halvoista ja (?)ehkä myös toimivimmista ,mitä tuohon "pikkurahaan" lähtee.
Kiitän jo etukäteen ja toivotan kaikille oikein hyvää joulun odotusta!
Joululahjaa??
5
320
Vastaukset
- 0+0+0+0+0
Tuohon budjettiin (menee vähän allekin) täysin sopiva setti olisi LG:n ministereosarja
https://www.konebox.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=100697
Itseltä tuollainen löytyy ns. 2 laitteistona, voin suositella lämpimästi.
On tyylikkään näköinen, ja ns. kompaktin kokoinen.
Ei ikinä uskoisi, mitä tästä setistä lähtee, kun avaa paketin ensimmäistä kertaa.
Mielestäni tuohon hintaan todella kelpo laitteisto.
Laiteessa pyörii ja toimii:
Alkuperäiset & poltut DVD leffat & karaokelevyt.
Alkuperäiset & poltetut cd:t
mp3
Karaoketoiminto = 2 mikrofonin paikkaa (1 tulee mukana, on muuten yllättävä laadukas mikki, vaikka kyseessä onkin ns. valmispaketti)
Radio löytyy myös
On myös mikrofonin voimakkuuden ja kaiunsäätö.
Laitteessa on USB-väylä, esim. USB-muistitikkuja varten.
Sekä löytyy myös IPOD-liitäntä.
Bassoa tästä setistä lähtee mielestäni tuohon rahaan mainiosti.
Varsinkin sitä "nuoremman" sukupolven bassoa juuri sopivasti. :)
Ei kyllä riko ääntä kovemmillakaan voimakkuuksilla.
Laitteisto mahtuu hyvin paikkaan kuin paikkaan, oli sitten kyseessä olohuone, tai pienempi huone.
Setissä riittää tehot mielestäni myös isompaan huoneeseen.
Ja mikä parasta, laite tosiaan toistaa lähes kaikkea mahdollista.
Blu-Ray tuki on ainakin 1, mikä näistä monista nykyajan formaateista puuttuu.
En usko, että saisit tällä budjetilla parempaa. - 12x
Tuolla rahalla ehkä kannattaa ostaa käytettynä tunnetun ja testeissä pärjänneen kotiteatterivalmistajan A/V-viritinvahvistin, kuten YAMAHA tai DENON.
Kaiuttimetkin ehkä joudut ostamaan käytettynä: kaksi etukaiutinta, keskikaiutin ja taakse kaksi tehostekaiutinta.
Kaiuttimet kannattaa olla samaa sarjaa, jotta äänessä ei olisi eroja. Ainakin eteen tulevat kaiuttimet on tuossa suhteessa hyvä valita tarkkaan.
Mutta onko teillä sellaista katselupaikkaa, johon voi sijoittaa kotiteatterin kaiuttimet niin kuin ne pitäisi oikeasti sijoittaa elokuvaääntä varten? Jos ei, niin kannattaa harkita asiaa uudestaan.
Ei kotiteatterivahvistinta kannata hankkia senkään takia, että kaikilla muilla on, jos sille ei sitten olekaan mitään käyttöä...- en tiiä
Mikähän siinä on, kun joku kyselee tietyllä budjetilla laitteistoa, aina ehdotetaan jotain älytöntä.
Eihän tuolla 250 € saa edes kunnon viritinvahvistinta!
Itsellä kun aikanaan oli vielä kalliita erillislaitteita, pelkästään viritinvahvistin maksoi 350 €, ja sekin oli vasta "ok" tasoinen.
Kyllä tuolla 250 € tai alle budjetilla paras ratkaisu on ns. mikrostereopaketti tms. paketti.
Silläkin pärjää paremmin (esim. tuo LG) kuin monella paljon kalliimmallakin setillä, on testattu ja vertailtu.
Pitää uskaltaa kokeilla, se ei paljon vaadi.
Ja vielä ps. onhan se nyt mukavampi antaa joululahjaksi UUSI avaamaton paketti, kuin jotain mitä lie käytettyä kökköä. - vaihtoehtoja vaan
en tiiä kirjoitti:
Mikähän siinä on, kun joku kyselee tietyllä budjetilla laitteistoa, aina ehdotetaan jotain älytöntä.
Eihän tuolla 250 € saa edes kunnon viritinvahvistinta!
Itsellä kun aikanaan oli vielä kalliita erillislaitteita, pelkästään viritinvahvistin maksoi 350 €, ja sekin oli vasta "ok" tasoinen.
Kyllä tuolla 250 € tai alle budjetilla paras ratkaisu on ns. mikrostereopaketti tms. paketti.
Silläkin pärjää paremmin (esim. tuo LG) kuin monella paljon kalliimmallakin setillä, on testattu ja vertailtu.
Pitää uskaltaa kokeilla, se ei paljon vaadi.
Ja vielä ps. onhan se nyt mukavampi antaa joululahjaksi UUSI avaamaton paketti, kuin jotain mitä lie käytettyä kökköä.Tietysti kaikki vaihtoehdot pitää esittää. Miettiköön sitten. :-)
Toisaalta se voi olla jollekin muulle hyvä ratkaisu, jos ei tälle kysyjälle.
Uusi tuntuu hienolta aluksi. Mutta tuolla rahalla ei saa hyvää.
Esim. sivulla http://www.huuto.net voi olla käytettyjä. Voi saada
kohtuullisen muutaman vuoden ikäisen laitteen 150 eurolla. Tietysti ei
kannattaisi tilata postitse vaan olisi hyvä päästä kokeilemaan ennen ostopäätöstä.
Ja joku kaiutinpaketti päälle...
Noh, siihän miettii. :)
www.euromarkkinointi.fi edullisia ja hyviä kaiuttimia ja eikun vahvistin ostolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634