Voin henkilökohtaisesti todistaa ettei rukoukset ole toimineet.
Uskoontuloni puolesta on täällä ja monessa muussa foorumissa rukoiltu lukuisia kertoja. Ei mitään vaikutusta. HEH HEH HEH ...
Aina vaan ateisti ...
Todistan
34
356
Vastaukset
- Jesuksen oma.
Voipi pienen Mirkan suu mennä suppuun, kun itse Jesus ilmestyy jälleen keskuuteemme.
Tällä viimeisellä kerralla Jesus ei tule enää käännyttämään ihmisiä opetuslapsikseen, vaan hän tulee hakemaan omansa pois. Jos sinä olet pilkannut Jesusta siihen asti, voit olla varma, ettei Jesus ojenna kättäsi sinulle ja vie sinua taivaaseen.
Tässä ajassa täytyy tehdä se päätös, että ryhtyy Seuraamaan Jesusta, uskon alkajaa!
Raamattu sanoo, että pilkkaajat eivät tule perimän taivasten valtakuntaa!!
Vielä saatat nauraa kippurassa, mutta nauratko sitten, kun Jesus ilmestyy maan päälle?- oleeol
Mitä mielestäsi Jeesuksen seuraaminen tarkoittaa käytännössä? Mitä siis teet, kun
"seuraat Jeesusta"? - dpfjfvojidsv
Raamatun mukaan ei ole Mirkan vika jos ei jumalaan usko:
Matt. 11:25 "Siihen aikaan Jeesus johtui puhumaan sanoen: Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille."
2. Tim. 2:11-12 "Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen."
Jumala nyt vain ilmeisesti haluaa salata olemassaolonsa viisailta ja ymmärtäväisiltä ihmisiltä lähettääkseen heidät helvettiin. Jumala eksyttää osan ihmisistä tahallaan ja tuomitsee heidät eksymisen vuoksi. Jumalan motiivit tähän ovat hieman hämärän peitossa, mutta ehkä se vain jumalan tapa pitää hauskaa.
5. Moos. 28:63 "... niin Herra silloin iloitsee teistä, siitä, että hävittää ja tuhoaa teidät." - Mirka ...
""MIten sanot sitten, ku Jesus tulee? ""
HEH HEH HEH ... Yhtä uskottavaa että Aku-Ankka tulee. Huolestuttaako sinua Aku-Ankan tuleminen?
Ei huoleta pätkääkään. "Voipi pienen Mirkan suu mennä suppuun, kun itse Jesus ilmestyy jälleen keskuuteemme. "
Kerro mistä sellainen voi tuosta vain ilmestyä ilman mitään? Miksei isoisoäiti ole tullut kertomaan minulle millaista on siellä taivaissa tai miksei hän ole ilmestynyt? Mitä eroa isoisoäidilläni ja Jeesuksella on eroa? Ei mitään!
- kenkri
Rukoukset ovat taatusti "toimineet"! Uskon nimittäin, että puolestasi rukoilleiden mieli on taatusti muuttunut enemmän Jumalan mielen mukaiseksi. Minä jaksan ainakin paremmin lukea ateistien kirjoituksia, kun rukoilen ko henkilön puolesta. Miettien ehkä, että ajatella niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainoan Poikansa, ettei Mirkakaan hukkuisi vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Rukous alkaa muuttaa rukoilevaa ihmistä heti. Mutta Jumala tosiaan rakastaa ja kutsuu luokseen, ei pakota..."Rukoukset ovat taatusti "toimineet"! Uskon nimittäin, että puolestasi rukoilleiden mieli on taatusti muuttunut enemmän Jumalan mielen mukaiseksi. Minä jaksan ainakin paremmin lukea ateistien kirjoituksia, kun rukoilen ko henkilön puolesta. Miettien ehkä, että ajatella niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainoan Poikansa, ettei Mirkakaan hukkuisi vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Rukous alkaa muuttaa rukoilevaa ihmistä heti. Mutta Jumala tosiaan rakastaa ja kutsuu luokseen, ei pakota... "
Ei ole minkäänlaista puolueetonta todistetta vaan ne rukoukset toimivat vain uskovaisten päässä.
- kelaerkki
Kauan on ollut vallalla mantra, että uskonto on yksityisasia. Uskovat ovat hiljaa alistuneet siihen, kun kaikenmaailman UUSI IHMINEN on jyrännyt ja demonisoinut kaikella valheella ja selittelyllä kristillisen perinteen. Uskovat ovat menneet omiin rukouskammioihinsa, rukoilleet esivallan ja päätöksentekijöiden puolesta, että asioihin tulisi muutos.
Ja kuinka ollakaan, uskonnosta onkin tullut yleinen puheenaihe, se ei enää ole pelkästään yksityisasia. Ja kaiken jännimmäksi koko jutun tekee se, että uskonnon merkityksen ovat tuoneet esille juuri ateistit ja muut jumalankieltäjät. Rukouksiin on vastattu, mutta aivan eri tavalla kuin on rukoiltu!!! Koko demonisointiprosessi on herättänyt ihmiset ajattelemaan sitä yhteisöllisyyttä mitä kirkossa on sekä toisaalta sitä ääri-ihmisten äärimmäistä valhepropagandaa, jota kohdistetaan kristittyihin, jotka edustavat terveintä ihmiskuvaa ja yhteisöllisyyttä.
Rukous on toiminut- AntiChrisu
Kristityistä ei ole koskaan sanottu valheellista sanaa koko kristittyjen historian aikana. Ei siis
kertaakaan missäänpäin maailmaa. - lusikkasoppaan
AntiChrisu kirjoitti:
Kristityistä ei ole koskaan sanottu valheellista sanaa koko kristittyjen historian aikana. Ei siis
kertaakaan missäänpäin maailmaa.Tämä ei itseasiassa pidä paikkansa. Kristityistä on huhuttu ja puhuttu että he juovat oikeasti verta ja harjoittavat kannibalistisia menoja sekä orgioita jumalansa palvontamenoissa. Tämä ei ole koskaan pitänyt paikkansa.
Kristittyjä on syytetty aiheetta myös Lyonin ruttoepidemiasta. Tämä syytös oikeutti teloittamaan kristittyjä.
Ja kyllähän tälläkin palstalla on syytetty ties miksi, jopa kreationisteiksi.
Ihme provo... mietin, miksi laitoit noin selkeästi väärän väitteen? - AntiChrisu
lusikkasoppaan kirjoitti:
Tämä ei itseasiassa pidä paikkansa. Kristityistä on huhuttu ja puhuttu että he juovat oikeasti verta ja harjoittavat kannibalistisia menoja sekä orgioita jumalansa palvontamenoissa. Tämä ei ole koskaan pitänyt paikkansa.
Kristittyjä on syytetty aiheetta myös Lyonin ruttoepidemiasta. Tämä syytös oikeutti teloittamaan kristittyjä.
Ja kyllähän tälläkin palstalla on syytetty ties miksi, jopa kreationisteiksi.
Ihme provo... mietin, miksi laitoit noin selkeästi väärän väitteen?Kuka on väittänyt kannibalismista yms. ? Jos viittaat ns. alkukristittyihin niin he pääsivät
vähällä verrattuna monien muiden kulttien sekä ateistien kohtaloon verrattuna tuona aikana.
Lyonin rutosta en tiedä, haiskastaa Nostradamuksen hörhöilyltä.
Kristittyjä syytetään kreationisteiksi, koska he ovat sitä, aivan jokainen heistä uskoo
että Jumala loi ihmisen. Tai ei ole oikea raamattuun uskova kristitty. - lusikkasoppaan
AntiChrisu kirjoitti:
Kuka on väittänyt kannibalismista yms. ? Jos viittaat ns. alkukristittyihin niin he pääsivät
vähällä verrattuna monien muiden kulttien sekä ateistien kohtaloon verrattuna tuona aikana.
Lyonin rutosta en tiedä, haiskastaa Nostradamuksen hörhöilyltä.
Kristittyjä syytetään kreationisteiksi, koska he ovat sitä, aivan jokainen heistä uskoo
että Jumala loi ihmisen. Tai ei ole oikea raamattuun uskova kristitty.Sinulta on ilmeisesti jäänyt iso osa historiaa lukematta.
Ja sen lisäksi levität itse valheellista tietoa ja ennakkoluulojasi julkisesti.
Sen jälkeen vielä määrittelet kuka on oikea kristitty ja kuka ei... Kreationismista täällä on puhuttu jo pitkät pätkät, ja mielestäni on käynyt aika selväksi se, mitä kreationismilla tarkoitetaan. Selväksi käynyt myös se, että luterilaisessa kirkossa tämä ei ole vallalla oleva suuntaus, ainoastaan kaikista fundamentalistisimmissa lahkoissa.
Oliskohan syynä se, että itsellesi rukoilu ei merkitse samaa mitä esim. jollekin joka rukoilee. Olisi aika arveluttavaa, että rukoilu tekisi muista ihmisistä, jotakin mitä he itse eivät halua. Kristinuskon käsitys ihmisestä on, että hänellä on myös vapaus olla uskomatta, toista ei siihen voi pakottaa edes rukouksella. Ja loppujen lopuksi usko on myös aina lahja, jonka saa ottaa vastaan, sitä ei tyrkätä sinulle väkisin.
Rukouksesta taas Luther muistaakseni sanoo niinkin rankasti, että pitää varoa mitä itse rukoilee, sillä se voi toteutua, sillä rukous, joka lausutaan luottaen siihen, että se voi toateutua, voi toteutua.
Kaikkea hyvää sinulle,
Merja Lampila, pappi- luterilainen.
Merja, hieno vastaus. Näin myös itse ajattelen.
- Selvitä pääsi
>>> että pitää varoa mitä itse rukoilee, sillä se voi toteutua,
- karenes
Vaan kristilliset foorumit kiinnostaa.
Se on vähän kuin varhaismurkkuikäinen, joka punastuen sanoo, ettei vastakkainen sukupuoli kiinnosta sitten pätkääkään. Silti niitä vaan pitää härnätä ja letistä vedellä. - Elämän virrassa
Huonosti on käynyt pilkkaajille, naurajille. Kun katselee ja kuuntelee, niin näkee ja kuulee.
On myös ihmeitä näkynyt/koettukin totisien, uskoen pyydettyjen lupausten täyttymisestä. - Terveisiä metsästä
Onneksi luet näitä palstoja. Voit ehkä huomata jotain.
"Onneksi luet näitä palstoja. Voit ehkä huomata jotain. "
Kuvitteletko että ateistit lukevat näitä palstoja sen takia? Päinvastoin meitä huvittaa ja ahdistaa moinen ihmisten taikauskoisuus, jossa ei ole mitään järkeä. Isoisäni aikoinaan totesi: "usko tulee tilalle, kun järki ihmisestä kaikkoaa".
Ateistit eivät voi tuputtaa uskoaan, koska eivät usko eli sen tekee satukirjoihin uskovat ihmiset. Minusta uskonto on kaikinpuolin väärin koska se synnyttää eräänlaista "aivopesua", jota ei ole kukaan muu kuin uskovainen todistanut paikkaansa pitäväksi. Eli puolueetonta kantaa ei ole!
Esimerkiksi joku uskoo suksimerkkiin, vaikka ihminen sen työn hiihtotyön tekee...turha syyttää suksikalustoaan/huoltomiestä siitä ettei pärjännyt.- järkiusko
ateisti1982 kirjoitti:
"Onneksi luet näitä palstoja. Voit ehkä huomata jotain. "
Kuvitteletko että ateistit lukevat näitä palstoja sen takia? Päinvastoin meitä huvittaa ja ahdistaa moinen ihmisten taikauskoisuus, jossa ei ole mitään järkeä. Isoisäni aikoinaan totesi: "usko tulee tilalle, kun järki ihmisestä kaikkoaa".
Ateistit eivät voi tuputtaa uskoaan, koska eivät usko eli sen tekee satukirjoihin uskovat ihmiset. Minusta uskonto on kaikinpuolin väärin koska se synnyttää eräänlaista "aivopesua", jota ei ole kukaan muu kuin uskovainen todistanut paikkaansa pitäväksi. Eli puolueetonta kantaa ei ole!
Esimerkiksi joku uskoo suksimerkkiin, vaikka ihminen sen työn hiihtotyön tekee...turha syyttää suksikalustoaan/huoltomiestä siitä ettei pärjännyt.Ja minä sanon: Kun usko tulee, selkenee myös järki!
Joten todistin isoisäsi väitteen perättömäksi. :) - tuhat ja yksi
järkiusko kirjoitti:
Ja minä sanon: Kun usko tulee, selkenee myös järki!
Joten todistin isoisäsi väitteen perättömäksi. :)olevasi järjissään.
Voit kertoa miten oli ennen uskoontuloa.
- kkkk+kkkk
kurssikaveri kertoi, kuinka hän oli ateisti, ja korosti omaa näkemystään, ja sitten eräänä päivänä tuli uskoon. Tunnen muitakin, jotka ovat suureen ääneen pauhanneet ja nälvineet Jumalaan uskoville, ja sitten vaan on kolahtunut omaan nilkkaan. Onnea sulle.
- jhgkjgjhg
Ja entä sitten? On kuule monen monta ateistia ja anti-teistiä, jotka ovat ennen olleet fundamentalisti kristittyjä.
- Terveisiä metsästä
jhgkjgjhg kirjoitti:
Ja entä sitten? On kuule monen monta ateistia ja anti-teistiä, jotka ovat ennen olleet fundamentalisti kristittyjä.
on että olette mukana tässä kirkon keskustelupiirissä näin virtuaalisesti, koska varmaan ette rohkenisi tulla seurakuntakeskuksiin, raamattupiireihin.
- jhgkjgjg
Terveisiä metsästä kirjoitti:
on että olette mukana tässä kirkon keskustelupiirissä näin virtuaalisesti, koska varmaan ette rohkenisi tulla seurakuntakeskuksiin, raamattupiireihin.
Ketkä me? Miksi emme rohkenisi? Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta ymppäytyä uskonnollisiin tilaisuuksiin puhumaan, joten netti on hyvä paikka keskustella erillaisen maailmankuvan omaavien ihmisten kanssa.
- Terveisiä metsästä.
jhgkjgjg kirjoitti:
Ketkä me? Miksi emme rohkenisi? Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta ymppäytyä uskonnollisiin tilaisuuksiin puhumaan, joten netti on hyvä paikka keskustella erillaisen maailmankuvan omaavien ihmisten kanssa.
Tosi Hyvä.
- kkkk+kkkk
jhgkjgjhg kirjoitti:
että näin. Ihminen voi muuttaa mieltään monta kertaa elämänsä aikana. Vannomatta paras, suuntaan tai toiseen.
- oikee lutsku
viestejä,kiitos.
- tajokinen
Vääryyden tekijä tehköön vääryyttä,ja joka on saastainen, saastukoon edelleenja joka on vanhurkas, tehköön edelleen vanhurkautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
Autuaat ne ,jotka pesevät vaatteensa,että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteita sisälle kaupunkiin!
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat(aportintekijä)ja kaikki jotka valhetta rakastvat ja tekevät
- Mirka ...
Rukouksenne eivät ole vieläkään vaikuttaneet millään tavalla ...
Yli 15v olette rukoilleet että tulisin uskoon ja vielä ei ole tapahtunut mitään ... PUAAAAHHHHHH ... HEH HEH HEH ...Mulla on kulunut n. 30 vuotta, eikä mua olla saatu uskomaan mitenkään, vaikka minut ollaan kastettu ja konfirmoitu. Sitä koitti pari kesää sitten työkaverinikin rukoilla, että alkaisin uskomaan (LUE: rukoilemaan autoa ajaessani), mutta minäpä totesin: "säästä kuule rukoilusi johonkin muuhun kohteeseen kuin minuun".
Monet uskovaiset ovat todella masentavia ja ahdistavia.- järkiusko
Odota vaan, mikään rukous, joka rukoillaan pelastuksen puolesta, ei mene hukkaan. Sen sijaan sinun elämästäsi menee vuosia hukkaan oman vastustuksesi ja ilkkumisesi vuoksi. Voit tulla uskoon vaikka sitten 50 vuoden päästä kuolinvuoteellasi viime henkäykselläsi. Ja hyvä niinkin, mutta olisit voinut elää sisäisesti rikasta
elämää uskovana ja saada kerättyä hengellisiä aarteita taivaaseen auttaen muita ihmisiä. Viime hetken pelastuksesi vie sinut taivaaseen, mutta ei sinne kirkkaimmalle osastolle Jumalan läheisyyteen. Joudut elämään alemmilla kirkkaustasoilla, ennen kuin kestät Jumalan kirkkautta, kun koko maanpäällisen elämäsi keskityit pilkkaamaan Jumalan omia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374896- 823476
- 302943
- 612915
- 72709
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 371752
- 181681
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 161574