No tää nyt ei kuulu tälle palstalle mut en tienny muutakaan.Elikkä: Mikä ois joku hyvä ja ilmainen musiikin teko-ohjelma? Ku ite yritin etsiä niin en löytänyt mitään hyvää :P Oon yrittäny käyttää Fruity loopsia mut se on liian monimutkainen mulle. Mut jos löydätte niin kertokaa.Ja linkin voi myös laittaa jos haluu. Kiitos jo etukäteen.
Musiikin teko ohjelma?
xZx
2
311
Vastaukset
Laitappa kysymys tuonne: http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3402
Siellä voi olla paremmin asiantuntemusta.- nuottiviiva
Etpä sillä ohjelmalla mitään tee kun osaa edes palstoja lukea, niin miten sitten nuotteja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532636
- 85914
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11885- 49866
- 76770
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35741Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 76582
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85566- 48555