kotiteatteri osista

surround

Moro

Minulla on vanhoja mutta silti hyvässä kunnossa olevia kaiuttimia, jotka kaikki on alunperin tarkoitettu stereo-käyttöön. Onko mitenkään mahdollista liittää nämä yhteen yhdeksi toimivaksi kotiteatterijärjestelmäksi,jonka liitän tietokoneeseen kiinni, tietokoneen äänikortti on 7.1 käyttöön toimiva joten tietokoneen osalta ei ole ongelmaa.

Kaiuttimia on kaksi 50 wattista, kaksi kaiutinta joissa kummassakin 20w diskantti ja 20w normielementti ja sitten logitechin X-210 joka on 2.1 ja sen lisäksi 10w elementti joka ei vielä ole kotelossa mutta teen sen heti kun voin.

Niin ettää voiko tuo mitenkään onnistua? tarviiko ostaa noille jonkinlainen vahvistin? mitkä kaiuttimet kannaisi sijoittaa minnekin?

Kiitos paljon jos autatte.

8

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämän näkijä.

En ole ikinä nähnyt "kotiteatteria", mikä olisi yksi iso möhkäle, joten olet oikeilla jäljillä kun ajattelet rakentavasi sen osista.

Kaikki muu kirjoittamasi olikin sitten puhtaasti oikeaoppista rollin liibalaabaa. 4 pts. annan tuosta.

• surround

sinä se jos joku tässä trolli olet, mutta enemmänkin ajattelin kysyä että minkälainen vahvistin näille pitäisi olla.

• 13x
        surround kirjoitti:

sinä se jos joku tässä trolli olet, mutta enemmänkin ajattelin kysyä että minkälainen vahvistin näille pitäisi olla.

Siis, millaiseen käyttöön se suunnittelemasi teatteri tulisi?
        Miksi haluat kytkeä tietokoneeseen noin monta kaiutinta tai vahvistimen ja sekalaisen joukon kaiuttimia?

• surround
        13x kirjoitti:

Siis, millaiseen käyttöön se suunnittelemasi teatteri tulisi?
        Miksi haluat kytkeä tietokoneeseen noin monta kaiutinta tai vahvistimen ja sekalaisen joukon kaiuttimia?

siis en halua nimenomaan kotiteatteria , vaan enemmänkin että onko mahdollista yhdistää nuo kaiuttimet yhdeksi kokonaisuudeksi, siten että voin katsoa tietokoneelta elokuvia. Kun rahatilanne on sen verran heikko ettei kokonaista kotiteatterijörjestelmää viitsi ostaa, ja kun vanhoja toimivia kaiuttimiakin löytyy.

• tämän näkijä.
        surround kirjoitti:

siis en halua nimenomaan kotiteatteria , vaan enemmänkin että onko mahdollista yhdistää nuo kaiuttimet yhdeksi kokonaisuudeksi, siten että voin katsoa tietokoneelta elokuvia. Kun rahatilanne on sen verran heikko ettei kokonaista kotiteatterijörjestelmää viitsi ostaa, ja kun vanhoja toimivia kaiuttimiakin löytyy.

Rolli mikä rolli, uskokaa nyt jo perkele.

• Siistejä ja hyvä-äänisiä kotiteatteri paketteja www.euromarkkinointi.fi
      Itse ostin Event sarjan,Rumble R-10 Subilla. Todella ladukas sarja hintaansa nähden.

• surround

Mitenhän tämän nyt kertoisi selvästi.
        Siis että onko mahdollista/järkevää tehdä noista osista yksi toimiva kokonaisuus ja jos on niin miten ja kuinka paljon se maksaa?
        Kun ideani ei varsinaisesti ole minkään kotiteatterin hankkiminen.
        Anteeksi kun olen aikaisemmin kirjoittanut hieman epäselvästi.

• 12x
        surround kirjoitti:

Mitenhän tämän nyt kertoisi selvästi.
        Siis että onko mahdollista/järkevää tehdä noista osista yksi toimiva kokonaisuus ja jos on niin miten ja kuinka paljon se maksaa?
        Kun ideani ei varsinaisesti ole minkään kotiteatterin hankkiminen.
        Anteeksi kun olen aikaisemmin kirjoittanut hieman epäselvästi.

Tietsikassasi on kai -optinen äänilähtö.
        Hanki vaikka käytettynä joku A/V-vahvari, jossa on optinen tulo.
        Hanki optinen kaapeli, kytke sillä.
        Kytke kaiuttimet siihen vahvariin.

Ei ehkä tule hyvää, koska riippuu tosi paljon kaiuttimistasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      98
      3413
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3107
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2403
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2056
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      40
      1634
    Aihe