Moro
Minulla on vanhoja mutta silti hyvässä kunnossa olevia kaiuttimia, jotka kaikki on alunperin tarkoitettu stereo-käyttöön. Onko mitenkään mahdollista liittää nämä yhteen yhdeksi toimivaksi kotiteatterijärjestelmäksi,jonka liitän tietokoneeseen kiinni, tietokoneen äänikortti on 7.1 käyttöön toimiva joten tietokoneen osalta ei ole ongelmaa.
Kaiuttimia on kaksi 50 wattista, kaksi kaiutinta joissa kummassakin 20w diskantti ja 20w normielementti ja sitten logitechin X-210 joka on 2.1 ja sen lisäksi 10w elementti joka ei vielä ole kotelossa mutta teen sen heti kun voin.
Niin ettää voiko tuo mitenkään onnistua? tarviiko ostaa noille jonkinlainen vahvistin? mitkä kaiuttimet kannaisi sijoittaa minnekin?
Kiitos paljon jos autatte.
kotiteatteri osista
8
405
Vastaukset
- tämän näkijä.
En ole ikinä nähnyt "kotiteatteria", mikä olisi yksi iso möhkäle, joten olet oikeilla jäljillä kun ajattelet rakentavasi sen osista.
Kaikki muu kirjoittamasi olikin sitten puhtaasti oikeaoppista rollin liibalaabaa. 4 pts. annan tuosta.- surround
sinä se jos joku tässä trolli olet, mutta enemmänkin ajattelin kysyä että minkälainen vahvistin näille pitäisi olla.
- 13x
surround kirjoitti:
sinä se jos joku tässä trolli olet, mutta enemmänkin ajattelin kysyä että minkälainen vahvistin näille pitäisi olla.
Siis, millaiseen käyttöön se suunnittelemasi teatteri tulisi?
Miksi haluat kytkeä tietokoneeseen noin monta kaiutinta tai vahvistimen ja sekalaisen joukon kaiuttimia? - surround
13x kirjoitti:
Siis, millaiseen käyttöön se suunnittelemasi teatteri tulisi?
Miksi haluat kytkeä tietokoneeseen noin monta kaiutinta tai vahvistimen ja sekalaisen joukon kaiuttimia?siis en halua nimenomaan kotiteatteria , vaan enemmänkin että onko mahdollista yhdistää nuo kaiuttimet yhdeksi kokonaisuudeksi, siten että voin katsoa tietokoneelta elokuvia. Kun rahatilanne on sen verran heikko ettei kokonaista kotiteatterijörjestelmää viitsi ostaa, ja kun vanhoja toimivia kaiuttimiakin löytyy.
- tämän näkijä.
surround kirjoitti:
siis en halua nimenomaan kotiteatteria , vaan enemmänkin että onko mahdollista yhdistää nuo kaiuttimet yhdeksi kokonaisuudeksi, siten että voin katsoa tietokoneelta elokuvia. Kun rahatilanne on sen verran heikko ettei kokonaista kotiteatterijörjestelmää viitsi ostaa, ja kun vanhoja toimivia kaiuttimiakin löytyy.
Rolli mikä rolli, uskokaa nyt jo perkele.
Siistejä ja hyvä-äänisiä kotiteatteri paketteja www.euromarkkinointi.fi
Itse ostin Event sarjan,Rumble R-10 Subilla. Todella ladukas sarja hintaansa nähden.- surround
Mitenhän tämän nyt kertoisi selvästi.
Siis että onko mahdollista/järkevää tehdä noista osista yksi toimiva kokonaisuus ja jos on niin miten ja kuinka paljon se maksaa?
Kun ideani ei varsinaisesti ole minkään kotiteatterin hankkiminen.
Anteeksi kun olen aikaisemmin kirjoittanut hieman epäselvästi. - 12x
surround kirjoitti:
Mitenhän tämän nyt kertoisi selvästi.
Siis että onko mahdollista/järkevää tehdä noista osista yksi toimiva kokonaisuus ja jos on niin miten ja kuinka paljon se maksaa?
Kun ideani ei varsinaisesti ole minkään kotiteatterin hankkiminen.
Anteeksi kun olen aikaisemmin kirjoittanut hieman epäselvästi.Tietsikassasi on kai -optinen äänilähtö.
Hanki vaikka käytettynä joku A/V-vahvari, jossa on optinen tulo.
Hanki optinen kaapeli, kytke sillä.
Kytke kaiuttimet siihen vahvariin.
Ei ehkä tule hyvää, koska riippuu tosi paljon kaiuttimistasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634