tanssi vie tänään voiton?
Itse en osaa arvostella muulla kuin mutu tuntumalla, mutta Antin reippaus vie minusta voiton. Laurassa on jotain liikaa diivaa.
No, sama kumpi ompi loppujen lopuksi voittaja.
Pukuja en päälleni panisi, ovat kuin alushameita, naisten, meinaan.
Antin vai Lauran
10
270
Vastaukset
l
kuin puvuista,alushameista; parasta asusteissa onkin, kun niitä riisuu!:))- viivatiina
munkin mielestä =)))
- jazzityttö
voittikin, hyvä hän ja me! :))
- tuiskufanitar'
ku tv 5 min ennen stoppas,lukee kaikilla kanavilla ; heikko signaali,samoin naapureilla,se siitä sitten mut kuulin just et Antti voitti !!!!!!!
- repliikki(aito)
Pohjoisessa on ollut aina ne parhaat tanssijat!
- jazzityttö
oli jo alussa melkein kaikki tuomarit ja opettajat.
- Polkkapolka
jazzityttö kirjoitti:
oli jo alussa melkein kaikki tuomarit ja opettajat.
Pitkät perinteet joraamisesta Oulussa. Telemark on perustettu 1965.
http://www.telemarkteam.net/
ja onnea voittajaparille, mutta minä sain joskus kyyneleen silmäkulmaan Lauran ja opettajansa esityksistä...
No - mummohan minä jo olenkin ;)- Lukutaitoa, pliis
Aloitus oli kirjoitettu iltapäivällä, ennen ohjelmaa.
- Pär Pillhard
Vääryyttä ei mielestäni tapahtunut. Ehkäpä kansalaiset halusivat antaa tuomareille näpäyksen, kun heidän paremmaksi arvostelemansa sai tyytyä hopeaan. Arvelen, että äänestäjiä olivat enimmäkseen naisia. Kun Antti on niin lutunen, sai hän naisten äänet. Naisten tanssiasut miellyttävät. Seksikkäät kaunottaret voisivat kesäisin pukeutua sellaisiin vaikka joka päivä. Ymmärrän kyllä, että monet naiset ovat kateita, mutta kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523291Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?552560Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102285
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361275