Olivatko Dinosaurukset jumalan lapsia?

Tyrannosaurus REX

Dinosaurukset olivat maapallon valtalajina yli 200 miljoonaa vuotta. Ihmisen sukupuu oli vielä siinä vaiheessa, että koko ja tietoisuus olivat korkeintaan hiiren luokkaa olevalla tasolla.

Oliko jumala luonut Dinosaurukset omaksi kuvakseen ja Tyrannosaurus rex jumalan valittu "kansa"? Ja mikä suututti jumalan, kun se päätti vaihtaa omaa kuvaansa?

30

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häirikköuskis

sas se !

• tuhat ja yksi

Dinosaurukset olivat ennen juutalaisten Jumalaa,siispä juutalaisten Jumalaa ei ollut ennen kuin oli juutalainen Jumalan kansa .
      (Sitä ennen oli Abramin aikana Se se Jumalan mies aivankuin SAMAANI ! Jos hävisi aasi tai muuta karjaa niin ,sehän lankesi loveen ja sieltähän sen löysi.) Aabram sai tartunnan tuosta uskosta ja niin kovan jotta ,oikein uneksui Jumalasta,ja nyt samme tuijtella taivaan aurinkoja ja laskeskella maailman paljoiden isän jälkeläisiä.

Ei voi olla ennen munaa kannaa eikä kanna ennen munnaa. Joten ne molemmat tulee yht aikaa ! Mutta kun nuo Dinin munat jo olivat ja juutalaisia ei niin Juutalaisten jumalakin tul myöhemmin.

• Tyrannosaurus Rex

Odotan selvitystänne.

• Kristinuskon mukaan ei ajatella, että Jumala olisi luonut dinosauruksen omaksi kuvakseen, vain ihmisen. Myöskään Tyrannosaurus Rexin ei ajatella olevan Jumalan valittu kansa. Hyviä ehdotuksia toki ja Jumalan aikaansaannoksia nämäkin. Sinällään hyvä valinta valita ihminen, koska dinosauruksille kävi vähän heikosti. Olisi jäänyt Jumalastakin paljon kokematta, jos Jumalan kuva olisi kuollut sukupuuttoon.

pappi Sonja

• Jukatan asteroidi

dinosaurukset? Pitkä on matka siihen ja nykymenolla ihminen tuhoaa itse itsensä, johon dinosaurukset eivät pystyneet, vaan siihen tarvittiin avaruudesta tullut asteroidi.

Mistä tiedät, että vain ihminen on ollut "jumalan kuva" eikä esim. dinosaurus?

• uskossa!

niin, tuo dinosaurus kysymys se vaan jaksaa ihmistä askarruttaa! olisiko" aika" , sitten ulkopuolella jumalan valtaa? eikö aika ole sen luoneelle sama kuin mikä muukin? luoja käsittelee aikaa ja avaruutta kuten hän parhaaksi näkee! vuosi miljoona...sekuntti! olento jota valo kumartaa ja kivetkin ylistää jos hän haluaa! aivan sama puhutaanko maalauksesta vai kehyksistä...taiteilija voi muuttaa maalaustaan kuten hän itse haluaa! niin myös jumala! olisiko se uskoa jos hän näyttäisi kasvonsa meille ja sanoisi...tässä olen? usko muuttuisi tiedoksi! jospa jumala on luonut "merkit menneestä" koetellakseen uskoamme?

• tuhat ja yksi
        Jukatan asteroidi kirjoitti:

dinosaurukset? Pitkä on matka siihen ja nykymenolla ihminen tuhoaa itse itsensä, johon dinosaurukset eivät pystyneet, vaan siihen tarvittiin avaruudesta tullut asteroidi.

Mistä tiedät, että vain ihminen on ollut "jumalan kuva" eikä esim. dinosaurus?

Ihminen on tallannut täällä todella kauan aikaa ja näyttää siltä jotta ihminen oli jo Dinojen kanssa yhtä aikaa tuo meteoriitin törmäys oli niin raju jotta kaiken ns,normmalin elämän (nisäkkäitten aika) on ollut vaakalaudalla meteoriitintörmätessä maapallon uumeniin ja samalla kasvattaneen maapallon kokoa.
        Nyt yli 3000 vuotta on ollut maapallolla erittäin suotuisat olosuhteet ihmiselle ja niinpä ihmisten populaatio on vallannutkin liian suuren alueen käyttöönsä ja muiden lajien elinolosuhteet ovat kaventuneet jatuo kehitys etenee kiihtyvällä vauhdilla.

Jumalan kuva tuhoaa jatkuvasti Luojansa työtä, missä tuo luoja lieneekin täällä Elämän Henkenä? muuttanut avaruuteen suunnittelemaan uutta ja hukanneensa muistosta yhden maapallon ?
        Näyttää muuten siltä ettei ihmisen tiettäväksi kaikkia asioita ole edes sallittu ,älykkyys ja aivojen kapasiteeti kylläkin on sellainen jotta sillä voisi työstää muutakin kuin uskon harhoja toisten pettämiseksi.

Jeesus on ainakin sortunut suuruusharhaan kohdallaan ja kuvitellut jotta juutalaisten Pyhät kirjoitukset kertovat hänestä. Ja Uuden testamentin kirjoittajat ovat myös erehtyneet monista asioista, luodessaan uutta uskontoa Rooman ja Kreikan uskojen voittokilpailussa.

• tuhat ja yksi kirjoitti:

Ihminen on tallannut täällä todella kauan aikaa ja näyttää siltä jotta ihminen oli jo Dinojen kanssa yhtä aikaa tuo meteoriitin törmäys oli niin raju jotta kaiken ns,normmalin elämän (nisäkkäitten aika) on ollut vaakalaudalla meteoriitintörmätessä maapallon uumeniin ja samalla kasvattaneen maapallon kokoa.
        Nyt yli 3000 vuotta on ollut maapallolla erittäin suotuisat olosuhteet ihmiselle ja niinpä ihmisten populaatio on vallannutkin liian suuren alueen käyttöönsä ja muiden lajien elinolosuhteet ovat kaventuneet jatuo kehitys etenee kiihtyvällä vauhdilla.

Jumalan kuva tuhoaa jatkuvasti Luojansa työtä, missä tuo luoja lieneekin täällä Elämän Henkenä? muuttanut avaruuteen suunnittelemaan uutta ja hukanneensa muistosta yhden maapallon ?
        Näyttää muuten siltä ettei ihmisen tiettäväksi kaikkia asioita ole edes sallittu ,älykkyys ja aivojen kapasiteeti kylläkin on sellainen jotta sillä voisi työstää muutakin kuin uskon harhoja toisten pettämiseksi.

Jeesus on ainakin sortunut suuruusharhaan kohdallaan ja kuvitellut jotta juutalaisten Pyhät kirjoitukset kertovat hänestä. Ja Uuden testamentin kirjoittajat ovat myös erehtyneet monista asioista, luodessaan uutta uskontoa Rooman ja Kreikan uskojen voittokilpailussa.

...jota ei ole koskaan tavattu on joko kuollut tai ei ole koskaan ollutkaan olemassa. Miksi tämä ei voi olla mahdollista vaikka uskovaisten mielessä Jumala on ikuinen. Kaikki kuolee ja syntyy. Ei ole "Jumalan kuvakaan" elänyt ikuisesti. Todisteita ei ole helvetistä eikä liioin taivasparatiisistakaan. ainut pitävä todiste on se, että meidän kaikki haudataan tavalla tai toisella. Yksikään kuollut ei ole tullut todistamaan, millaista siellä "taivaassa" on, paitsi tietenkin mielivikaisen uskovaisen päähän, jonka elämää kuvitelmansa mukaan ohjailee "Jumalan ohjaama joystick"!!

Ihmislajeja on paljon. Jotkut uskovat Jumalaan ja toiset eivät.
        Minä taas uskon vahvasti siihen väittämääni, että uskovaisten päässä aivojen tilalla on heidän jo synnyttyä ollut sahapurua tai jonkinlainen joystick-vastaanotin ja ei-uskovalla on ne aivot, jotka biologian kirjat ovat monesti esittäneet ja todistaneet! Uskovainen ei luota omiin kykyihinsä eli turhaa uskovaisen ois omistaa omat aivot, koska ei kykenisi kuitenkaan käyttämään niitä, koska Jumala painaisi kuitenkin heti aivojen käytön estopainiketta! :D

• tuhat ja yksi
        ateisti1982 kirjoitti:

...jota ei ole koskaan tavattu on joko kuollut tai ei ole koskaan ollutkaan olemassa. Miksi tämä ei voi olla mahdollista vaikka uskovaisten mielessä Jumala on ikuinen. Kaikki kuolee ja syntyy. Ei ole "Jumalan kuvakaan" elänyt ikuisesti. Todisteita ei ole helvetistä eikä liioin taivasparatiisistakaan. ainut pitävä todiste on se, että meidän kaikki haudataan tavalla tai toisella. Yksikään kuollut ei ole tullut todistamaan, millaista siellä "taivaassa" on, paitsi tietenkin mielivikaisen uskovaisen päähän, jonka elämää kuvitelmansa mukaan ohjailee "Jumalan ohjaama joystick"!!

Ihmislajeja on paljon. Jotkut uskovat Jumalaan ja toiset eivät.
        Minä taas uskon vahvasti siihen väittämääni, että uskovaisten päässä aivojen tilalla on heidän jo synnyttyä ollut sahapurua tai jonkinlainen joystick-vastaanotin ja ei-uskovalla on ne aivot, jotka biologian kirjat ovat monesti esittäneet ja todistaneet! Uskovainen ei luota omiin kykyihinsä eli turhaa uskovaisen ois omistaa omat aivot, koska ei kykenisi kuitenkaan käyttämään niitä, koska Jumala painaisi kuitenkin heti aivojen käytön estopainiketta! :D

En muuten tunne henkilökohtaisesti oikein puhdasoppista ateistia saattaisi olla mielenkiintoinenkokemus tavata , koska määrittelyssä saatana minä en usko mihinkään , ei vielä täyty ateistin mitapuu sellaisiahan liikkuu jokapaikassa, uskovia taas olen tuntenut henkilökohtaisestikkin ,on maireita ja on happamia itsekkäitä kieroja ja petolllisia jne,

Matkan varrella saattavat sahanpurut kastua ja silloin on usein syynä kusen nouseminenpäähän.

Uskossa ja uskovaisissa on se paha piirre kun heillä on ehdoton totuus pääkopassa ja sitä ei saa kyseenalaistaa.
        Muuten apostoli Paavali toistaa niin monta kertaa puhuvansa ehdotonta totta ,jo siitäkin tarkkavainen lukija huomaa jotta valheen aivopesu on siinä menossa.

En muuten tunne henkilökohtaisesti oikein puhdasoppista ateistia saattaisi olla mielenkiintoinenkokemus tavata , koska määrittelyssä saatana minä en usko mihinkään , ei vielä täyty ateistin mitapuu sellaisiahan liikkuu jokapaikassa, uskovia taas olen tuntenut henkilökohtaisestikkin ,on maireita ja on happamia itsekkäitä kieroja ja petolllisia jne,

Matkan varrella saattavat sahanpurut kastua ja silloin on usein syynä kusen nouseminenpäähän.

Uskossa ja uskovaisissa on se paha piirre kun heillä on ehdoton totuus pääkopassa ja sitä ei saa kyseenalaistaa.
        Muuten apostoli Paavali toistaa niin monta kertaa puhuvansa ehdotonta totta ,jo siitäkin tarkkavainen lukija huomaa jotta valheen aivopesu on siinä menossa.

"Matkan varrella saattavat sahanpurut kastua ja silloin on usein syynä kusen nouseminenpäähän. "

Älä pilkkaa minun "uskoani", koska se on totta tai muuten teen siitä rikosilmoituksen. Uskonnonvapaus vallitsee Suomessa eli mä saan uskoa siihen että uskovaisilla on aivojen tilalla sahapurua, jos mä haluan uskoa? Eli minulla tulee olla "diplomaattinen koskettomuus" ja saan olla uskossani oikeassa?

Huomaatko ihan sama mitä uskovaisille sanoo, niin välittömästi tulee jotakin poikkipuolista. :D Minä uskon todellakin siihen, että uskovaisilla on aivojen tilalla sahanpurua. Liitytkö perustamaani lahkoon? :)

"Muuten apostoli Paavali toistaa niin monta kertaa puhuvansa ehdotonta totta ,jo siitäkin tarkkavainen lukija huomaa jotta valheen aivopesu on siinä menossa. "

Minä olen Paavali. ei pidä olla olemassa muita Paavaleita. :)

• readmorethanonebook
        tuhat ja yksi kirjoitti:

"Ihminen on tallannut täällä todella kauan aikaa ja näyttää siltä jotta ihminen oli jo Dinojen kanssa yhtä aikaa tuo meteoriitin törmäys oli niin raju jotta kaiken ns,normmalin elämän (nisäkkäitten aika) on ollut vaakalaudalla meteoriitintörmätessä maapallon uumeniin ja samalla kasvattaneen maapallon kokoa. "

Kent Hovindiltako kuulit?

• tuhat ja yksi
        ateisti1982 kirjoitti:

"Matkan varrella saattavat sahanpurut kastua ja silloin on usein syynä kusen nouseminenpäähän. "

Älä pilkkaa minun "uskoani", koska se on totta tai muuten teen siitä rikosilmoituksen. Uskonnonvapaus vallitsee Suomessa eli mä saan uskoa siihen että uskovaisilla on aivojen tilalla sahapurua, jos mä haluan uskoa? Eli minulla tulee olla "diplomaattinen koskettomuus" ja saan olla uskossani oikeassa?

kaikki me erehdymme minäkin joka ikinenpäivä.

Eikä sahanpurut ollut osoitetti sen kummemmin sinulle kuin minullekkaan totesin vain noin yleisesti sen.

• tuhat ja yksi
        ateisti1982 kirjoitti:

Huomaatko ihan sama mitä uskovaisille sanoo, niin välittömästi tulee jotakin poikkipuolista. :D Minä uskon todellakin siihen, että uskovaisilla on aivojen tilalla sahanpurua. Liitytkö perustamaani lahkoon? :)

Keskustelut ovat eipäs juupas ja kukaan ei ajattele uskoo vaan.

• tuhat ja yksi
        ateisti1982 kirjoitti:

"Muuten apostoli Paavali toistaa niin monta kertaa puhuvansa ehdotonta totta ,jo siitäkin tarkkavainen lukija huomaa jotta valheen aivopesu on siinä menossa. "

Minä olen Paavali. ei pidä olla olemassa muita Paavaleita. :)

ja lisäksi oli henkilönäkin ns, yhdenaatteen miehiä ensin fariseus joka vangitsi tapettavaksi Jeesus lahkolaisia.

• tuhat ja yksi
        readmorethanonebook kirjoitti:

"Ihminen on tallannut täällä todella kauan aikaa ja näyttää siltä jotta ihminen oli jo Dinojen kanssa yhtä aikaa tuo meteoriitin törmäys oli niin raju jotta kaiken ns,normmalin elämän (nisäkkäitten aika) on ollut vaakalaudalla meteoriitintörmätessä maapallon uumeniin ja samalla kasvattaneen maapallon kokoa. "

Kent Hovindiltako kuulit?

>> Kent Hovindiltako kuulit? >>

henkilöä laisinkaan, nämä on niitä tuhat ja yksi totuuksia jos ovat totuuksia laisinkaan ,mutta kuitenkaan en sitä pistänyt tuohon hetkellisessä mielenjohtessa olen pohtinut tuotakin ja sen enempään en ole jaksanut ehkä jotkut käyttävät aikaansa senkin tutkimiseen.

Kent kenn hän on ?

• readmorethanonebook
        tuhat ja yksi kirjoitti:

>> Kent Hovindiltako kuulit? >>

henkilöä laisinkaan, nämä on niitä tuhat ja yksi totuuksia jos ovat totuuksia laisinkaan ,mutta kuitenkaan en sitä pistänyt tuohon hetkellisessä mielenjohtessa olen pohtinut tuotakin ja sen enempään en ole jaksanut ehkä jotkut käyttävät aikaansa senkin tutkimiseen.

Kent kenn hän on ?

Ai keksit siis vain päästä, kuten Kent Hovindkin tahollaan. Kent Hovind on huijari.

• tuhat ja yksi
        readmorethanonebook kirjoitti:

Ai keksit siis vain päästä, kuten Kent Hovindkin tahollaan. Kent Hovind on huijari.

joka uskoo Jeesukseen Jumalanaan , katsoin nyt tänään eka kerran netistä Kent Hovindista ja huomasin sen verren mielenkiintoista jotta tutustun ehkä vähän- .
        Olen kyllääntynyt Ameriikoista tuotuihin uskonharhoihin, sillä kaikki ne ovat huijareita sanan varsinaisessa merkityksessä sanoin sen jottei jää epäselväkisi mielipiteeni heistä.

Mutta jos tunnet tuon tapauksen niin vihjaa mihin seikkoihin kannattaa kiinnittäää hiomiota tuossa tapauksessa.

• tuhat ja yksi
        tuhat ja yksi kirjoitti:

joka uskoo Jeesukseen Jumalanaan , katsoin nyt tänään eka kerran netistä Kent Hovindista ja huomasin sen verren mielenkiintoista jotta tutustun ehkä vähän- .
        Olen kyllääntynyt Ameriikoista tuotuihin uskonharhoihin, sillä kaikki ne ovat huijareita sanan varsinaisessa merkityksessä sanoin sen jottei jää epäselväkisi mielipiteeni heistä.

Mutta jos tunnet tuon tapauksen niin vihjaa mihin seikkoihin kannattaa kiinnittäää hiomiota tuossa tapauksessa.

Kent Hovind on "uudestisyntynyt kristitty" jo se sana tekee ihmisestä harhautuneen ja petollisuus kätketään ihmisiltä Jeesus Jumalan pelastussanomaan.

Sillä tuo käsite "syntyä uudesti" on uskonnollinen harha jota myös markkinoidaat voimakkaasti lähes kaikissa Ameriikasta tuoduissa harhaopeissa. Se vaikuttaa myös voimakkaasti kautta Suomen olevissa uskonliikkeissä jättämättä rauhaan yhtäkää liikettä.

• Telluksen asukki

Oliko ihmisellä edeltäjiä jumalan lapsina? Vai Odottiko jumala miljardeja vuosia, ennenkuin sai omia lapsia(ihmisiä)? Ihminen Maapallolla on nuori olento.

Miten ihminen voi olla poikkeus maapallolla eläneisiin/eläviin muihin eläimiin? Ilman dinosauruksien joukkotuhoa ei suurella todennäköisyydellä olisi ihmistä nykyisen kaltaisena ollenkaan. Olivatko dinosaurukset jumalan entiset suosikit, joihin hän kyllästyi jostain syystä? Uhkaako ihmistä sama kohtalo?

• Kyllä maailmassa voi olla monenlaisia Jumalan lapsia. Onhan ihminen niin ihmeellinen olento ajatuksineen ja omatuntoineen kaikkineen, eläimiä vähättelemättä, että kyllä me erityisessä asemassa ollaan. En tiedä olivatko dinosaurukset suosikkeja, joihin Jumala kyllästyi. Piti vain mennä noin. Mutta jos Jumala kohtelisi edelleen tuolla tavalla kaikkia joihin suuttuu, varmaan tuho olisi edessä, mutta eiköhän tämä maailma pääty joka tapauksessa jossain vaiheessa, jos ihminen ei ehdi tuhota maapalloa ennen sitä ihan omin päin. Saa nähdä, puuttuuko Jumala asiaan vai onko jo puuttunut... (tai en siis ehkä itse näe sitä puuttumista, jos se ei ole jo alkanut)

pappi Sonja

• Telluksen asukki
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

Kyllä maailmassa voi olla monenlaisia Jumalan lapsia. Onhan ihminen niin ihmeellinen olento ajatuksineen ja omatuntoineen kaikkineen, eläimiä vähättelemättä, että kyllä me erityisessä asemassa ollaan. En tiedä olivatko dinosaurukset suosikkeja, joihin Jumala kyllästyi. Piti vain mennä noin. Mutta jos Jumala kohtelisi edelleen tuolla tavalla kaikkia joihin suuttuu, varmaan tuho olisi edessä, mutta eiköhän tämä maailma pääty joka tapauksessa jossain vaiheessa, jos ihminen ei ehdi tuhota maapalloa ennen sitä ihan omin päin. Saa nähdä, puuttuuko Jumala asiaan vai onko jo puuttunut... (tai en siis ehkä itse näe sitä puuttumista, jos se ei ole jo alkanut)

pappi Sonja

Niiden valta-asema kesti lähemmäs 300 miljoonaa vuotta. Ihminen on ollut tällä pallolla vasta n.200 00 vuotta ja jo uhkaa olemassaoloaan monella tapaa.

Mistä tiedät mitä Dinosaurusten päässä liikkui ja millainen tietoisuus niillä oli?
        Voi olla että olivat keskimäärin onnellisempia kuin ihminen.

• tuhat ja yksi
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

Kyllä maailmassa voi olla monenlaisia Jumalan lapsia. Onhan ihminen niin ihmeellinen olento ajatuksineen ja omatuntoineen kaikkineen, eläimiä vähättelemättä, että kyllä me erityisessä asemassa ollaan. En tiedä olivatko dinosaurukset suosikkeja, joihin Jumala kyllästyi. Piti vain mennä noin. Mutta jos Jumala kohtelisi edelleen tuolla tavalla kaikkia joihin suuttuu, varmaan tuho olisi edessä, mutta eiköhän tämä maailma pääty joka tapauksessa jossain vaiheessa, jos ihminen ei ehdi tuhota maapalloa ennen sitä ihan omin päin. Saa nähdä, puuttuuko Jumala asiaan vai onko jo puuttunut... (tai en siis ehkä itse näe sitä puuttumista, jos se ei ole jo alkanut)

pappi Sonja

maailmanloppu villitykseen mukaan , eikö se riitä jotta Luther siinä jo oli erehtymyksekseen , - mutta ehti kuolla näkemättä oman harhansa ohi kiitämistä.

• tuhat ja yksi
        Telluksen asukki kirjoitti:

Niiden valta-asema kesti lähemmäs 300 miljoonaa vuotta. Ihminen on ollut tällä pallolla vasta n.200 00 vuotta ja jo uhkaa olemassaoloaan monella tapaa.

Mistä tiedät mitä Dinosaurusten päässä liikkui ja millainen tietoisuus niillä oli?
        Voi olla että olivat keskimäärin onnellisempia kuin ihminen.

Dinosaurus ei tee syntiä , ihminen tekee !

Ihminen pystyy ajattelemaan asioita maailmanlaajuisesti ja kädellisenä olentona toteuttaa luovaa ajattelua enemmän kuin eläimet ja ihminen hallitsee suuremman joukon raakaaineitten käytöstä kuin eläimet .pystyy kehittämään uusia aineita ja yhdisteitä ,vaikka Kirkko tappoikin noita ensimmäisiä kehittelijöitä noitina .
        Ihminen huomasi maan pyörivän ja sen kiertävän aurinkoa . Mutta Jumala luuli auringin kiertävän maata.
        Ja kirkko vainosi niitä jotka kehittelivät planeettojen liikuntateorioita koska se oli vastoin Raamatun sanomaa.

Katso nyt vaikka kahvikuppia ,kuinka moni eläin keittelee aamu kahvit ja juo sen kupista ?

• Näin asia on nähdäkseni mennyt. Kirjoitin tämän ylös viime vuoden marraskuussa saatuani jumallisen ilmoituksen.

15 miljardia vuotta eKr: Alussa Jumala loi taivaan ja maan. PUM!

Seuraavat 11 miljardia vuotta Jumala pyöritteli peukaloitaan. Kunnes hän keksi mitä tehdä:

-Hei Jeesus! Minulla on idea!
      -Niin, isä?
      -Ajattelin, että otan maailmankaikkeuden kartan, tökkään sormella sattumanvaraista planeettaa ja luon sinne elämää.
      -Hei, mutta iskä, tähän astihan sinä olet ollut pelkkä deistinen jumaluus, joka on antanut luonnonlakien hoitaa hommat. Mistäs nyt tuulee?
      -No se johtuu siitä, että kaikkitietävänä olen ennaltanähnyt 2000-luvulla jKr. olevan tunnettu tosiasia, että luonnonlait huolehtivat käytännössä kaikesta. En voi aiheuttaa loogista ristiriitaa kaikkitietävyyteni kanssa. Koko maailmankaikkeushan voisi vaikka luhistua omaan mahdottomuuteensa! Mutta tämmöistä pientä väliintuloa ei tulla koskaan osoittamaan mahdottomaksi, joten se on ihan okei.
      -Joo, hyvä pointti. Mutta mikä toi jkr-juttu oikein on?
      -En viitsi spoilata sitä etukäteen, mutta voin vakuuttaa sinulle että tulet RAKASTAMAAN sitä.

Seuraavat 3 935 000 000 vuotta Jumala taas pyöritteli peukaloitaan. Kunnes:

-Hei, Jeesus! Tules tänne.
      -No mikä hätänä?
      -Minulla on sinulle pikku homma... katsos, tuolla planeetalla, jolle loin elämää on kehittynyt dinosauruksia, jotka ovat koko planeetan valtiaita. Tahtoni on, että käyt opettamassa heille Minun ohjeeni hyvään elämään.
      -Mutta miksi?
      -No se on vain niin, että Jumalan tahto on, että planeetan herroille on opetettava minun tahtoni.
      -Niin mutta miksi?
      -Älä rupea viisastelemaan, poitsu. Koska minä olen se mikä minä olen!
      -Noin sinä sanot aina, kun sinulta loppuu argumentit!
      -Kunnioita isääsi! Se on yksi minun käskyistäni. Erittäin tärkeä, alkupäässä listaa.
      -Eikös se ollut kunnioita isääsi JA ÄITIÄSI?
      -Niin, mutta koska sinulla ei ole vielä äitiä, niin sinun tulee kaksinverroin kunnioittaa minua.
      -Miten niin VIELÄ?
      -Älä sinä siitä välitä! Tärkeintä on, että kaikkivaltiaan tahto toteutuu. No alahan mennä sinne maan päälle!

Maan päällä:

-Hei. Minä olen Jeesus, Jumalan poika. Ajattelin vähän kertoa teille Kaikkivaltiaan isäni tahdosta, jos se sopii...
      -Äyyyrgggh! Väygh!
      -Niin, meillä nyt on tämmöinen sääntö, että koskaan - EI KOSKAAN - saa pukeutua sekoitekuituisiin vaatteisiin. Mutta huomaan, että teillä ei edes ole vaatteita, joten se homma onkin jo hoidossa. Katsotaanpas... sitten, muista pyhittää lepopäivä...
      -Öööörgggh! Räyh!
      -Ei tästä vittu mitään tule. Noi vaan örisee vastaukseksi kaikkeen mitä sanon. Isä, ota minulta pois tämä katkera kalkki, jos se on sinun tahtosi. Lähetä vaikka joku asteroidi Jukatanin niemimaalle. Noi dinosaurukset ovat yhtä tyhjän kanssa, niille vittu mitään kannata opettaa. Jos kuitenkin muistat, niin minä olen itse asiassa sinä, joten minun tahtoni on sinun tahtosi. Joten posautapa meteoriitilla heti! Amen.
      -Saatana tuosta pojannilkistä on tullut ovela. Tulee isäänsä! No mikäs tässä auttaa. PUM!

• Seuraavat 65 miljoonaa vuotta Jumala ja Jeesus taas pyörittelivät peukaloitaan. Taisivat ottaa pikku torkutkin, kunnes jälleen, vuonna 0 jKr:

-Hei, Jeesus! Tules katsomaan!
        -No mikä nyt taas?
        -Muistatko sen planeetan, jolla oli dinosauruksia. Katsopas, mitä sinne nyt on kehittynyt: kädellisiä, joilla on kääntyvä peukalo. Niillä on työkaluja, vaatteita, puhekieli, koko hela kulttuuri! Kutsun niitä ihmisiksi. Sinun pitää taas mennä opettamaan sinne Minun tahtoni!
        -Onko ihan pakko? Muistatko, miten viimeksi kävi?
        -No edellinen kerta todellakin kusi vähän reisille, poikani, mutta olen kehittänyt suunnitelmaani paremmaksi. Tällä kertaa juttu toimii taatusti!
        -Kehittänyt? Ai mitenkä?
        -No ensinnäkin tällä kertaa sinun tulee syntyä sinne maan päälle, että olisit 100 % ihminen ja 100 % jumala...
        -Syntyä! Mitä helvettiä!
        -Siinä on se juju, miksi homma meni viimeksi mönkään. Usko pois, jos olisit silloin syntynyt stegosaurukseksi, vastaanotto olisi ollut ihan erilainen!
        -No kuinka minä silloin voisin olla 100 % ihminen ja 100 % jumala?
        -No katsos, sikiset Pyhästä Hengestä eräälle ihmisnaiselle...
        -Mutta vaikka Pyhä Henki onkin sivupersoonasi ja 100 % jumala, niin se nainen kai on täysin ihminen? Sillonhan olen loogisesti ottaen 50 % jumala ja 50 % ihminen.
        -Näsäviisas juippi! Ei olisi pitänyt koskaan opettaa sinulle prosenttilaskua. Väitätkö, että Minulle, maailmankaikkeuden Luojalle, olisi tuommoinen seikka este! Olen kaikkivoipa, joten jos se on tahtoni, niin voit olla yhteensä 200 %! No big deal!
        -Mutta miksi se on sinun tahtosi?
        -Koska minä olen se mikä minä olen!
        -Noin sinä san...
        -Kunnioita isääsi!
        -Ääh, no hyvä on, mennään, mennään.

30 jKr: Ihmiset naulasivat Jeesuksen kiinni ristiin. Jeesus palasi taivaaseen.

-Ai saatana isä, se porukkahan on pahempaa kuin dinosaurukset! Ne naulasi minut kiinni puuhun!
        -Ai niin, unohdinko mainita siitä sinulle? Sehän se oli koko homman tarkoituskin.
        -Täh!?
        -Niin, tuota en olisi mitenkään muuten voinut antaa heille heidän syntejään anteeksi.
        -Totta helvetissä olisit voinut! Itsehän olet koko synnin keksinyt! Mitäs sitä nyt tapahtui sille "Maailmankaikkeuden Luojalle, jolle mikään seikka ei ole este!"
        -No, tuota, ööh... no se vaikutti tosi hyvältä suunnitelmalta, kun se tuli mieleeni! Mutta yksi juttu... sinun pitää palata sinne.
        -Hei pientä rajaa! En perkele mene takaisin sinne, tiedä vaikka revityttäisivät minut hevosilla kappaleiksi tai jotain!
        -Niin mutta sinä itse sanoit, että palaat ennen kuin tämä sukupolvi kuolee. Sinun täytyy!
        -Sanoin sen vain, että pääsisin niistä sekopäistä eroon! Hulluille on oltava mieliksi ja sitä rataa.
        -Mutta minä määrään isänäsi, että palaat sinne! Kunnioita is...
        -Ja paskat! Jos et sattunut muistamaan, minä olen myös 100 % jumala. Ei sinulla ole mitään määräysvaltaa minuun!
        -Jeesus, tule heti takaisin! Minä, joka olen se mikä minä olen, määrään isänäsi, että palaat sinne takaisin!
        -Haista paska! EN mene sinne koskaan takaisin, ja jos luulet, että saat mieleni muutettua, niin saatpa nähdä!

2009 jKr: 30 % ihmisistä yhä odottaa Jeesuksen paluuta. Seuraava Täysin Varma Ylöstempaus on huomisaamuna klo 11.00.

• häirikköuskis
        Aatami9 kirjoitti:

Seuraavat 65 miljoonaa vuotta Jumala ja Jeesus taas pyörittelivät peukaloitaan. Taisivat ottaa pikku torkutkin, kunnes jälleen, vuonna 0 jKr:

-Hei, Jeesus! Tules katsomaan!
        -No mikä nyt taas?
        -Muistatko sen planeetan, jolla oli dinosauruksia. Katsopas, mitä sinne nyt on kehittynyt: kädellisiä, joilla on kääntyvä peukalo. Niillä on työkaluja, vaatteita, puhekieli, koko hela kulttuuri! Kutsun niitä ihmisiksi. Sinun pitää taas mennä opettamaan sinne Minun tahtoni!
        -Onko ihan pakko? Muistatko, miten viimeksi kävi?
        -No edellinen kerta todellakin kusi vähän reisille, poikani, mutta olen kehittänyt suunnitelmaani paremmaksi. Tällä kertaa juttu toimii taatusti!
        -Kehittänyt? Ai mitenkä?
        -No ensinnäkin tällä kertaa sinun tulee syntyä sinne maan päälle, että olisit 100 % ihminen ja 100 % jumala...
        -Syntyä! Mitä helvettiä!
        -Siinä on se juju, miksi homma meni viimeksi mönkään. Usko pois, jos olisit silloin syntynyt stegosaurukseksi, vastaanotto olisi ollut ihan erilainen!
        -No kuinka minä silloin voisin olla 100 % ihminen ja 100 % jumala?
        -No katsos, sikiset Pyhästä Hengestä eräälle ihmisnaiselle...
        -Mutta vaikka Pyhä Henki onkin sivupersoonasi ja 100 % jumala, niin se nainen kai on täysin ihminen? Sillonhan olen loogisesti ottaen 50 % jumala ja 50 % ihminen.
        -Näsäviisas juippi! Ei olisi pitänyt koskaan opettaa sinulle prosenttilaskua. Väitätkö, että Minulle, maailmankaikkeuden Luojalle, olisi tuommoinen seikka este! Olen kaikkivoipa, joten jos se on tahtoni, niin voit olla yhteensä 200 %! No big deal!
        -Mutta miksi se on sinun tahtosi?
        -Koska minä olen se mikä minä olen!
        -Noin sinä san...
        -Kunnioita isääsi!
        -Ääh, no hyvä on, mennään, mennään.

30 jKr: Ihmiset naulasivat Jeesuksen kiinni ristiin. Jeesus palasi taivaaseen.

-Ai saatana isä, se porukkahan on pahempaa kuin dinosaurukset! Ne naulasi minut kiinni puuhun!
        -Ai niin, unohdinko mainita siitä sinulle? Sehän se oli koko homman tarkoituskin.
        -Täh!?
        -Niin, tuota en olisi mitenkään muuten voinut antaa heille heidän syntejään anteeksi.
        -Totta helvetissä olisit voinut! Itsehän olet koko synnin keksinyt! Mitäs sitä nyt tapahtui sille "Maailmankaikkeuden Luojalle, jolle mikään seikka ei ole este!"
        -No, tuota, ööh... no se vaikutti tosi hyvältä suunnitelmalta, kun se tuli mieleeni! Mutta yksi juttu... sinun pitää palata sinne.
        -Hei pientä rajaa! En perkele mene takaisin sinne, tiedä vaikka revityttäisivät minut hevosilla kappaleiksi tai jotain!
        -Niin mutta sinä itse sanoit, että palaat ennen kuin tämä sukupolvi kuolee. Sinun täytyy!
        -Sanoin sen vain, että pääsisin niistä sekopäistä eroon! Hulluille on oltava mieliksi ja sitä rataa.
        -Mutta minä määrään isänäsi, että palaat sinne! Kunnioita is...
        -Ja paskat! Jos et sattunut muistamaan, minä olen myös 100 % jumala. Ei sinulla ole mitään määräysvaltaa minuun!
        -Jeesus, tule heti takaisin! Minä, joka olen se mikä minä olen, määrään isänäsi, että palaat sinne takaisin!
        -Haista paska! EN mene sinne koskaan takaisin, ja jos luulet, että saat mieleni muutettua, niin saatpa nähdä!

2009 jKr: 30 % ihmisistä yhä odottaa Jeesuksen paluuta. Seuraava Täysin Varma Ylöstempaus on huomisaamuna klo 11.00.

jättäisit nuo sukupuolielimen vertaukset vain pois . Jeesus kato kunnioitti naisia ja halusi huorankin palauttaa ihmisarvoiseen elämään.

Muuten sain sellaisen ahaa-elämyksen , että olet kääntänyt sekä vanhan että uuden testmentin nykysuomeksi . Ei mitään kaanaan kieltä .

• häirikköuskis kirjoitti:

jättäisit nuo sukupuolielimen vertaukset vain pois . Jeesus kato kunnioitti naisia ja halusi huorankin palauttaa ihmisarvoiseen elämään.

Muuten sain sellaisen ahaa-elämyksen , että olet kääntänyt sekä vanhan että uuden testmentin nykysuomeksi . Ei mitään kaanaan kieltä .

Se on Gospel According to St. Adam9 :) Pitänee perustaa uusi uskonto, kun sain jo opetuslapsenkin.

• häirikköuskis
        Aatami9 kirjoitti:

Se on Gospel According to St. Adam9 :) Pitänee perustaa uusi uskonto, kun sain jo opetuslapsenkin.

vaikka en takaa siihen liittymistäni .
        Olen nääs VAPAA ajattelija.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      20
      3764
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      24
      3139
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2355
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2139
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      19
      1976
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1632
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      41
      1611
    8. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1512
    9. Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta

Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava
      Luterilaisuus
      502
      1463
    10. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1414
    Aihe