Olin tulla hulluksi soittolistaradioiden kanssa. Suosikkiasemani otti kahden vuoden aikana ehkä kolme uutta kappaletta listoilleen.
Tilanne alkoi parantua, kun pukki toi keittiöön radion viereen vinyyli/CD-soittimen. Sain nyt kunnostettua vanhan vinyylisoittimen ja vein sen työpaikan taukohuoneeseen muhkean soul/jazz/country-levynivaskan kera.
Viva la libertad! Hyvästi soittolistaradio!
Hyvästi soittolistat!
5
364
Vastaukset
- kuuntelija.
aika vaivaloiselta tuntuu tuo sun uusi soittolista. soittolistahan tuo on kun muutamaa vinyyliä pyörittää.
itse kuuntelen muutamaa internet radiokanavaa, jotka soittavat runsaasti mulle aikaisemmin tuntemattomia artisteja.Kieltämättä meikäläisen ratkaisu on äärimmäistä vanhan liiton meininkiä - nykytekniikalla löytyy monia kätevämpiä ratkaisuja soittolistaharmauden torjumiseen. Taustalla piilee vielä se seikka, että niitä vinyyleitä ei ole muutama vaan muutama sata kappaletta...
- ihmettelijä.
Krahina kirjoitti:
Kieltämättä meikäläisen ratkaisu on äärimmäistä vanhan liiton meininkiä - nykytekniikalla löytyy monia kätevämpiä ratkaisuja soittolistaharmauden torjumiseen. Taustalla piilee vielä se seikka, että niitä vinyyleitä ei ole muutama vaan muutama sata kappaletta...
ei kai siinä mitään jos on aikaa käännellä ja vaihdella niitä töissä 20min välein.
ihmettelijä. kirjoitti:
ei kai siinä mitään jos on aikaa käännellä ja vaihdella niitä töissä 20min välein.
Ei ne ruoka- ja kahvitunnit niin kauhean pitkiä ole meidän alalla. Se suosikkiasema oli GrooveFM ja soittolistalle ilmestyneet kolme biisiä Miguel Brownin So many men, so little time ja kaksi Abban biisiä.
- oliko?
tais olla shitnova tämä 'suosikkiasema' ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402