Nyt tarvittaisiin kipeästi apua. Poikani oli onnistunut painelemaan läppärin nappeja ja onnistunut poistamaan osoiterivin. En tiedä miten saan sen takaisin näkyville... Ylhäältä puuttuu siis myös koko "valikko" eli en pääse sitä kautta muokkaamaan asetuksia. Myös nuolet, joilla voi siirtyä edes- ja takaisinpäin sivustoilla ovat kadoksissa! Auttakaa, olen ihan onneton tietokoneiden kanssa!
APUA!
18+13
5
156
Vastaukset
millä saa näkyviin/pois-
- 3+18
Kokeilin jo, ei auta.
- 8+3
Kokeilin huvikseni muitakin f-nappeja ja f10 antoi takaisin ylävalikon, että sain muokattua navigointipalkit ym. takaisin.... huh...
3+18 kirjoitti:
Kokeilin jo, ei auta.
näppiksessä FMode näppäin? tämä nyt oli kaukaa haettua. nimittäin mulla on ja jos se on päällä/pois niin f näppylät toimivat eri lailla. läppäris ei taida olla tuota.
8+3 kirjoitti:
Kokeilin huvikseni muitakin f-nappeja ja f10 antoi takaisin ylävalikon, että sain muokattua navigointipalkit ym. takaisin.... huh...
:) :) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3758275Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1622616- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 12850
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725