Vitun mutsi!

klownix

Vittu että alan vihaa sua! Saatana! Vittu! en kestä sua saatana... Joka vitun päivä ku meen ulos kyselee kaikkee vitu paskaa.. Sitku se soittaa vittu 7 et tuu himaa siis mitä vittua? Ikinä en oo jääny mistää polttamisesta tai juomisesta kii yms.. Ni mitä vittua? siis 7..... sit vittu se jälkee ei pääse ees vittu koneell... mitä tää paska vittu on? vittuko sais oman kämpän vittu pääsis eroo tostaki vittu..... vittu että voi vituttaa.
Noh, jooh. Mites teillä... Jouddekste viel 13v vittu 7 himaa? TÄÄ O PERSEESTÄ VITTU..
tekis vetää lärvit stna tulla vittu 3 yöl himaa vittu et toiki tajuis jotaa!!! EN KESTÄ,. PÅÄÄHAJOO-.-
vituttaa. ajatukset mun pääs ei oo vittu kevyitä.

50

5180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wertyuujhgfdsdfghju

      ei JUMALAUTA !!! :Ä:Ä SEITTEMÄLTÄ KOTIIN TON IKÄNEN (?) JÄTKÄ (?) EIII JUMALAUTA KUN MÄ NAURAN SULLE OIKEESTI!! joo siis mennäänpäs sitten melkein suoraan asiaan. Kiitti illan parhaista nauruista ! onnee sulle eihä sulla enää oo ku viis vuotta tota :Ä Voin sanoo vittu et koulukodissakaann ei oo noi rankkoja sääntöjä!
      Nimimerkillä: kokemusta on :D Parhaat hetket on vietetty joskus kahentoista aikaa kavereitten kanssa. (ihan selvin päin!!)
      Mietippä sitä, että sä oot ton ikänen vaan just nyt! Jos sä et saa olla ku johonki seittemään asti ulkona, mite paljo sulta jää kokematta... Mieti mite paljo ne jotka saa olla kylillä ees jonnekkin yhteentoista , saa elämältä, kun sä joka joudut menee himaan seittemältä. Kun sä sitten joskus viiden (pitkänjapiinallisen) vuoden jälkeen vapaudut noista kahleista, sun pitää käydä töissä, opiskella jne... Ei ookkaan enää aikaa eikä kavereita. Sä et saa koskaan elämästä irti sitä mitä ois tarkotus saaha.
      Sun äitis kieltämättä tekee sun elämästä helvettiä, mutta sun pitää vaa elää sen kanssa. Elämä jakaa kaikille kortit ja niillä pelataa loppuu asti. Sun asiat on kyllä nii perusteellisesti päi persettä että kyllä muaki vituttas jos eläsin tollasten sääntöjen ja määräysten vankilassa. iloa elämään ^^

      • Oot kyl aika paska trolli


      • Anonyymi
        Ardan kirjoitti:

        Oot kyl aika paska trolli

        Onpa hirveen vaikee elämä..vanhempaa tekee rakkaudesta...teini angsti


    • vittu mikä..

      ei saatana joku räkis

    • 222

      MUA VITTUTTAA MUN ÄITI IHAN SAATANASTI

    • oot vajaaa ):

      joo, ettei sulla vain olis joku ongelma? oma äiti kuoli ku olin 13, ni olipas elämä perseest sen jälkeen.

    • Sumuvalot päälle!

      Mä todella toivon että keskustelun aloittaja on joku suuri humoristi.
      Ton on pakko olla vitsi.
      13-vuotias joutuu klo: 7 kotiin arkisin (javaikka viikonloppuisinkin).
      Mikä siinä on ongelma?
      Itse olen 17 eikä mulle tule mieleenkään juoda päätä täyteen, tulla yöllä kotiin ja oksentaa matolle, saati että sellaista olisi 13-vuotiaana tullut mieleen.
      Miksi nuorilla on pakkomielle hankkia ongelmia, ja vaikeaa elämää?
      Itsellani ei ole koskaan ollut tarvetta kapinoida vanhempiani vastaan, ja rakastan heitä todella paljon, sekä kunnioitan heidän päätöksiä ja sääntöjä niin kauan kun olen alaikäinen ja heidän kattonsa alla asun.
      Sinun elämäsi ei ole kamalaa.
      Äitisi rakastaa sinua ja haluaa suojella sinua.
      Ajattele jos menettäisit vanhempasi.
      Nyt sanot että se olisi parasta ikinä, mutta kuka sinusta sitten pitäisi huolen?
      Lastenkotiko?
      Siellä vasta hohdokasta onkin, vai?

      • Yrittäkääollanormaaleja

        No se on vaa jotenki laitettu näihin teinie aivoihin että saat kaiken mutta jokatapauksessa kaikki on paskaa mutta onneks on näitä poikkeuksia jotka ymmärtää huolehtia muustakin kun siitä että mikä kaikki on perseestä ja on kiitollisia siitä että saa edes käydä ulkona.. :)


      • Anonyymi
        Yrittäkääollanormaaleja kirjoitti:

        No se on vaa jotenki laitettu näihin teinie aivoihin että saat kaiken mutta jokatapauksessa kaikki on paskaa mutta onneks on näitä poikkeuksia jotka ymmärtää huolehtia muustakin kun siitä että mikä kaikki on perseestä ja on kiitollisia siitä että saa edes käydä ulkona.. :)

        Mä oon 13v ja en aijo KOSKAAN vetää päätä täytee ja tulla yöl kotii. Parempi vetää karkkei ja kattoo sarjoi kotona peiton alla lol


    • heidsaddasddad

      Haukkukaa vielä äitejänne kun voitte . Onko mukavaa sitten kun oma äiti kuolee? miettikää vähä mitä kirjoitatte tänne vittu. Vanhemmat tekee kaiken et lapsel on hyvä olla , mutta ei nykyajan penskat osaa arvostaa sitä . En sitten tarkoittanut yleistää , mutta suurin osa

      • TyhmäköOletKysymysmerkki

        Odotan innolla äitini kuolemaa. Se ei tiedä mikä mulle on hyvää ja mikä ei, ja joudun kärsimään sen sekoilusta päivittäin


    • TR

      Huoh..

      Ja vielä 13 vuotta sitten tarvitsit äitisi syliäsi vuorokauden jokainen hetki. Ja todennäköisesti sait sitä myös.

      Kiittämättömyys on maailman palkka.

    • <azsdxfcgvhbjn

      karkaa. ei se voi sulle mitään tehä, vaikka tulisit joskus 10 aikaan himaan. tai mihin aikaan vaan, en tajuu miten alennut tollaseen :D eikö sulla oo yhtään itsekunnioitustusta ?

      • Anonyymi

        On ritson, ap n aloitus ja trollaus päälle.


      • Anonyymi

        Joka vanhemmalla on vastuu lapsistaan, ja normaalisti sitä nyt kysellään lapsilta missä hän on ollut ja mitä tehny. Ei siinä mitään pahaa ole.muuten tuo vittu kirjoitus jää ikuisesti bitti avaruuteen että sääli poikaa silloin kun ei äitiä enää ole.
        Vain lepsua vanhemmat antavat lastensa juosta puoliyöhön pihalla , oikeat vanhemmat huolehtivat lapsestaan kuten tässä ihan niinkuin pitääkin.
        Pika vois ensinnäkin karsia puheestaan kaikki kirosanat Ei mitenkään kivaa luettavaa nuo toistuvat kitoamiset.
        Murrosikä on toisilla inhottava, mutta viisailla lapsilla on. Älyä ymmärtää vanhuutensa huolehtiminen eivätkä haaveilemaan yömyöhään pihalle.


    • Äiskä 44v

      Kyllä jokainen äiti yrittää parhaansa oman lapsen kasvatuksen kanssa.Rajat ovat myös rakkautta. Sitä ymmärtää omien vanhempien arvon vasta kun heitä ei enää ole ja ns.kieltojen merkityksen ymmärtää vasta kun on omia lapsia...

    • hallejusdsdsd222

      Täysin totta.

    • Noratsu:3

      Omg... 7 kotiin O___O.. Okei joo kyllähän mä nyt ymmärrän että ne kotiin tulo ajat on, mutta seittämältä.. Okei toi on jo liioittelua. Mutta mutta toi on kyllä paskaa ku ragetat tääl jostaki kotiintulo ajoista? Herrajestas. Tossa se nähdään kuinka lapsenmielinen olet. Ehkä oot tehny jotain minkä takia nyt asiat on näin? Sekin on yksi mahdollisuus. Ja jos sä nyt noin lapsenmielinen kakara olet niin ei ihme että kotona nökötät seitsämän jälkeen. Sori nyt vaan, jos järkeä ja älliä vuosien kuluessa kasvaa sun aivokoppaas asiat saattaa olla toisin.

    • jngjggkogkgf

      no angst..

    • Kalle 9v.

      Ite vedin ekat kaatokännit 4 vanhana. Nykyää oon 9 ja te ootte homoi :)::):)):

      • tuukkamanninen13v

        Mäki menin kännii kamun kans 3v! Nyt saan olla Missä vaa vittu vittu klo kymmeneen asti. Tuommosen kiroilevan nuoripojan kantsis mennä nukkuu ku on pikkukakkonen katottu!ootte homoi.


      • Anonyymi
        tuukkamanninen13v kirjoitti:

        Mäki menin kännii kamun kans 3v! Nyt saan olla Missä vaa vittu vittu klo kymmeneen asti. Tuommosen kiroilevan nuoripojan kantsis mennä nukkuu ku on pikkukakkonen katottu!ootte homoi.

        Sääliksi käy senkin äitiä kun kakara luulee olevansa king jotenkin, mutta pojillakin se kehitys usein on paljon myöhemmin kun tytöillä .meillä sai piika ulosmeno kiellon aina muutamaksi päiväksi jos erehtyi suutaan soittamaan .
        Joten rajatkin on rakkautta m sen ymmärtää viisas lapsi


    • Huoh teitä

      tuommose 13v kiroilevan teinin pitäiski mennä nukkumaan heti pikku kakkosen jälkee

    • vittu vittu

      kopioin klownixia:vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu

    • otapoikaoppia

      vähän perseestä tuo sun kirjotus.
      iteltä kaikki kunnioitus äitille

    • srjhsrumsnr

      KU se saatana soittaa sulle sano vaa ertä tuun ku huuvittaa niin ainakin mä teen ku porukat soittaa kotiin jo yheksältä 9 ei saatana!!!

      • Anonyymi

        Siinä toinen joka luulee olevansa kuningas , mutta ei ole kun hyvin hitaasti kehittynyt nuori
        Jolla ei ole aavistustakaan , mitkä vaatimukset yhteiskunta laittaa nykyään vanhemmille.
        No siinähän aukoo päätänsä mutta kun viedään muualle niin itkua riittää , näin se pakkaa olla näitten suuri suitten kanssa.


    • srjhsrumsnr

      KU se saatana soittaa sulle sano vaa ertä tuun ku huuvittaa niin ainakin mä teen ku porukat soittaa kotiin jo yheksältä 9 ei saatana!!!

      • 15v Jumalanlapsi

        Miksi saatana soittaisi sinulle ? Hän vihaa sinua ja halveksii.Noh ainakin sanot lopuksi hieman vastaan.


    • Avautunut

      Tiedätteko tunteen kun vanhempasi vituttaa niin jumalasti, että et tiedä mitä tehdä. Tajuat kuitenkin että jos nyt räjähd ja annat kaiken tulla suusta ulos, asit van pahenee. Toisaalta tulee olo että jos en nyt sano mitä miltä oon niin hän luulee et otin asian hyvin. Se vasta saakin pään räjähtämään. Itse olen 15 ja kyse ei ole mistään röökistä tai alkoholista. Mutsi tajuu et jos haluan juoda, ei hän pysty mua estämään. Ja näinhän se onkin. Vaan kyse on siitä että hän pitää mua niin pienenä pentuna. Ja nyt sieltä tulee joku antti aikuinen "no olethan sinä pieni poika vielä." Haista vittu. Multa oletetaan että osaan hoitaa esim mopon vakuutukset ja korjaukset sun muut, mutta sitten olen kuitenkin niin kovin pieni poika, etten osaa omista läxyistä huolehtia. SAATANA ETTÄ OTTAA PATTII

    • Tuntematoon

      Mun pikkusisko on 11v. Ja se tulee kotiin vasta joskus 8-9 illalla

    • opelius

      Ja voi vittu et se sinutkin synnytti, ja kun se kuolee tai toivottovasti sinä sitä ennen et voi sanoa voi vittu mikä penska, ei tullut ikävä.

    • SeksiSeppo13

      vitun jonne

    • 25v

      kenen leipää syöt sen lauluja laulat

    • jkuio

      Menisi niiden vanhempien kanssa paljon paremmin jos yrittäisitte heidän kanssaan puhua ja neuvotella asiallisesti. Mutta kun kielenkäyttönne on tuota veetä koko ajan, laittaa se vanhemman epäilemään missä sitten luuhaatte ja täten yrittävät laittaa todella liian varhaisia kotiintuloaikoja. Tosin koulupäivinä olisi syytä ajatella itsekin sitä oikealla tavalla. Kun sen ymmärtäisitte että koulutyö kannattaa nyt tehdä hyvin, jotta saa paremmat mahdollisuudet omaan elämään. On kovin harmittavaa jos jäätte tuolle vee tasolle.

    • Ymmärsix

      mä oikein, ettöä sua veetuttas joku jutska? Muutama vuosi ja naurat itselles, josko siihen edes kykenet.

    • Mahtaakohan johtua siitä että kirjoittajana olet 10v es jonne joka ei osaa kun muutaman ruman sanan joita köyttää yli?

      • iheminen

        turhaa kyl enää aukoo, viestihän on jo 7 vuotta vanha :D


      • Anonyymi

        Se kävi mielessä ettei tuo nyt vielä ole mikä 13-15 vuotias , tai aitten on kirjain diagnoosi kun on tarttunut niin kovasti vee sanaan , ei raukka muuta osaa.
        Jos olis mun poika niin menis suukku kyllä kiinni


    • Miss19

      No mää oon 13wee nainen. Vittu toi on totta, siis vanhemmat on ihan syvältä. Mutta vittu ku te ette oikein älyy et vanhemmat yrittää, pitää meist huolta. Vittu mun mutsi ei oo ikinä tähän mennessä, vielä sanonu et 7 kotii. Sanonu aina et 9 kotii, mut kerra tulin kotiin vahingossa siis, 21.35, siis ehkä oli ehkä ei ollu vahinko. Siis totuus on se et se ei ollu vahinko vaikka, vkavasti koitin vakuuttaa et tää ei tuu toistuu. Mut siis täs oli mun komentti.
      Moi!

      • Anonyymi

        Minä äitinä en alentuisi edes kuuntelemaan tuollaista joka ei osaa edes suomen kieltä niin miten sellaisen kanssa voi puhua.


    • Anonyymi

      Vihaan min äitiiii se ei vit”u osaaa EEEEEEEESSSSS KUUUNNELLS MUA JA SANOO VITTU ETTÄ SE EI KUULE JA SITTE KU KOROTAN ÄÄNEE VITTU ETTÄ SE EES JOSKUS KUUNTELIS MUA NIIN PITÄÄ ALKAA VALITTTAAN? Pitäis olla joku vuoden paskin äiti äänestys.!!!!!!! Ps mä 2021 täällä

    • Anonyymi

      "aikuiset aina oikeassa"


      kestä vielä kohta olet jo täysikäinen

    • Anonyymi

      Joo vittu ei vittu miten vittu,víttu. Kyllä on vittu ääliö vittu.

    • Anonyymi

      Rankaa toi murros ikä.Mutta sinun lähikasvattaja sanele sinulle kotiin tulo ajat niin kauan kun asut kotona ja hänen leipää syöt. Vaikka olist 18v. Jos asut kotona Äiti / Isä sanoo miten toimitaan. Vasta kun muutat kotoa pois,voit olla siellä ulkona vaikka aamuun asti.

    • Anonyymi

      mun äitiki on vitun perseestä oikeesti vois hirttää ittensä

    • Anonyymi

      minkä laine olisi sinun mielestä mukava äiti.

    • Anonyymi

      kun tulee rauhallinen hetki pyydä kauniisti teetä haluat puhua.
      ja 1 sopii kumpikaan ei saa huutaa tai kiroilla.
      tai
      kirjoittaa paperille aivan kaikki miksi asiat on meillä huonosti.
      sillä riitaisa koti syö voimia kaikilta kaikki voi huonosti.

      tämä elämä on niin lyhyt ei kannata tuhlata riitelyyn.

    • Anonyymi

      OTA MAITOS ITSE! KAI, SÄ YLLÄT ITSE SINNE KAAPIN TAKAOSAAN!


      T:
      SANNIS

    • Anonyymi

      mun äitini ei ymmärrä mua ja pitää 11-vuotiaana itse olen 38-vuotiaana

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe