Suomi24 on saanut uuden etusivun!

Suomi24 Etusivu on uudistunut. Uusi etusivu poikkeaa vanhasta monella tavalla. Se on monipuolisempi, käyttäjäystävällisempi ja selkeämpi. Uuden etusivun kehittämisen taustalla on halumme tarjota jokaiselle Suomi24:n käyttäjälle oma personoitavissa oleva etusivu, joka palvelee parhaalla mahdollisella tavalla juuri tätä käyttäjää.

Etusivun näkyvin uudistus on Tästä Suomi puhuu nyt –palkki, joka kulkee läpi keskusteluiden. Palkin avulla näet kaikki etusivun uusimmat nostot yhdellä silmäyksellä. Etusivun nostojen lukumäärää on nostettu kolmen pääotsikon sijasta viiteen. Päivittäin vaihtuvien nostojen alle on lisätty useita muita päänoston aiheeseen liittyviä keskusteluita.

Toinen näkyvä uudistus on etusivun lukuisat muokkausmahdollisuudet. Jokainen Suomi24:n käyttäjä on erilainen ja siksi haluamme antaa jokaiselle käyttäjälle mahdollisuuden tehdä etusivusta juuri oman itsensä näköisen. Voit muokata etusivua mieleiseksesi vaihtamalla sisältöjen järjestystä värillisten otsikkopalkkien nuolinäppäimillä tai avata ja sulkea sisältöjä plus- ja miinus-painikkeilla. Tehdyt muutokset tallentuvat kirjautuneille käyttäjille automaattisesti ja kirjautumaton käyttäjä voi ne tallentaa kirjautumalla sisään.

Muut uudistukset etusivulla ovat:

• Suomi24 Uutiset
• Kalenteri ja nimipäivät
• Laajennettu sääpalvelu
• Päivän kysymys
• Horoskoopit

Palveluiden kehittämisessä käyttäjiemme antama palaute on kullan arvoista. Kerro meille, mitä mieltä olet uudesta etusivusta. Voit kirjoittaa viestin tämän tiedotteen jatkoksi, tai käyttää palautelomaketta.

Ystävällisin terveisin,
Suomi24

178

7788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos ja kumarrus!!

      • X

        Itse olisin kelpuuttanut vanhankin hyvin, mutta nyt mennaan talla.


    • Vaihdan

      Mitähän Suomi24:n porukka on pössytellyt, niin sekava on aloitussivu.
      Ei siinä mitään, vaihdan toiseen.

      • uuditusta?

        Yhtä häikäisevä ja silmiin ottava kuin aikaisemminkin.
        Yrittäkää edes tuota pohjaa saada hieman tummennettua, ja vähemmän silmiin ottavaksi!!!!!!

        Ei olisi pahitteeksi ottaa myös hieman selvempi fontti käyttöön!


      • Suomi24-kätyri
        uuditusta? kirjoitti:

        Yhtä häikäisevä ja silmiin ottava kuin aikaisemminkin.
        Yrittäkää edes tuota pohjaa saada hieman tummennettua, ja vähemmän silmiin ottavaksi!!!!!!

        Ei olisi pahitteeksi ottaa myös hieman selvempi fontti käyttöön!

        Säädä näytön kirkkautta.


    • Elventhor

      Täähän melkein toimii. :)

    • suomi24 etusivu huono

    • ProxyError24.fi

      Haistakaa vittu! Laittakaa se kahvikuppi selityksineen tohon etusivulle.

      • vanne

        että mulla ei ole spostia 24 ollut pitkään aikaan. hotmail tili ilmainen toimii kun mun tää vanha kälynyt kone toimii mutta vituiks menny uusi sivu mut mä en myöskään tarvitse yhteisöä enkä juuri minä osiota mut treffit on ainut mut sekään ei toimi aina ja kaiketi uusiminen vie vähäisenkin käyntini siellä. ja etusivulle en tee mitään ja kuka sit tekee mä en ees viiti enkä tajua mitä sille voi tehdä. samanlainen pliisu kuin entinenkin. kertokaa mulle mitä helvetin värejä jne sinne tullut kun mulla perus sivu ja en tee sille mitään.....en ole mikään kone nörtti joten vastatkaa joku mun viestiin


      • Tiukka. Piponen

        Onko tämä muka jokin uudistus, SAATANAN SEKAVA teillä taitaa olla oikein tomppeli tiimi siellä töissä ,ei kyllä kannata paljon hurrata en itse kyllä menisi valokuvaan jos en parempaan pysty. Huom! varmaankin jo ensiviikolla taas jokin helvetin uudistus menossa ,lopettakaa jo se saatanan uudistaminen tehkää jotain josta olisi hyötyä , MENKÄÄ VAIKKA LUMITÖIHIN.


      • haista itte


    • joopas58

      ...kun sokkotreffit on tullu takas....

      • mamivaan

        tosi sekavan näkönen...liikaa tavaraa...


    • fdaha

      Kannattaa tehdä etusivusta tosi sekava, iso ja lisätä sinne paljon kaikkea vilkkukuvaa ja blinblingiä.
      Voi että on hieno.


      Ehkä kannattaisi korjata jo olemassa olevat toiminnot ja vasta sitten ruveta tekemään uutta. Teidän koko sivusto on ihan tukossa, kaikenlaisia virheitä tulee jatkuvasti (esim: HTTP 502). Pelkkä etusivun html koodi on 250kt, siis yli 250 000 merkkiä HTML:ää. Ei tuota ole voinut selväpäinen ihminen kirjoittaa. ;)
      Kun sivun lataa, siihen tulee vielä päälle kaikki kuvat, animaatiot, flash yms.. Ei taida pari megatavua riittää etusivun lataamiseen.

      Jos jotain positiivista pitää sanoa niin värimaailma on hyvin valittu, sitähän ei taidettu uudistaa..

      • vittuuntunut

        jo aikaisemmin ehdotin, että perustetaan facebookiin saitti, jossa inhotaan suomi24:n ylläpidon porukkaa ja samalla ilmoitetaan, että boikotoimme kaikkia suomi24:n sivuilla mainostaneita.
        kun sitä ehdotin, niin sain 12341 kannatusta, mutta se sivu vain jäi tekemättä, kun muka on niin paljon muuta.
        jos en olisi aikoinaan tänne postiloota hommannut, niin aikoja istten olisin lähtenyt, mutta kun akikki muualla maailmassa muistaa vaan tämän mun suomi-osoitteen, niin väähn aikaa on pakko kärsiä


    • braitsu1

      Niinku millä helvetillä kun TREFFIT osio ei edelleenkään toimi. Mä haluun saman lääkityksen ku teillä on!

    • braitsu1

      Proxy Error

      The proxy server received an invalid response from an upstream server.
      The proxy server could not handle the request GET /message.do.

      Reason: Error reading from remote server

      • Salamanteri73

        Proxy erroria ja toimimattomuutta, miksi parannuksia tehdään aina muiden osioiden kustannuksella. Odottelin yhtä viestiä treffit osioon mutta eipä taida tulla jos hän ei myöskään pääse sivuillenne.


      • TOIVOTONTA!

        Miksi niin SEKAVA etusivu , ja kaiken lisäksi EI pääse pidemmälle kun Suomi 24 sivulle. MIKSI The proxy textiä tulee tuntitolkulla .. Selitys tähän kiitos ..


    • V***ttaa

      Kiitos uudistuksen, sähköpostista puuttuu viestejä..

    • etrghhttrthrb6

      en kyllä päässyt kirjautunmaan sisään,mistämoinen,etusivu kyllä oli sekavanolinen

      • ottaa päähän

        Minulla on kaikki nimimerkit ja salasanat ollut jo kauan ja nyt se vaatii jotain UUTTA nimimerkkiä !
        Vaikka sinne laittaa mitä ,niin se ilmoittaa ,että se on jo varattu.
        Olen kirjautunut asiallisesti ja laittanut salasanan ,saman kuin aijeminkin,mutta en sitten pääse esim.treffisivuille,miksi ???


      • päämies
        ottaa päähän kirjoitti:

        Minulla on kaikki nimimerkit ja salasanat ollut jo kauan ja nyt se vaatii jotain UUTTA nimimerkkiä !
        Vaikka sinne laittaa mitä ,niin se ilmoittaa ,että se on jo varattu.
        Olen kirjautunut asiallisesti ja laittanut salasanan ,saman kuin aijeminkin,mutta en sitten pääse esim.treffisivuille,miksi ???

        mutta kyllä tähän tottuu, jokapaikkaan olen päässyt mihin olen aikonut.

        Ihmettelen sitä miten osa porukasta uudistuksiin suhtautuu. Samanlaista purnausta kuin Veikkauksen sivuje uudistuksen jälkeen.


    • juupelisssss

      Surkeaksi ja sekavaksi meni... taidan vaihtaa toiseen...
      Edellisessä versiossa esim. linkitykset selkeämpiä... tosin viime aikoina eivät nekään oikein toimineet.

      Näkemiin...

    • Hermot menee

      ei toimi!

    • ryygeli

      Saapuneet viestit eivät tule läpi!! ei jumalauta, korjatkaa vika. Saattaa olla tärkeitä maileja. En ole kokeillut, lähtevätkö viestit. Surkeaa.

      • entinenmies

        surkeaa sekasortoa tää aloitus sivu,vaihdetaan toiseen........................


    • suppi121

      Kyllä niitä ongelmia on ollut kaikkein eniten Suomi24 sivustossa,milloin minkinlaista päivitystä ja muitakin ongelmia.

      Jospa ei nyt 1 vuoteen muutettaisi sivustossa mitään,että saisi rauhassa hoitaa sähköpostia sekä treffejä?

    • .. kiva kai se on kun on uusi ja "hieno" aloitussivu. Kun nyt kuitenkin saisitte ensiksi peruspelin kuntoon eikä sivut olisi koko ajan kaatuneena.. tarpeeksi kapasiteettia sujuvaan toimintaan. Aikamoista asiakkaiden aliarviointa. Mieluusti ei valittaisi, mutta kun tuntuu että koko ajan sivusto tökki..

      Noi toivottavasti tästä eteenpäin parempaan suuntaan..:-)

    • entinen suomi24
      • jhvdjbgigtrhx

        Paskaa verrataan melkein paskaan. Amatöörin touhuja. Elisa ei sentään kaatuile joka vitun kädenkäänteessä. Mieti sitä!


      • Tarpeellinen löytyy

        Vaihdoin tonne. Tuolla on kaikki ne mitä päivittäin kaipaan eli uutiset ja pankkisivut. Eipä hyökkäile mainoksetkaan silmille ja ei ole sen tuhatta linkkiä. Kiitos vinkistä =)


      • pois tuolta suoli24

        oli päästävä.ihan perseestä on kai koko ylläpito kun tuo suoli vaan sekasemmaks menee.ottais tollaset 5vuotta takaperosen käyttöön takas ni saattas vielä pelata.


    • Onko postitoimintanne edelleen rikki kun postiin tuleva tiedosto ei saavu perille, lähettää voi mutta vastaanotta ei??????????????

      • httttttttt

        Sama homma.lähettää voi, mutta ei tule viestejä.Ollut rikki jo vuorokauden.


    • sophien-veli

      Kiitos :)

      • paskajaakko666

        Mainokset toimii eli ei mitään hätää :). Sivusto on aivan törkeän raskas ja selailu puhelimella on täyttä tuskaa.


      • paskajaakko666
        paskajaakko666 kirjoitti:

        Mainokset toimii eli ei mitään hätää :). Sivusto on aivan törkeän raskas ja selailu puhelimella on täyttä tuskaa.

        Mistä rahat takaisin "tositarkoituksella" paketista, jatkuvasti jumissa olevan treffiosion takia?


      • kinhit
        paskajaakko666 kirjoitti:

        Mainokset toimii eli ei mitään hätää :). Sivusto on aivan törkeän raskas ja selailu puhelimella on täyttä tuskaa.

        mitään ei tapahdu jos menen sähköpostiini niin menee päin helvettiä harmi.


    • Joulubukki

      Kyllähän tuohon tottuu ja kaikkea kivaa löytyy mut taitaa ollakin ainoo tuo etusivu mikä toimii? :(

      • Tiiätte kuka!

        Mikä pistää teidät jatkuvasti muuttelemaan etusivuanne kun mikään ei kuitenkaan toimi?
        Varmasti teillä on kivaa siellä, mutta me joudumme tätä paskaa käyttämään!
        Ihan perseestä on koko touhunne!


      • OSASTO 7
        Tiiätte kuka! kirjoitti:

        Mikä pistää teidät jatkuvasti muuttelemaan etusivuanne kun mikään ei kuitenkaan toimi?
        Varmasti teillä on kivaa siellä, mutta me joudumme tätä paskaa käyttämään!
        Ihan perseestä on koko touhunne!

        HESPERIAAN SULJETULLE OASASTOLLE KOKO YLLÄPITO.SANAT EI RIITÄ KUVAAMAAN MITEN OTTAA AIVOON
        NUO TEKOPIRTEET NAAMAT,JOIDEN PÄISSÄ EI OLE EDES SAHAJAUHOJAKAAN.AVARUUTEEN AMMUTAAN TUOLLAISET ÄÄLIÖT,JOTKA EIVÄT MITÄÄN OSAA,MUUTA KUIN AIHETTAA HARMIA JA HAMPAIDEN KIRISTYSTÄ.TÖRKEÄÄ KÄYTTÄYTYMISTÄ HEILTÄ.TÄÄLLÄ MONI ON TOSISSAAN ETSIMÄSSÄ TREFFEISSÄ JA KESKEN TUTUSTUMISEN NÄILLÄ AIVOTTOMILLA TYHJÄPÄILLÄ ON OTSAA JOTAIN HELVETIN UUDISTUKSIA YRITTÄÄ TEHDÄ,VAIKKA EI EDES VAIPOISTA VIELÄ OLE PÄÄSSYT.RIKOSILMOITUS POLIISILLE,JOS EIVÄT PALAUTA HEIDÄN TAKIAAN PIELEENMENNEITÄ TOSITARKOITUS-PAKETTI RAHOJA.T Ö R K E Ä Ä!


    • N_82

      mitä enemmän työ tätäkin uudistatte ni sitä vähemmän enää mikään toimii!!
      Mulla ei aukase enää puoliakaan sivustoja,näitten uudistuksien jälkeen...

      • Se sama!

        Oikein niin perkele kakaroitahan te olette kaikki ja kakaramiaselta tuntuvat teidän uudistuksennekin.
        Kasvakaa aikuisiksi jalopettakaa leikkiminen!


    • wondering

      miksi ei treffi sivu aukea ja tosiaan sekaisin miksi pitää aina uudistaa vanhaa hyvää

    • MoneyForNothing

      Uskomatonta rahastusta! Mä rupeen laittaan viestejä joka firmaan mikä täällä mainostaa, että en ikinä osta mitää palvelua/tuotetta semmoselta firmalta joka mainostaa näin epävarmasti toimivalla sivustolla.

      • MoneyForNothing

        FB:ssä on hyvä kertoa kuinka suomi24.fi oikeasti toimii. Oman osani olen tehnyt.


    • minä vaan

      Onpas taas uudistus....

    • 9+17=suomi242

      EN SORRU TÄHÄN ISO-KIRJAINKIRJOITTELUUN!
      MUTTA TUOLLA ON MUKA SUOSITUT/UUDET KEKSKUSTELUAIHEET ETUSIVULLA!
      MISSÄ VITUSSA TÄÄ KETJU ON, ETTÄ SAIS IHMISET PUHUA ASIASTA MIKÄ ON OIKEESTI ASTIALLA!?
      TÄSSÄ KETJUSSA ON PAAAAAAAALJON ENEMMÄN KIRJOITUKSIA KUIN NOISSA YLLÄPIDON OMISSA TRENDIKKÄISSÄ (lue: itsetekemissä) PISSISKETJUISSA.

      • HIENOA TYÖTÄ TAAS!

        Delivery to the following recipient failed permanently:

        ***********@suomi24.fi

        Technical details of permanent failure:
        Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 RCPT TO: Relaying not allowed (state 14).


    • suomi24eiosaa

      Saatanan ääliöt! Ostakaa lisää bilekuvia etusivulle. Mut laittakaa ens kerran omat naamanne!

    • Terveisiä Perseestä

      Service Temporarily Unavailable

      The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

    • Vittu menee käämit mut ei auta ku ei tälläsiä treffejä muualla oo.Vituttaa vaan ku ei toimi...STN!!!

      • fssv

        lähitisin heti menee jos ois toinen treffimesta.. mut onse kumma..


      • sgdgbtfxgbtdg
        fssv kirjoitti:

        lähitisin heti menee jos ois toinen treffimesta.. mut onse kumma..

        www.deitille.net. Saitti on muuttunut kokonaan ilmaiseksi. Ennustan jonkinasteista käyttäjien siirymistä...


    • Joulua

      Sekava sivu, keskustelu palstat ovat näköjään tärkeimmät, pitää ruveta katteleen asiallisempaa sivua. Onko ehdotuksia?

    • EVVVK x 1 000 000

      Luettuani viestiketjun viestit, on lopputulema aika selvä: V**uiks meni taas kerran suomi24:lla.

      Laittakaa vanha sähköposti ja vaikka 5 vuotta vanha etusivu takaisin, niin niilläkin homma toimii paremmin kuin näillä kaikkilla uusilla hössötyksillä Etenkin sähköposti on ihan p**stä, kun se muutettiin ns. Outlook light -tyyppiseksi eli ei voi esim. avata kuin yhden viestin kerrallaan.

      Ja sääli niitä mainostajia, jotka ovat tänne sortuneet mainoksensa laittamaan. Menee puolet mainosrahoista hukkaan, kun koko ajan ollaan huoltokatkolla.

    • yöökk!!

      ihan paska !

    • asgjhlkäö

      kuten kaikki teidän "uudistuksenne".

      Miksi nyt pitää joka kertaa kirjautua uudelleen kun vaihtaa palstaa? Miksi teiltä ei mikään onnistu????????

    • Elventhor

      Joo, tosiaan tulee sen verran paljon bouncea nyt @suomi24-sähköposteihin että ei taida nekään ihan optimaalisesti toimia.

    • aaaarghhh

      koko päivän yritin päästä hoitamaan asioitani,mutta tämä prkleen suomi24 se vaan päivitteli.Eikö niitä päivityksiä voi hoitaa öisin,kalliit laajakaistalaskut maksetaan ja paskaa niskaan,kiitos ihan kauhiast suomi24.

    • Roxy error...

      Kannattais nyt enste hommata kunnon serverit, kun nykyset kaatuu jatkuvasti, olis vähän tärkeempi
      juttu kun etusivun vääntäminen.

    • voi per.......

      huononpaan suuntaa kokoajan menee.parhaat pois esim. sokkotreffit ja sitten kuraa tilalle

      • nimimerkki proxy on

        http://treffit.suomi24.fi/

        Proxy Error

        The proxy server received an invalid response from an upstream server.
        The proxy server could not handle the request GET /index.jsp.

        Reason: Error reading from remote server


    • Sivu suun

      HETI TOIMIMAAN !!!!

    • tämä meinaa?

      Olin jo aikeissa sanoa että hyvä, että muutoksia tulee. Mutta tarkistakaahan hyvänen aika nyt sentään ennen kuin julkaisette mitään!! Esim. Treffit linkkiä klikkasin niin tuli HETI ERRORI mitä ei ole aiemmin tullutkaan.

      Proxy Error

      The proxy server received an invalid response from an upstream server.
      The proxy server could not handle the request GET /index.jsp.

      Reason: Error reading from remote server



      P.S. Fiksatkaa nopsaan Please!!

    • tiikeri39

      Raikkat ja kivat värit ja monipuolinen valinta tarjolla jo etusivulla. Hyvää Joulua kaikille ahkeroijille.
      Rapetsu

      • Sven af Suolikaasu.

        Mene hoitoon kun kirjoitat sekavia,taidat olla noitten sukulaisaia.


    • 23+99

      Ei etusivun pidä olla täynnä sekavaa roskaa. Tuo haaleasinivalkoinen tausta alkaa olla todella kyllästyttävä ja fontitkin ovat kuin 60-luvun demarilehdessä.

      Tehkää koko homma uusiksi ja jättäkää 2/3 osaa koko roskasta pois. Kannattaisi vilkaista muidenkin sivuja ja ottaa oppia hyvässä. Toivottavasti tuo etusivuräpellys ei ole maksanut mitään....

      Minulle henk.koht. linkit eri uutistentarjoajiin on tärkeä, ja koska ne eivät enää näy aukeamalla, siirryn jonnekin toiselle sivustolle.

      Arvio etusivusta yhdellä sanalla: kakkaa

      • kirsikka pihlaja

        aivan hanurista koko etusivu. nyt loppui liikunta rajoitteiselta yhteys ulkopuolisiin. ei enää voi jutella kaikesta niin kuin ennen. voi SAAta..


    • sekava soppa, treffit ei toimi, lagittaa

      • todella surkeeta!

        Proxy Error

        The proxy server received an invalid response from an upstream server.
        The proxy server could not handle the request GET /main.do.

        Reason: Error reading from remote server


    • ärsyttänyt

      Treffi-otsikko ei toimi..koittakaa nyt saada jotain kuntoon, kerrankiin

    • aina kun teette jotain uudistuksia niin v....ksi menee sähkö posti ei toimi trehvipalsta ei toimi. keksikää niille uudistus mielisille nörteille jotain oíkeaa tekemistä

    • mma35

      koko porukan mielipide. Yleensä en kirjoita näihin, mutta nyt on pakko ottaa kantaa. Eli olen täysin samaa mieltä enemmistön kanssa....satsatkaa työpanoksenne ja aikanne mieluummin sivujen varmaan toimintaan kuin ulkoasuun....

    • dragg

      6 vuotta sitte tein ihan yhtä sekavia nettisivuja, onks ihan oikeesti tätä saittia pyörittämäs ammattilaisia ?
      Tää menee koko ajan paskemmaks, alko jo tuost MINÄ profiilin keksimisest....
      sääli.... toimi aikaisemmin ees jotenki......

    • Itse en ainakaan tykkää tehdä ulkonäön ja ilmiasun tähden myönnytyksiä käytettävyyden puolelta. Uusi etusivu on hirvittävän epäselvä ja kaikki tuollainen ylimääräinen vilkkuva sälä ja pilke hidastaa sivustollanne navigointia. Pidin kaikkein eniten suomi24:n käytöstä silloin, kun etusivulta pääsin huoletta ja vaivattomasti vailla viivytyksiä tarkastamaan sähköpostini, nyt pitää varmaan vaihtaa gmailiin.

      • asialla?

        Eikö porukassa ole ainuttakaan, jolla olisi edes hieman esteettistäkin näkemystä sivujen teosta?


    • Alaspäin meni etusivu entisestään. Televisio -ohjelmia siitä ei enää löydy,mutta sen sijaan löytyy kaikkea turhaa,jolle ei ole mitään käyttöä ainakaan mulla. Ja se "päivitys" se kesti taas ikuisuuksia ja koko ajan oli ilmoitus,että olemme suljettu yms ja virhe 502 virhe 503 yms. Joten ei hyvältä näytä. Entinen oli parempi.

      • uudistusta uudistuks

        Entistä sekavemmaksi vaan menee. Keskustelutkin mennyt ihan sekavaksi, jos sinne nyt voi edes mitään kirjoittaa. Puhumattakaan, että pääsee edes palstoille.


      • v,,,,,ut
        uudistusta uudistuks kirjoitti:

        Entistä sekavemmaksi vaan menee. Keskustelutkin mennyt ihan sekavaksi, jos sinne nyt voi edes mitään kirjoittaa. Puhumattakaan, että pääsee edes palstoille.

        voi itku


      • uudistuksia

        Pääasia että on uudistuksia.
        Koska tulee parannusten vuoro?


    • m-x74

      Voisitteko seuraavaksi korjata TREFFI-palstan kirjautumis-ymym ongelmat?? Vai etteko edes lue näitä viestejä? Alkaa kypsyttämään..

    • näkemiin...

      Ystävällisin terveisin, joulutonttu XD

      • -Mature Ship-

        tietää kun nää pääsee "uudistamaan"suoli24,sivua.ei mikään toimi.viime "uudistukses"häipy posti ja profiili.kiitti vaan vitusti.


    • dumb0

      Voiko olla raskaampaa etusivua? Minne hävisivät linkit uutislähteisiin? Suomi24 uutiset on vain surkea kopio tästä: http://www.ampparit.com Miksi korjata toimivaa?

    • myrsky-82

      Olin alkuun hieman skeptinen, mutta yllätyin iloisesti. :)

      Nyt kyn vain muukin Suomi24 palveluntarjonta alkaisi pelittää yhtä laadukkaasti.

    • Tarkkailija.

      Suomi 24 sivuilla ei toimi mikään. Ei ole koskaan toiminut eikä toimi nytkään. Ällöttävää tuo kerskailunne kun kaikkki menee vaan huonommaksi. Eikö teidän porukassanne ole ketään joka saisi juttunne toimimaan siten, että halutessaan pääsisi sisälle toiminnoissanne sinne minne haluaisi. Ärsyttävää kun ei päiväkausiin pääse esim. treffeihin, ja te silti vaan jaksatte kehua parannuksianne joita kukaan käyttäjä ei ainakaan vielä ole havainnut.
      Yrittäkää edes ja pyytäkää jostakin apua kun ette itse osaa.

      • saadsadasdas

        * Päivän kysyksen tulokset eivät tule näkyviin.
        * Seksi keskuteluosioon ei pääse ollenkaan.


      • syvästi vittuuntunut
        saadsadasdas kirjoitti:

        * Päivän kysyksen tulokset eivät tule näkyviin.
        * Seksi keskuteluosioon ei pääse ollenkaan.

        Yhdyn kaikkiin edellisiin. Se on muissakin duunipaikoissa meininki sellanen, että tulos tai ulos! Jos ei osata hommia, niin potku perseelle, näin se menee muuallakin! On se ihme, ettei tätä saada toimimaan. Tosiaankin SUOLI24!


      • Hitaaasti....
        syvästi vittuuntunut kirjoitti:

        Yhdyn kaikkiin edellisiin. Se on muissakin duunipaikoissa meininki sellanen, että tulos tai ulos! Jos ei osata hommia, niin potku perseelle, näin se menee muuallakin! On se ihme, ettei tätä saada toimimaan. Tosiaankin SUOLI24!

        Tehkää etusivusta pieni kevyt ja NOPEASTI latautuva, niin se ei tuki serverin resursseja ja toimii luotettavammin. Turhat kuvat pois.


      • myrsky-82
        saadsadasdas kirjoitti:

        * Päivän kysyksen tulokset eivät tule näkyviin.
        * Seksi keskuteluosioon ei pääse ollenkaan.

        Niin, mä olenkin rekisteröitynyt. :)


    • gekkopekko

      kaik katuu muutamaan kertaan tunnissa,
      chattisivut ei näy eikä näytä tekstejä kun sinne kirjautuu(ei oo näkyneet enää vuoteen)
      vaikka muuttelee mitä asetuksia omasta koneesta...en jaksa säätää.
      minkään muiden sivujen kanssa ei ole samoja ongelmia.

      sähköpostin viestit kirjoitettava word:illä ja kopioitava postiksi...
      posteista ei lähde minnekkään n. 30% vaan sivut kaatuu lähetyspainalluksen jälkeen ja ko.posti katoaa.

      mix muiden sivut toimii lähes 99.9999% varmuudella
      mutta ei nää.

      jos suomi24.fi tekis lentokoneita...niin lentäsitkö?!?

      • liisa lohdander

        JOO VOI RIPULI TÄTÄ MUKA UUDISTUSTA KOHTAAN: EI PÄÄSE ENÄÄ KENENKÄÄN KANSSA JUTTELEEN:OLI MUKAVAA KUN YÖLLÄKIN LIHAKSISSA KOVA KIPU ETTÄ EDES TIETSIKALLA SAI JOHONKIN YHTEYTTÄ :::MUT EI ENÄÄ:: voi PIRU... TER. 24h yksin/vrk.


    • matti.6+1

      Laittakaa ne pankkien ja uutissivustojen linkit ees paikalleen, ei jaksa aina selata sivun alalaitaan. Kiitooooos

      • Kypsä Kari

        Miksi pitää vaan uudistuksen takia uudistua? Ei mitään järkeä. Ketä kiinnostaa joku uudistuminen kun käytännöllisyys ja helppous on se juttu. Aivan turhaa uudistua vaan uudistumisen takia. Pitäkää sivut simppelinä ja helppokäyttöisinä, siten ne palvelee parhaiten käyttäjiä. Unohtakaa kaikki vippaskonstit ja krumeluurit.


        EI HYVÄ!!!!


      • lopettakaa pelleily
        Kypsä Kari kirjoitti:

        Miksi pitää vaan uudistuksen takia uudistua? Ei mitään järkeä. Ketä kiinnostaa joku uudistuminen kun käytännöllisyys ja helppous on se juttu. Aivan turhaa uudistua vaan uudistumisen takia. Pitäkää sivut simppelinä ja helppokäyttöisinä, siten ne palvelee parhaiten käyttäjiä. Unohtakaa kaikki vippaskonstit ja krumeluurit.


        EI HYVÄ!!!!

        Siis pääseekö enää lainkaan sähköpostiin jos ei ota jotain typerää "nickname-juttua?" Voi hemmetti että meni typeräksi taas tämä touhu. Ei auta kuin hankkia muilta palvelimilta sähköpostiosoite, ei teidän kanssa jaksa takuta vähän väliä kaikenmaailman uudistusten kanssa. Herätkää pahvit!!!


      • Mää vaan
        lopettakaa pelleily kirjoitti:

        Siis pääseekö enää lainkaan sähköpostiin jos ei ota jotain typerää "nickname-juttua?" Voi hemmetti että meni typeräksi taas tämä touhu. Ei auta kuin hankkia muilta palvelimilta sähköpostiosoite, ei teidän kanssa jaksa takuta vähän väliä kaikenmaailman uudistusten kanssa. Herätkää pahvit!!!

        Postiin pääsee, kun painat uudestaan postipainikkeesta. Ei tarvitse ottaa nicnamea.


    • PYÖRÄTUOLI TYTTÖNEN

      NIIN KIITOS JO ETU KÄTEEN KUN TÄÄLLÄ EI VOI ENÄÄ JUTELLA.

    • jpxx

      Yrittäisitte edes saada tämän version toimimaan, niin ettei joka toinen päivä ole posti jumissa tai jotain muuta jumia. Mikä vimma tätä on ylipäätään koko ajan "uusia"? Joka kerta kun te teette näitä "hienoja" uudistuksia on kirjautuminen jumissa päivätolkulla.

      Jos saisin postit helpolla käännettyä s24:n postista toiseen, TOIMIVAAN, osoitteeseen, niin en tänne enää palaisi.

    • Uus etusivu ihan p-stä, sekava ja miksi sokkotreffit on poistettu? Ja horoskoopit on turha!

      • treffit:-(

        kyllä etusivu on tosi hyvä ja kaikki toimii ainakin minulla
        treffi-juttu ihan turhaa ajanhaaskausta eikö teillä ole
        muuta luettavaa ja kirjoitettavaa kuin surra treffi ja
        sokkotreffeistä joista eniten täällä purnaavia lähtekää
        vaikka ulos lenkille kuin turhaan hermoilette isot aikuiset
        ihmiset,sivistäkää itseänne,,,,,,,,


    • Dingdong91091

      Uus etusivu ja koittaa mennä muualle nii pukkaa "proxy error" kokoajan, korjaisivat mielummin koko sivun että toimis eikä uusia sekavia etusivuja.

      • hillitön kurvi

        Mikä vitun meininki täällä on menossa??? Treffi palstalle ei pääse...Hyvin on uudistettu, voi hevon vittu...!!!Kohta tää alkaa riittää mulle..


    • VITTUUNTUNUT.

      Suomi24 uudistui - klikkaan treffeihin ja tulee sama vanha tuttu "proxy error". Olisiko järkevää ensin SAADA KAIKKI VANHATKIN TUOTTEET TOIMIMAAN ENNEN KUIN ALETAAN JO UUTTA LANSEERAAMAAN? Tämä on uskomatonta. Sama paska jatkuu vuodesta toiseen! Miten muilla korkean kävijakunnan omaavilla sivuilla ei ole tälläisiä ongelmia? Jokuhan siellä Suomi24:ssä mättää! Ensinnäkin, jos muilla sivuilla tulee joku ongelma ettei sivut toimi niin siitä tulee kunnollinen tiedotus, vian syy ja arvio, milloin päättyy. Suoli24:n treffit on alhaalla useammin kuin joka toisella kerralla sinne kirjautuessa.

      • VITTUUNTUNUT.

        Tämä ketju on täynnä vihaisia asiakkaita, jotka haluaisivat tietoa, missä mättää ja miksi. Mutta yhtään Suomi24:n edustajaa ei ole kommentoimassa tai edes pahoittelemassa näitä kämmejä. Tuskin edes lukevat näitä viestejä. Toivottavasti siellä alkaa porukkaa vaihtumaan. Nykyiset ovat nimittäin täysin asiakaskunnasta piittaamattomia ja pyllistävät perseensä meille.


    • VoiVoi...

      Olipa fiksu uudistus ja seuraava uudistus kun tulee niin melko varmaan ei aukee enää edes etusivu...

    • Proxy error.

    • N_82

      haistakee huilu koko suomi24 ylläpitäjät!!!!mikään ei toimi enää ei edes s-posti PROXY ERROR

    • On todella sekava enironpäällä on tekstiä eikä millään pois ei pysty hakeen enää puh.numeroita sähköposti ei enää aukea kun explorerista tais tulla kotisivun vaihto eteen.Kirjaimet ja tekstit toistensa päällä ikinä ei ollu näin huono 10 vuotta käyttäny ja nyt meni aivan vituiks.

      • yx 24.fi surffailija

        Kiitos ja Hyvää Joulua!
        (toivottavasti toimii joulunakin).


    • hgfffffffffffshfgjhs

      Proxy Error
      The proxy server received an invalid response from an upstream server.
      The proxy server could not handle the request GET /search.do.

      Reason: Error reading from remote server

    • En ole roskaposti

      Pitäisi päästä lukemaan viestejä, muttei ole onnistunut. Liian kauan kuluu aikaa, kun on tärkeistä asioista kyse. Harmittaa pahasti.

    • Arvaaa harmittaako

      Ihan sieltäi tsestään tämä päivä. Monta asiaa meni selälleen. Asiat jäi hoitamatta, toivottavasti huominen tuo jotain korjausta. Tai ei "jotain" korjausta aiaan , vaan todella KORJAUSTA!!!!

    • En ymmärrä

      Tajunnan virran tuolla puolenko viipyvät minulle tänään lähetetyt s-postiviestit? Itella olisi tuonut ne nopeammin perille. Montako päivää pitää odottaa. Tärkeitäkin olisivat olleet!!!!

    • PENTTILJ

      ENSIN SIVUT TOIMIMAAN JA SITTEN VASTA UHRATAAN AIKAA UUDISTAMISELLE

    • htjrjjjcgfjc

      miksi ihmeessä pitää kirjautua kahdesti ennenkuin hyväksyy tunnuksen.ekalla keralla vaan käyttäjätunnus ja salasana katoaa,tokalla sitten hyväksyy.treffit ei näytä pelaavan ollenkaan.eipä hyvältä vaikuta

      • syvästi vittuuntunut

        Voisko nää neropatit eli ylläpitäjät vihdoinkin tulla esiin ja antaa jotain selitystä! Lukekaa nyt saatana edes nämä palautteet! Että vituttaa noi perkeleen tuulettajat tossa etusivulla. Eikö yhtään hävetä??? Todella ala-arvoista toimintaa!!!!!!!!!!!


      • hillitön kurvi

        Joo,ensin tää ei hyväksy sisäänkirjautumista ja nyt ei sit anna näköjään kirjautua ulos....mikä vittu tää uudistus on...perseenperseenperseenperse...ja ylläpitäjät vissiin on juhlimassa tätä helvetin hienoo uudistusta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • nimimerkki_98979

      ja kun vielä toimis jollain selaimella

    • Not so good

      >Ongelmallisin sivusto mitä olen koskaan käyttänyt.Miksi yrittää tarjota palveluita joiden ongelmat jatkuvat vuodesta vuoteen.Ei etusivun uudistus ole mikään ratkaisu ongelmiin ja sitäpaitsi siitä tuli vain entistä sekavampi.(Palveluiden kehittämisessä käyttäjiemme antama palaute on kullan arvoista)onko todella näin koska ongelmat jatkuvat ja ovat jatkuneet melkoisen kauan.

    • Ei toimi

      koska Treffit toimii. Edes jonkinlaista arvioita, ettei tarvitse turhaan ihmetellä proxy erroria aina vaan...

    • semmosta...

      kyllä vaan menee aina uudistusten myötä huonompaan ja sekavampaan suuntaan... :(

    • Oonkokehitysmaassa

      Voiskohan ylläpito niinku vastata tai kommentoida näitä asioita..? Mikä siinä on ettei näitä sivustoja saada kuntoon..?
      Miten te kuvittelette että ihmiset esim. Treffit osiolla haluaa maksaa tositarkoituksesta joka ei kuitenkaan toimi. Viime aikoina todennäköisyys sivujen toiminnasta on ehkä 1/10 !!!
      Jotain on pakko tapahtua, sillä ette te vaan voi olettaa että ihmiset maksavat toimimattomasta palvelusta. Kohta ollaan käräjillä siitä että ihmiset haluavat rahansa takaisin, koska maksavat ei mistään!
      Luulis näillä mainosmäärillä jo saavan jonkinlaiset serverit pystyyn.

      NYT VÄHÄN SITTE TOIMINTAA AIKAAN !!! ETTÄ KEHTAATTE !!

      • vuosisadan floppi

        vitun pientä paskaa kyllä. ei ketää kiinnosta mikää kiilltokuva etusivu. sisältö on tärkein, vaikka se ois jotai pelkkää pixelimättöö!!


      • Poppers
        vuosisadan floppi kirjoitti:

        vitun pientä paskaa kyllä. ei ketää kiinnosta mikää kiilltokuva etusivu. sisältö on tärkein, vaikka se ois jotai pelkkää pixelimättöö!!

        Täytyy jatkaa samalla linjalla valtaosan kanssa..tuntuu ettei nykyään treffit toimi koskaan puolta tuntia kauempaa, ilman ettei tulis jotain virhe ilmotusta!! Tätä ongelmaa ei muistaakseni pari vuotta sit ollu, ainakaan näin usein. Koittakaa nyt helvetissä saada KAIKKI osiot toimimaan niin ettei aina tarviis vittuuntua!!!!


    • ---

      Viis minkalainen sivu kun treffit joskus alkas toimia,eikä jatkuvasti ois pois käytöstä jonkun häiriön takia ja niitä vois käyttää tavallisella matkapuhelimellakin kuten ennenvanhaan..

    • Oih!

      Aijjettä on kyl hianot uudet sivut, mikäänhän täällä ei siis kyllä toimi, mut on kyl mageet!!!

    • Ei v..tuta enää.

      Mitä te täällä urputatte, ettei posti toimi? Mulla oli muutama kuukausi sitten sama ongelma, syvältä koko Suoli24 posti, mutta kas kummaa nyt toimii. Kaikki tarpeellinen (minulle) löytyy, hieno homma. Tein pienen tuunauksen ja siirryin @gmail.com käyttäjäksi ja rauha palasi. Posti kulkee.
      Vielä kun löytyis vastaava treffisivusto niin sitten sinne vaan ja kaikki hyvin.

    • vaihtakaa ammattia

      Teillä on hiton hyvä suojatyöpaikka. Jos minä hoitaisin työni samanlailla kuin te, niin olisin saanut lopputilin jo aikoja sitten. Älkää ihmeessä menkö muualle töihin. Voi olla että muissa työpaikossa vaaditaan sitä osaamistakin. Ei voi olla kun kateellinen. Vaikka kuinka vituiksi tekee hommansa, niin aina vaan saa jatkaa sotkemista.

    • Orava!

      Kyllä nyt vituttaa ja kovaa, oikee nakertaa käpyä tää suomi24 touhut. Hyvä ku koittaa päästä sisälle omaan postii eikä toimi, onneks tällä kertaa ei ole mitään tärkeetä tulossa, ainakaa luulisin! JA hah taas nää suomi24 uskolliset himochättääjät on täällä vaa sanomassa "Voi ku kivat uudet sivut, nyt mun elämässä on taas jotain uutta ku suomi24 päivitti sivuja, jee jee voin chätätä lisää"
      PErkele korjatkaa tää paska toimivaks älkäkää varsinkaa laittako iloisia juhlivia ihmisiä etusivuu ku mikää ei toimi!! Joku kyl pitäis ilmoittaa tästä sivusta jonnekki että palkkaisivat osaavaa porukkaa tekemää kunnon toimivat sivut!!!

    • Toni 28

      "Palveluiden kehittämisessä käyttäjiemme antama palaute on kullan arvoista."

      Ette ole tainneet lukea tähän mennessä käyttäjien palautteita tai ottaneet niitä huomioon. Ehkä tämä ketju nyt viimein opettee teille idiooteille, että me käyttäjät haluamme sivut toimimaan. Uudistukset voivat jäädä. Sunnatkaa nyt vittu resurssit sieltä uudistamisvimmasta sivujen toimivuuden parantamiseen. Se on ykkösasia.

      • .........

        No uutta on texti voihan räkä sivusto jolle pyritte on poistettu käytöstä!Eipä sieltä treffeiltä kummiskaan mitään löytys et sama kait se on vaikka ne ois kadonnu lopullisesti!


    • kava1958

      sähköposti eu toimi,viestit ei tuu perille,voisitteko YSTÄVÄLLISESTI tehdä asilalle jotain

    • huippusivusto

      edellinen uudistuskerta oli fiasko,luulin että huonommaks ei voi mennä,mutta erehdyin,tää on tosiaan pohjanoteeraus,sekasempi ei voi olla!!!!

    • röhö

      Tämän surkeampaa uudistusta ole aikoihin nähtykään. Hyvä suomi24 jos tarkoituksena oli asiakaiden karkoitus niin tällä uudistuksella se varmaankin totetui

    • katimari 2

      Olen käyttänyt tätä sivua siksi:
      -pääsee pääsivulta pankit, Kela ym.
      selaamatta vain klikkaamalla, nyt näyttää
      siltä, että sivu pitää selata loppuun, ennenkuin
      löytyy linkit, että pääsee haluamaansa kohteeseen.
      En todellakaan halua kymmeniä suosikkeja merkitä kansioon ja kirjoitaa
      hakuruutuun joka kerta sana, että löytää haluamansa. Minun käytössäni
      tämä ei todellakaan ole käyttäjäystävällinen,
      Olisi todella kiva, kun linkkeihin pääsisi sivun alussa silloin, kun niitä tarvitsee.
      Edellinen oli sen suhteen parempi.
      Edellisen sivun päivityksen yhtetydessä monet tuttavistani vaihtoivat aloitussivunsa,
      nyt se on minun edessäni.

      • Voi itku

        Aivan samaa mieltä. Joutuu etsimään jonkun muun kotisivuksi. Pankkilinkit löytyivät aina nopeasti. Nyt meni hankalaksi.


    • vanha kehno

      Linkit ja pankit ylemmäksi

    • kava1958

      viestit ei edelläänkään tule perille,missä vika?voisko korjata?????

      • hillitön kurvi

        Proxy Error

        The proxy server received an invalid response from an upstream server.
        The proxy server could not handle the request GET /index.jsp.

        Reason: Error reading from remote server

        Tässä taas treffi palstan terveiset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alkaa olla aika vaihtaa maisemaa!!! Kiitti vitusti Suoli24!!Juhlikaahan sivun uudistusta ja toimimattomuutta!!


    • analoginen

      tää kökkö ei toimi juuri ikinä?

      • sähköposti paskana

        Eikö olisi syytä tiedottaa että tällä hetkellä suomi24:n postiin ei voi lähettää viestejä!
        Lähettäjälle tulee vaan ilmoitus että ei mene perille.


      • asdfasdfasdasd
        sähköposti paskana kirjoitti:

        Eikö olisi syytä tiedottaa että tällä hetkellä suomi24:n postiin ei voi lähettää viestejä!
        Lähettäjälle tulee vaan ilmoitus että ei mene perille.

        Millä vitun datanomiharjoittelijoilla te näitä sivuja teetätte!
        Aivan vituiksi meni tämä päivitys!
        Vähe Proxy Erroria! Mjötöööh!


    • sisään treffisivuille uudistuksen jälkeen???? Olen kirjautunut käyttäjä.

      • KÄTEEN

        LIIKAA TYPERIÄ UUDISTUKSIA!!! KESKITTYKÄÄ PITÄMÄÄN SIVUT TOIMIVINA JA SIMPPELEINÄ. SILLOIN NE PALVELEE PARHAITEN. IHMISET TARVII ENITEN SÄHKÖPOSTIA JA MYÖS TREFFI-PALSTA ON OLLUT HYVÄ, SAMOIN OLI GALLERIA. PITÄKÄÄ HYVÄT JUTUT, UNOHTAKAA UUDISTUKSET.


      • Kun minä haluan kirjautua ulos Suomi24:stä tulee sille suraavaa: "IE ei voi näyttää WWW sivua" Olenko liian suosittu täällä, pitäsi ehkä alkaa sefuksi. ;xD


    • lipit

      Treffit ei toimi ollenkaan! Missä vika???

    • Ei se etusivu ole minulle ainakaan koskaan ollut mikään ongelma. Käyttäjiä sekoittavia muutoksia. Suunnittelussa ei keskitytä olennaiseen, jolla hankkisi uusia käyttäjiä.
      Täällä vaan keskitytään otsikoiden paikkojen muuttamiseen ja kuvien klikkailuun päälle/pois.
      En sano enempää, kun en saisi kuitenkaan mitään korvausta.

    • e5756yu76u5

      kovasti mainostetaan etusivulla treffejä ja postia mutta kumpikaan ei toimi

      • Postit perille!

        Kaikki postit eivät tule perille. Olisi kiva, jos saisitte sen korjattua.. Ei ole muuten ensimmäinen kerta, kun postit jäävät tulematta. Kun aikaisemmin "uudistitte" näitä sivuja, silloinkaan eivät postit tulleet perille. Juuri kun olin alkanut saada postit laatikkooni, teette taas "uudistuksia" ja sama juttu taas.. No, onneksi on muitakin sähköpostiosoitteita käytössä..


      • ecsfbgdb gf
        Postit perille! kirjoitti:

        Kaikki postit eivät tule perille. Olisi kiva, jos saisitte sen korjattua.. Ei ole muuten ensimmäinen kerta, kun postit jäävät tulematta. Kun aikaisemmin "uudistitte" näitä sivuja, silloinkaan eivät postit tulleet perille. Juuri kun olin alkanut saada postit laatikkooni, teette taas "uudistuksia" ja sama juttu taas.. No, onneksi on muitakin sähköpostiosoitteita käytössä..

        vaihtaa säköposti muutenki täältä suomi24sta pois. Esim. GMAIL on paras s-posti mitä on!

        YLLÄPITO MISSÄ ON SYY JA SELITYS MIKSI TREFFIT OSIO EI EDELLEENKÄÄN TOIMI ?


      • Hermot menee
        Postit perille! kirjoitti:

        Kaikki postit eivät tule perille. Olisi kiva, jos saisitte sen korjattua.. Ei ole muuten ensimmäinen kerta, kun postit jäävät tulematta. Kun aikaisemmin "uudistitte" näitä sivuja, silloinkaan eivät postit tulleet perille. Juuri kun olin alkanut saada postit laatikkooni, teette taas "uudistuksia" ja sama juttu taas.. No, onneksi on muitakin sähköpostiosoitteita käytössä..

        Kirjauutuessa sisälle sähköpostiin on oikeassa yläkulmassa ikkuna kirjaudu ulos.
        Myöhemmin kun postit on luettu en löydä ikkunaa kirjaudu ulos.
        Huono, Huono todella huono uudistus.
        Saiskos vanhan takaisin.


      • vastatkaa
        Hermot menee kirjoitti:

        Kirjauutuessa sisälle sähköpostiin on oikeassa yläkulmassa ikkuna kirjaudu ulos.
        Myöhemmin kun postit on luettu en löydä ikkunaa kirjaudu ulos.
        Huono, Huono todella huono uudistus.
        Saiskos vanhan takaisin.

        TREFFEIHIN EI PÄÄSE?


      • taas päivittää

        Mozilla ja suomi24, voiko enää enempää tökkiä, taitaa molemmat vaihtua tällä menolla. Esikoululaisten suunnittelemilta tuntuu toteutus.:(


    • Ylläpito.

      Jokainen TOSI-tarkoituksen maksanut asiakas saa korvauksena 3 x megafooni-huudon 2 x lahjan.
      Pahoittelemme....
      Ylläpito

    • tsemppiä-2011

      Kyllä kaikki on toimii hyvin niin sähköposti kuin suomi24uutiset
      ja uudistukset ovat mieltä lämmittäviä joten oikein mukavia luku-
      hetkiä kaikille suomi24 lukijoille ja sinne suomi24poppoolle
      lämpimiä ajatuksia ja hyvää joulun odotusta.
      kysele,kuuntele.keskustele:-)

    • MVM-74

      Suomi24:N ON ONNETTOMIN DEITTIPALSTA,YLLÄPITO KESKITTYY MUUHUN JOUTAVAAN MUTTA EI KORJAA ONGELMIA,TIEDOITA ASIASTA MHINKÄÄN! POISTAN ILMOITUKSENI KUN SINNE JOSKUS PÄÄSEE,TOIVOTTAVASTI KAILLI MUUTKIN TEKEVÄT NIIN! JA VIELÄ PITÄISI MAKSAA LISÄPALVELUISTA!!!??

      • ta1 jos ei jo

        kun on noin sumea toi juhlistanne oleva kuva, tainnut vähän heilahtaa


    • en käytä enää

      kyllä se entinen oli parempi! tämä uusi on todella sekava!

    • silmiä särkee yhä

      Tästä linkistä näkee suomi24 sivuston ulkoasun alkaen vuodesa 2000.

      http://web.archive.org/web/*/http://www.suomi24.fi

      Homma oli vielä aika hyvä vuoteen 2005 asti, jonka jälkee asiat ovat vain huonontuneet. Edelliset ja nykyiset värit ovat silmiä rasittavia. Eritysesti vihreä näyttää olevan graafikkojen suosiossa. Kun vihreän frontin yhdisää vihertävään taustaan, niin saadaan joillekin silmille mahdotonta sössä aikaan.

      Etusivu on raskas. Aloitussivuksi kannattaa valita joku kevyt, esim www.google.com ja sitten voi siirtyä suoraan vaikkapa keskustelu.suomi24.fi tai jollekin sivulle mitä oikeasti haluaa katsoa.

      Huomatkaa myös, että tilaamalla paikallista säätä, saatte paikallisia mainoksia.

      Personoitu etusivu myös hidastaa, koska käyttäjän tiedot pitää hakea tietokannasta, ja sitten valita sopivat mainokset. Ristiriita tässä on kuitenkin se, että etusivu on haettava ennen kuin käyttäjä on edes kirjaantunut!

      Positiivisena näen kuitenkin tuon mainoskuvan. Nuo nuoret suunnittelijat ovat niin lapsellisen iloisia tuossa ryhmäkuvassaan. Tosin kaikki hehkuttavat yksinään kameralle - kukaan ei kehu toisiaan!

    • Mitä tuo sana PIKA tekee tuossa edessä. Sivun saa kelata alas asti, ennenkuin linkkeihin pääsee. Pitää varmaankin tästä lähtien googlettaa - on nopeampaa.

    • teputeuski

      Nuo eniten käytetyt linkit,esim. pankit,sähköpostit,uutiset jne saisivat olla ylempänä niinkuin ennen.

      • Hei!

        Voit muokata etusivua mieleiseksesi vaihtamalla sisältöjen järjestystä värillisten otsikkopalkkien nuolinäppäimillä. Voit myös avata ja sulkea sisältöjä mielesi mukaan plus- ja miinus-painikkeilla. Kirjautuneille käyttäjille tehdyt muokkaukset tallentuvat automaattisesti. Kirjautumaton käyttäjä voi tallentaa ne kirjautumalla sisään.


    • Liikaa tavaraa..

      Niinkuin moni muukin on jo sanonut, aivan liian sekava! Oon tottunu siistiin hillittyyn etusivuun mistä löytyy kaikki tarvittava, nyt on aivan liikaa kaikkea etusivulla, ettei tee mieli edes avata koko Suomi24.. Sähköpostikin jumittaa. Ja kun näin moni on vielä samaa mieltä, niin kai asialle meinataan tehdä jotain, ettei tartte vaihtaa sähköpostia muualle.. ?

    • joo......

      Uusi etusivu on todella sekava. Varsinainen sillisalaatti. Etusivun tulisi olla selkeä ja yksinkertainen, ei ängetty täyteen kaikenmaailman juttuja! Todella vaikeakäyttöinen.

      • Hei,

        Suomi24 Postissa ja Treffeissä on havaittu teknisiä ongelmia, joiden takia palveluissa esiintyy toimimattomuutta ja käyttökatkoksia. Tutkimme ongelmien syitä ja suoritamme korjaustoimenpiteitä parasta aikaa. Sähköposti ja Treffit pyritään saamaan vakaiksi mahdollisimman pian.

        Pahoittelemme teknisistä ongelmista aiheutuvaa haittaa.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24


      • suoli24 l. peräsuoli
        suomi24 kirjoitti:

        Hei,

        Suomi24 Postissa ja Treffeissä on havaittu teknisiä ongelmia, joiden takia palveluissa esiintyy toimimattomuutta ja käyttökatkoksia. Tutkimme ongelmien syitä ja suoritamme korjaustoimenpiteitä parasta aikaa. Sähköposti ja Treffit pyritään saamaan vakaiksi mahdollisimman pian.

        Pahoittelemme teknisistä ongelmista aiheutuvaa haittaa.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24

        Mikä perkele tässä mättää että yhtenään pitää kirjautua sisään kun vaihtaa vaikka treffeiltä keskusteluun??? Miten helvetissä tää voi olla näin AMATÖÖRIMÄISTÄ touhua?? Täytyy sanoo että kyllä näillä sivuilla käydessä vitutuskäyrä lähtee jyrkkään nousuun......


      • Käyttäjä 9999
        suomi24 kirjoitti:

        Hei,

        Suomi24 Postissa ja Treffeissä on havaittu teknisiä ongelmia, joiden takia palveluissa esiintyy toimimattomuutta ja käyttökatkoksia. Tutkimme ongelmien syitä ja suoritamme korjaustoimenpiteitä parasta aikaa. Sähköposti ja Treffit pyritään saamaan vakaiksi mahdollisimman pian.

        Pahoittelemme teknisistä ongelmista aiheutuvaa haittaa.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24

        Tehkääpä sillekin joutessanne jotain, että ei jatkuvasti jumittaisi. Tekstit kyllä rullaa hyvin, kun ei vahingossakaan ala keskustelemaan. Sen jos teet, niin sitten meneekin jatkuvaksi päivittämiseksi. Eikä sitten johdu koneestani, virustorjunnastani taikka käyttäjärjestelmästäni. Olen nimittäin tehnyt kyselyjä ja toisilla jumittajilla ei ole käytössä samoja kuin minulla on ja silti jumittaa.

        Oikeesti tutkikaan ja tehkää jotain tai kommentoikaa ainakin meille käyttäjille. Asiakaspalvelu on poikaa tänä päivänä vaikka ilmainen palvelu onkin. Huonot kokemukset kantavat kauas....


    • parisien

      Eipä treffit toimi esimerkiksi. Jatkuvati vaivaavat ongelmat, joten luulen, että ihmiset menee muualle ja tänne jää kekustelupalstoille nämä idiootit, jotka eivät uskalla kirjoitella nimellä.
      Tyypillistä Suomea! Täytyyhän toisaalta kansalle olla paikka mihin kirjoitetaan " elämän paska"

      • dsfgsfg

        JA TAAS MENNÄÄN!!!!

        Vähän lisää Proxy Erroria!

        Saatanan tunarit!


    • Nimipäivät eivät näy vaan jäävät hakupalkin peittoon...edellisessä oli paljon parempi,kun aukesi ihan selvästi....saman päivän nimipäivä näkyy,mutta jos haluan katsoa esim. huomisen nimipäivää,niin eipä saa selvää!

      • Apua, apua.....

        Sähköpostissa niin pieni epäselväteksti ja ihan ruudun laidassa, kaikenlaisten "reunojen" sivussa. Jos yrittää laittaa viestiä eteenpäin , osoitekirjan osoitteista osa ei näy ja ne näkyvät osoitteet ovat niin epäselvää tekstiä, että vain arvata saattaa, mitä niissä lukee. (saivat vasta ne osoitteet kunnolla näkyviin entisten uudistusten jälkeen) ja postista ei pääse kirjautumaan pois, muuten kuin etusivulta.... Mitä ihania uudistuksia seuraavaksi... Ylläpidon pitäisi saada ees perusasiat kuntoon, ennen kuin uusia ihmeellisiä juttuja keksivät. Ja vois ylläpito ees vastata, kun sinne kirjoittelee. Tai vastaisivat edes täällä infosivuilla!!!!!!!
        Muutenkin etusivu kuin sillisalaatti, ei mitään järkeä!


      • Apua, apua..... kirjoitti:

        Sähköpostissa niin pieni epäselväteksti ja ihan ruudun laidassa, kaikenlaisten "reunojen" sivussa. Jos yrittää laittaa viestiä eteenpäin , osoitekirjan osoitteista osa ei näy ja ne näkyvät osoitteet ovat niin epäselvää tekstiä, että vain arvata saattaa, mitä niissä lukee. (saivat vasta ne osoitteet kunnolla näkyviin entisten uudistusten jälkeen) ja postista ei pääse kirjautumaan pois, muuten kuin etusivulta.... Mitä ihania uudistuksia seuraavaksi... Ylläpidon pitäisi saada ees perusasiat kuntoon, ennen kuin uusia ihmeellisiä juttuja keksivät. Ja vois ylläpito ees vastata, kun sinne kirjoittelee. Tai vastaisivat edes täällä infosivuilla!!!!!!!
        Muutenkin etusivu kuin sillisalaatti, ei mitään järkeä!

        Hei!

        Suomi24 Postia koskevat tekniset ongelmat on paikannettu ja korjattu.

        Mikäli kuitenkin edelleen havaitset ongelmia sähköpostin toiminnassa, kerro niistä meille kirjoittamalla viesti tämän tiedotteen jatkoksi.

        Ystävällisin terveisin,
        Suomi24


    • pettynyt 5v käyttäjä

      aikana suomi sivustot ovat olleet osittain käytössä palatkaa vanhaan ja en todellakaan äänestä sivustoja !!!EI UUDISTUKSIA KOSKA
      KORJAAMISEEN PÄIVITYKSIIN MENEE TURHAA AIKAA JA RAHAA MYÖS
      TREFFI TOSITARKOITUSEN PAKETIN MAKSAJA MAKSAA TURHASTA !!!SIVUSTO EI TOIMI
      YKSINKERTAINEN PARAS JA TOIMII

    • proxy errox exit

      error errorproxit
      5v sitten sivut toimi ja oli aivan käyttö kelpoiset pieninä uudistuksina hyvä
      nyt viimeiset 3 v turhaa veivaamista uudistuksineen
      trefffit onnettomia maksava asiakas ei saa korvauksia jos treffi sivusto ei ole käytettävissä-

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2531
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      413
      2182
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2064
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      119
      1344
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1320
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1179
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1133
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1097
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1064
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      988
    Aihe