On Homoja ja homoja...

Tawama

Kirkon olisi hyvä erottaa nämä kaksi homoryhmää toisistaan ts. on homoja jotka ovat syntyneet homoiksi ja sitten on perversejä jotka harjoittavat Homoutta ja juuri tästä jälkimmäisestä raamattu varoittaa...

30

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuollaista tulkintaa en ole vielä kuullutkaan. :D

• AntiChrisu

Niin vastaavasti on kristittyjä ja uuskristittyjä. Ensin mainitut eivät käy koskaan kirkossa eivätkä edes kuulu siihen, he noudattavat jeesuksen vasemmistolaisia opetuksia. Sitten on nämä uuskristityt, joiden päätarkoitus on pedofilia.

• sad but true

kerrotaanko siitä poliisille??

• esther

siis kirkosta. peruste: ei ole lähimmäisenrakkaudesta kuullutkaan.

• ...

ei eroteta ketään kaikkien rahat kelpaavat papeille

• Tawama

Tulipa kirjoitus, mutta asiani on siis se että toiset ovat syntymä homoja ja siinä ei ole mitään väärää....ja sitten on toisia ns. homoja joista raamattu varoittaa ja mikä on syntiä ja tuomittavaa...

• Kössönöm

Oletko sinä syntymähetero, vai oletko niitä "muita", jotka ovat itse seksuaalisen suuntautumisensa valinneet?

• Pullonokkadelfiini

keskusteluavauksia ja jos teidän mielestä on, niin missä sitten viipyy teidän vastaus?

Mun mielestä tälläiset on vihankiihotusta ihmisryhmää kohtaan. Onko kirkko samalla asialla? Vaikenemista sanotaan hyväksymiseksi ja kirkkohan ei pidä homoseksuaalisia samanarvoisina heterojen kanssa.

• lllll--

Tuo aloitus nyt pitäisi olla kaikkien homojen puolustajien mieleen. Siinähän sanotaan että homous on ihan ok. paitsi ne sairaat tapaukset.

Pitäisikö niille homoille nyt jo siivetkin selkään piirtää.
        Kai nyt jokainen tietää, että niissäkin on ihmisinä aivan hyviä yksilöitä ja toisaalta täysin sairaita.

Alkaa jo huvittaa tää homojen puolustelu. Pitäisköhän ne julistaa luterilaisiksi pyhimyksiksi. :D

• bella.norva

Juuri luin miten kirkon edustaja sanoi, että he poistavat solvaukset, mutta yhtä ihmisryhmää saa kyllä nähtävästi solvata miten huvittaa. Nyt toivoisin vastausta joltain kirkon edustajalta tähän asiaan. Joko sana on vapaa kaikille, tai sitten ei kellekään.

• 3+13

Kirkon olisi hyvä erottaa nämä kaksi heteroryhmää toisistaan ts. on heteroja jotka ovat syntyneet heteroiksi ja sitten on perversejä jotka harjoittavat Heteroutta (pedofiilit) ja juuri tästä jälkimmäisestä raamattu ei varoita...

• Kössönöm

Olet ilmeisesti mielipiteinesi kirkon suojeluksessa, koskapa tuota törkyä ei täältä poisteta.

• asdhgjk

koska palstan sefut eivät tätä poista. Tulee oikein hyvin esille kirkon virallinen kanta. Homot ovat kirkon mielestä siis pohjasakkaa, jota saa kirkon palstalla mielin määrin solvata!

• bella.norva

Mutta sinullahan on ihan lupa vihakirjoituksiisi, olethan kirkon palstalla. Joten ei mitään uutta siinä suhteessa.

Yksi kysymys. Jos lapsesi olisi homo, niin sanoisitko häntä perverssiksi?

• Vain.Ihminen

Veikkaan, että jos lapsi on homo, hän on silloin homoksi syntynyt eikä ns. "vaihtanut luonnollista seksuaali-identiteettiään johonkin muuhun". Itse ainakin käsitin, että tuo aloittaja hyväksyy homoseksuaalisuuden identiteettinä eikä tuomitse homoseksuaalisuuden harjoittamistakaan (ainoastaan jossain määrittelemättömässä perverssissä muodossa, mikä se nyt sitten lieneekään). Ehkä ymmärsin väärin..

• bella.norva
        Vain.Ihminen kirjoitti:

Veikkaan, että jos lapsi on homo, hän on silloin homoksi syntynyt eikä ns. "vaihtanut luonnollista seksuaali-identiteettiään johonkin muuhun". Itse ainakin käsitin, että tuo aloittaja hyväksyy homoseksuaalisuuden identiteettinä eikä tuomitse homoseksuaalisuuden harjoittamistakaan (ainoastaan jossain määrittelemättömässä perverssissä muodossa, mikä se nyt sitten lieneekään). Ehkä ymmärsin väärin..

"Veikkaan, että jos lapsi on homo, hän on silloin homoksi syntynyt eikä ns. "vaihtanut luonnollista seksuaali-identiteettiään johonkin muuhun"."

Mitä ihmettä tuo tarkoittaa? Oletko ollenkaan tietoinen siitä, että seksuaalisuutta on monenlaista, on heteroita, homoja ja biseksuaaleja. kyllä ne ovat ihmisessa olemassa. Ja toiseksi voin kysyä, että entä sitten, jos ihminen "ryhtyykin" homoksi? Mitä se kellekään kuuluu?

"Itse ainakin käsitin, että tuo aloittaja hyväksyy homoseksuaalisuuden identiteettinä eikä tuomitse homoseksuaalisuuden harjoittamistakaan (ainoastaan jossain määrittelemättömässä perverssissä muodossa, mikä se nyt sitten lieneekään). Ehkä ymmärsin väärin.. "

Mikä sellainen perverssi muoto mahtaisi olla?

• Ta-wamaks...
        Vain.Ihminen kirjoitti:

Ymmärsit juuri oikein...:)

• Pulttiboi
        Vain.Ihminen kirjoitti:

Mitä ihmettä oikein tuo meinaa? Ihminen syntyy siksi, miksi syntyy.
        Jotkut vaan eivät, sattuneesta syystä, uskalla tuoda alusta alkaen omaa identiteettiään julkisesti esille, vaan "pysyvät kaapissa".

Uskinto häiritsee suhtautumistasi tähän(kin) asiaan.. Katso elämää ilman uskonnon sumentamaa näköä, niin näet asioiden oikean tolan.

• Mikäs sellainen on
        Pulttiboi kirjoitti:

Jotkut vaan eivät, sattuneesta syystä, uskalla tuoda alusta alkaen omaa identiteettiään julkisesti esille, vaan "pysyvät kaapissa".

Uskinto häiritsee suhtautumistasi tähän(kin) asiaan.. Katso elämää ilman uskonnon sumentamaa näköä, niin näet asioiden oikean tolan.

joka katsoo elämää ilman uskonnon sumentamaa näköä, eikä sittenkään pidä homoutta normaalina ??

• Vain.Ihminen
        Pulttiboi kirjoitti:

Käsititte väärin, en minä usko että ihmine pystyy vaihtamaan identiteettiään joksikin mitä se ei alunperin ole. Mutta ymmärsin, että tätä tuo aloittaja aloituksellaan haki...

• vain_ihminen
        bella.norva kirjoitti:

"Veikkaan, että jos lapsi on homo, hän on silloin homoksi syntynyt eikä ns. "vaihtanut luonnollista seksuaali-identiteettiään johonkin muuhun"."

Mitä ihmettä tuo tarkoittaa? Oletko ollenkaan tietoinen siitä, että seksuaalisuutta on monenlaista, on heteroita, homoja ja biseksuaaleja. kyllä ne ovat ihmisessa olemassa. Ja toiseksi voin kysyä, että entä sitten, jos ihminen "ryhtyykin" homoksi? Mitä se kellekään kuuluu?

"Itse ainakin käsitin, että tuo aloittaja hyväksyy homoseksuaalisuuden identiteettinä eikä tuomitse homoseksuaalisuuden harjoittamistakaan (ainoastaan jossain määrittelemättömässä perverssissä muodossa, mikä se nyt sitten lieneekään). Ehkä ymmärsin väärin.. "

Mikä sellainen perverssi muoto mahtaisi olla?

En usko, että ihminen voi itse valita oman seksuaali-identiteettinsä, olen aina ajatellut että se on jotain johon synnytään (voin olla täysin väärässäkin). Pohdin tuossa asiaa ainoastaan aloittajan kannalta.

Minulla ei ole hajuakaan mikä sellainen perverssi muoto voisi olla.. ehkäpä hän tarkoittaa sitä alistamisen muotoa (tyylillä raiskaus tms. väkivalta) joka ei liity seksuaalisuuteen tai rakkauteen ja kiintymykseen vaan on jotain muuta.

Ehkä aloittaja voisi hiukan valaista mielipiteensä perusteita?

• Tawama
        vain_ihminen kirjoitti:

En usko, että ihminen voi itse valita oman seksuaali-identiteettinsä, olen aina ajatellut että se on jotain johon synnytään (voin olla täysin väärässäkin). Pohdin tuossa asiaa ainoastaan aloittajan kannalta.

Minulla ei ole hajuakaan mikä sellainen perverssi muoto voisi olla.. ehkäpä hän tarkoittaa sitä alistamisen muotoa (tyylillä raiskaus tms. väkivalta) joka ei liity seksuaalisuuteen tai rakkauteen ja kiintymykseen vaan on jotain muuta.

Ehkä aloittaja voisi hiukan valaista mielipiteensä perusteita?

Eli tietoisesti tekee omaa luonnollisuuttaan vastaan...

• vene virrassa vie
        Mikäs sellainen on kirjoitti:

joka katsoo elämää ilman uskonnon sumentamaa näköä, eikä sittenkään pidä homoutta normaalina ??

jolle ei ole vielä avautunut se kuinka monimuotoinen elämä on.

• Kössönöm
        Tawama kirjoitti:

Eli tietoisesti tekee omaa luonnollisuuttaan vastaan...

tuokin tarkoittaa? Jos tarkoitat homoseksuaaleja, jotka ovat parisuhteessa, niin eivät he tee tietoisesti omaa luonnollisuuttaan vastaan, vaan se juuri on heille luonnollista.

• Tawama
        Vain.Ihminen kirjoitti:

Käsititte väärin, en minä usko että ihmine pystyy vaihtamaan identiteettiään joksikin mitä se ei alunperin ole. Mutta ymmärsin, että tätä tuo aloittaja aloituksellaan haki...

Ymmärsit aivan oikein...

• Miksi Raamattu ei varoita ollenkaan kristinuskosta (tai mistä tahansa muusta verrattavasta uskonnosta), joka aiheuttaa yhteiskunnalle vahinkoa!?!?

• 2y45y525

Aloittajan viestissä on suomenkielisiä sanoja mutta ei rahtuakaan logiikkaa...

• Kerta viikossa ei vielä homoksi tee, mutta jos on bi, nii silloin vasta onkin perverssi. Sellainen pitää tuomita ehdottomasti. Miksi muuten bissejä ei ole tuomittu....oikeastaan ollenkaan julkisuudessa hihhulien toimesta. Homo on homo ja bisse on bisse. Sitten on erinnäisiä variaatiota, joita kutsutaan kaappihomoiksi...tai homoiksi, jotka yrittää elää heteroina, mutta siltikin "lipsahtelee".

• Siis mikä sua homoissa vihastuttaa? Oletko kokoomuslainen, joka kuvittelee että ilman lisääntymistä ei saada teidän ottamaa lainavelkaa Suomessa maksetuksi vai mikä hitto se on? Ei homotkaan valita teidän elämän valinnastanne mitään vaikka olisitte kuinka vanhollisia?

Liian jyrkät mielipiteet eivät vain kuulu nykyaikaan. Miksei konservatiivisuudesta voi parantua mutta konservatiivisten mielestä homoudesta voi parantua helpommin konservatiivisten ihmisten pitäessä oman tyhmän asenteensa ja mielipiteensä, joka on vieläpä hyvin sairas kannanotto.

Mielestäni konservatiivisten ei pitäisi olla oikeutta mielipiteisiin enää ollenkaan, sillä heidän mielestään heterosuhteessakin seksi kuuluu avioliittoon ja ainut seksiasento, mikä on sallittua on se perinteinen lähetyssaarnaaja tyyli.

Monessa muussakin asiassa suomalaisten asennoituminen ja suhtautuminen erilaisuuteen on täysin ahdasmielistä jne. Tulee mieleen joku Hitleri tai joku muu natsi!

• ateisti1982 kirjoitti:

Siis mikä sua homoissa vihastuttaa? Oletko kokoomuslainen, joka kuvittelee että ilman lisääntymistä ei saada teidän ottamaa lainavelkaa Suomessa maksetuksi vai mikä hitto se on? Ei homotkaan valita teidän elämän valinnastanne mitään vaikka olisitte kuinka vanhollisia?

Liian jyrkät mielipiteet eivät vain kuulu nykyaikaan. Miksei konservatiivisuudesta voi parantua mutta konservatiivisten mielestä homoudesta voi parantua helpommin konservatiivisten ihmisten pitäessä oman tyhmän asenteensa ja mielipiteensä, joka on vieläpä hyvin sairas kannanotto.

Mielestäni konservatiivisten ei pitäisi olla oikeutta mielipiteisiin enää ollenkaan, sillä heidän mielestään heterosuhteessakin seksi kuuluu avioliittoon ja ainut seksiasento, mikä on sallittua on se perinteinen lähetyssaarnaaja tyyli.

Monessa muussakin asiassa suomalaisten asennoituminen ja suhtautuminen erilaisuuteen on täysin ahdasmielistä jne. Tulee mieleen joku Hitleri tai joku muu natsi!

Sitten kun sulla on mun elämänkokemus, niin voit tulla sanomaan mulle mitä mä voin tai en voi tehdä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      90
      1987
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      58
      1173
    3. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1085
    4. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      216
      1057
    5. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      10
      1016
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      64
      951
    7. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      919
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      87
      885
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      858
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      790
    Aihe