Lexa 1500W "sähkölämmitin"

arvostelin toisenmerkkisen öljytäytteisen lämmittimen korkeaa pintalämpötilaa ja arvelin paremmaksi, että ostaa sellaisen jossa on monta tehoporrasta. Alemmilla tehoportailla voisi kuvitella pintalämpötilan kohtuulliseksi.

otsikossa mainitun roskatuotteen tapauksessa kuvitelma romuttui. Siinä on kolme tehoa, mutta osateholla lämpenee vain alin neljäsosa, loppuosa on täysin kylmä

täysteholla kuulemma pintalämpötila on rajoitettu KAHDEKSAANKYMMENEENVIITEEN (85) asteeseen

saattaa pitää paikkansa, ei pinnassa syli vielä kiehu. Mutta huonepölyä polttaa tehokkaasti. Käry huoneessa on kova

7

5781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • > osateholla lämpenee vain alin neljäsosa, loppuosa on täysin kylmä

      sorry, tuo havainto koskikin ElectroGEAR -lämmittimelle tarvitussa sarjakytkennässä. Kaikilla kolmella tehoportaalla tämä Lexa 1500 W tosiasiassa lämpenee kokonaan ... ja lämpenee LIIKAA ... nimittäin ylilämpökytkin katkoo lämmitystä todella innokkaasti. Niin innokkaasti että 1500 W teholla viileä huone tunnissa lämpeni vain puoli astetta ... alkulämpenemisen jälkeen lämmittää minuutin kerrallaan ja sitten "lepää" minuutin jne

      • kalle

        sama havainto täys paska.


    • werdxs

      Mulla on pari tuon tapaista Italiasta, kolmatta erimerkkistä kotiin kantaessa valutti
      öljyt auton lattialle, samantein vaihdoin Ruotsin malliin...
      -Tuon näköisiä ehkä tehdään halpatuontimaissa ?

      Hyvätapainen ja -mallinen on tavallisen vesipatterin näköinen "Made in Sweden"
      -Ei haise pöly, matalia ikkunan alle sopivia
      Bauhaus ainakin myy. Termostaattit mek. tai elektroonisia. Ei halpoja.

      • öljyt_plyyshimatolle

        > ... kotiin kantaessa valutti öljyt auton lattialle

        Olisitpa ehtinyt kytkeä virran. Olisi öljy oikein suihkunnut...

        Joo. Mutta halpismerkit niissä öljyttömissä kevyissä kuumalankapattereissa ovat kaikki toimineet hyvin. Pölyähän ne polttavat ja pelkkää ilmaa lämmittävät eli säteilylämpö jää pois ja huoneilma siksi oltava lämpimämpää

        Pölynpolttoefektiä yritän hillitä pienentämällä tehoa sarjakytkennällä


    • eljii

      > valutti öljyt auton lattialle

      mikähän "viides aisti" aikanaan pistätti asettamaan kahden ElectroGEAR -lämmittimen alle peltitarjottimen. Toinen lorotti öljyä ulos, onneksi takuuvaihto toimi

    • AN791

      Työpaikalleni hankittiin kuluvana vuonna Lexa-lämpöpatteri. Kyseessä oli hätäratkaisu keskuslämmitysvian vuoksi.

    • osta-isokokoinen

      Lexa meni myyjälle takaisin. ElectroGEAR vain kaiken varalla
      Kookas K-raudasta ostettu "[PROF]" toimii hyvin koko ajan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe