arvostelin toisenmerkkisen öljytäytteisen lämmittimen korkeaa pintalämpötilaa ja arvelin paremmaksi, että ostaa sellaisen jossa on monta tehoporrasta. Alemmilla tehoportailla voisi kuvitella pintalämpötilan kohtuulliseksi.
otsikossa mainitun roskatuotteen tapauksessa kuvitelma romuttui. Siinä on kolme tehoa, mutta osateholla lämpenee vain alin neljäsosa, loppuosa on täysin kylmä
täysteholla kuulemma pintalämpötila on rajoitettu KAHDEKSAANKYMMENEENVIITEEN (85) asteeseen
saattaa pitää paikkansa, ei pinnassa syli vielä kiehu. Mutta huonepölyä polttaa tehokkaasti. Käry huoneessa on kova
Lexa 1500W "sähkölämmitin"
7
5781
Vastaukset
> osateholla lämpenee vain alin neljäsosa, loppuosa on täysin kylmä
sorry, tuo havainto koskikin ElectroGEAR -lämmittimelle tarvitussa sarjakytkennässä. Kaikilla kolmella tehoportaalla tämä Lexa 1500 W tosiasiassa lämpenee kokonaan ... ja lämpenee LIIKAA ... nimittäin ylilämpökytkin katkoo lämmitystä todella innokkaasti. Niin innokkaasti että 1500 W teholla viileä huone tunnissa lämpeni vain puoli astetta ... alkulämpenemisen jälkeen lämmittää minuutin kerrallaan ja sitten "lepää" minuutin jne- kalle
sama havainto täys paska.
- werdxs
Mulla on pari tuon tapaista Italiasta, kolmatta erimerkkistä kotiin kantaessa valutti
öljyt auton lattialle, samantein vaihdoin Ruotsin malliin...
-Tuon näköisiä ehkä tehdään halpatuontimaissa ?
Hyvätapainen ja -mallinen on tavallisen vesipatterin näköinen "Made in Sweden"
-Ei haise pöly, matalia ikkunan alle sopivia
Bauhaus ainakin myy. Termostaattit mek. tai elektroonisia. Ei halpoja.- öljyt_plyyshimatolle
> ... kotiin kantaessa valutti öljyt auton lattialle
Olisitpa ehtinyt kytkeä virran. Olisi öljy oikein suihkunnut...
Joo. Mutta halpismerkit niissä öljyttömissä kevyissä kuumalankapattereissa ovat kaikki toimineet hyvin. Pölyähän ne polttavat ja pelkkää ilmaa lämmittävät eli säteilylämpö jää pois ja huoneilma siksi oltava lämpimämpää
Pölynpolttoefektiä yritän hillitä pienentämällä tehoa sarjakytkennällä
- eljii
> valutti öljyt auton lattialle
mikähän "viides aisti" aikanaan pistätti asettamaan kahden ElectroGEAR -lämmittimen alle peltitarjottimen. Toinen lorotti öljyä ulos, onneksi takuuvaihto toimi - AN791
Työpaikalleni hankittiin kuluvana vuonna Lexa-lämpöpatteri. Kyseessä oli hätäratkaisu keskuslämmitysvian vuoksi.
- osta-isokokoinen
Lexa meni myyjälle takaisin. ElectroGEAR vain kaiken varalla
Kookas K-raudasta ostettu "[PROF]" toimii hyvin koko ajan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372