Miten pystyn lataamaan tai saamaan youtubesta videon Movie Makeriin? Olen vasta aloittanut sen käytön ja ei oikein onnistu. Tarviin nopeasti apua. Kiitti jos vastaat ja tiedät ;))
Movie Maker???
6
237
Vastaukset
- Ei saa ladata
Eipä niitä muiden tekemiä videoita saa latailla ilman lupaa vaikka se mahdollista olisikin.
- Sama tyyppi
Mun kaveri on tehnyt videon ja meidän täytyi muiden kaverien kanssa ladata se ja muuttaa sitä. Siis vuorotellen niin kuin ketjukirje mut ketjuvideo :DD Nyt ois mun vuoro mut se ei onnistu ku en osaa
- Töppönen.
Sama tyyppi kirjoitti:
Mun kaveri on tehnyt videon ja meidän täytyi muiden kaverien kanssa ladata se ja muuttaa sitä. Siis vuorotellen niin kuin ketjukirje mut ketjuvideo :DD Nyt ois mun vuoro mut se ei onnistu ku en osaa
Mahtaa olla laadukas video sen jälkeen kun sitä pakkaillaan kerta toisensa jälkeen.
Mutta jos nyt on sun vuoro, niin silloinhan muutkin ovat onnistuneet tuossa. Kysy heiltä miten he sen tekivät. Minä en kyllä alkais mitään flashvideota editoimaan enää yhtään millään. Töppönen. kirjoitti:
Mahtaa olla laadukas video sen jälkeen kun sitä pakkaillaan kerta toisensa jälkeen.
Mutta jos nyt on sun vuoro, niin silloinhan muutkin ovat onnistuneet tuossa. Kysy heiltä miten he sen tekivät. Minä en kyllä alkais mitään flashvideota editoimaan enää yhtään millään.olisi kyllä jakaa sitä videota vaikka DropBox'issa, jolloin voitaisiin pysyä samassa formaatissa siihen asti, kunnes video on valmis.
- videon
osoite tuohon odota ja sitten tallenna miksi haluat http://www.easymovieconverter.com/
- DingGpng
Kiitti kauheesti teille ;D Nyt osaan tän homman :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674034Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078