Oon miettiny lähteväni kesällä kielimatkalle STS:n kautta. Onko teillä kokemuksia kyseisestä järjestöstä?
Hyviä tai huonoja kokemuksia? Haluaisin saada vastauksia, kiitos.
STS, hyvä vai huono??
6
725
Vastaukset
- Maid Marian
Oli itse Maltalla STS:n kautta joitakin vuosia sitten. Käsittääkseni kielimatkan laatu on paljolti arpapeliä: millainen liideri, isäntäperhe ja porukka sattuu omalle kohdalle.
Meillä koko matka oli jatkuvaa kriisiä STS:n organisaatiokyvyn puutteen ja/tai välinpitämättömän liiderin vuoksi.
Katastrofaalisesta luonteestaan huolimatta (tai sen takia) reissu oli kuitenkin ikimuistuinen seikkailu ja kaikenkaikkiaan mukava.
:)- Yumeno
Olet varmasti oikeassa, arpapeliä se saattaa olla.. ei koskaan voi olla niin varma.. Kiitos vastauksesta!
- MM
Minulla on aivan samanlaisia kokemuksia. Katastrofi toisen jälkeen, mutta hauskaa siellä oli, kaikesta huolimatta :)
Kuitenkin jälkeen päin ärsyttää, että sellaiseen vanhempani laittoivat rahaa. Ruokakin oli aika karseeta :/
- Isi kirjoittelee
Poikani oli STS:n kautta. Ihan ok.
- ExVaihtaja
Suosittelen. Parempi kuin monet muut järjestöt-
Hain vaihtoon STS:n kautta (mutta meen AFS:n kautta...) ja ainakin kaikki tapahtui tosi nopeasti ja ammattitaitoisesti täällä Suomessa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917465- 373967
- 453510
- 2352803
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 452482
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202228- 451972