Tietokoneeni levyasema ei aukea millään. Asema toimi ennen koneen muuttoa toiseen huoneseen, muistaakseni. vaikka painaisi sitä levyaseman avausnappulaa, ei toimi eikä valo vilkahda siinä. kokeilin myös 'avaa levy' toimintoa, mutta ei auttanut. sammutin koneen ja painoin levyaseman avausnappia samaan aikaan kun windows hurahti käyntiin. Mitä pitäisi tehdä? kiitos tuhannesti jos vastaatte!
tietokoneen levyasema ei aukea
18
2406
Vastaukset
- Joulupukin apulainen
Tarkista aseman johdot, että ne on kunnolla kiinni
jospa joku piuha on siirrossa auennut Paina neulalla sen avausnapin vieressä olevaan pieneen reikään.
- susifantyttö
ei o neulaa, voiko käyttää klemmaria
- susifanityttö
susifantyttö kirjoitti:
ei o neulaa, voiko käyttää klemmaria
heei älä pöllää nimerkkiä!
johdotkin on kokeiltu, kuinka pitkän sen neulan tarvii olla? - susifanityttö
susifanityttö kirjoitti:
heei älä pöllää nimerkkiä!
johdotkin on kokeiltu, kuinka pitkän sen neulan tarvii olla?kokeilin, mutta ei mitään tapahtunut
- susifantyttö
susifanityttö kirjoitti:
heei älä pöllää nimerkkiä!
johdotkin on kokeiltu, kuinka pitkän sen neulan tarvii olla?sellainen 25 tuumaa
- http://jaaari.no-ip.
- susifanityttö
nyt se aukes, kun työnsin glemmarin siihen pikkuseen auokkoon....mutta siinä ei toimi se valo siinä ja se on pakko työntää sisään ja työntää se glemmari sinne.....mitäs sitten pitäis tehä? Viedä korjaajalle, vai olla välittämättä siitä?
Omasta mielestäni levyasematoimii ja se näkyykin myös siinä omassa tietokoneessa, vaikka levyasema on paskana...ohjeita? - susifanityttö
susifanityttö kirjoitti:
nyt se aukes, kun työnsin glemmarin siihen pikkuseen auokkoon....mutta siinä ei toimi se valo siinä ja se on pakko työntää sisään ja työntää se glemmari sinne.....mitäs sitten pitäis tehä? Viedä korjaajalle, vai olla välittämättä siitä?
Omasta mielestäni levyasematoimii ja se näkyykin myös siinä omassa tietokoneessa, vaikka levyasema on paskana...ohjeita?ei toimi...nii levyaseman merrki on joku samsung....
- Tai-
susifanityttö kirjoitti:
ei toimi...nii levyaseman merrki on joku samsung....
hae vaikka kierrätyskeskuksesta käytetty dvd rw asema. Maksaa max. 5 €. jos hyvä.
- -
Tai- kirjoitti:
hae vaikka kierrätyskeskuksesta käytetty dvd rw asema. Maksaa max. 5 €. jos hyvä.
ota se kone (laatikko jos pöytäkone) mukaan kierrät.kesk. ne vaihtaa sen siellä jos et osaa.
- irti..
tai löysällä, ei muuta kuin tarkistamaan.
- susifanityttö
niin...mikäs se niistä johdoista se oikein on?
- TaikaJamppa
Joo-o, eli mulla on (luultavasti) sama vika läppärissä... TOSHIBAn läppäri siis kyseessä, kone ei edes tunnista levyasemaa resurssienhallinnassa, siel näkyy joku E:\, isä sanoi että yleensä levyasema on D: tai jotain... Isä avas koneen (ja tutki sisuskaluja) jo aiemmin, mutta ei saanu toimimaan. Ikävä kyllä... Harmittaa vaan ku ostin just yhden uu...vanhan pelin uutena... Ööh. No ihan sama. Ostin vanhan pelin levyllä, ja nyt en saa sitä asennettua / muutenkaan käytettyä. :(
- eikäy
Entäs läppäriin?
- mintlinux-mään
Läppäriin joutunee ostamaan merkin ja mallin mukaan varaosan, jos uuden haluaa ja hintaa voi tulla. Tosin läppäriin käy kyllä useimmiten vaikka jostakin toisesta (romu)läppäristä otettu asema, vaatii vain vähän näppäryyttä, kun pitää vaihtaa siihen alkuperäisen levyaseman "naama" eli se ulospäin näkyvä muoviosa. Eroja niissä tosin on, että ihan mikä tahansa ei käy mihin tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483