Sain joulu lahjaksi traxxas rustler xl-5 auton sähkö auton siis ja en tiedä pitääkö se sisään ajaa?!?!?!? ja jos pitää niin kuinka kauan/paljon täytyy ajaa ?!??!!?!?! auttakaa pliis !
APUA !!!! AUTTAKKAA!
APUA!
2
435
Vastaukset
Sisäänajo tehdään lähinnä polttomoottorille eli voit revitellä suoraan sielusikylläisyydellä samantien. Tosin en suosittele sitä. Kannatta ajella aluksi rauhallisesti harjoitusmielessä ettei tarvitse miettiä ohjausta vaan liikket tulevat pikkuhiljaa automaattiseksi. Aluksi kun takaisin tulevavassa autossa liikket meinaavat mennä väkisinkin sekaisin. Parempi pitää kalusto ehjänä kahdollisimman pitkään, jotta oppi menee paremmin "selkärankaan".
- gfssssss
Kiitos erittäin paljon tiedosta ja siksi oli pakko kysyä koska jotkut sanoivat että tarvitsee jotkut että ei :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532636
- 85914
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11885- 49866
- 76770
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35741Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 76582
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85566- 48555