olenko lyhyt jätkäksi

en kasva enä

olenko lyhyt? pituutta on 170-171cm ja olen 17 vuotias onko tuo lyhyt pituus

19

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gadfggfdsafgdfgfdg

      on

    • 17vjäbä

      Saman pituisia pätkiä ollaan. Jos pituutta haluut kasvaa vielä, niin klo 3 kannattais olla jo nukkumassa. Muista, että jotkut kasvaa vielä intti-iässäki, eli nukkuminen kannattaa.

      • hgjfyufj

        no tuo 170 pituus taitaa olla ihan keskiverto.
        nykyään ei taideta enään armeijassa kasvaa. Se perustui ennen vanhaa siihen että kun kotona oli niukka ravinto, ei päässyt kasvamaan, mutta armeijan runsailla sapuskoilla sitten kasvu pääsi loppuun. Nykyään on kotipuolissakin niin hyvät ravinnot että harva nyt enään armeijassa venähtää.


      • 170 cm on lyhyt
        hgjfyufj kirjoitti:

        no tuo 170 pituus taitaa olla ihan keskiverto.
        nykyään ei taideta enään armeijassa kasvaa. Se perustui ennen vanhaa siihen että kun kotona oli niukka ravinto, ei päässyt kasvamaan, mutta armeijan runsailla sapuskoilla sitten kasvu pääsi loppuun. Nykyään on kotipuolissakin niin hyvät ravinnot että harva nyt enään armeijassa venähtää.

        170 cm ei todellakaan ole keskiverto, vaan reilusti keskipituista miestä lyhyempi.


    • -

      et mikään pysyn mutta sopivan pitunen =)

      • hhhhhhhhhjjjjjjjjjgj

        etsä mikään lyhyt oo. ite oon 160 cm enkä kasva enää :D


      • --
        hhhhhhhhhjjjjjjjjjgj kirjoitti:

        etsä mikään lyhyt oo. ite oon 160 cm enkä kasva enää :D

        Minäki about 162cm ja 16v =S ei oo kivaa


    • Ei missään tapauksessa. Minusta kasvoi 184 senttinen JÄRKÄLE.

    • 82

      Meitä on moneksi, 170 cm on keskim. hieman lyhyempi ehkä miehen pituudeksi, mutten usko että sinun siitä tarvitsee huolehtia :)

      • 170 cm on lyhyt

      • pojutsu 93
        170 cm on lyhyt kirjoitti:

        Onko sinun mielestäsi 11 cm alle keskipituuden hieman keskipituutta lyhyempi?

        http://www.ts.fi/online/kotimaa/135100.html

        "Suomalaismiesten keskipituus on jo noin 181 senttimetriä ja naisten 167,5 senttiä."

        nimenomaan "suomalaismiesten". Sitäpaitsi mittaus tulokset eivät ole koskaan täydellisiä ja tuossa mitattiin espoolaistem keskipituutta ja eteläsuomessahan keskipituus on hieman korkeampi kuin esimerkiksi pohjoissuomessa:D Ja Suomessahan keskipituus on keskipituuksien keskiarvoon verrattuna huomattavasti korkeampi kuin muualla maailmassa lukuunottamatta näitä muutamaa euroopan maata(saks, islanti, tanska,hollanti) Esimerkiksi USA:ssa ja Kanadassa keskimääräinen pituus on "vain" noin 175cm. Siihen, että oletko komea ei vaikuta pituus tai lyhyys. Pitkä voi olla ruma ja lyhyt komea. Itse olen myöskin vain noin 175(?) Sinusta ei ehkä tule koripalloilijaa, mutta tuskin vedät ranteita siksi auki...?


      • missä tuossa
        pojutsu 93 kirjoitti:

        nimenomaan "suomalaismiesten". Sitäpaitsi mittaus tulokset eivät ole koskaan täydellisiä ja tuossa mitattiin espoolaistem keskipituutta ja eteläsuomessahan keskipituus on hieman korkeampi kuin esimerkiksi pohjoissuomessa:D Ja Suomessahan keskipituus on keskipituuksien keskiarvoon verrattuna huomattavasti korkeampi kuin muualla maailmassa lukuunottamatta näitä muutamaa euroopan maata(saks, islanti, tanska,hollanti) Esimerkiksi USA:ssa ja Kanadassa keskimääräinen pituus on "vain" noin 175cm. Siihen, että oletko komea ei vaikuta pituus tai lyhyys. Pitkä voi olla ruma ja lyhyt komea. Itse olen myöskin vain noin 175(?) Sinusta ei ehkä tule koripalloilijaa, mutta tuskin vedät ranteita siksi auki...?

        jutussa sanotaan että siinä olisi mitattu vain espoolaisten keskipituutta? En minä ainakaan löydä mistään.


    • mittalaskuri

      et ollenkaan. ihan tarpeeks pitkä.

      • shhhgggaa

        oot sä jätkäks aika lyhyt, mut et mikää hirveen lyhyt kuiteskaa. turha murehtii asiaa jolle et mitää voi.
        Itte oon 176cm ja 14v ;)


    • 7+5=12

      Meitä on moneksi, ei tuon pituuden pitäisi ketään nykymaailmassa haitata. Ja suomalaisten miesten keskipituus koko maassa on 178 cm, naisten 167 cm. Tuo espoolaisten mittaaminen ei todellakaan kerro koko Suomen keskipituutta. Naisten keskipituus on edelleen sinun pituuttasi lyhyempi, ja löydät varmasti itseäsi lyhyemmän tyttöystävän jos vain haluat. Toisaalta onko sillä niin väliä, onko tyttöystävä/vaimo pidempi kuin sinä, vai ei?

      • ????????????????????

        Ei tuossa jutussa missään sanota, että siinä olisi mitattu vain espoolaisia.


      • wdpcjpi
        ???????????????????? kirjoitti:

        Ei tuossa jutussa missään sanota, että siinä olisi mitattu vain espoolaisia.

        "2010 suomalaisten miesten keskipituus oli 181 senttimetriä ja naisten 167,5 cm. Mittaukset tehtiin vuonna 1983 ja sen jälkeen syntyneille espoolaisille".


    • vrebte

      Mä oon 15 v tyttö ja emmä tykkää ainakaa pitkistä. Hyi yäk! Lyhyet miehet on paljon söpömpii ja usein kivempiiki. Oon itekki sellane 160 cm ja emmä ainakaa tykkää mistään pitkistä miehistä! Olis liikaa pituuseroo. Vaikka jotkut pikkutytöt kuinka sanoo että: "mitä pidempi sitä komeempi", se ei pidä paikkaansa!!!

      • tfhyjuk

        No ei myöskään pidä paikkaansa "mitä lyhempi sitä komeempi" Pitkissä ja lyhyissä miehissä on komeita ja ei niin komeita miehiä. Ei ainoastaan kaikki lyhimmät miehet ole hyvän nököisiä ja söpöjä, on pitkiäkin jotka ovat todella hyvän näköisia. Mutta kaikki tykkäävät erin näköisistä pojista/miehistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe