Apua: työn ohessa g:n vääntäminen...

Anna

Olen graduvaiheen opiskelija. Sain viimeiset kurssit tehtyä vielä opintorahalla ja työn teolla, mutta opintorahani loppui joulukuussa 2001 (olen vaihtanut korkeakoulua, tästä hidastus). Gradu on siitä asti roikkunut tekemättä.

Gradusta on tällä hetkellä melko valmiina kaksi lukua, ne ovat siis melko pitkälle kirjoitettuja. Ongelma on siinä, etten kertakaikkiaan jaksa tehdä graduani työn ohessa. Työpäiväni venyvät usein pitkiksi. Fyysisesti työni ei ole rankkaa, mutta juuri tietokoneen ääreltä toisen koneen ääreen siirtyminen tuntuu tuskalta. Lisäksi on hankala saada mitään palautetta, kun olen vastaanottoaikana tietysti töissä.

Tilanne on siksikin hankala, että aina uutta työtä hakiessa gradun roikkuminen on rasite. (Olen kolmikymppinen nainen, parhaassa lapsentekoiässä, eli olen töissä pätkissä).
Tavallaan olisi siis motivaatiota, mutta aika ja oma pää ei anna myöten. Vähän olen viikonloppuisin saanut työtä ettenpäin, mutta aikamoisen hidasta on työ ollut.

Onko kellään kokemuksia, onko joku jopa onnistunut?

11

4545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suurvisiiri

      tere,