tilanne taas eskaloitui ja saat mut roikkumaan täällä palstalla. Turhaan. Ei nämä tekstit sua koskaan tavoita. 😭
Jotenkin tämä
33
970
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän se menee -kohtalotoveri sivusta
- Anonyymi
Älä itke pieni. Tiedän mitä on kaivata vuosia. Mutta joskus on hyvä päästää irti unelmista, jotka eivät enää kanna. Levittää omat siivet ja luottaa itseensä ❤️
- Anonyymi
Kenetkö nämä muka koskaan tavottaisi etenkään jos täältä yksin yrittää jotain tiettyä löytää viikosta vuoteen menis ettäkö kerkeäisi joka aloituksen käydä läpi edes pikaisesti vuoden ajalta
- Anonyymi
Ja sekin riippuisi siitä kuinka jaksaa valvoa
- Anonyymi
Mulle ainakin tuli taas ihan surkea olo näistä. Turhaa kaikki.
- Anonyymi
Surkea olo ja pahoinvointi tämän illan jutuista tuli. Ja kello on noin paljon nyt sitten. Vielä pitäisi yksi työpäivä ennen viikonloppua. Tämä ei tee hyvää mulle, täytyy lopettaa kokonaan ehkä koska en kestä miten pahoja ihmiset nykyään on, Täällä menettää toivon parempaan. Hyvää yötä edelliselle etenkin joka kokenut samoin. Koitetaan saada nukuttua.
- Anonyymi
Ei varmaan tavoita jos ei anna minkäänlaisia tunnisteita itsestään tai toisesta. Hukkaanheitettyä aikaa muuten.
- Anonyymi
Ei ne tavoita sittenkään vaikka antaisi tunnisteita. Joten turhaa niiden viljely täällä.
- Anonyymi
no eihän aloitusta edes ole suunnattu tunnistettavasti kenellekään, sohimista vain ympäriinsä ja voihan se ollakin juuri niin, että tämä on taas vaan provomainen aloitus...
- Anonyymi
Olen kyllä "viestisi" lukenut ja itkenyt enemmän kuin koskaan,en tiedä miten suhun saisin yhteyden kun poistin numerosi suutuspäissäni kauan sitten..
- Anonyymi
Mitä on "viestit" ja kai niissä sit numero näkyi vai siis puhut palstalla plaah...tokkopa olet.
- Anonyymi
Mä tiedän että se oot sinä, sä et usko miten ikävä mulla on sua...mitä mä voisin sanoa että sä uskoisit??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä on "viestit" ja kai niissä sit numero näkyi vai siis puhut palstalla plaah...tokkopa olet.
Kysy jotain mitä kukaan muu ei vois tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy jotain mitä kukaan muu ei vois tietää
Minä vuonna me nähtiin ihan eka kertaa. Minä muistan kyllä ja tarkkaan. Sinä et koska et ole ikinä hän. Mutta ihan vaan kun en voi nukkua tietyistä syistä kysyn että mitäs keksit heh 😀
- Anonyymi
Tuli oikein tuplasti jostain syystä😄 eipähän jäänyt epäselväksi kysymys.
- Anonyymi
2008
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2008
Esitän jatkoa missä näimme ja miten kohtasimme :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esitän jatkoa missä näimme ja miten kohtasimme :)
Jos sanot sun etunimen ensimmäisen kirjaimen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sanot sun etunimen ensimmäisen kirjaimen
En sano. Sano sinä omasi. Mutta niin siihen loppui tietämys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyn vielä minä vuonna poistit numeroni suutuspäissään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikö vuosi oikein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyn vielä minä vuonna poistit numeroni suutuspäissään?
On siitä vuosia. Kaduin kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikö vuosi oikein
En kerro sitäkään ennen kuin edes tiedän oletko nainen vai mies ja mikset vastaa noihin jatkoihin. Mä muuten päivystän työjutun vuoksi. Siksi en voi nukkua mutta nyt on hiljaista eikä kukaan kaipaa apua eikä mitään niin saan siksi tehdä muuta. Jos yhtäkkiä lähden tulee soittoa ja ryhdyn töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siitä vuosia. Kaduin kyllä
Ei hän kadu mitään ja ei voi olla vuosia mitenkään eli kuten sanoin emme tunne yhtään toisiamme olemme täysin vieraita. :) Mut oli hauska tutustua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kerro sitäkään ennen kuin edes tiedän oletko nainen vai mies ja mikset vastaa noihin jatkoihin. Mä muuten päivystän työjutun vuoksi. Siksi en voi nukkua mutta nyt on hiljaista eikä kukaan kaipaa apua eikä mitään niin saan siksi tehdä muuta. Jos yhtäkkiä lähden tulee soittoa ja ryhdyn töihin.
Lupaan vastata huomenna jos sopii,täytyy käydä unten maille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupaan vastata huomenna jos sopii,täytyy käydä unten maille
N-😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N-😇
Eli olet nainen siis. Joo minä olen ihan hetero kyllä. Hyvät yöt. ☺️😊
- Anonyymi
Kenen numeron? Kysy joltain numeroa takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen numeron? Kysy joltain numeroa takaisin.
Aika huono tekosyy nykyään että poistin numeron jos on ollut hyvinkin merkityksellinen ihminen eiköhän joku tiedä vielä numeron ja voi antaa. Jos vuonna 2008 tavattu jo niin oliko ihan joku pikku ihastus jota edelleen miettisi muka. Nämä on hassuja nämä ihmiset sinä oot varmasti just se joku vuodelta 2008. 😃 Miten voin todistaa sulle. No ei mitenkään ikinä ehkä enää missään jos ei kotiovelle mene tervehtimään mutta jos suutuspäissään numerokin roskissa eli kaatopaikalla tuskin tietää edes missä päin maailmaa toinen asustaa.
- Anonyymi
Tämäkin aloitus ja ketjun loppu yöllä ovat ihan eri tarinaa. Alulla ei mitään merkitystä ja loppu oli jännä arvausleikki yhtäkkiä joku vaan vetäisi että tunnistaa muka jonkun. Heitti lonkalta vuoden ja siihen loppuikin sitten se yhteys. Palaan huomenna vastaamaan. 😄👍 No onneksi toinen oli selkeästi ihan vaan leikkimielinen ja kunhan vaan testaili selvästi. Mutta nyt tämä sulkeutuu kun meidän auto starttaa mökille pyhäinpäivän viettoon ja haudoilla käyntiä yms. Hyvää ja rauhallista viikonloppua.
- Anonyymi
Mä odotan ihan jännityksellä sivusta tätä tuleeko se yön varma ihminen tänne vastaamaan tänään niihin jatkokysymyksiin. En kuulu kuvioon mutta jäi ihan kesken just jännimmässä kohdassa. Kun aamulla lukaisin tuon lopun erityisesti. Taisi vaan luikkia karkuun kun ymmärsi ettei nyt tiedäkään vastauksia tai uskaltanut kertoa omia versioitaan. Vähän luulen että ei palaa enää. No onneksi toinen ei ottanut edes todesta. Mutta hyvä oppi kaikille ei täällä ole ketään ketä kukakin kaipaa eikä sille kannata täällä jutella, kirjoittaa koska ei hän ole täällä. Vieraita kaikki vaan toisilleen.
- Anonyymi
Turhaan odotin eipä tullut. Ihan huijareita täällä kaikki. Olipa ylläri. Enää en jaksa muuta kuin alkaa kattoo leffaa. Se tulee jostain kun vain nappia painaa. :) No onneksi se toinen ei edes odottanut. Ettei hän pettynyt, minä hänenkin puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan odotin eipä tullut. Ihan huijareita täällä kaikki. Olipa ylläri. Enää en jaksa muuta kuin alkaa kattoo leffaa. Se tulee jostain kun vain nappia painaa. :) No onneksi se toinen ei edes odottanut. Ettei hän pettynyt, minä hänenkin puolesta.
Hyvää leffailua sinne, eipä täällä kannata uskoa ketään. Hapatusta kaikki.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2005753Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1055621Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi1904633Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa514053Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät613950Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali313576En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.201464Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1301390- 191055
Jotenkin tämä
tilanne taas eskaloitui ja saat mut roikkumaan täällä palstalla. Turhaan. Ei nämä tekstit sua koskaan tavoita. 😭33970