Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
40
1720
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tämä oli varmaankin naiselta. 🥺
- AnonyymiUUSI
Miksi itkit?
- AnonyymiUUSI
Koska ehdin jo vähän rakastua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska ehdin jo vähän rakastua.
Miten voi rakastua "vähän) hmmm
- AnonyymiUUSI
Elämä on välillä rankkaa. Kaikki vastoinkäymiset kasvattaa. Arvosta itseäsi!
- AnonyymiUUSI
Olipa aapeeäijä niinku tosi syvällist tai sillee. T keski-ikäinen aikuinen nainen
- AnonyymiUUSI
Sä oot liian kauan haaveillu mekäläisestä ja en oo tämän kummempi, pitäs oikeasti jo lopettaa muuten sulla menee koko oma elämä meikäläisen haaveilussa ja ei se oo ollenkaan hyvä juttu ja tiiäthän sinä sen. Laita niitä asioita ruutupaperille ja ynnäille vähän yhteen ja mieti.
- AnonyymiUUSI
Ei susta kukaa haaveile. 🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Ynnäile ja mieti mitä? Erityisesti?
- AnonyymiUUSI
En minäkään ole tämän kummempi, mutta silti toivon olla läheinen hänelle.
- AnonyymiUUSI
Mitä jos hän rakastaa sua oikeasti, etkö tunne samoin?
- AnonyymiUUSI
On tullut kirjailtua ja ynnäiltyä hänestä asioita vaikka miten kauan. Jos sillä olisi jotain vaikutusta, niin en olisi täällä. - sivusta taas
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ynnäile ja mieti mitä? Erityisesti?
Väärennettyä suosituskirjettä vaikka? Sivusta pröööt
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei susta kukaa haaveile. 🤣🤣
Meinaat ettei ykskää mies laittais? Sehän ois sitten roskiin daivattava
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On tullut kirjailtua ja ynnäiltyä hänestä asioita vaikka miten kauan. Jos sillä olisi jotain vaikutusta, niin en olisi täällä. - sivusta taas
Taidat olla maankamarasta aika irrallaan tämän puuhasi suhteen, alentuva ylimielinen sekä harhainen naisoletettua kohtaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meinaat ettei ykskää mies laittais? Sehän ois sitten roskiin daivattava
Eiii.. Vaan yksikään nainen Ei sitä kaipaa... ☝️😆
- AnonyymiUUSI
No miksi sitten kirjoitit niin jos toista rakastat ja hän myös sinua? Ja kannattaa kertoa ja tarttua rakkauteen
- AnonyymiUUSI
Tästä lauseestasi puuttuu ns isku. Rytmitys pielessä todellisuus hukassa
- AnonyymiUUSI
Loukkasit siis tietoisesti minua koska et ollut valmis ja tiesit miten tekstisi loukkasi minua? Ehkä ymmärrät myös sen että en tule koskaan laittamaan sinulle viestiä enkä soittamaan. Ymmärrätkö yhtään että tuo mitä teet on ihmisillä leikkimistä ja toisen tunteilla leikkimistä. Jos et koskaan halunnut mitään miksi teit sitä mitä teit? Älä flirttaile tai mitään muuta vastaavaa kenellekään kenestä et ole oikeasti kiinnostunut. Ajattele niitä ihmisiä niillä on tunteet ne ajattelee ne miettii ne voi ihastua ja vedät sitten maton jalkojen alta niinkö ihmisiä kohdellaan?
- AnonyymiUUSI
Saitko mun wa-viestin? Noinko siitä ajattelet?
- AnonyymiUUSI
En ole tarkoituksella loukannut sinua mies, vaikka luulet näin tapahtuneen.
Selvennän nyt tätä asiaa sinulle:
Ihastuin sinuun kyllä vähän kuin vahingossa, mutta kun tämä tapahtui olin hyvin nuori naisen alku. Mistään rakkaudesta, yhteenkuuluvaisuuden tunteesta tai minkäänlaisesta fyysisestä kaipauksesta ei ole ollut kysymys tässä.
Koska jäit vieraaksi minulle ja haluaisin sanoa sinulle tällä tavalla kokemuksen pohjalta.
Et koskaan halunnut tutustua minuun sen kummemmin, ehkä olit hyvin kauan aikaa sitten hieman kiinnostunut mutta tämä tapahtui silloin kun olin nuori naisen alku.
Eräs vanhempi minulle läheinen ihminen sekä eräs sukulainen kielsi minua kiinnostumasta sinusta. Tottelin häntä vaikka hän asian perusteli huonosti.
Minä tiesin jo tuolloin nuorena naisen alkuna perheestäsi vähän asioita ja muistan erään tapauksen jota olin todistamassa tavallaan tuolloin. Se ei ollut mukava asia, mutta koska haluan toimia oikein joidenkin asioiden suhteen, en siitä tapauksesta kirjoittele tänne internetin julkiselle alustalle enkä ole puhunut siitä koskaan kenellekkään.
Kun tunteita ajatellaan ja niistä puhutaan kirjoittamalla niin et voi syytellä täällä palstalla ihmistä ketä et tunne oikein millään tavalla. Ja mitä tulee tuohon maton alta vetämiseen niin en ole tehnyt sellaista sinulle enkä usko, että kenellekkään.
Mutta mitä sinä teit/ jotain todella pahaa ja kuvottavaa.
Epäilen monista asioista sinua mutta vain yhdellä asialla on suurempi merkitys minulle.
Ja se ei ole sinun pitkäaikainen sadistinen kiusaaminen pakkomielteesi ja taipumaton näkökanta, että tarvitset rakkautta ja etenkin fyysistä kosketusta kaikilta naisilta ketkä eteesi kävelevät. Vaan olet loukannut muulla tavalla, josta en voi suoraa kirjoittaa tänne palstalle.
En voi myöskään puhua tästä asiasta näille kahdelle läheiselle ihmiselle, koska tämä asia tai iso epäilyni menee yli järjen käsityksen sietokyvyn.
Tämä myös vahingoittaa syvästi ja rikkoo suhteen jos otan tämän asian puheeksi kylmän rauhallisesti. En koskaan hyväksy tälläistä käyttäytymistä jos epäilyni on totta?
Nyt tiedät, että tiedän kaikenlaista joka on kova stressi tekijä elämässä.
Tässä yksi syy miksi en halua tutustua sinuun mies.
- AnonyymiUUSI
Sinun ei pitäisi padota niitä tunteita, oli ne sitten hyviä taikka huonoja.
- AnonyymiUUSI
Ruvekkaappa miettimään niitä vihan ja turhautuneisuuden tunteita jos tilattua ns kaksinaismoralistit kollottamas
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ruvekkaappa miettimään niitä vihan ja turhautuneisuuden tunteita jos tilattua ns kaksinaismoralistit kollottamas
Esim tää ns yhteisön hegemonia- kirjoittajaa vaikka balladi bluesvivahteilla. Tee
- AnonyymiUUSI
En tiedä osaatko itkeä. Tuntuu, että olet kovettunut niin ettei kyynel pääse läpi.
- AnonyymiUUSI
I have full functioning pump though, mate
- AnonyymiUUSI
Mä en tainnut koskaan sitä viestiä saada 😢😢 Kerran tuli whatsappiin viesti joka katosi samantien, en ehtinyt lukea. Ja mun puhelin on hakkeroitu 😠
- AnonyymiUUSI
Mitähän siinä viestissä luki?
- AnonyymiUUSI
Tuo maitoa, munia ja jotain leipää
- AnonyymiUUSI
"Haluan munaa ja makkaraa"
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nämä sinun pikkukallevitsit on vähän ankeita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nämä sinun pikkukallevitsit on vähän ankeita.
Ei kasva ruokahalu ainakaa
- AnonyymiUUSI
Bye bye beautifuls too.
- AnonyymiUUSI
Do sad
- AnonyymiUUSI
I see, okay. Bu hu hu
- AnonyymiUUSI
Sama. Kai sisimmässäni tiesin sen jäävän viimeiseksi.
- AnonyymiUUSI
Tai sitten ei ja nyt mä laitan soimaan Pelle Miljoonan tahdon rakastella sinua kovalla.
- AnonyymiUUSI
Vihoitteletko?
- AnonyymiUUSI
En. En varmaan osasi edes hänelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2245918Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1135777Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi2154832Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa614138Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät684057Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu113653Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali323638Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa193386En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.401710Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa221676