En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Anonyymi-ap

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.

40

1720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Tämä oli varmaankin naiselta. 🥺

• Anonyymi
      UUSI

Miksi itkit?

• Anonyymi
        UUSI

Koska ehdin jo vähän rakastua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koska ehdin jo vähän rakastua.

Miten voi rakastua "vähän) hmmm

• Anonyymi
      UUSI

Elämä on välillä rankkaa. Kaikki vastoinkäymiset kasvattaa. Arvosta itseäsi!

• Anonyymi
        UUSI

Olipa aapeeäijä niinku tosi syvällist tai sillee. T keski-ikäinen aikuinen nainen

• Anonyymi
      UUSI

Sä oot liian kauan haaveillu mekäläisestä ja en oo tämän kummempi, pitäs oikeasti jo lopettaa muuten sulla menee koko oma elämä meikäläisen haaveilussa ja ei se oo ollenkaan hyvä juttu ja tiiäthän sinä sen. Laita niitä asioita ruutupaperille ja ynnäille vähän yhteen ja mieti.

• Anonyymi
        UUSI

Ei susta kukaa haaveile. 🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI

Ynnäile ja mieti mitä? Erityisesti?

• Anonyymi
        UUSI

En minäkään ole tämän kummempi, mutta silti toivon olla läheinen hänelle.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä jos hän rakastaa sua oikeasti, etkö tunne samoin?

• Anonyymi
        UUSI

On tullut kirjailtua ja ynnäiltyä hänestä asioita vaikka miten kauan. Jos sillä olisi jotain vaikutusta, niin en olisi täällä. - sivusta taas

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ynnäile ja mieti mitä? Erityisesti?

Väärennettyä suosituskirjettä vaikka? Sivusta pröööt

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei susta kukaa haaveile. 🤣🤣

Meinaat ettei ykskää mies laittais? Sehän ois sitten roskiin daivattava

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On tullut kirjailtua ja ynnäiltyä hänestä asioita vaikka miten kauan. Jos sillä olisi jotain vaikutusta, niin en olisi täällä. - sivusta taas

Taidat olla maankamarasta aika irrallaan tämän puuhasi suhteen, alentuva ylimielinen sekä harhainen naisoletettua kohtaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaat ettei ykskää mies laittais? Sehän ois sitten roskiin daivattava

Eiii.. Vaan yksikään nainen Ei sitä kaipaa... ☝️😆

• Anonyymi
      UUSI

No miksi sitten kirjoitit niin jos toista rakastat ja hän myös sinua? Ja kannattaa kertoa ja tarttua rakkauteen

• Anonyymi
        UUSI

Tästä lauseestasi puuttuu ns isku. Rytmitys pielessä todellisuus hukassa

• Anonyymi
      UUSI

Loukkasit siis tietoisesti minua koska et ollut valmis ja tiesit miten tekstisi loukkasi minua? Ehkä ymmärrät myös sen että en tule koskaan laittamaan sinulle viestiä enkä soittamaan. Ymmärrätkö yhtään että tuo mitä teet on ihmisillä leikkimistä ja toisen tunteilla leikkimistä. Jos et koskaan halunnut mitään miksi teit sitä mitä teit? Älä flirttaile tai mitään muuta vastaavaa kenellekään kenestä et ole oikeasti kiinnostunut. Ajattele niitä ihmisiä niillä on tunteet ne ajattelee ne miettii ne voi ihastua ja vedät sitten maton jalkojen alta niinkö ihmisiä kohdellaan?

• Anonyymi
        UUSI

Saitko mun wa-viestin? Noinko siitä ajattelet?

• Anonyymi
        UUSI

En ole tarkoituksella loukannut sinua mies, vaikka luulet näin tapahtuneen.
        Selvennän nyt tätä asiaa sinulle:
        Ihastuin sinuun kyllä vähän kuin vahingossa, mutta kun tämä tapahtui olin hyvin nuori naisen alku. Mistään rakkaudesta, yhteenkuuluvaisuuden tunteesta tai minkäänlaisesta fyysisestä kaipauksesta ei ole ollut kysymys tässä.
        Koska jäit vieraaksi minulle ja haluaisin sanoa sinulle tällä tavalla kokemuksen pohjalta.
        Et koskaan halunnut tutustua minuun sen kummemmin, ehkä olit hyvin kauan aikaa sitten hieman kiinnostunut mutta tämä tapahtui silloin kun olin nuori naisen alku.
        Eräs vanhempi minulle läheinen ihminen sekä eräs sukulainen kielsi minua kiinnostumasta sinusta. Tottelin häntä vaikka hän asian perusteli huonosti.
        Minä tiesin jo tuolloin nuorena naisen alkuna perheestäsi vähän asioita ja muistan erään tapauksen jota olin todistamassa tavallaan tuolloin. Se ei ollut mukava asia, mutta koska haluan toimia oikein joidenkin asioiden suhteen, en siitä tapauksesta kirjoittele tänne internetin julkiselle alustalle enkä ole puhunut siitä koskaan kenellekkään.
        Kun tunteita ajatellaan ja niistä puhutaan kirjoittamalla niin et voi syytellä täällä palstalla ihmistä ketä et tunne oikein millään tavalla. Ja mitä tulee tuohon maton alta vetämiseen niin en ole tehnyt sellaista sinulle enkä usko, että kenellekkään.
        Mutta mitä sinä teit/ jotain todella pahaa ja kuvottavaa.
        Epäilen monista asioista sinua mutta vain yhdellä asialla on suurempi merkitys minulle.
        Ja se ei ole sinun pitkäaikainen sadistinen kiusaaminen pakkomielteesi ja taipumaton näkökanta, että tarvitset rakkautta ja etenkin fyysistä kosketusta kaikilta naisilta ketkä eteesi kävelevät. Vaan olet loukannut muulla tavalla, josta en voi suoraa kirjoittaa tänne palstalle.
        En voi myöskään puhua tästä asiasta näille kahdelle läheiselle ihmiselle, koska tämä asia tai iso epäilyni menee yli järjen käsityksen sietokyvyn.
        Tämä myös vahingoittaa syvästi ja rikkoo suhteen jos otan tämän asian puheeksi kylmän rauhallisesti. En koskaan hyväksy tälläistä käyttäytymistä jos epäilyni on totta?
        Nyt tiedät, että tiedän kaikenlaista joka on kova stressi tekijä elämässä.
        Tässä yksi syy miksi en halua tutustua sinuun mies.

• Anonyymi
      UUSI

Sinun ei pitäisi padota niitä tunteita, oli ne sitten hyviä taikka huonoja.

• Anonyymi
        UUSI

Ruvekkaappa miettimään niitä vihan ja turhautuneisuuden tunteita jos tilattua ns kaksinaismoralistit kollottamas

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ruvekkaappa miettimään niitä vihan ja turhautuneisuuden tunteita jos tilattua ns kaksinaismoralistit kollottamas

Esim tää ns yhteisön hegemonia- kirjoittajaa vaikka balladi bluesvivahteilla. Tee

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä osaatko itkeä. Tuntuu, että olet kovettunut niin ettei kyynel pääse läpi.

• Anonyymi
        UUSI

I have full functioning pump though, mate

• Anonyymi
      UUSI

Mä en tainnut koskaan sitä viestiä saada 😢😢 Kerran tuli whatsappiin viesti joka katosi samantien, en ehtinyt lukea. Ja mun puhelin on hakkeroitu 😠

• Anonyymi
      UUSI

Mitähän siinä viestissä luki?

• Anonyymi
        UUSI

Tuo maitoa, munia ja jotain leipää

• Anonyymi
        UUSI

"Haluan munaa ja makkaraa"

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä sinun pikkukallevitsit on vähän ankeita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä sinun pikkukallevitsit on vähän ankeita.

Ei kasva ruokahalu ainakaa

• Anonyymi
      UUSI

Bye bye beautifuls too.

• Anonyymi
      UUSI

Do sad

• Anonyymi
        UUSI

I see, okay. Bu hu hu

• Anonyymi
      UUSI

Sama. Kai sisimmässäni tiesin sen jäävän viimeiseksi.

• Anonyymi
      UUSI

Tai sitten ei ja nyt mä laitan soimaan Pelle Miljoonan tahdon rakastella sinua kovalla.

• Anonyymi
      UUSI

Vihoitteletko?

• Anonyymi
        UUSI

En. En varmaan osasi edes hänelle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      224
      5918
    2. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      113
      5777
    3. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      215
      4832
    4. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      61
      4138
    5. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      68
      4057
    6. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      11
      3653
    7. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      32
      3638
    8. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      19
      3386
    9. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      40
      1710
    10. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      22
      1676
    Aihe