Real Player

Ierikka

Hienoa !
RealPlayer toistaa nyt myös .flv sekä .MP4:set, siis ilmaisversio.
Saapa nähdä, onko jotain aikarajoitusta, vai toimiiko jatkuvasti ?

7

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suositukseni
      • Ierikka

        Niin ei niitä mainoksia tule. (Oma kirjasto)
        Albumi toiminto on kyllä tosi hyvä ja siksi aina palaan siihen uudelleen, samoin downloaderi.


    • huomasin ykköskoneessani olevan version 10.5 ... kakkoskoneessa 14.0

      mutta eipäs onnistu päivitys ... ensin valittaa M$ Visual C :n eräiden dll:ien puuttumisesta, sitten kun nuo hommaan, dll:t valittavat että niitä yritetään linkittää väärin :-(

      kuinx ihmeessä
      - ylipäätään tarvii noita (msvcp90.dll ja msvcr90.dll) eli 30-megaiseen luulisi binääriin mahtuvan tarvittava koodi
      - ja jos tarvisikin, miksei installeri hae niitä oikeaan paikkaan

      • aina vaan sekopäisemmältä näyttää ...

        - koneella search-toiminto löytää kolme (3) erikokoista msvcp90.dll:ää
        - ms:n sivuilla varoitetaan netin dll-kokoelmien käytöstä
        - ms:n sivuilla tarjotaa parikymmentä korjausyrityksen tapaa

        täysjärkisimmältä tuntuneen eli Visual C :n jakeluversion uudelleenasennuksen jälkeen kokeilen nyt noin kymmenettä kertaa asentaa RealPlayeriä
        _ _ _

        edellisen viestin ihmettelylistaan lisäys

        - eikö installeri voisi tarkastaa heti alkuun dll:n saatavillaolon


      • as77 kirjoitti:

        aina vaan sekopäisemmältä näyttää ...

        - koneella search-toiminto löytää kolme (3) erikokoista msvcp90.dll:ää
        - ms:n sivuilla varoitetaan netin dll-kokoelmien käytöstä
        - ms:n sivuilla tarjotaa parikymmentä korjausyrityksen tapaa

        täysjärkisimmältä tuntuneen eli Visual C :n jakeluversion uudelleenasennuksen jälkeen kokeilen nyt noin kymmenettä kertaa asentaa RealPlayeriä
        _ _ _

        edellisen viestin ihmettelylistaan lisäys

        - eikö installeri voisi tarkastaa heti alkuun dll:n saatavillaolon

        > tarjotaa parikymmentä korjausyrityksen tapaa

        onhan sikailua ihan viimeisen päälle ... palstat ensinnäkin täynnä käyttäjiä joilla sama ongelma. Sitten monen sortin höpöhöpö-korjausehdotuksia. Yksi käyttäjä raportoi onnistuneensa kun tavallisen uninstallin lisäksi posti liittyvät kansiot Program Files'istä JA kansion Common Files \ Real

        katsotaan ...


      • as77 kirjoitti:

        > tarjotaa parikymmentä korjausyrityksen tapaa

        onhan sikailua ihan viimeisen päälle ... palstat ensinnäkin täynnä käyttäjiä joilla sama ongelma. Sitten monen sortin höpöhöpö-korjausehdotuksia. Yksi käyttäjä raportoi onnistuneensa kun tavallisen uninstallin lisäksi posti liittyvät kansiot Program Files'istä JA kansion Common Files \ Real

        katsotaan ...

        > ... tavallisen uninstallin lisäksi posti liittyvät kansiot ...

        ja tuolla onnistui .. mut yhteenvetona vaan todettava että surkean typerällä ohjelmoinnilla pompotellaan käyttäjiä


    • tänään halusin seurata striimiä Ruotsista ... Real Player pätki yli puolet ajasta, joskus sentään mobiilinetille tarkoitettu mp4-ministriimi toimi, useimmiten ei.

      sitten piti sama saada kakkosläppäriin. Nope. Käynnistyessä latauskuvio antaa ymmärtää että lähtisi käyntiin, mutta kaksi mainosruutuahan sieltä vain tulee. Kiitti nyt riitti. Poistin koko RP:n

      sit' muistin että eräässä hätätilanteessa vuosia sitten tähän koneeseen oli netistä haettu VLC. Firefoxin asetuksissa kun vaihdoin, toimi laakista ilman nykimisiä ja ilman katkoksia

      ei ihme että 35 dollarin maksullinen versio "lataa niin-ja-niin paljon nopeammin". Kun vakioversiossa kiusan vuoksi jarrutetaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe