Hienoa !
RealPlayer toistaa nyt myös .flv sekä .MP4:set, siis ilmaisversio.
Saapa nähdä, onko jotain aikarajoitusta, vai toimiiko jatkuvasti ?
Real Player
7
371
Vastaukset
- suositukseni
miksi pitää tuollaista hirvittävän raskasta mainoksilla kuorrutettua paskaa käyttää? Ilmainen VLC Mediasoitin ajaa vähintään samat asiat, eikä kiusaa käyttäjäänsä.
http://www.videolan.org/
http://www.free-codecs.com/download/Real_Alternative.htm (toinen Realin korvaaja).- Ierikka
Niin ei niitä mainoksia tule. (Oma kirjasto)
Albumi toiminto on kyllä tosi hyvä ja siksi aina palaan siihen uudelleen, samoin downloaderi.
huomasin ykköskoneessani olevan version 10.5 ... kakkoskoneessa 14.0
mutta eipäs onnistu päivitys ... ensin valittaa M$ Visual C :n eräiden dll:ien puuttumisesta, sitten kun nuo hommaan, dll:t valittavat että niitä yritetään linkittää väärin :-(
kuinx ihmeessä
- ylipäätään tarvii noita (msvcp90.dll ja msvcr90.dll) eli 30-megaiseen luulisi binääriin mahtuvan tarvittava koodi
- ja jos tarvisikin, miksei installeri hae niitä oikeaan paikkaanaina vaan sekopäisemmältä näyttää ...
- koneella search-toiminto löytää kolme (3) erikokoista msvcp90.dll:ää
- ms:n sivuilla varoitetaan netin dll-kokoelmien käytöstä
- ms:n sivuilla tarjotaa parikymmentä korjausyrityksen tapaa
täysjärkisimmältä tuntuneen eli Visual C :n jakeluversion uudelleenasennuksen jälkeen kokeilen nyt noin kymmenettä kertaa asentaa RealPlayeriä
_ _ _
edellisen viestin ihmettelylistaan lisäys
- eikö installeri voisi tarkastaa heti alkuun dll:n saatavillaolonas77 kirjoitti:
aina vaan sekopäisemmältä näyttää ...
- koneella search-toiminto löytää kolme (3) erikokoista msvcp90.dll:ää
- ms:n sivuilla varoitetaan netin dll-kokoelmien käytöstä
- ms:n sivuilla tarjotaa parikymmentä korjausyrityksen tapaa
täysjärkisimmältä tuntuneen eli Visual C :n jakeluversion uudelleenasennuksen jälkeen kokeilen nyt noin kymmenettä kertaa asentaa RealPlayeriä
_ _ _
edellisen viestin ihmettelylistaan lisäys
- eikö installeri voisi tarkastaa heti alkuun dll:n saatavillaolon> tarjotaa parikymmentä korjausyrityksen tapaa
onhan sikailua ihan viimeisen päälle ... palstat ensinnäkin täynnä käyttäjiä joilla sama ongelma. Sitten monen sortin höpöhöpö-korjausehdotuksia. Yksi käyttäjä raportoi onnistuneensa kun tavallisen uninstallin lisäksi posti liittyvät kansiot Program Files'istä JA kansion Common Files \ Real
katsotaan ...as77 kirjoitti:
> tarjotaa parikymmentä korjausyrityksen tapaa
onhan sikailua ihan viimeisen päälle ... palstat ensinnäkin täynnä käyttäjiä joilla sama ongelma. Sitten monen sortin höpöhöpö-korjausehdotuksia. Yksi käyttäjä raportoi onnistuneensa kun tavallisen uninstallin lisäksi posti liittyvät kansiot Program Files'istä JA kansion Common Files \ Real
katsotaan ...> ... tavallisen uninstallin lisäksi posti liittyvät kansiot ...
ja tuolla onnistui .. mut yhteenvetona vaan todettava että surkean typerällä ohjelmoinnilla pompotellaan käyttäjiä
tänään halusin seurata striimiä Ruotsista ... Real Player pätki yli puolet ajasta, joskus sentään mobiilinetille tarkoitettu mp4-ministriimi toimi, useimmiten ei.
sitten piti sama saada kakkosläppäriin. Nope. Käynnistyessä latauskuvio antaa ymmärtää että lähtisi käyntiin, mutta kaksi mainosruutuahan sieltä vain tulee. Kiitti nyt riitti. Poistin koko RP:n
sit' muistin että eräässä hätätilanteessa vuosia sitten tähän koneeseen oli netistä haettu VLC. Firefoxin asetuksissa kun vaihdoin, toimi laakista ilman nykimisiä ja ilman katkoksia
ei ihme että 35 dollarin maksullinen versio "lataa niin-ja-niin paljon nopeammin". Kun vakioversiossa kiusan vuoksi jarrutetaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439