Sellane ovi?

Mämämämä

Joo sori mulla ei oo mitää hajuu mihin tää kuuluis laittaa mutta voitteko auttaa ku tarviisin nyt nopee sen oven nimen siis se ovi on sellane et ku sitä päin kävelee nii se aukee tai sisi sillai se aukee molempii suuntii tiiättekös siis sellane mitä mitä jossai sairaalois varmaa on tai jotai???


Olisitteko kivoi ja auttaisitte tarviisin sitä nimee :/

4

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Säsäsäsä

      Joululoma on sinun osaltasi peruttu. Joudut takaisin äidinkielen oppitunnille välittömästi. Jos jostain syystä olet kouluiän ylittänyt, on syytä huolestua. Suoltamastasi tekstistä ei saa erkkikään mitään selvää.

      • mätässätaas

        No voinhan minä näin kirjakieltäkin käyttää. Eli kysymykseni oli, että mikäköhän on sen oven nimi, jota käytetään esimerkiksi ravintoloissa tai minun tietääkseni myös esimerkiksi sairaaloiden leikkaus saleissa tai vastasvissa. Siis ovi aukeaa molempiin suuntin jos vaikka työntää ravintolan tarjoilu kärryä sen läpi. Eli siis ovi aukeaa helposti työntäessä.

        Olen pahoillani, että laitoin kyseisen kysymyksen väärään paikkaan mutta en huomannut kelata sivua alemmas, kun siellä on vielä lisää näitä kategorioita tai aiheita.

        Mutta minä todella tarvitsisin tuon oven nimeä jos joku olisi niin mukava ja voisi ystävällisesti kertoa sen nimen?

        -Kiitos

        /Toivon, että nyt ymmärrätte tekstä.


      • Mä2011
        mätässätaas kirjoitti:

        No voinhan minä näin kirjakieltäkin käyttää. Eli kysymykseni oli, että mikäköhän on sen oven nimi, jota käytetään esimerkiksi ravintoloissa tai minun tietääkseni myös esimerkiksi sairaaloiden leikkaus saleissa tai vastasvissa. Siis ovi aukeaa molempiin suuntin jos vaikka työntää ravintolan tarjoilu kärryä sen läpi. Eli siis ovi aukeaa helposti työntäessä.

        Olen pahoillani, että laitoin kyseisen kysymyksen väärään paikkaan mutta en huomannut kelata sivua alemmas, kun siellä on vielä lisää näitä kategorioita tai aiheita.

        Mutta minä todella tarvitsisin tuon oven nimeä jos joku olisi niin mukava ja voisi ystävällisesti kertoa sen nimen?

        -Kiitos

        /Toivon, että nyt ymmärrätte tekstä.

        Toiselta nimeltä heiluriovi.
        Enkä tiä oisko ton yhen kirjotuksesta kannattnu nii välittää...


      • mätässätaas kirjoitti:

        No voinhan minä näin kirjakieltäkin käyttää. Eli kysymykseni oli, että mikäköhän on sen oven nimi, jota käytetään esimerkiksi ravintoloissa tai minun tietääkseni myös esimerkiksi sairaaloiden leikkaus saleissa tai vastasvissa. Siis ovi aukeaa molempiin suuntin jos vaikka työntää ravintolan tarjoilu kärryä sen läpi. Eli siis ovi aukeaa helposti työntäessä.

        Olen pahoillani, että laitoin kyseisen kysymyksen väärään paikkaan mutta en huomannut kelata sivua alemmas, kun siellä on vielä lisää näitä kategorioita tai aiheita.

        Mutta minä todella tarvitsisin tuon oven nimeä jos joku olisi niin mukava ja voisi ystävällisesti kertoa sen nimen?

        -Kiitos

        /Toivon, että nyt ymmärrätte tekstä.

        Satutko ollenkaan tietämään kuinka paljon kyseisen lainen ovi oikein maksaa tänäpäivänä ? Olen nähnyt sellaisia saranoita rautakaupassa jotka toimii joka suuntaan ja vielläpä palauttavat oven päin seuraavn
        tulijan vatsaa tai mikä elin hällä nyt sitten oven eessä onkaan. Ei nykyaikaisissa leikkaussaleissa mitään
        saluunan ovia käytetä enään harvassa baarissakaan sellaisia on mutta perinteisissä hevostalleissa on
        sellaiset ovet josta hevonen voi katsella ulos kun puoli ovea on auki .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe