Formula Manageri

f1mana

1. Mikä tämä on?

Formula 4 manageri on GP3 pelillä simuloitava formula managerointi.
Pelissä olet tallipäällikkö, tavoitteesi on saalistaa mestaruus.


1.1. Yleistä

Formula 4 managerissa perustat Formula tallin ja tehtäväsi on
hankkia tallillesi tarvittava kalusto; kuljettajat, suunnittelijat,
öljyt, moottorit, elektroniikat, voimansiirto, renkaat. jarrut ja sponsori.
F4 sarjaan otetaan mukaan korkeintaan 11 manageria.

http://www.phpbbplanet.com/formula4manager/

12

777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cart64

      Rekkasin tuonne. Vaikuttaa mielenkiintoiselta :)

    • Pygge
      • kaikkitietävää

        Joo tän Suomi- yhteisön nettisivut http://www.scenewhore.biz/gpro/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl

        Tuolta saa hyvin alottelijatki tietoo.
        GPRO sinänsä on huikeen jännittävä peli et suosittelen kyllä, saat ilmaiset kynnenleikkuut aina kisojen yhteydessä, jos kynnet on vähä kasvanu pitkiksi.


      • asfhgfdhk
        kaikkitietävää kirjoitti:

        Joo tän Suomi- yhteisön nettisivut http://www.scenewhore.biz/gpro/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl

        Tuolta saa hyvin alottelijatki tietoo.
        GPRO sinänsä on huikeen jännittävä peli et suosittelen kyllä, saat ilmaiset kynnenleikkuut aina kisojen yhteydessä, jos kynnet on vähä kasvanu pitkiksi.

        No nyt meni vähän yli, siksi 1 :D
        Mutta on kyllä hyvä peli tämä GoPro :P


    • mrc1

      Pakko pistää paremmaks :D Eli itse löysin parisen viikkoa sitten tälläisen pelin kuin My Racing Carreer. Siinä aloitetaan tallipäällikkönä F3 sarjasta ja kun kuski menestyy on hänellä mahdollisuus nousta F2 ja siitä sit F1. Peliin on tulossa myös muita sarjoja (Indycar, ym.) Nyt on menossa vasta ensimmäinen kausi joten paras aika liittyä peliin kun kaikki ovat F3 sarjassa.
      Peli koukutti heti ja voin vain suositella eteenpäin.

      http://www.myracingcareer.com/r16245/

    • f1fani

      Toi MRC kyllä päihittää GPROn!

    • Formula 4 Manager

      Tuo kyseinen formula4manager on edelleen toiminnassa. Kaudelle 8 löytyy vielä muutomia paikkoja. Joten hopi hopi tutkailemaan, jos formula tallin luotsaaminen kuulostaa jutultasi. F4 on täysin ilmainen foorumilla pelattava peli, et itse tarvitse kyseistä peliä. Sarjan ylläpito suorittaa kisojen simuloinnin, voit itse valita tallillesi asetukset kuhunkin kilpailuun. Menestykseen vaikuttaa myös varaamasi kokoonpano ja tietenkin tärkeää on hoitaa kaluston eri alueiden kehittäminen mahdollisamn hyvään iskuun. Managerointi ei myöskään vie paljon aikaa, uskaltaisin väittää, että jopa 5min viikossa riittää jo alkuun.

    • woohoo123
    • Jsky88
      • oldchamp

        Mukana jälleen


    • Bernie

      Formula 4 Manageri on foorumilla pelattava peli. Pelissä sinä olet tallipäällikkö. Sinun tulee varata tallillesi komponentit,
      suunnittelija, kuljettajat, sponsori. Tavoitteenasi on luotsata tallisi ja kujettajasi kohti mestaruuksia.
      Tämä peli on tarkoitettu pienelle yhteisölle ja mukaan mahtuu korkeintaan 11tallia. Formula 4 Manageri on voittoa tavoittelematon
      verkossa pelattava peli. Vaikka Formula 4 Managerissa esiintyy oikeasta elämästä löytyvien henkilöiden ja tuotteiden nimiä ja
      merkkejä ei tämä peli ole millään tavalla sidoksissa oikeaan elämään. Pelaaminen on täysin ilmaista.

      2. Yleistä
      2.1 Osakilpailut
      Ennen jokaista osakilpailua ajetaan aika-ajot(60min). Osakilpailuita kaudessa on 5-8kappaletta. Kaikki tapahtumat simuloidaan
      Grand Prix 3 pelillä, vain managerin ylläpitäjä tarvitsee kyseisen pelin.

      www.formula4manageri.proboards.com

      • Kausi 2 lopuillaan, 2 kisaa ajamatta. Kausien välissä uusia talleja otetaan mukaan.

        www.formula4manageri.proboards.com


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe