1. Mikä tämä on?
Formula 4 manageri on GP3 pelillä simuloitava formula managerointi.
Pelissä olet tallipäällikkö, tavoitteesi on saalistaa mestaruus.
1.1. Yleistä
Formula 4 managerissa perustat Formula tallin ja tehtäväsi on
hankkia tallillesi tarvittava kalusto; kuljettajat, suunnittelijat,
öljyt, moottorit, elektroniikat, voimansiirto, renkaat. jarrut ja sponsori.
F4 sarjaan otetaan mukaan korkeintaan 11 manageria.
http://www.phpbbplanet.com/formula4manager/
Formula Manageri
12
777
Vastaukset
- cart64
Rekkasin tuonne. Vaikuttaa mielenkiintoiselta :)
- Pygge
Tässä loistava monipuolinen, suomenkielinen ja ilmainen netissä pelattava formula managerointipeli:
http://www.gpro.net/fi/gpro.asp
Ohjeita löytyy täältä:
http://www.gpro.net/fi/GPRONoobGuide.asp
Pelissä toimii myös suomiyhteisö, josta saa apua.- kaikkitietävää
Joo tän Suomi- yhteisön nettisivut http://www.scenewhore.biz/gpro/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl
Tuolta saa hyvin alottelijatki tietoo.
GPRO sinänsä on huikeen jännittävä peli et suosittelen kyllä, saat ilmaiset kynnenleikkuut aina kisojen yhteydessä, jos kynnet on vähä kasvanu pitkiksi. - asfhgfdhk
kaikkitietävää kirjoitti:
Joo tän Suomi- yhteisön nettisivut http://www.scenewhore.biz/gpro/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl
Tuolta saa hyvin alottelijatki tietoo.
GPRO sinänsä on huikeen jännittävä peli et suosittelen kyllä, saat ilmaiset kynnenleikkuut aina kisojen yhteydessä, jos kynnet on vähä kasvanu pitkiksi.No nyt meni vähän yli, siksi 1 :D
Mutta on kyllä hyvä peli tämä GoPro :P
- mrc1
Pakko pistää paremmaks :D Eli itse löysin parisen viikkoa sitten tälläisen pelin kuin My Racing Carreer. Siinä aloitetaan tallipäällikkönä F3 sarjasta ja kun kuski menestyy on hänellä mahdollisuus nousta F2 ja siitä sit F1. Peliin on tulossa myös muita sarjoja (Indycar, ym.) Nyt on menossa vasta ensimmäinen kausi joten paras aika liittyä peliin kun kaikki ovat F3 sarjassa.
Peli koukutti heti ja voin vain suositella eteenpäin.
http://www.myracingcareer.com/r16245/ - f1fani
Toi MRC kyllä päihittää GPROn!
- Formula 4 Manager
Tuo kyseinen formula4manager on edelleen toiminnassa. Kaudelle 8 löytyy vielä muutomia paikkoja. Joten hopi hopi tutkailemaan, jos formula tallin luotsaaminen kuulostaa jutultasi. F4 on täysin ilmainen foorumilla pelattava peli, et itse tarvitse kyseistä peliä. Sarjan ylläpito suorittaa kisojen simuloinnin, voit itse valita tallillesi asetukset kuhunkin kilpailuun. Menestykseen vaikuttaa myös varaamasi kokoonpano ja tietenkin tärkeää on hoitaa kaluston eri alueiden kehittäminen mahdollisamn hyvään iskuun. Managerointi ei myöskään vie paljon aikaa, uskaltaisin väittää, että jopa 5min viikossa riittää jo alkuun.
- woohoo123
http://s2.racingduel.com/r19827
Kokeilkaa. - Jsky88
http://formula4manageri.proboards.com
Uusi aika alkaa- oldchamp
Mukana jälleen
- Bernie
Formula 4 Manageri on foorumilla pelattava peli. Pelissä sinä olet tallipäällikkö. Sinun tulee varata tallillesi komponentit,
suunnittelija, kuljettajat, sponsori. Tavoitteenasi on luotsata tallisi ja kujettajasi kohti mestaruuksia.
Tämä peli on tarkoitettu pienelle yhteisölle ja mukaan mahtuu korkeintaan 11tallia. Formula 4 Manageri on voittoa tavoittelematon
verkossa pelattava peli. Vaikka Formula 4 Managerissa esiintyy oikeasta elämästä löytyvien henkilöiden ja tuotteiden nimiä ja
merkkejä ei tämä peli ole millään tavalla sidoksissa oikeaan elämään. Pelaaminen on täysin ilmaista.
2. Yleistä
2.1 Osakilpailut
Ennen jokaista osakilpailua ajetaan aika-ajot(60min). Osakilpailuita kaudessa on 5-8kappaletta. Kaikki tapahtumat simuloidaan
Grand Prix 3 pelillä, vain managerin ylläpitäjä tarvitsee kyseisen pelin.
www.formula4manageri.proboards.comKausi 2 lopuillaan, 2 kisaa ajamatta. Kausien välissä uusia talleja otetaan mukaan.
www.formula4manageri.proboards.com
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483