tietoa

kaipaavava

tietääkö kukaan mistä voisi tilata kameran osia

9

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valikoima

      Saat täydellisen valikoima osia ostamalla valmiin kameran.

    • kysynyt?

      maahantuojalta??

    • Kameraseppä

      Mitä teet pelkillä osilla jos et osaa tehdä niillä mitään? Kamerathan ovat nykyään osa kertakäyttö merkki tavaroita joita ei kannata korjata ees valtuutetussa huollossa kun ei voida tehdä paljoakaan työtä halvalla.
      Oletko milloinkaan koittanut vaihtaa nappiparistoa rannekelloon? Ei siinä mitään kultasepän taitoja tarvita
      kuhan käsi pysyy vakaana eikä hukkaa ruuveja..ja ilmassa lenteleviä jousia.
      Mielenkiintosta olisi tietää mikä vara osa on tarpeen ennen kun tiedetään mitä se maksaa ja onko sellaista
      maassa saatavissa?

    • tietoa antava

      Nykyään osia ei myydä yksityisille koska vaarana on että huonosti korjattu kamera myydään eteenpäin, joka hajoaa nopeasti uudella omistajalla ja valmistajan maine kärsii. Tämä koskee lähes poikkeuksetta kaikkea elektroniikkaa. Voit ostaa yksityiseltä vastaavan kameran varaosiksi, ja toivoa ettei siinä ole sama vika kuin sinun kamerassa.

      • kyselee

        ”Voit ostaa yksityiseltä vastaavan kameran varaosiksi”
        —miksi yksityiseltä eikö varaosakameraa ei saa ostaa alan liikkeestä?


      • 9+19
        kyselee kirjoitti:

        ”Voit ostaa yksityiseltä vastaavan kameran varaosiksi”
        —miksi yksityiseltä eikö varaosakameraa ei saa ostaa alan liikkeestä?

        Liikkeellä on tuotevastuu siitä että laite toimii joten he eivät mielellään myy sellaista joka tiedetään vialliseksi. Saahan kauppias myydän rikkinäisenkin kameran, mutta ei se oikein kannata liiketaloudellisesti.


      • viisas vastailee
        kyselee kirjoitti:

        ”Voit ostaa yksityiseltä vastaavan kameran varaosiksi”
        —miksi yksityiseltä eikö varaosakameraa ei saa ostaa alan liikkeestä?

        Mutta en näe järkeä ostaa uutta kameraa sen takia että siitä saa varaosia vialliseen.


      • viisas vastailee kirjoitti:

        Mutta en näe järkeä ostaa uutta kameraa sen takia että siitä saa varaosia vialliseen.

        Sama rahanaheus piilee kaikissa kalliissakin merkkilaitteissa nykyään..korjaaminen on lähes mahdotonta.
        Ensin tuotetaan mahdollisimman halvalla mahdollisimman kalliilla hinnalla myytäväksi sen jälkeen
        ei enää aina ole edes tarkoitus voida korjata koska varaosatkin myydään usein suurempina kokonaisuuksina tai niitä on mahdotonta juottaa tinalla piirilevyille perinteisesti. Varo vaan purkamasta
        kameraa omin avuin et välttämättä saa sitä ikinä koottua enään kenenkään avulla takaisin ees entiseen
        kuosiinsa vaikka olisit ammattikoulussa käynyt tekussa hienomekaanikko kameraseppä linjan.


      • urhopaviaani kirjoitti:

        Sama rahanaheus piilee kaikissa kalliissakin merkkilaitteissa nykyään..korjaaminen on lähes mahdotonta.
        Ensin tuotetaan mahdollisimman halvalla mahdollisimman kalliilla hinnalla myytäväksi sen jälkeen
        ei enää aina ole edes tarkoitus voida korjata koska varaosatkin myydään usein suurempina kokonaisuuksina tai niitä on mahdotonta juottaa tinalla piirilevyille perinteisesti. Varo vaan purkamasta
        kameraa omin avuin et välttämättä saa sitä ikinä koottua enään kenenkään avulla takaisin ees entiseen
        kuosiinsa vaikka olisit ammattikoulussa käynyt tekussa hienomekaanikko kameraseppä linjan.

        Ps.Suosittelisin ihan tutustumista kameroitten valmistajien salaisiin rakennepiirrustuksiin jossa näkee lähes jokasen osan sijainnin kameran sisällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe