Tuossa on omasta mielestäni todella kaunis tyttö. Nykyään on kyllä jo nuori nainen, mutta on edelleen todella kaunis.
http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=3&ag=17&t=365&a=2905
Mitäs mieltä muut olette?
Voi luoja, miten kaunis
7
748
Vastaukset
- kyl se nii on
miun unelmien tyttöystävä
- -------
mikähän siinä onki et kaikki kauneimmat naiset tulee tampereelta.. taidan muuttaa sinne
- kauneutta kaikkialla
Kyllä niitä kauniita naisia löytyy ihan kaikkialta Suomesta. :)
- 14+2=16
kauneutta kaikkialla kirjoitti:
Kyllä niitä kauniita naisia löytyy ihan kaikkialta Suomesta. :)
Kiira on kyllä tosi kaunis
- hbjnm
14+2=16 kirjoitti:
Kiira on kyllä tosi kaunis
Mua on sanottu monesti Kiira Korven näköseks :D Kans vaaleet hiukset ja joo kyl mä jonkin verran näytän, joku vois luulla siskoksiks :D
onhan hän kaunis tyttö. oikea jää prinsessa. :D
Onhan kiira kaunis ja pantava ilmestys mutta noissa oikein kauniissa tytöissä on aina jotain vikaa...aina..kukaan ei ole täydellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174346
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842489Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251290Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187- 113928
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75894Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830