Tuossa on omasta mielestäni todella kaunis tyttö. Nykyään on kyllä jo nuori nainen, mutta on edelleen todella kaunis.
http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=3&ag=17&t=365&a=2905
Mitäs mieltä muut olette?
Voi luoja, miten kaunis
7
775
Vastaukset
- kyl se nii on
miun unelmien tyttöystävä
- -------
mikähän siinä onki et kaikki kauneimmat naiset tulee tampereelta.. taidan muuttaa sinne
- kauneutta kaikkialla
Kyllä niitä kauniita naisia löytyy ihan kaikkialta Suomesta. :)
- 14+2=16
kauneutta kaikkialla kirjoitti:
Kyllä niitä kauniita naisia löytyy ihan kaikkialta Suomesta. :)
Kiira on kyllä tosi kaunis
- hbjnm
14+2=16 kirjoitti:
Kiira on kyllä tosi kaunis
Mua on sanottu monesti Kiira Korven näköseks :D Kans vaaleet hiukset ja joo kyl mä jonkin verran näytän, joku vois luulla siskoksiks :D
onhan hän kaunis tyttö. oikea jää prinsessa. :D
Onhan kiira kaunis ja pantava ilmestys mutta noissa oikein kauniissa tytöissä on aina jotain vikaa...aina..kukaan ei ole täydellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805659
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453820- 663504
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262888Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331879Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4301752