Koneessa on tällä hetkellä XP Home SP2. Pitäisi asentaa SP3. Auto update ilmoittaa: ei asennettu Windows XP Service Pack 3 (KB936929). Onko kyseessä tämä sama, "vain ammattilaisille" -paketti
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=5B33B5A8-5E76-401F-BE08-1E1555D4F3D4&displaylang=fi
Asennusvaiheessa tulee kaksi ruutua näyttöön. Ohjattu ohjelmistopäivitys SP3 (käynnistyy klikkaamalla) ja asennetaan päivityksiä (käynnistyi heti). Pitääkö ne molemmat olla käynnissä samanaikaisesti? Kovin hitaasti tuntui päivitys etenevän, kun en käynnistänyt ohjattua ohjelmistopäivitystä. Peruutin toiminnon. Koneen järjestelmävalvojana olen itse, joten päivityksen pitäisi onnistua siltä osin. Vai onnistuuko SP3:n asennus enää lainkaan kaikenmaailman rajoitusten vuoksi?
SP3:n asennuksessa ongelmia
10
389
Vastaukset
En ihan ymmärtänyt mutta hae tuo iso paketti omalle kiintolevyllesi ja käynnistä se sieltä. Netistä ei haeta mitään SP3:n asennuksen aikana.
- päivittäjä..
Eikös sen SP3:sen saa ladattua ja asennettua kautta: Kaikki ohjelmat- Windous update sivusto- Mukautettu asennus- Ohjelmistot,valinnaiset.
- Tallenna....
tuo sp3exe paketti koneelle ja käynnistä asennus sieltä, kone irti verkosta asennuksen aikana. Tuo on oikea sp3 paketti tuossa linkissä.
- Nyt onnistunee
Kone irti verkosta, tuo oli tärkeä tietää.
Nyt onnistunee kirjoitti:
Kone irti verkosta, tuo oli tärkeä tietää.
ja sammuta kaikki ylimääräiset ohjelmat virustutkaa myöten.
sp3:n asennuksessa kyllä kuluu aikaa ja välillä tuntuu että se on jumahtanut.
malttia vaan, kyllä se siitä.
itselläni asentui kyllä heittämällä kolmonen aikoinaan, kakkonen vaati tuota ylläolevaa toimintoa.harrastelijakirurgi kirjoitti:
ja sammuta kaikki ylimääräiset ohjelmat virustutkaa myöten.
sp3:n asennuksessa kyllä kuluu aikaa ja välillä tuntuu että se on jumahtanut.
malttia vaan, kyllä se siitä.
itselläni asentui kyllä heittämällä kolmonen aikoinaan, kakkonen vaati tuota ylläolevaa toimintoa.Vasta nyt päivität Sp3? Sehän on ollut jo monia vuosia saatavilla......
- fdsvcxvcvcx
vapunen kirjoitti:
Vasta nyt päivität Sp3? Sehän on ollut jo monia vuosia saatavilla......
En ole ketjun aloittaja, mutta itse päivitin sp3:n viikko sitten koneeseeni, joka oli lojunut monta vuotta kaapissa. Ehkä hänellä on samanlainen syy tai sitten hän on uudelleenasentanut käyttöjärjestelmän ja koneessa on tällöin hänellä sp2.
Se piti asentaa melkein vuosi sitten viimeistään.
- VFanha kone..
Kokeilin huvikseni vanhaa konettani yhdistää nettiin ja eiköhän tuo ruvennut heti päivittämään konetta SP3:een. Se kesti vähintään tunnin. Sen jälkeen tuli ainakin 100 tietoturvapäivitystä. Vanhentunut AVG virustutkakin päivittyi siina samalla. Eli koneessa oli automaattinen päivitys päällä. Silloin tietenkin pitää olla selaimena IE.
Ei siis tarvitse tehdä itse mitään muutakuin odotella kärsivällisesti.
Nykyään käytän (tai käytämme) konetta kakkoskoneena nettiselaamiseen ja hyvin pelaa. Kun ostin lisää muistia, on kone aivan kelvollinen.
Eli Windows hoitaa itse itsensä.- Automatiikka pelaa..
Kun otat IE8 n niin kone lähtee autom. päivittämään SP3 sta .Näin kävi mullekin kun otin vanhan koneen kaapista ja pölystä sen puhdistin ,pari muistikampaa lisää jo vain hyvin pelaa tommosena yleeiskoneena. Huom. 9v ja XP Home.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin27410228IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3297302Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?851953Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1191679Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61511Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751339- 1091191
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin48979Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26838MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312762