Vaasalaiset varmaan tietää paremmin, että onko FST kanavalta tuleva Strömsö totta ja onko tällainen paikka tosiaan olemassa siellä Vaasassa ?
Onko kukaan käynyt paikanpäällä katsomassa ja kuvataanko sitä ohjelmaa vielä ?
Ei vaan täältä Kokkolasta oikein suita tulla asiaa selvittämään, on liian pitkä matka.
Onko Strömsö totta ?
33
4641
Vastaukset
- asiasta tietävä
Ei tuollaista paikkaa täälä oikeasti ole! Strömsö kuvataan Botniahallissa pakko kyllä myöntää että lavasteet on hyvät..
- 11
löytyy Vaasan västervikistä.. Strömsössä on pieni uimaranta ja huvila jossa noita jaksoja kuvataan.
- Anonyymi
Juu näin on! Ihana paikka! Uimassa käytiin usein viime kesänä ☀️
- Joffe poika
tämä on juuri sitä aitoa ruotsinkielisten uusavuttomien ohjeistamista
raadolliseen arkeen sieltä pilvilinnoista, sitä oikeaa köökki puuhastelua. - Ravun hammas
Pääsisköhän sitä tv:hen, jos menis kuvausten aikana kuikuilemaan vaikka jonnekin kuvan reunamille, silloin kun ne kuvaa sitä Strömsö sarjan jaksoa... ?
Se on tosi hienon näköinen miljöö, se Strömsö.
Olkaa Vaasalaiset ylpeitä tuosta paikasta ja ohjelmasta.
Vaasa saa maanlaajuista julkisuutta ja pian myös maailmanlaajuista, jos Strömsö sarjaa esitetään
Affenanmaalla, Ruotsissa ja Norjassa.- ''''
siellä on sata mamua vartioimassa astrid thors t-paita yllään.
yritin kerran mennä kuikuilemaan ikkunasta niin heti oli monta mamua repimässä.
Ne mamut muuten asuu siellä lähipusikoissa ja kauniina kesäpäivänä koko nurmialue on mustanaan grillaavia mamuja...eli hyysäreiden ja hurrien taivas koko störmööö. - The Corporal
Kuule Joffe-poika!
Täällä on oltu köökissä satoja vuosia ennen kuin Ugrit ilmestyivät pusikosta jousipyssyn kera !
Siksi sinulla on ne 4200 sanaa vielä lainassa ! - Lissu-täti
The Corporal kirjoitti:
Kuule Joffe-poika!
Täällä on oltu köökissä satoja vuosia ennen kuin Ugrit ilmestyivät pusikosta jousipyssyn kera !
Siksi sinulla on ne 4200 sanaa vielä lainassa !Missähän köökissä sinäkin olet ollut?? päästetäänkö hullut huutoniemellä keittiiöön muka?
- Lissu-täti
Kuule Störmöön-kakara !
Mielisairaala on Roparnäs nimisessä paikassa, aika lähellä tovottavasti pärjäät siellä tuollaisena ummikkona ! - Västerviikkiläinen
Asun täällä Västervikissä. Kyllä täällä on Strömsö. Ohjelmat luonnollisesti tulevat viiveellä. Kaikki ohjelmassa kuvatut ulkona olevat rakennelmat ovat vapaasti kaikkien katsottavissa. Muutenkin alue on ihan vapaasti ja ilmaisesti kaikkien katsottavissa. Tervetuloa katselemaan Vaasaan Västervikin kaupunginosaan. Se on vain 10 km torilta hyvien tieyhteyksien takana.
- Suomen puhuminen kie
.
Strömsöössä ei saa puhua suomea
. - Anonyymi
Suomen puhuminen kie kirjoitti:
.
Strömsöössä ei saa puhua suomea
.Mä tykkään ko ohjelmasta, ihmisistä siinä ja se miljöö on uskomaton.
- Kalle-vaari
Onhan Strömsö totta! Ruotsia puhuvaa väkeä on kuin lipinpiruja - monta YLE:n autoakin ajaa omaa ralliaan keskustan ja vesterviikin väliä.
Vaikea on tajuta, millä hiton ilveellä ruotsia puhuvat "työntekijälaumat" saavat päivänsä kulumaan. Ohjelmia ei paljon tule, miksi tulisikaan - eihän niitä kuitenkaan kukaan katsoisikaan.
YLE.n budjetista 20% on kuitenkin saatava kulumaan! - YLEkö?
Kuka omistaa tuon Strömsöön?
- Anonyymi
Korsholm kommun.
- römssöö
Uskokaa jo, että Strömsö kuvataan Botnia-hallissa! Ne lavasteet on siellä entisen yleisöauditorion puolella. Joitakin ulkopätkiä kuvataan kylläkin tuolla Ahvensaaren mattopesupaikan luona, lähellä asuntomessualuetta rannalla. Tämä on totuus. STRÖMSÖ ON VAIN OHJELMAN NIMI !
- Jehovat studiossa???
.
Onks noi jehovia studiossa
Kaikki on yhtä räikeää kuin jehovien nelivärijulkaisuissa
.
- jnjnlö5f nk
Nyt ne hakee Vasabladetissa avustajia Botnia-halliin Strömsön kuvauksiin. Tarvitaan "yleisöä" ja taustahenkilöitä. Voisi kiinnostaa...
- huijausta
Olin kans koekuvauksissa ja ois pitäny allekirjottaa joku vaitiolosopimus kuvauspaikasta yms. joten jätin väliin. Uhkailua tuli vielä perään... Että semmosta puuhaa.
- en päässyt
Mä sain tyssit koekuvausten perusteella, kun kysyin, miksi kuvaukset järjestetään Botnia-hallissa. Ei olisi saanut kysyä. Samperi.
- Anonyymi
Google Maps on ihan asiallinen sovellus.
Villa Strömsö
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=Villa Strömsö#- Anonyymi
Toimisikohan tämä linkki:
https://www.google.com/maps/place/Villa Strömsö/@63.1461887,21.5418097,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0x5c2e9faac6e608b0!8m2!3d63.1461887!4d21.5418097 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimisikohan tämä linkki:
https://www.google.com/maps/place/Villa Strömsö/@63.1461887,21.5418097,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0x5c2e9faac6e608b0!8m2!3d63.1461887!4d21.5418097ainakin ihan kivoja ohjelmia ja parempia ruokia kun atrian käristeet nuotiolla...no maailma on totta laulo pelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ainakin ihan kivoja ohjelmia ja parempia ruokia kun atrian käristeet nuotiolla...no maailma on totta laulo pelle
Montako kymmentä miljoonaa Strömsö saanut Marinin hallituksen elättinä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako kymmentä miljoonaa Strömsö saanut Marinin hallituksen elättinä ?
kaikkee ne miettii siellä seinäjoen abc-asemalla nooh onhan se kun välillä loppuu oman kylän juorut,pitäs vissiin käydä lapuan abc välillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako kymmentä miljoonaa Strömsö saanut Marinin hallituksen elättinä ?
Elätti taidat olla itte.....
Totta on. Sijaitsee Ruotsissa.
- Anonyymi
Yritä uudestaan, kyllä se siitä.
- Anonyymi
1. Strömsöötä ei ole oikeasti olemassa.
2. Uusi-Seelantia ei ole oikeasti olemassa.- Anonyymi
Olemassa ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemassa ovat.
Ei-ei-ei niiitä ei ole nej-nej hjälp
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei-ei-ei niiitä ei ole nej-nej hjälp
Lycka till bara.
- Anonyymi
Snappikseen on hieman matkaa sieltä. Käyhän se vesiteitse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592