Löytyisikö täältä viiskymppiselle miehelle matkaseuraa Hki-Tukholma tai Turku-Tukholma risteilylle tammi-helmikuussa? Tulisi lahjakortille käyttöä.
Risteilylle matkaseuraa
relaxing cruise
4
670
Vastaukset
olemme menossa 21.1.-23.1. HKI-TUKHOLMA-HKI.
- Nainen 46
Tku-Tukholma risteily on jo varattuna 21.1 illalla,mutta lähde yksin risteilemään,niin minäkin.
Mulla on toki naisystäviä siellä samalla risteilyllä,mutta eri hytissä majailen.- rc
Kiitos vaan vastauksista, mutta em. päivämäärät tulevat vähän liian äkkiä.
- Matka.mies 10
Luin täältä matkaseuraa osastoa. Olen lähdössä Hki- Tukholma - Hki risteilylle 3.3.2011 mukaan mahtuisi mukava daami. Olen 55 , herrasmies Helsingistä. Osoite on [email protected].
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 203774
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit243169En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322375- 922149
- 221990
- 261642
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui411621- 321512
Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta
Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava5021463Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91424