Etä-helppivä tarvittais...

Kaksi sokeaa...?

Miten pääsisin auttamaan kauempana olevaa fläppäri-kaveriani hänen pienessä (?) ongelmassaan etäyhteyksellä eli pääsisin hänen luvallaan hänen koneelleen kotoani käsin? Molemmilla xp-käyttikset.

Saisinko yksinkertaiset ohjeet?

5

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rr

      ...Teamviewerillä...

      -Rr

    • öhöhöh..
    • 3+19

      sulle TeamViewer-täysversio ja autettavalle tuo TeamViewer QuickSupport

      sä asennat itselles ohjelman, mutta autettavan tarvii vaan ladata tuo pieni ohjelma ja käynnistää se eli hänen ei tarvitse asentaa tai edes juuri säätää mitään

      kokeilkaa se on aika helppoa

    • Inalein

      Nii, onhan Windowsissa itsessäänkin etätukitoiminto. Ei siihen välttämättä mitään ylimääräisiä ohjelmia tarvita.

      Autettavan pitää vaan lähettää tukipyyntö.

      Käynnistä->Ohje ja tuki.->Lähetä tukipyyntö.-Kutsu ystäväsi muodostaman yhteys tietokoneeseesi etätukitoiminnon avulla.
      Siitä sitten van ohjeiden mukaan.

      Niijoo ja etätuki pitää toki sallia ohjauspaneelista.
      Eli, Ohjauspaneeli->Järjestelmä->Etäjärjestelmä->täpit ruutuihin

    • Avataan etäkoneen ohjauspaneelista → järjestelmä → etäjärjestelmä ja laitetaan ruksi siihen, missä lukee salli etäyhteys.

      Käynnistetään toiselta koneelta apuohjelmista Etäpöytäyhteys. Tietokoneen nimeksi laitetaan sen ohjattavan koneen IP-osoite .

      Yhdistettään ja sitten syötetään ohjattavan koneen käyttäjänimi ja salasana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      304
      2834
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      48
      1366
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      82
      1245
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1093
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      298
      1086
    6. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      83
      945
    7. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      76
      922
    8. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      76
      921
    9. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      845
    10. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      24
      837
    Aihe