Oikotie sotkee asuntokauppa!

Hrrmmmmmm

Miksi uudisasunnot eivät ole omalla sivustolla kohdassa UUDISASUNNOT vaan rakennuttajat survoo läjäpäin niitä myös normaaliin asuntojen myyntisivustoille. Myyntikikkahan se on houkutella käytetyn ostaja uudisasuntoon! Sitten ne syöttöö sellaisissa 30 asunnon pötköissä samoja eri rapusta, jolloin aina pääsevät asuntoineen kärkeen! Uusi satsi esim 2 viikon kuluttua. Ikävintä kun yksityisten myynti-ilmoitukset löytyy joskus ja useimmiten sieltä sivustojen hänniltä jostain 100:n paikkeilta, kun muuten asuntoja olisi noin 30 näkyvillä ja ostajat jaksaisi kahlata ne sentään läpi.

4

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin valitsen

      heti "halvimmat ensin" näppäimen jolloin kalliit uudiskohteet putoaa heti jonon hännille.

      • hmmmm2

        Minä klikkaan aina ne kalleimat ensin. illoin tulee todellakin myytävät asunnot esille. Sekä oikotiellä että etuovessa myytävien seassa ´helvetisti ASO vuokrakohteista uusissa taloissa joiden ASO maksu 15-30,000 euroa.Näitä saattaa tulla kymmenien uudiskerrostalojen verran ennenkuin oikeasti myytävät pulpahtavat esille. Siksi kalleimmat ensin ja kun ensimmäiset ASOkohteet ilmestyvät niin voi jo lopettaa selailemisen.
        Se että uudet ja vanhat ovat sekaisin niin ei haittaa mutta se tolkuton määrä vuokraohteita (ASO) minkä joutuu plärämään harmittaa. Kuuluisi olla vuokrataan palstalla.


      • Hölömölö
        hmmmm2 kirjoitti:

        Minä klikkaan aina ne kalleimat ensin. illoin tulee todellakin myytävät asunnot esille. Sekä oikotiellä että etuovessa myytävien seassa ´helvetisti ASO vuokrakohteista uusissa taloissa joiden ASO maksu 15-30,000 euroa.Näitä saattaa tulla kymmenien uudiskerrostalojen verran ennenkuin oikeasti myytävät pulpahtavat esille. Siksi kalleimmat ensin ja kun ensimmäiset ASOkohteet ilmestyvät niin voi jo lopettaa selailemisen.
        Se että uudet ja vanhat ovat sekaisin niin ei haittaa mutta se tolkuton määrä vuokraohteita (ASO) minkä joutuu plärämään harmittaa. Kuuluisi olla vuokrataan palstalla.

        Sivustoilla mahdollisuus antaa palautetta ylläpitäjille! Pitänee kokeilla, vaikka tuskin ne rahanahneina mitään muuttaa, isot sopimukset suurten rakennusfirmojen kanssa.


      • osaoomistuksellisia oli minun selaillessani vain pieni murto-osa uudiskohteiden "spämmäykseen" verrattuna ja ne vähät murto-osahintaiset silmä äkkiä tottui ohittamaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe