Miksi uudisasunnot eivät ole omalla sivustolla kohdassa UUDISASUNNOT vaan rakennuttajat survoo läjäpäin niitä myös normaaliin asuntojen myyntisivustoille. Myyntikikkahan se on houkutella käytetyn ostaja uudisasuntoon! Sitten ne syöttöö sellaisissa 30 asunnon pötköissä samoja eri rapusta, jolloin aina pääsevät asuntoineen kärkeen! Uusi satsi esim 2 viikon kuluttua. Ikävintä kun yksityisten myynti-ilmoitukset löytyy joskus ja useimmiten sieltä sivustojen hänniltä jostain 100:n paikkeilta, kun muuten asuntoja olisi noin 30 näkyvillä ja ostajat jaksaisi kahlata ne sentään läpi.
Oikotie sotkee asuntokauppa!
4
467
Vastaukset
- ainakin valitsen
heti "halvimmat ensin" näppäimen jolloin kalliit uudiskohteet putoaa heti jonon hännille.
- hmmmm2
Minä klikkaan aina ne kalleimat ensin. illoin tulee todellakin myytävät asunnot esille. Sekä oikotiellä että etuovessa myytävien seassa ´helvetisti ASO vuokrakohteista uusissa taloissa joiden ASO maksu 15-30,000 euroa.Näitä saattaa tulla kymmenien uudiskerrostalojen verran ennenkuin oikeasti myytävät pulpahtavat esille. Siksi kalleimmat ensin ja kun ensimmäiset ASOkohteet ilmestyvät niin voi jo lopettaa selailemisen.
Se että uudet ja vanhat ovat sekaisin niin ei haittaa mutta se tolkuton määrä vuokraohteita (ASO) minkä joutuu plärämään harmittaa. Kuuluisi olla vuokrataan palstalla. - Hölömölö
hmmmm2 kirjoitti:
Minä klikkaan aina ne kalleimat ensin. illoin tulee todellakin myytävät asunnot esille. Sekä oikotiellä että etuovessa myytävien seassa ´helvetisti ASO vuokrakohteista uusissa taloissa joiden ASO maksu 15-30,000 euroa.Näitä saattaa tulla kymmenien uudiskerrostalojen verran ennenkuin oikeasti myytävät pulpahtavat esille. Siksi kalleimmat ensin ja kun ensimmäiset ASOkohteet ilmestyvät niin voi jo lopettaa selailemisen.
Se että uudet ja vanhat ovat sekaisin niin ei haittaa mutta se tolkuton määrä vuokraohteita (ASO) minkä joutuu plärämään harmittaa. Kuuluisi olla vuokrataan palstalla.Sivustoilla mahdollisuus antaa palautetta ylläpitäjille! Pitänee kokeilla, vaikka tuskin ne rahanahneina mitään muuttaa, isot sopimukset suurten rakennusfirmojen kanssa.
osaoomistuksellisia oli minun selaillessani vain pieni murto-osa uudiskohteiden "spämmäykseen" verrattuna ja ne vähät murto-osahintaiset silmä äkkiä tottui ohittamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 543350
- 382605
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212510- 232438
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1502388- 402381
- 412175
- 281981
- 1081822
- 361805