Minulla on nyt usb portti ongelma. Minulla on windows vista home premium. Ennen yksi usb porteistani on toiminut hyvin mutta nyt kun kyseiseen usb porttiin liittää minkä tahansa laitteen tulee ilmoitus että yksi usb laitteista on vikatilassa windows ei tunnista sitä. Mikä vika? Miten voisin tämän korjata?? Apua???? Ajurin päivitys ei auttanut. Siis ei ainakaan windowsin omalla päivitys työkalulla, laitehallinnan kautta kokeilin päivitää kaikkien usb välilehden alla olevien laitteiden ajurit mut windows sanoo et ne on ajantasalla. Missä vois olla vika? Apua?? Voiskos tuota http://www.thedave.ca/geek/windows-vista-usb-device-detection-problems/ kokeille on kokemuksia???
Apua usb ongelma...???
hjfhfg
4
288
Vastaukset
- jackkron
Jos nyt lähdettäisiin taas kerran siitä, että kerrottaisiin ensin millainen kone on kyseessä ja merkki ja malli.
-J-- hjfhfg
Kone on fujitsu siemens amilo pi2530 se on läppäri
Poista laitehallinnassa ensin usb laitteiden ajarit, käynnistä kone uudelleen ja lataa ajurit kokonaan uudelleen.
- hjfhfg
Postainko kaikki usb root hub nimiset jutut vai intel ICH8 family usb universal host controller nimiset jutut? vaiko molemmat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va3344683Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1294153Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,2102512Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1012229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.411741Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71369- 311356
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv21308Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii511284entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä1471016