Hei pitäisi tilata lentoliput netistä (ENSIMMÄISTÄ kertaa) ja olen ihan ulkona tämän Visalla maksamisen suhteen, kun ennen maksanut Electronilla.. Sekä etu- että kortin takapuolella (allekirjoitus-puolella), on tollaset pitkät rotlat numeroita, niin kumpi on se oikea joka kuuluu syötää??
Whaat. ja anteeksi että olen blondi :D
Visalla maksaminen?????
3
739
Vastaukset
- Ervo A
Minulla on ainakin kortissa se neljä kertaa neljän numeron sarja päällyspuolella ja sitten siellä takana on se kolmen numeron tarkistusosa, jota kai aina myös kysytään. Enpä ole tullut sen kummemmin ajatelleeksi koko asiaa, senkin opin taannoin että se pitkä kortinnumero on syötettävä ilman välilyöntejä yhteen pötköön.
- ei ovi olla
vitsit blondeista taidakkaan olla keksittyjä...?
Visan numero se etupuolen koholla oleva, (takana kolminumeroinen tarkistusnumero erillään)
jos credit/debit kortti niin sen debit kortin numero on se pitkä litania siellä allekirjoituspuolella ja siinä perässä sen kolminumeroinen tarkistusnumero :)
jos maksat visalla, niin etupuolen numerolla sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244