Minulla on Samsung GT-C5130S ja usb-johto siihen. Kännykässä on mp3 soitin mutta miten saan musiikkia siirrettyä siihen ? Samsung PC Studio 7.2.24.9 oli ilmainen mutta en saanut asennettua kun väitti etten ole järjestelmänvalvoja...'' You do not have sufficient privileges to complete this installation. Log on as an administrator and retry installation ( nörtit hiljaa, tiedän että olen järjestelmänvalvoja ). Onko muita mahdollisia ohjelmia jotka sopivat tohon luuriin, mistä niitä saa. Samsungin nettisivu on aivan paska, siellä kerrotaan miten paljon ohjelma vie tilaa ja mikä kone sitä pyörittää mutta sitä ei saa ladattua sieltä, sekä kyseisellä sivulla on kirjoitusvirhettä niin että en kyllä luota koko touhuun http://www.samsung.com/fi/content_services/ .... jos nyt joku vois kertoo mikä Samsung ohjelma on yhteensopiva luurin ja tietokoneeni kanssa (siis windows 7 ja vitusti tilaa on).
APUA AUTTAKAA!!!
5
209
Vastaukset
- 36
Minä olen aika nörtti, joten... Olen nyt hiljaa.
- 11 + 11
Tiedän ratkaisun tuohon ongelmaan mutta...olen nörtti ja pysyn hiljaa.
- b3nsku
Ei tekis mieli vastata ku nörttejä haukut, osaavat vaan enemmän kuin ite :) mutta autan kuitenkin. Klikkaa sitä asennus ohjelmaa hiiren oikealla ja valitse "Suorita Järjestelmänvalvojana" tai "Run As An Administrator" jos sinulla on englannin kielinen windows.
ÄLÄKÄ HAUKU NÖRTTEJÄ!!!!!!!!!!! HEIDÄN ANSIOSTAAN SINULLA ON TIETOKONE, PUHELIN JA MUU ELEKTRONIIKKA JONKA TOIMINNASTA ET ITSE TIEDÄ MITÄÄN!!!!!!!!!!!!!!! - jarrrrrr43
b3nsku kirjoitti:
Ei tekis mieli vastata ku nörttejä haukut, osaavat vaan enemmän kuin ite :) mutta autan kuitenkin. Klikkaa sitä asennus ohjelmaa hiiren oikealla ja valitse "Suorita Järjestelmänvalvojana" tai "Run As An Administrator" jos sinulla on englannin kielinen windows.
ÄLÄKÄ HAUKU NÖRTTEJÄ!!!!!!!!!!! HEIDÄN ANSIOSTAAN SINULLA ON TIETOKONE, PUHELIN JA MUU ELEKTRONIIKKA JONKA TOIMINNASTA ET ITSE TIEDÄ MITÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!Kiitos paljon!!!! en enää hauku teitä... olikin helpompi juttu kuin osaisin odottaa.
sulla muistikortti siinä puhelimessa?
nimittäin muistikortin lukijalla saat siirrettyä musaa siihen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2679536IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3086735Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?741665Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61401Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.941257- 1091151
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut731048Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40862Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23746MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312741