Nokia nousee, kaikki kiitos Microsoftin.
Kehoitan kaikkia linux käyttäjiä ottamaan asennon, vetämään käden lippaan ja huutamaan kolme eläköön huutoa, koska upseerina ja herrasmiehenä voin tehdä niin, ASENTOOOO! aloitetaan
ELÄKÖÖN, ELÄKÖÖN, ELÄKÖÖN!!!
LEPOOOO!
Haha
Kippis Microsoft/Nokia
Miltä tuntuu
11
259
Vastaukset
- .yo!-
NOKIASOFT
- biker steve
Micronokia.
- ..........
biker steve kirjoitti:
Micronokia.
MokaSoft ?
- Mäkkitupalainen
Nokia Windows = NoWin
Olin muissa mietteissä ja luin vähän väärin ;)
- ............
olet vain surkea Microsoftin huora!
Samoin Nokiakin, mutta Nokiapas tulee floppaamaan, kurssi on jo laskenut todella syvälle, suorastaan sukelsi perjantaina uutisten jälkeen.
Ja miten on käynyt muille Microsoftin kanssa yhdessä yrittäneille, floppi:
http://www.iltalehti.fi/talous/2011021213175914_ta.shtml- Pentti Nelonen
Osta nyt osakkeita, kohta rytisee ja nousee niin että täytyy avata monta tiliä, HUHHUU minnehän
sitä rahaa oikein laittaisi, ostaisiko oman pankin, HAHHAAA
Minä lahjoitan huvinvuoksi Nokian ja Microsoftin virkistysrahastoon..."pääsee golffaamaan steven kanssa"
Hehhee ja onkos sitten kateutta ilmassa.
Tuliterä Ford Mustang, oma lentokone learjet, vau sitä osake miljonääärin elämää, täältä
tullaan, pois alta risut ja männynkävyt, HAHHHAAA
Kippis - .............
Pentti Nelonen kirjoitti:
Osta nyt osakkeita, kohta rytisee ja nousee niin että täytyy avata monta tiliä, HUHHUU minnehän
sitä rahaa oikein laittaisi, ostaisiko oman pankin, HAHHAAA
Minä lahjoitan huvinvuoksi Nokian ja Microsoftin virkistysrahastoon..."pääsee golffaamaan steven kanssa"
Hehhee ja onkos sitten kateutta ilmassa.
Tuliterä Ford Mustang, oma lentokone learjet, vau sitä osake miljonääärin elämää, täältä
tullaan, pois alta risut ja männynkävyt, HAHHHAAA
KippisNimittäin Nokian kurssi tulee rytinällä alas. Samoin tulee aikanaan käymään myös Mikkiksen kurssille
..viimenen niitti Nokialle. Mikkiskin aloittaa komian mahalaskunsa tällä, tosin hieman hitaamman kuin Noksu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205726Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222889Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1552626- 262429
- 821684
- 1461565
- 1341404
- 1351028
- 901012
- 9933