..o`*`YSTÄVÄ´*´o..

16

1106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Into.Lento
      • kisuttaa

        Yjäks! Vaikka täällä nauran ja kikatankin.
        Äh - sinun kanssasi.
        :))


      • *MURUKULTA*

      • IntoLento
        kisuttaa kirjoitti:

        Yjäks! Vaikka täällä nauran ja kikatankin.
        Äh - sinun kanssasi.
        :))

        tässä ole hyvä

        Armeijassa oli kaappitarkastus. Alokkaita neuvottiin esittelemään kaappi sanomalla:
        - Tämä on alokas sen-ja-sen kaappi
        Ensimmäinen alokas sanoi:
        - Tämä on alokas sen-ja-sen kaappi.
        Vääpeli huusi:
        - Ei noin tietenkään, vaan sano siinä oma nimesi sen-ja-sen tilalla!
        - Tämä on alokas sen-ja-sen kaappi! alokas huusi.
        - Oletteko aivan tomppeli! karjui vääpeli. -Mikä on teidän nimenne?
        - Alokas Senjanen, herra vääpeli.



        hyvää illanjatkoa t.IL


      • Intolento
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        ooooooooooooo00♥00ooooooooooooo

        Ilahdun aina hellästä hymystäsi

        se liittyy onneksi mun elämääni

        Into-Ystävä olet parasta laatua

        olet mulle myös varsinaista ilokaasua :))))

        ooooooooooooo00♥00ooooooooooooo


        http://www.petsfunky.com/wp-content/uploads/2008/02/too-funny-lol-cat.JPG

        laitan vitsin siulekkii vaikka en tuota ihan ymmärtänyt


        Kaksi vanhaa soturia tapasivat ja muistelivat kokemiaan kovia hetkiä. Toinen sanoi:
        - Kerran minun altani ammuttiin taistelun tuoksinassa hevonen, ja minun täytyi jatkaa jalan.
        Toinen oli hetken hiljaa ja sanoi:
        - Kerran taas minun altani ammuttiin maatushka, ja minun täytyi jatkaa käsin.


      • kisuttaa
        IntoLento kirjoitti:

        tässä ole hyvä

        Armeijassa oli kaappitarkastus. Alokkaita neuvottiin esittelemään kaappi sanomalla:
        - Tämä on alokas sen-ja-sen kaappi
        Ensimmäinen alokas sanoi:
        - Tämä on alokas sen-ja-sen kaappi.
        Vääpeli huusi:
        - Ei noin tietenkään, vaan sano siinä oma nimesi sen-ja-sen tilalla!
        - Tämä on alokas sen-ja-sen kaappi! alokas huusi.
        - Oletteko aivan tomppeli! karjui vääpeli. -Mikä on teidän nimenne?
        - Alokas Senjanen, herra vääpeli.



        hyvää illanjatkoa t.IL

        :))
        Kiitos - hyvät naurut sait minussa aikaiseksi.


      • IntoLento
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        ooooooooooooo00♥00ooooooooooooo

        Ilahdun aina hellästä hymystäsi

        se liittyy onneksi mun elämääni

        Into-Ystävä olet parasta laatua

        olet mulle myös varsinaista ilokaasua :))))

        ooooooooooooo00♥00ooooooooooooo


        http://www.petsfunky.com/wp-content/uploads/2008/02/too-funny-lol-cat.JPG

        laitoin väärän vitsin (eilen)
        mutta sallinet että oikaisen sen
        kas tässä

        Sotilas:
        - Tiesitkö että Laihialle on perustettu uusi joukko-osasto.
        Toinen Sotilas:
        - Älä ihmeessä, minkä niminen?
        - Nuukalaislegioona.



        7777777777777777/////

        napsauttaa kantapäät yhteen
        aurinkoista aamua toivottaen

        777777777777777/////


      • IntoLento kirjoitti:

        laitoin väärän vitsin (eilen)
        mutta sallinet että oikaisen sen
        kas tässä

        Sotilas:
        - Tiesitkö että Laihialle on perustettu uusi joukko-osasto.
        Toinen Sotilas:
        - Älä ihmeessä, minkä niminen?
        - Nuukalaislegioona.



        7777777777777777/////

        napsauttaa kantapäät yhteen
        aurinkoista aamua toivottaen

        777777777777777/////

        Ei se minusta väärä vitsi ollut, kyllä minä otin se ihan oikeana vitsinä...:D
        Itte asiassa naurattaa tämä vitseily sinänsä,,,sitä on nimittäin liikkeellä... ;))

        Cmabrigden yilopitson tuktimusken muakan, ei ole väilä msisä jäjretsyksessä sanan kijraimet ovat, ainoa täkreä aisa on, että esnimmäinen ja viimienen kijrain ovat oikelila piakiolla. Loput voivat olla missä jäjretsyskessä tahasna ja imhinen voi sitli lukea tesktin ongemlitta, koksa aiovt eiävt lue jokaitsa kijraitna eriskeen, vain sanan kokoniasuuetna.

        t. ;) http://onlyfunnyjokes.com/bestoftheweb/wp-uploads/cute-funny-animals-15.jpg


    • ystävälle rakkaalle

      Niin on.
      Aikaa, se on ainoa mitä me voimme toisillemme antaa. Eikä sekään ole omaamme.
      Rakkautta - sydäntä, sitä voimme tarjota jos se kelpuutetaan vastaanotettavaksi.

      Hänen kanssaan tahtoisin
      olla
      vierekkäin,
      puhua tai olla puhumatta,
      olla.

      Antaa aikaani,
      itseäni,
      rakkauttani.

      Sen,
      minkä olen itsekkin saanut.

      • *MURUKULTA*

        Aika - arvokas lahja... :)

        ♥ 00000 ♥ 00000 ♥ 00000 ♥ 00000 ♥ 00000 ♥ 00000 ♥

        Ystävälle joskus sanomatta jää
        paljon on niin elämässä tärkeää
        Mutta ajatukseen pieneen on aina aikaa
        lentosuukollakin paljon taikaa

        Rohkeasti se matkaan lähtee
        tähdet yön pimeydessä näkee
        Saapuu juuri ajallaan
        ennen unta matkaltaa

        Suukko poskelle tuo hymyn mukanaan
        Ystävä-lentosuukko parantaa unta ja maailmaa
        Ei maksanut mitään vain hieman rakkautta
        sanatonta välittämistä - niin kaunista

        ♥ 00000 ♥ 00000 ♥ 00000 ♥ 00000 ♥ 00000 ♥ 00000 ♥

        http://www.zulva.com/images/animal/images/funny-cat-freak.jpg


    • mahdotonyhtalo"

      Ajatuksena on varmasti oikea ja kaunis. Joskus on vain tunne, ettei mikään riitä eli harjoittelen tsunami-efektiä :D. Hyvää ystävänpäivää!

      • Paljonhan puhutaan nykyään ihmisten keskittymisvaikeuksista, säntäillään kuin sähköjänikset eikä mihinkään osata pysähtyä. Toisaalta pehmeät arvot koitetaan nostaa esiin.. Mielestäni se on ihan ihmisen itsensä tehtävä ratkaisut mille haluaa panna painoarvoa. Ystävyys vaatii sitä aikaa ja sydäntä - mikäs sen mukavempaa kuin turista kaffekupin ääressä kaikessa rauhassa ja parantaa muaalimoo. :) Sitä tuli tehtyä juuri ö pauttia kolmisen tuntia, mistä se muka olisi ollut pois..

        Hyvää Ystävänpäivää sinne myös!

        http://www.lowdensitylifestyle.com/media/uploads/2009/07/happy-dog.jpg


      • mahdotonyhtalo"
        MURUKULTA kirjoitti:

        Paljonhan puhutaan nykyään ihmisten keskittymisvaikeuksista, säntäillään kuin sähköjänikset eikä mihinkään osata pysähtyä. Toisaalta pehmeät arvot koitetaan nostaa esiin.. Mielestäni se on ihan ihmisen itsensä tehtävä ratkaisut mille haluaa panna painoarvoa. Ystävyys vaatii sitä aikaa ja sydäntä - mikäs sen mukavempaa kuin turista kaffekupin ääressä kaikessa rauhassa ja parantaa muaalimoo. :) Sitä tuli tehtyä juuri ö pauttia kolmisen tuntia, mistä se muka olisi ollut pois..

        Hyvää Ystävänpäivää sinne myös!

        http://www.lowdensitylifestyle.com/media/uploads/2009/07/happy-dog.jpg

        http://www.youtube.com/watch?v=JPmKpM1w8yU&feature=related

        Ymmärrän, mitä tarkoitat :). Tällaisena pakkaspäivänä ystävien välinen tsemppaus on tapahtunut puhelimitse.


      • *MURUKULTA*
        mahdotonyhtalo" kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=JPmKpM1w8yU&feature=related

        Ymmärrän, mitä tarkoitat :). Tällaisena pakkaspäivänä ystävien välinen tsemppaus on tapahtunut puhelimitse.

        Vai olisiko koira saanut liikaa ruohoa.. meno oli kyllä villiä riemua ruohikossa. ;))
        Henkoh. olen sitäkin mieltä että talviunet täytyisi säätää pakollisiksi, mielipiteeni lujuttuu aina näihin aikoihin kun tule pakkaset!


      • mahdotonyhtalo"
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Vai olisiko koira saanut liikaa ruohoa.. meno oli kyllä villiä riemua ruohikossa. ;))
        Henkoh. olen sitäkin mieltä että talviunet täytyisi säätää pakollisiksi, mielipiteeni lujuttuu aina näihin aikoihin kun tule pakkaset!

        Tämä oli pakko laittaa vielä.. Käppänistä on moneksi :D.

        http://www.youtube.com/watch?v=lV3WRAev52M&feature=related



    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe