Apuva, mikä lastenohjelma?

SinkingRose

Muistaako joku tässä 2000-luvulla tulleen lastenohjelman, jossa on poika ja sinivalkoinen robotti? Muistaakseni poika muutti jonnekin kaupunkiin (?) jossa kaikilla on oma robotti, ja teki itselleen jonkinlaisista jämistä robotin.. (tai sitten se oli rikkinäinen robotti jonka poika korjasi..)

Kyseinen ohjelma taisi tulla maikkarilta tai neloselta..
Jo pitkään olen miettinyt mutten saa nimeä päähäni :)

12

2824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • It's me

En itse kovinkaa paljon kyseistä sarjaa katsonut, mutta Cupix se saattaisi olla. Sarjassa ei kylläkään ollut sinivalkoista robottia (Muistaakseni), mutta veikkaan, että kyse on tuosta

• SinkingRose

Jes kiitos, jotenkin muistin ton robotin väärän väriseksi :D

• Kissoja kiinassa :D

Öö, muistaakohan kukaan myös 2000-luvun lastenohjelman nimeä, joka tuli kakkoselta. Siinä seikkaili sellainen valkea tyttö, kissanpentu, jolla oli "isoveli" ja vanhemmat. Tyttökissalla oli muistaakseni pieni rusetti päässä ja ainiin, kissa perhe asusteli (kuinka ollakkaan!) Kiinassa, keisarin hovissa :D
      En millään saa päähäni tuota ohjelman nimeä!! Mitäs muita tuntomerkkejä...? Öhm, no sillä tyttökissalla oli myös vaaleanpunainen kauluri tai vastaava, "isoveljellä" sininen kiinalaistyylinen hattu!
      Muistaako kukaan kyseistä ohjelmaa?? :)

• -Amaranthus-

Ahaa... minä tiedän... Itseasiassa tästä ei ole kovinkaan monta vuotta, kun sarja alkoi. Anyway, sarjan nimi on sagwa, joka taisi myös olla sen pikkukissan nimi. Googlettamalla löydät varmasti lisää tietoa :).

• Kissoja kiinassa xD
        -Amaranthus- kirjoitti:

Ahaa... minä tiedän... Itseasiassa tästä ei ole kovinkaan monta vuotta, kun sarja alkoi. Anyway, sarjan nimi on sagwa, joka taisi myös olla sen pikkukissan nimi. Googlettamalla löydät varmasti lisää tietoa :).

Oho! On mulla hyvä muisti, nyt kun googlasin sen nii ensinnäkään sillä velikissalla ei suinkaan ollut mitn hattua, eikä pikkukissalla ollut minkään näköistä rusettia "-_-

Kuitenkin!
        :D

• Kissoja kiinassa

Oijoi! Kiiiiitos!! :D En ois ikinä itte muistanut sitä nimeä ;D

• Strarrrriii

muistaako kukaan sellasta vanhaa lastenohjelmaa, jossa oli prinsessa(?), jolla oli kultaset hiukset ja niissä hiuksissa oli joskus sellasia lentäviä oravia? Hiuksilla oli jotain erikoisvoimia ja ne oravat tuli aina ulos hiuksista ku se tyttö pudisti päätään..

• Lady Sulokutri

• pipo...

¨Muistaaks kukaan sitä lastentietovisailuu jos ne sai palkinnoks ain karkkii? Ja siin oli se joku pipo juontajan? Mikä sen nimi oli?

• Sen nimi oli Hetkinen. Hyvä ohjelma, mutta joukkueiden yleisöt oli aika ärsyttäviä. Vastataan kysymykseen. Yleisö huutaa Jee!

• Mansikka marja?

Ja eikös ollut joskus noin 2004(?) joku sarja nimeltä mansikka marja?

• reppu täynnä lauluja

muistaako/tietääkö kukaan sen lasten ohjelman nimee, joka tuli kai kakkoselta joskus 2000- luvun alussa. Se ei ollu piirretty vaan siin oli ihan oikeet ihmiset, ja sit en muista tarkkaan mitä siin tehtiin mut kai ne jotain leikki ja laulo ulkona pihalla. Ja sit siin lopussa oli joku taikuri jolla oli ellasii erivärisii pyyhkeitä jotka oli sidottu yhteen ja sit ne teki niil jotain, ja sit siin lopussa lähti viel joku pyöräilee ja sillä oli selässä musta nahkareppu, ja sit siin taustalla soi tällänen laulu "On mulla reppu täynnä lauluja, ja niitä toisille voin kertoa/jaella...." ? jos joku muistaa jotain muuta mitä siin tapahtuu ja sen ohjelman nimee nii ois kiva jos joku kertois? :D häiritsee ku ite ei muista sitä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      208
      4623
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2596
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1522
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1210
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1130
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      125
      1129
    7. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1082
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1071
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      132
      1030
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      989
    Aihe