Muistaako joku tässä 2000-luvulla tulleen lastenohjelman, jossa on poika ja sinivalkoinen robotti? Muistaakseni poika muutti jonnekin kaupunkiin (?) jossa kaikilla on oma robotti, ja teki itselleen jonkinlaisista jämistä robotin.. (tai sitten se oli rikkinäinen robotti jonka poika korjasi..)
Kyseinen ohjelma taisi tulla maikkarilta tai neloselta..
Jo pitkään olen miettinyt mutten saa nimeä päähäni :)
Apuva, mikä lastenohjelma?
12
3046
Vastaukset
- It's me
En itse kovinkaa paljon kyseistä sarjaa katsonut, mutta Cupix se saattaisi olla. Sarjassa ei kylläkään ollut sinivalkoista robottia (Muistaakseni), mutta veikkaan, että kyse on tuosta
- SinkingRose
Jes kiitos, jotenkin muistin ton robotin väärän väriseksi :D
- Kissoja kiinassa :D
Öö, muistaakohan kukaan myös 2000-luvun lastenohjelman nimeä, joka tuli kakkoselta. Siinä seikkaili sellainen valkea tyttö, kissanpentu, jolla oli "isoveli" ja vanhemmat. Tyttökissalla oli muistaakseni pieni rusetti päässä ja ainiin, kissa perhe asusteli (kuinka ollakkaan!) Kiinassa, keisarin hovissa :D
En millään saa päähäni tuota ohjelman nimeä!! Mitäs muita tuntomerkkejä...? Öhm, no sillä tyttökissalla oli myös vaaleanpunainen kauluri tai vastaava, "isoveljellä" sininen kiinalaistyylinen hattu!
Muistaako kukaan kyseistä ohjelmaa?? :)- -Amaranthus-
Ahaa... minä tiedän... Itseasiassa tästä ei ole kovinkaan monta vuotta, kun sarja alkoi. Anyway, sarjan nimi on sagwa, joka taisi myös olla sen pikkukissan nimi. Googlettamalla löydät varmasti lisää tietoa :).
- Kissoja kiinassa xD
-Amaranthus- kirjoitti:
Ahaa... minä tiedän... Itseasiassa tästä ei ole kovinkaan monta vuotta, kun sarja alkoi. Anyway, sarjan nimi on sagwa, joka taisi myös olla sen pikkukissan nimi. Googlettamalla löydät varmasti lisää tietoa :).
Oho! On mulla hyvä muisti, nyt kun googlasin sen nii ensinnäkään sillä velikissalla ei suinkaan ollut mitn hattua, eikä pikkukissalla ollut minkään näköistä rusettia "-_-
Kuitenkin!
:D
- Kissoja kiinassa
Oijoi! Kiiiiitos!! :D En ois ikinä itte muistanut sitä nimeä ;D
- Strarrrriii
muistaako kukaan sellasta vanhaa lastenohjelmaa, jossa oli prinsessa(?), jolla oli kultaset hiukset ja niissä hiuksissa oli joskus sellasia lentäviä oravia? Hiuksilla oli jotain erikoisvoimia ja ne oravat tuli aina ulos hiuksista ku se tyttö pudisti päätään..
Lady Sulokutri
- pipo...
¨Muistaaks kukaan sitä lastentietovisailuu jos ne sai palkinnoks ain karkkii? Ja siin oli se joku pipo juontajan? Mikä sen nimi oli?
Sen nimi oli Hetkinen. Hyvä ohjelma, mutta joukkueiden yleisöt oli aika ärsyttäviä. Vastataan kysymykseen. Yleisö huutaa Jee!
- Mansikka marja?
Ja eikös ollut joskus noin 2004(?) joku sarja nimeltä mansikka marja?
- reppu täynnä lauluja
muistaako/tietääkö kukaan sen lasten ohjelman nimee, joka tuli kai kakkoselta joskus 2000- luvun alussa. Se ei ollu piirretty vaan siin oli ihan oikeet ihmiset, ja sit en muista tarkkaan mitä siin tehtiin mut kai ne jotain leikki ja laulo ulkona pihalla. Ja sit siin lopussa oli joku taikuri jolla oli ellasii erivärisii pyyhkeitä jotka oli sidottu yhteen ja sit ne teki niil jotain, ja sit siin lopussa lähti viel joku pyöräilee ja sillä oli selässä musta nahkareppu, ja sit siin taustalla soi tällänen laulu "On mulla reppu täynnä lauluja, ja niitä toisille voin kertoa/jaella...." ? jos joku muistaa jotain muuta mitä siin tapahtuu ja sen ohjelman nimee nii ois kiva jos joku kertois? :D häiritsee ku ite ei muista sitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504