VERKKOKAUPPA HUIJAUS SYSTEEMI

http://www.mycashflow.fi/perusta-verkkokauppa
Tässä osoitteessa olevat verkkokaupat ovat osaksi tietojen kalastusta ja sinne ei pääse itse myyjä enään kirjautumaan sisälle koska käyttäjätunnukset eivät toimi. TÄMÄ OSOITE ON ERITTÄIN EPÄLUOTETTVA.
PALVELIN ON AMERIKKALAINEN JA SE EI VASTAA YHTEYDENOTTO PYYTÖIHIN.
Haisee ja pahasti tämä toiminta

5

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teh techguy

      Mitä höpäjät, Kajaanissa tuo näyttää olevan.
      http://whois.domaintools.com/mycashflow.fi
      http://www.pulse247.info/
      Huijaukseen en ota kantaa, kun en firmaa tunne, mutta tiedätkö että väärän tiedon levittäminen ja ansiotoiminnan haittaaminen on rangaistavaa ja joitain ihmisiä on jo tuomittu kun ovat levittäneet haittaavaa tietoa yrityksestä tai henkilöstä?
      Ei huijarit toimi yleensä y-tunnuksella ja oikeilla yhteystiedoillaan joten otapa yhteyttä firmaan jos sulla on ongelmia verkkokauppasi kanssa äläkä avaudu tällaisilla Suoli24-kaltaisilla palstoilla ettet turhaan sitten kadu jälkikäteen kun tulee maksettavaa oikeudenpäätöksellä.

      • sanoin että kysein firma ei toimi ja he eivät ota yhteyttä vaikka on yhteydenottoja minun kannalta useita ollut..soon heidän ongelma jos he eivät saa oma systeemi toimimaan vaan se on vaan satunnaisesti toimiva,lisäksi epäilyttää tommonen outo tietojen kalastelua yms mitä ne harjoittaa. Sitä varten tämä palsta on että täällä saa kertoo onkelmistä mitä ilmentynyt verkkokaupassa ja netissä. Tietysti kaupalliset ihmiset haluavat salata sen asia ett oma systeemi joskus haisee todella


    • asdasasghjklöäöläöä'

      rahastusta ainakin, kun kerran .FI päätekin maksaa 40e/vuosi. Ficora antaa .FI päätteisen osoitteen 15e/vuosi ja n. 50e/5vuotta...

      Miksi tällaisiin pitää sekaantua, häh?

      Opettele kotisivujen teko muuten - ihan koodipohjalta siis - ja siirrä kotisivut nettiyhteytesi tarjoajan alaisuuteen. Juu juu, osoite voi olla jokin koti.jotakin.operaattori/oma tunnus/sivusi mutta so what?

      • on mullakin monia kotisivuja,mutt ällöttää tälläiset jenkkitapaukset jotka ei oo mistään vastuusta ja eivät saa omaa systeemiä ees toimimaan. Testasin tään sivuston noin 2 vkoa ajan ja totesin siin epäilyttää toimintaa yms ett mun mielestä ko. sivusto pitäisi sulkea jos saisin päätää, niin, ja siin oot oikeassa,osaksi vastiitonta rahastusta ko, sivustoilla


      • esakuikka2
        kirjavakukko kirjoitti:

        on mullakin monia kotisivuja,mutt ällöttää tälläiset jenkkitapaukset jotka ei oo mistään vastuusta ja eivät saa omaa systeemiä ees toimimaan. Testasin tään sivuston noin 2 vkoa ajan ja totesin siin epäilyttää toimintaa yms ett mun mielestä ko. sivusto pitäisi sulkea jos saisin päätää, niin, ja siin oot oikeassa,osaksi vastiitonta rahastusta ko, sivustoilla

        www.treffinetti.fi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4783
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1091
    Aihe