Hei! Toivon, että joku osaisi neuvoa selkeästi, mitä tulee tehdä, kun oma ääni kaikuu pienellä viiveellä kuulokkeista, kun käyttää Skypeä tai TeamSpeak-ohjelmaa. Käyttöjärjestelmä on Windows7. Kaiuttimet eivät ole päällä, mikrofoni ja kuulokkeet liitetty normaalisti plugeilla etupaneelin reikiin. Vastapuolella käytössä myös kuulokkeet eikä kaiuttimia, joten... onko tähän selkeitä ratkaisumalleja? Kiitos kaikille!
Vastaukset 7
inhottava ongelma, ikävää puhua. Sun pitää W:n ääniasetuksista toistopuolelta mutettaa (vaimentaa) se mikrofoni.
- JouJoutsektisaut
1. Klikkaa hiiren oikealla painikkeella näytön alhaalla oikealla olevaa kaiuttimen kuvaa.
2. Valitse listasta tallennuslaitteet (vie kursori päälle ja paina hiiren vasenta nappia).
3. Ikkunassa "Muokkaa alla olevan tallennuslaitteen asetuksia valitsemalla se:" paina mikrofonin kuvaketta kerran hiiren vasemmalla napilla.
4. Alhaalla vasemmalla aktivoituu painike "Ominaisuudet". Paina sitä hiiren vasemmalla painikkeella.
5. Ominaisuudet: Mikrofoni -ikkunassa valitse välilehti "Kuuntele". Poista ruksi kohdasta "Kuuntele tätä laitetta". - Anonyymi
Kiitos vihjeestä auttoi :-)
- Anonyymi
Windowsissa on paljon tuota latenssia.
- Anonyymi
hei minulla kiertää ääni kuulokkeissa ja sen takia en voi oikein puhua missään ainut tapa miten olen saanut yhteyden kavereihin kun (esim pelataan) jos joku voisi kertoa selkeästi että miten sen saa pois tai muuta :)
- Anonyymi
Säädä mikrofonin voimakkuus pienemmälle.
- Anonyymi
Joskus ei voinut tehdä asialle mitään: Ongelma johtui vastapuolen mikrofonista ja kaiuttimista. En tiedä, onko siellä 'kaikusalpa' vieläkään toteutettuna - saattaa tosin jo olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981334
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1071095- 61907
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k41905Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi55894- 3878
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.130831- 65685
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant52638Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa34580