UFO-salailun historia 10 minuutissa

Stinky

Katsoin tuon videon Paranormaaliblogin sivustolla ja mielestäni se on niin hyvä että ansaitsee kyllä ihan oman aloituksensa. Jos et vaivaudu katsomaan, niin oo sitten katsomatta, muttaa älä sitten myöskään mölise mitään turhia.
http://www.youtube.com/watch?v=jaxtKeWKPBs
Richard Dolan kertoo siitä miten salailua on ylläpidetty valtion/valtioiden taholta.

35

859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ds1

      sanottava, että todisteet viittaa pahasti sinne päin... ja paitti onnistu laittamaan kymmeneen minuuttin, hyvä yritys silti.

      • Stinky

        Asia selvä..kö, siis ihan on kysyttävä sellaista että saatko noista omista kommenteistasi selkoa enää viikon päästä, vai onko ne sinullekkin jo siinä vaiheessa täyttä hepreaa? On toki positiivista että olet ahkera keskusteluihin osallistuja, mutta jos sais pyytää niin vähämmän..ööh, lennokasta tekstiä please.


    • lisää älämölöä

      Ihan paska video, ei sitä jaksanut katsoa alkuunkaan kun on adhd ja tietää ettei mitään UFO-salailua ole olemassakaan.
      Valtiot puhuvat meille ainoastaan totta, rehellisyyttä toivoisin noihin sun aloituksiinkin. Mitä näyttöä sinulla on siitä että valtiot salailevat asioita?

      • Stinky

        Niin sitä pitää, se on päiväkin ihan paska ku vartinkin noustessa sataa. Kaikki salailee jotain, niin se vain on. Olen nuori ja rehti, näin ollen sitä on myös ulosantini.


    • Katsoin tuon videon jo eilen illalla, mutta olin silloin niin väsyksissä etten jaksanut yhtikäs mitään enää kirjoittaa. Mitäpäs tuosta nyt sitten sanoisi, ei siinä mitään uutta auringon alla ollut ainakaan itselleni. Eikä se ollut mitenkään pitkäveteinen pätkä, vaan kyllä se kymmenminuuttinen hurahti ihan vauhdilla.

      Oli myöskin mukava nähdä Richard Dolan noin pirteänä, häntä on kyllä yleensäkkin kiva kuunella. Mies paranee kuin viini vanhetessaan :). Ihan offina sitten, niin olenko minä ainoa jonka mielestä Dolan muistuttaa hyvin paljon yhtä suomen ufoilun, hieman kiisteltyäkin hahmoa?

      • Stinky

        Kun nyt tuota kysyit niin vastaan että kyllä. Varsinkin muutaman vuoden verran nuorempi R.D., ihan kuin kaksi marjaa...jos nyt sitten tarkoitat samaa henkilöä, kiistelty viittaisi kyllä siihen.


      • ufosalailija
        Stinky kirjoitti:

        Kun nyt tuota kysyit niin vastaan että kyllä. Varsinkin muutaman vuoden verran nuorempi R.D., ihan kuin kaksi marjaa...jos nyt sitten tarkoitat samaa henkilöä, kiistelty viittaisi kyllä siihen.

        tajuun et osa tutkimusaloista on luotu ufosalailun nimissä. Väitteet etäisyyksien liikapituudesta valon nopeuksine toimii hyvin


      • Stinky
        ufosalailija kirjoitti:

        tajuun et osa tutkimusaloista on luotu ufosalailun nimissä. Väitteet etäisyyksien liikapituudesta valon nopeuksine toimii hyvin

        Joo, jaksaa huvittaa se etäisyys kortti. Ei sitä enää käytä kuin sellaiset jotka eivät tiedä "mistään mitään" taikka jotkut sitten ihan vain ilkikuriittaan, säälittävää siinä on vain se että joihinkin se edelleenkin uppoaa. Tuhansien valovuosien päästä, miljoonia vuosia kestäsi...hah, miten jotkut aikuiset ihmiset jaksavatkin aina vain leikkiä.


      • kerro kerro
        Stinky kirjoitti:

        Joo, jaksaa huvittaa se etäisyys kortti. Ei sitä enää käytä kuin sellaiset jotka eivät tiedä "mistään mitään" taikka jotkut sitten ihan vain ilkikuriittaan, säälittävää siinä on vain se että joihinkin se edelleenkin uppoaa. Tuhansien valovuosien päästä, miljoonia vuosia kestäsi...hah, miten jotkut aikuiset ihmiset jaksavatkin aina vain leikkiä.

        No kerro toki että miten sellaiset etäisyydet taitetaan kun informaatio ei kulje valoa nopeammin?

        Eivät asia siitä miksikään muutu että päätetään jonkin olevan mahdollista. Sitä varten täytyy olla myös todisteita ja perusteluja.


      • Stinky
        kerro kerro kirjoitti:

        No kerro toki että miten sellaiset etäisyydet taitetaan kun informaatio ei kulje valoa nopeammin?

        Eivät asia siitä miksikään muutu että päätetään jonkin olevan mahdollista. Sitä varten täytyy olla myös todisteita ja perusteluja.

        Keplerillä kun tuota avaruutta on nyt jonkin aikaa kartoitettu, niin jo 50 valovuoden etäisyydellä arvellaan löytyvät 147 maankaltaista maailmaa. Eihän se ole 100% varma, että älyllistä elämää on yhdelläkään niistä, mutta hyvinkin saattaa olla niin että sitä on useallakin niistä. Jos on, niin aika iso ero on jo niihin tuhansiin valovuosiin, eikös?

        Ei ole tarvetta päättää joidenkin asioiden olevan mahdollisa kun ne jo ovat sitä entuudestaan, ne pysyy mahdollisina, vaikka sitten naama punaisena päättäisi toisin. Vierailut ovat vallan hyvä todiste siitä.


      • kjhgfdfghjnbv8,2
        Stinky kirjoitti:

        Joo, jaksaa huvittaa se etäisyys kortti. Ei sitä enää käytä kuin sellaiset jotka eivät tiedä "mistään mitään" taikka jotkut sitten ihan vain ilkikuriittaan, säälittävää siinä on vain se että joihinkin se edelleenkin uppoaa. Tuhansien valovuosien päästä, miljoonia vuosia kestäsi...hah, miten jotkut aikuiset ihmiset jaksavatkin aina vain leikkiä.

        Hienoa ironiaa. Valitettavasti se ei uppoa suomalaisiin. Luulet varmasti itsekin, että olet tosissasi?


      • Stinky
        kjhgfdfghjnbv8,2 kirjoitti:

        Hienoa ironiaa. Valitettavasti se ei uppoa suomalaisiin. Luulet varmasti itsekin, että olet tosissasi?

        Pitäisikö minun muka välittää siitä mitä sinä luulet minun luulevan, kun kuitenkin tiedän sen mitä tiedän?


      • psykiatri
        Stinky kirjoitti:

        Pitäisikö minun muka välittää siitä mitä sinä luulet minun luulevan, kun kuitenkin tiedän sen mitä tiedän?

        Tiedät vähän ehkä liikaakin.... Tunnetko mikä on erityisyysharha?

        http://www.youtube.com/watch?v=fMS7dyi6qVM


      • Stinky
        psykiatri kirjoitti:

        Tiedät vähän ehkä liikaakin.... Tunnetko mikä on erityisyysharha?

        http://www.youtube.com/watch?v=fMS7dyi6qVM

        Ja sinä olet oikeasti psykiatri, kumpikohan se meistä elää harhassa? :D


      • psykiatri
        Stinky kirjoitti:

        Ja sinä olet oikeasti psykiatri, kumpikohan se meistä elää harhassa? :D

        Se että olenko vai en nimimerkkini ei kuulu tälle palstalle. En elä harhassa vaan tarkoin rakennetussa illuusiossa...
        Sinä taas yrität kaataa meidän hienosti rakennettua uskomusjärjestelmäämme, mikä sivistyneessä valtiossa pitäisi olla rikollista.


      • Stinky
        psykiatri kirjoitti:

        Se että olenko vai en nimimerkkini ei kuulu tälle palstalle. En elä harhassa vaan tarkoin rakennetussa illuusiossa...
        Sinä taas yrität kaataa meidän hienosti rakennettua uskomusjärjestelmäämme, mikä sivistyneessä valtiossa pitäisi olla rikollista.

        Minä en ole nimimerkkini, se on vain jotain jota käytän, koska sellainen kuuluu palstalle.

        En minä elä edes rakennetussa illuusiossa, sinusta en tiedä kun et kiellä muuta kuin harhan.

        Enkä minä ole kaatamassa mitään, mutta jos minulla on yksi pahe oltava niin olkoot sitten se...kunhan en vaan joudu siitä putkaan taikka sakkoja maksamaan :).


    • 16+11

      "Vierailut ovat vallan hyvä todiste siitä. "

      Vaikea käyttää todisteena asiaa jota ei ole edes todistettu.

      • Stinky

        Muuta kuin yksilötasolla. Itselleni se riittää, koska olen yksi heistä joille se on todistettu.


      • nbhbvcxdf8,2
        Stinky kirjoitti:

        Muuta kuin yksilötasolla. Itselleni se riittää, koska olen yksi heistä joille se on todistettu.

        Jaa. Ehkä se on parempi, kuin että olisit vain yksi monista osaston jeesuksista.


      • ei kaikkea kaikille

        Kyllä ne mulle on ihan todistettuja. :D

        En kaipaa muiden apinoiden mielipiteitä siihen että luotanko mitä omin aistein olen havainnut. En kaipaa huomiota enkä omista halua paljastaa tätä, niin kuin ei moni muukaan meistä. Totuus olisi suurimmalle osalle ihmisistä kuitenkin aivan liikaa.


      • autsch
        Stinky kirjoitti:

        Muuta kuin yksilötasolla. Itselleni se riittää, koska olen yksi heistä joille se on todistettu.

        Jep-jep, teitä uskovaisia riittää.


      • Stinky
        autsch kirjoitti:

        Jep-jep, teitä uskovaisia riittää.

        Ei ole mitään tekemistä uskon kanssa, katsos kun TIETO on aivan eri asia, mutta jos sinullakaan ei riitä polla sen tajuamiseen, niin minkäs sille mahtaa :D. En minä teitä silti sääli kun ettehän te reppanat tajua kuitenkaan omaa vajavaisuuttanne :D.


      • 13+6
        Stinky kirjoitti:

        Ei ole mitään tekemistä uskon kanssa, katsos kun TIETO on aivan eri asia, mutta jos sinullakaan ei riitä polla sen tajuamiseen, niin minkäs sille mahtaa :D. En minä teitä silti sääli kun ettehän te reppanat tajua kuitenkaan omaa vajavaisuuttanne :D.

        Haisee pahasti tuollainen omahyväisyys...


      • Stinky
        13+6 kirjoitti:

        Haisee pahasti tuollainen omahyväisyys...

        Saa vapaasti haista jos siltä kantilta pitää tuokin ottaa, olenhan sitten ainakin nimimerkkini veroinen :D


      • jep-jep-jep
        Stinky kirjoitti:

        Ei ole mitään tekemistä uskon kanssa, katsos kun TIETO on aivan eri asia, mutta jos sinullakaan ei riitä polla sen tajuamiseen, niin minkäs sille mahtaa :D. En minä teitä silti sääli kun ettehän te reppanat tajua kuitenkaan omaa vajavaisuuttanne :D.

        Taitaa epäilyttää itseasikin tuo "tieto" kun noin pitää itsensä vakuuttaa :-) No, tuotahan se on uskon asioiden kanssa.


      • Stinky
        jep-jep-jep kirjoitti:

        Taitaa epäilyttää itseasikin tuo "tieto" kun noin pitää itsensä vakuuttaa :-) No, tuotahan se on uskon asioiden kanssa.

        Ihan vapaasti saat tuolla tavalla itsellesi uskotella, mutta ei se minuun vaikuta :D..100% tieto nääs.


    • Stinky

      Pohjautuuko tuo ehkä nyt sinun omaan kokemukseen jessenä olemisesta vaiko pelkkään mutuun?

      Vaikka tiedän vierailuiden olevan totta, niin eihän sillä ole kuin pienen pieni vaikutus elämääni, kuten että kirjoitan täällä siltä kantilta. Muuten sillä tiedolla on itsellleni yhtä vähän merkitystä kuin vaikka se että tietää koivun lämpöarvon olevan hiukan parempi kuin haavan tai naisen pierun haisevan pahemmalta kuin miehen..

      • Stinky

        Tuo edellinen viesti oli tarkoitettu nbhbvcxdf8,2:selle


      • 76rdecfvbghnj

        Mistä tiedät ettei ollut harha jollaisia kaltaisesi näkevät? Voi johtua ihan lääkkeiden sivuvaikutuksesta.


      • Stinky
        76rdecfvbghnj kirjoitti:

        Mistä tiedät ettei ollut harha jollaisia kaltaisesi näkevät? Voi johtua ihan lääkkeiden sivuvaikutuksesta.

        "Kaltaisteni, harha ja lääkkeet", etkö ihan oikeasti tuota parempaan pysty? :D aika epätoivoista, mutta ymmärrän kyllä että sinua voi tällainen asia harmittaa ihan kamalasti ja jotenkinhan sitä harmitusta pitää purkaa.


      • 76rdecfvbghnj
        Stinky kirjoitti:

        "Kaltaisteni, harha ja lääkkeet", etkö ihan oikeasti tuota parempaan pysty? :D aika epätoivoista, mutta ymmärrän kyllä että sinua voi tällainen asia harmittaa ihan kamalasti ja jotenkinhan sitä harmitusta pitää purkaa.

        Mitä tuossa et ymmärtänyt? Harha? Wikipedia:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Hallusinaatio
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Illuusio
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Harhaluulo

        Tiedän antipsykoottisten lääkkeiden vaikuttavan noita harhoja lisäävästi, lisäämällä dopamiinin käyttöätietyissä aivojen osissa lisäten. Et kai käytä niitä?


      • Stinky
        76rdecfvbghnj kirjoitti:

        Mitä tuossa et ymmärtänyt? Harha? Wikipedia:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Hallusinaatio
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Illuusio
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Harhaluulo

        Tiedän antipsykoottisten lääkkeiden vaikuttavan noita harhoja lisäävästi, lisäämällä dopamiinin käyttöätietyissä aivojen osissa lisäten. Et kai käytä niitä?

        Ymmärsin kaiken, mutta sinä et selvästikkään yhtään mitään :D
        Mene huomenna mäkeä laskemaan, raitis ilma voi ehkä auttaa. Tarkista nyt heti kuitenkin se onko kurapukusi pestynä ja valmiina käyttöön..


      • niin taisi käydä
        Stinky kirjoitti:

        Ymmärsin kaiken, mutta sinä et selvästikkään yhtään mitään :D
        Mene huomenna mäkeä laskemaan, raitis ilma voi ehkä auttaa. Tarkista nyt heti kuitenkin se onko kurapukusi pestynä ja valmiina käyttöön..

        :D
        te Perkeleen supolaiset taas vakoilleet minua!. Totta kai te nyt tiedätte ufoista, mutta kuinkakohan paljon luulette niiden teknologiasta ymmärtävänne?

        lietsotte täällä vaan pelkoa etteivät ihmiset menisi yksin metsään. Tuttua toimintaa, esitätte ufoilijoita mutta ette ymmärrä... :P


      • Stinky
        niin taisi käydä kirjoitti:

        :D
        te Perkeleen supolaiset taas vakoilleet minua!. Totta kai te nyt tiedätte ufoista, mutta kuinkakohan paljon luulette niiden teknologiasta ymmärtävänne?

        lietsotte täällä vaan pelkoa etteivät ihmiset menisi yksin metsään. Tuttua toimintaa, esitätte ufoilijoita mutta ette ymmärrä... :P

        http://www.youtube.com/watch?v=j4GPCuOjbvM


    • Ei tuon videon toteutusta voi kovinkaan onnistuneena pitää, leikattukin kuin jokin saakelin musiikkivideo. Itsellenihän tuollakaan videolla ei ollut mitään uutta tarjottavaa, mutta "ufoneitsyille" tuo on silti ihan ok, ellei peräti suositeltavaa katsottavaa. Eli ei ihan turha aloitus kuitenkaan kyseessä, sekin on jo jotain..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe