Myydään xbox 360 elite 120GB kovolla 60e

lapin mies

mukaan tulee 1 ohjain ja virtajohto/muuntaja ja alkuperäinen myynti pakkaus, ostettu 4/09.

Tästä halvalla itselle tarpeeton kun ei ole pelejä kyseiseen laitteeseen eikä aikaa pelailla.

Tarjoa! lisätietoja: [email protected]

Konsoli kittilässä

15

1909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reisiposki..

Onkohan mennyt jo?

• Atte Tanner

Onnistuuko postitus valkeakoskelle jos maksan postikulut? onko mukana scart/komponentti johto?

• MirkkuLissukka niii

Hdmi kaapeli on parempi.

• Peluri1977
        MirkkuLissukka niii kirjoitti:

Hdmi kaapeli on parempi.

Ei oo, jos on vanha telkkari.

• säästöä

Ei ole nyt varaa live maksuja maksella,ei kiitos. ps3 ja wii riittää

• Diidadaa

Kaikki ei pelaa netissä, pelaaminen maksaa mutta netinkäyttö konsolissa ei.

• lapelle xbox360

1€ niin lahjoitan konsolin jollekkin lapselle.

• lapsi123

onko menny jo xbox360

• randym

onkos mennyt jo ?

• kiinnostunut69

ostettu jo?

• VASTAA69!

perkule onkohan menny jo ku ostaisin kyl ite jos ei olis voisitko vastata ku haluaisin boxin edellinen bannattiin livestä modauksen takia niin ostaisinkyllä kunhan ei ole bannattu tai modattu VASTAA!

• lapin mies

HAISTAKAA KAIKKI vitun MURSUT paska MINÄ MITÄÄN vitun KONSOLII TEILLE 60e MYYN JOKA OSTAA NII OSTAA 400e!!!

• Mi3s
        lapin mies kirjoitti:

HAISTAKAA KAIKKI vitun MURSUT paska MINÄ MITÄÄN vitun KONSOLII TEILLE 60e MYYN JOKA OSTAA NII OSTAA 400e!!!

mitäs vittua tuut sitte saatana hehkuttaa sitä tänne ko vittu ei kellää kiinosta jonne..

• 420_

Nyt ois todella hyväkuntoinen Xbox 360 Slim myynnissä, mukaan tulis 1 ohjain ja Call of Duty Black Ops, NHL 2013 ja muut johdot mitä tuli mukana. HP,- noin 150€ Oulun alueelta. -0407718705

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe