Hahhah!! Todella uskottavaa, katsokaahan mikkiksen WP7 mainosvideo. Juuri noin nopeastihan kaikki kykenevät liikkumaan puhelimessa ;D Todellisuudessahan siis sen näpräämiseen noissakin toimissa menee tolkuttomasti aikaa, rutiinit sitten vähitellen tulevat nopeammiksi. Mutta siis taas uskomatonta ylimainontaa ja skeidaa ;D ;D Ja voi olla että Nokialaisissa homma ehtii kaatua rautaan ennenkuin törmätään softaongelmaan.
http://www.talouselama.fi/nokialandia/article583657.ece
No, kylläi ne panostavat että saavat toimimaan noksut, lopputulos voi olla siis mitä vain.
Naurettava WP7-mainos
14
312
Vastaukset
- faabio
Kyllähän nuo Windowsit ovat aina olleet helpompia kun Linux-räpellykset, Android-luureissa ja tableteissakin kun ei pysty päivittämään esim. 1.6 -versiosta ylöspäin, käyttis on niin rikki. Haittaohjelmatkin jyllää Androidissa, troijalaisia puskee ja rahaa katoaa. Exergy voipi jälleen kopauttaa sillä pesismailallaan itseään otsalohkoon, nih!
Onko sinulla jokin syy olettaa, että noihin Nokian mahdollisesti joskus tuleviin vehkeisiin saa tehtyä ison käyttöjärjestelmäpäivityksen ilman valmistajan myötävaikutusta?
Androidista on menossa jo kahdeksas versio. Jos siis tuolla logiikalla ajatellaan että 1.6 pitäisi päivittää versioon 2.3 tai peräti 3.0 niin windowsmaaimassa se vastaisi siis samaa kuin jos Win98 päivitettäisiin Seiskaksi verkon kautta. Voit ihan vapaasti kokeilla miten hyvin onnistuu.
Mitä tulee Windows Mobileen niin sen ohjelmathan eivät toimi enää WP7:ssa. Tai mitä tulee sen päivityksiin niin tässäpä ankeaa luettavaa itse pääkallopaikalta kerrottuna
http://www.microsoft.com/windowsmobile/en-in/meet/wm65-upgrade.mspx
"Sorry no update is available"
Buhahhah!! että jos sinä otat ison karahkan ja tunget sen vaan hanuriisi.- faabio
exergy kirjoitti:
Androidista on menossa jo kahdeksas versio. Jos siis tuolla logiikalla ajatellaan että 1.6 pitäisi päivittää versioon 2.3 tai peräti 3.0 niin windowsmaaimassa se vastaisi siis samaa kuin jos Win98 päivitettäisiin Seiskaksi verkon kautta. Voit ihan vapaasti kokeilla miten hyvin onnistuu.
Mitä tulee Windows Mobileen niin sen ohjelmathan eivät toimi enää WP7:ssa. Tai mitä tulee sen päivityksiin niin tässäpä ankeaa luettavaa itse pääkallopaikalta kerrottuna
http://www.microsoft.com/windowsmobile/en-in/meet/wm65-upgrade.mspx
"Sorry no update is available"
Buhahhah!! että jos sinä otat ison karahkan ja tunget sen vaan hanuriisi."Buhahhah!! että jos sinä otat ison karahkan ja tunget sen vaan hanuriisi. "
Ei pysty kun sinä hamstrasit Suomi24-pilleripäissäsi kaikki karahkat, osa meni remonttisaunaasi ja loput tungit persuksiisi. faabio kirjoitti:
"Buhahhah!! että jos sinä otat ison karahkan ja tunget sen vaan hanuriisi. "
Ei pysty kun sinä hamstrasit Suomi24-pilleripäissäsi kaikki karahkat, osa meni remonttisaunaasi ja loput tungit persuksiisi.Eli paapiolta vastaukset loppuivat niin piti pistää jotain "huumoria" peliin..
- flapio
exergy kirjoitti:
Eli paapiolta vastaukset loppuivat niin piti pistää jotain "huumoria" peliin..
Se on taas käyttäny pro-toolssia...?
- faabi-vaavi
exergy kirjoitti:
Eli paapiolta vastaukset loppuivat niin piti pistää jotain "huumoria" peliin..
sodat-palstan vauva.
- .......
........facebook, facebook... ja jumala loi facebookin jota ilman ihminen ei voi elää. Ah narsismin ylistys katsokaa missä olen olenhan kiinnostava katsokaa KATSOKAA SAATANA!
Facebookiin päivitetään valtavasti sisältöä joka ei kiinnosta ketään, minua ei jaksa kiinnostaa jonkun koiran karvanlähtö tai että pasi näki autokaupassa kalliin mersun josta postasi kuvan facebook sivuilleen yms. yms.
Lopetin Facebook tilini, en halua tietää ystävieni ja puolituttujeni päivätoimia... pitkästyttävää narsismin ilmentymää koko paska.
Moisilla facebook toiminnoilla ei ole minulle mitään merkitystä... tuohonko älypuhelinten käyttö rajottuu. Olin kuvitellut niitä voivan hyödyntää johonkin oikeasti järkevään.No mitä mitä, nyt multa putosi karva päästä kun aloit karjumaan ;( Taidan mennä päivittämään facebook-tilini..
- Zep 'hiippari' Ahkio
mutta eikö tuo ole nykyään lähinnä semmoinen sähköpostin korvike jossa tuttavaporukan kanssa sovitaan menoja yms treffejä? Vieläkö facebookissa on paljon semmoisia jotka ilmoittelee elämästään joka yksityiskohdan minuutin tarkkuudella? Muistaakseni näin ainakin oli silloin kun palvelu aloitti.
Olishan tuossa facebookissa varmaan omat hyvätkin puolensa, mutta sen verran epäilyttäviä uutisia saa kuulla kyseisestä firmasta, ettei oikeen huvittais tietojaan sinne antaa.
Miten mahtaa muuten nykyään olla gmailin suhteen asiat? Joskus gmailin alkuaikoina joku kirjoitti että gmail-käyttöehdoissa mainitaan niin että google saa täydet oikeudet kaikkiin gmail-tilisi viestiesi sisältöihin ja voi käyttää niitä markkinoinnissaan. Huh huh, kyllä firmat on nykyään todella kiinnostuneita ihmisistä. Zep 'hiippari' Ahkio kirjoitti:
mutta eikö tuo ole nykyään lähinnä semmoinen sähköpostin korvike jossa tuttavaporukan kanssa sovitaan menoja yms treffejä? Vieläkö facebookissa on paljon semmoisia jotka ilmoittelee elämästään joka yksityiskohdan minuutin tarkkuudella? Muistaakseni näin ainakin oli silloin kun palvelu aloitti.
Olishan tuossa facebookissa varmaan omat hyvätkin puolensa, mutta sen verran epäilyttäviä uutisia saa kuulla kyseisestä firmasta, ettei oikeen huvittais tietojaan sinne antaa.
Miten mahtaa muuten nykyään olla gmailin suhteen asiat? Joskus gmailin alkuaikoina joku kirjoitti että gmail-käyttöehdoissa mainitaan niin että google saa täydet oikeudet kaikkiin gmail-tilisi viestiesi sisältöihin ja voi käyttää niitä markkinoinnissaan. Huh huh, kyllä firmat on nykyään todella kiinnostuneita ihmisistä.Aika harvoin sinne mitään tulee kirjoitettua ja koko tilinkin avasin systerin vaatimuksesta. Kyllä minä siellä muutaman kerran viikossa käyn katsomassa kun sukulaiset ja kaverit höpöttää. Vastikään tehdyn tutkimuksen mukaan liian monet "ystävät" facebookissa kohottaa stressitasoa enkä kyllä ihmettele. Itse jouduin muuttelemaan asetuksia siten ettei mun sähköpostiin tule sieltä ilmoituksia, stressaavaa touhua kun meili oli täynnä jotain facebook-kommentti-viestejä kun oli täpät väärissä paikoissa eli oletusasetuksissa.
En siis juuri anna facebookin vaikuttaa elämääni vaikka siellä tili onkin.
"Miten mahtaa muuten nykyään olla gmailin suhteen asiat"
Ei siis mitään aavistusta mutta eikös tuollainen toiminta ole ainakin suomen lakien vastaista? Ja varmaan monen muunkin.. tai no jos itse annat luvan mutta.. ääh. Ihan sama kun en käytä gmailia.- .......
exergy kirjoitti:
No mitä mitä, nyt multa putosi karva päästä kun aloit karjumaan ;( Taidan mennä päivittämään facebook-tilini..
Rasittaa vain tuon Facebookin hypettäminen joka käänteessä. Oikeasti tekstari ja sähköposti ajaa asian paremmin ja tosiystäville soitetaan tai tavataan kasvotusten!
En ymmärrä miksi omat asiat pitäisi jakaa suurelle joukolle, minulla ei ole tarvetta kertoa kenellekään arkiaskareista enkä todellakaan jaksa lukea muiden arkipäivää tai katsoa kuvaa kun auton katolla on paljon lunta.
Facebook on narsistinen, siellä ihmiset höpöttävät mitä tekevät ja ehkä joku vastaa peukulla, aika yksisuuntaista... periaatteessa yksinpuhelua. ....... kirjoitti:
Rasittaa vain tuon Facebookin hypettäminen joka käänteessä. Oikeasti tekstari ja sähköposti ajaa asian paremmin ja tosiystäville soitetaan tai tavataan kasvotusten!
En ymmärrä miksi omat asiat pitäisi jakaa suurelle joukolle, minulla ei ole tarvetta kertoa kenellekään arkiaskareista enkä todellakaan jaksa lukea muiden arkipäivää tai katsoa kuvaa kun auton katolla on paljon lunta.
Facebook on narsistinen, siellä ihmiset höpöttävät mitä tekevät ja ehkä joku vastaa peukulla, aika yksisuuntaista... periaatteessa yksinpuhelua.No, en minä mitään facebookkeja käytä kuin ihan nimellisesti, tällä viikolla olen kai viettänyt siellä aikaa noin 5 minuuttia lukien isäukon ja siskon ja parin kaverin turhia jorinoita kuten ruokaohjeita lol!
"Facebook on narsistinen, siellä ihmiset höpöttävät mitä tekevät ja ehkä joku vastaa peukulla"
Kuulostaa vähän suomi24 sodat-palstan määritelmältä, onneksi tämä on kuningas-palsta, muutoin voisi helposti uskoa että tuo on tämän palstan määritelmä ;D ;D
Toisaalta minua huvittaa että saunani on lingonnut eräät käyttäjät ihan uusille kierrosluvuille, turboa!
Kumma, kun mä omalla desirelläni teen vastaavat pal nopeemmin! ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593225Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242749Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991- 44839
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830