Muistatteko kun tein sen hiilijalanjälkitestin, oli huimat luvut. Mitä suurenpi hiilijalanjälki sitä varakkaampi mies... köyhillä on pieni hiilijalanjälki kun ei ole varaa kuluttaa.
Nyt tein alkoholinkäyttötestin:
http://www.iltalehti.fi/terveystestit/
"-käytät alkoholia noin 156 päivänä vuodessa.
-joit viime vuonna noin 2470 annosta alkoholia.
-kerroit juovasi yleensä kotona ja ravintolassa, joten vuodessa rahaa juomiin kuluu karkean arvion mukaan noin 4940 euroa."
Mahtaako linuxhippi saada sossuta edes vuodessa ton vertaa rahaa höhöhöhöh. Tosin tuo on varmasti alakanttiin sillä juon laatujuomia ja käyn paremmissa yökerhoissa, ei mitään lidlin kaljoja.
Elän kalliisti, mutta onhan tuota rahaa. Olen hoikka, terve ja viriili vaikka syön ja juon hyvin. Älyn lisäksi myös ruumiini on keskivertoporukkaa parempi.
Nyt vietetään lauantaita selvin päin, vapaaviikoloppu bilettämisestä höhöhöhhö.
Tehkääs testi
Pentti Nelonen
4
276
Vastaukset
Itsetunto ainakin on kohdallaan. Tai sitten se on hyvin huono, ja sitä pitää paikkailla tuollaisilla kalajutuilla.
- tulevaisuuden
veronmaksajien painajainen. Pirusti kaikenmaailman leikkauksia ja hoitoja. Juo vielä enemmän niin ryyppäät itsesi hengiltä. Se olisi vain veron maksajille etu.
- Linukka
Peukutuksesta päätellen moni toivoo , että sama linja jatkuu,,,hah
kippis
Lux käytyjen listalla? ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205726Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222889Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1552626- 262429
- 821684
- 1461565
- 1341404
- 1351028
- 901012
- 9933