vihaan pituuttani vihaanvihaan :(

yyyyyh

oon kamala kirahvi. oon 176cm :d mitä mieltä ootte näin pitkistä naisista?

16

666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdtsdtdrter

      Voit silti ottaa multa suihin

    • poikab

      Äläs nyt. Ei sulla ole mitään syytä vihata pituuttasi. :) Kyllä me pojat tykätään pitkistäkin tytöistä. Kyllä moni poika ottaisi mieluummin pitkän tytön kuin taskuraketin. Sitäpaitsi ainakin mun mielestä myös pitkät tytöt voi olla tosi kauniita.

    • lhjljl

      olethan sinä keskimääräistä pidempi tyttö, mutta et todellakaa huomattavan pitkä. älä vihaa omaa pituuttasi. jos olisit jotain kymmenen senttiä pidempi niin silloin häpeän jo ymmärtäisi(en väitä, että 185cm tytöissä mitään vikaa). minun mielestäni suomalaiset ihmiset ovat muutenkin melko pitkää kansaa kun vertaa vaikkapa muihin maihin(USA, Kanada,...) Pojan löydät varmasti

      • tshgdfrhghjghjkhjk

        Melko pitkää kansaa joo, mut meikäläinen 19 wee miehenä oon saatana 170cm ruma kääpiö tappi! Naiset tykkää ja silleen...


      • ....
        tshgdfrhghjghjkhjk kirjoitti:

        Melko pitkää kansaa joo, mut meikäläinen 19 wee miehenä oon saatana 170cm ruma kääpiö tappi! Naiset tykkää ja silleen...

        vittuakos aloit polttaa ja ryyppää pentuna. syytä itteäs.


    • Kääpiölyhyt92

      Missä vaiheessa sanoin että aloin polttaan ja ryyppään nuorena? Join alkoholia ensimmäisen kerran 18 vuotiaana ja tupakkaa en polta!

      Vittuako kommentoit tommosta, kun et tiedä minusta mitään, etkä edes tunne minua!

    • ainaväärinpäin

      mäkin vihaan pituuttani!!! vihaan vihaan!! oon 164 cm nainen. ja olenhan huomataavasti keskipituutta (167 cm) lähempänä kun ap, mutta haluisin vaan olla pidempi!!! argh. tunnen itseni melkein kaikkia lyhyemmäksi. ja mun mielestä näin lyhyt tai mikä lie olenkin ei vaan voi näyttää niin täydelliseltä kun haluis. muuten ei ole mitään vikaa mutta tuo pirun pituus!! aina jaksais kulkea 10 cm koroissakaan. en tiedä kumpi olisin mieluumin 164 vai 176.. ideaali on 168-170. tällä hetkellä varmaan mieluumin olisin 176:kin.

    • lyhyt:(

      älkää valittako! Oon 14 vuotias ja pituutta 152 cm

    • nw

      Aloittaja, älä ihmeesä vihaa. Varmasti olet hyvin näyttävä ilmestys, korot jalkaan vaan! Itse olen 171cm ja muutama lisäsentti kelpaisi oikein hyvin.

    • pinkberry.

      ethän sä ees oo mikään kamalan pitkä! tunnen erään 185cm pitkän tytön, joka näyttää todella upealta. :) lyhyetki on kauniita. ei se pituus oo niin tärkä juttu mun mielest, enkä usko et se pojillekkaa nii hirvee tärkeetä oo. paitsi jos valitset poiccikseks sellasen 160 senttisen ni sille vois tulla jonku sortin alemmuuskompleksi. mut pitkiä jätkiä varmasti suomessa riittää sulle. (:

    • oee

      oi, rupee malliks

    • Hujoppiiii

      Oot vitun kirahvi T:n.172cm poika

    • ootjustsopiva!

      oonko nyt vähä tyhmä tai jotai mut eiks kirahvi oo se ruoka mitä espanjassa syyään?? öö ni en kyl tajuu sua hujoppiiii...

    • moimoim****

      kuinka vanha oot?? mä oon ite 175 ja täytin just 14! kerro nytt ;))

    • gsegef

      Tykkään pitkistä ja lyhyistä tytöistä. :) Kunhan ei tyttö ole pidempi kuin minä (yli 185cm). No en kyl tiedä olisko sekään niin kauheeta loppujen lopuks. Ei oo nimittäin kokemusta sellasesta

    • Oot kyl KIRAHVIIII D:D::D:D::DD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe