oon kamala kirahvi. oon 176cm :d mitä mieltä ootte näin pitkistä naisista?
vihaan pituuttani vihaanvihaan :(
16
666
Vastaukset
- sdtsdtdrter
Voit silti ottaa multa suihin
- poikab
Äläs nyt. Ei sulla ole mitään syytä vihata pituuttasi. :) Kyllä me pojat tykätään pitkistäkin tytöistä. Kyllä moni poika ottaisi mieluummin pitkän tytön kuin taskuraketin. Sitäpaitsi ainakin mun mielestä myös pitkät tytöt voi olla tosi kauniita.
- lhjljl
olethan sinä keskimääräistä pidempi tyttö, mutta et todellakaa huomattavan pitkä. älä vihaa omaa pituuttasi. jos olisit jotain kymmenen senttiä pidempi niin silloin häpeän jo ymmärtäisi(en väitä, että 185cm tytöissä mitään vikaa). minun mielestäni suomalaiset ihmiset ovat muutenkin melko pitkää kansaa kun vertaa vaikkapa muihin maihin(USA, Kanada,...) Pojan löydät varmasti
- tshgdfrhghjghjkhjk
Melko pitkää kansaa joo, mut meikäläinen 19 wee miehenä oon saatana 170cm ruma kääpiö tappi! Naiset tykkää ja silleen...
- ....
tshgdfrhghjghjkhjk kirjoitti:
Melko pitkää kansaa joo, mut meikäläinen 19 wee miehenä oon saatana 170cm ruma kääpiö tappi! Naiset tykkää ja silleen...
vittuakos aloit polttaa ja ryyppää pentuna. syytä itteäs.
- Kääpiölyhyt92
Missä vaiheessa sanoin että aloin polttaan ja ryyppään nuorena? Join alkoholia ensimmäisen kerran 18 vuotiaana ja tupakkaa en polta!
Vittuako kommentoit tommosta, kun et tiedä minusta mitään, etkä edes tunne minua! - ainaväärinpäin
mäkin vihaan pituuttani!!! vihaan vihaan!! oon 164 cm nainen. ja olenhan huomataavasti keskipituutta (167 cm) lähempänä kun ap, mutta haluisin vaan olla pidempi!!! argh. tunnen itseni melkein kaikkia lyhyemmäksi. ja mun mielestä näin lyhyt tai mikä lie olenkin ei vaan voi näyttää niin täydelliseltä kun haluis. muuten ei ole mitään vikaa mutta tuo pirun pituus!! aina jaksais kulkea 10 cm koroissakaan. en tiedä kumpi olisin mieluumin 164 vai 176.. ideaali on 168-170. tällä hetkellä varmaan mieluumin olisin 176:kin.
- lyhyt:(
älkää valittako! Oon 14 vuotias ja pituutta 152 cm
- nw
Aloittaja, älä ihmeesä vihaa. Varmasti olet hyvin näyttävä ilmestys, korot jalkaan vaan! Itse olen 171cm ja muutama lisäsentti kelpaisi oikein hyvin.
- pinkberry.
ethän sä ees oo mikään kamalan pitkä! tunnen erään 185cm pitkän tytön, joka näyttää todella upealta. :) lyhyetki on kauniita. ei se pituus oo niin tärkä juttu mun mielest, enkä usko et se pojillekkaa nii hirvee tärkeetä oo. paitsi jos valitset poiccikseks sellasen 160 senttisen ni sille vois tulla jonku sortin alemmuuskompleksi. mut pitkiä jätkiä varmasti suomessa riittää sulle. (:
- oee
oi, rupee malliks
- Hujoppiiii
Oot vitun kirahvi T:n.172cm poika
- ootjustsopiva!
oonko nyt vähä tyhmä tai jotai mut eiks kirahvi oo se ruoka mitä espanjassa syyään?? öö ni en kyl tajuu sua hujoppiiii...
- moimoim****
kuinka vanha oot?? mä oon ite 175 ja täytin just 14! kerro nytt ;))
- gsegef
Tykkään pitkistä ja lyhyistä tytöistä. :) Kunhan ei tyttö ole pidempi kuin minä (yli 185cm). No en kyl tiedä olisko sekään niin kauheeta loppujen lopuks. Ei oo nimittäin kokemusta sellasesta
Oot kyl KIRAHVIIII D:D::D:D::DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592