vihaan pituuttani vihaanvihaan :(

yyyyyh

oon kamala kirahvi. oon 176cm :d mitä mieltä ootte näin pitkistä naisista?

16

556

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdtsdtdrter

Voit silti ottaa multa suihin

• poikab

Äläs nyt. Ei sulla ole mitään syytä vihata pituuttasi. :) Kyllä me pojat tykätään pitkistäkin tytöistä. Kyllä moni poika ottaisi mieluummin pitkän tytön kuin taskuraketin. Sitäpaitsi ainakin mun mielestä myös pitkät tytöt voi olla tosi kauniita.

• lhjljl

olethan sinä keskimääräistä pidempi tyttö, mutta et todellakaa huomattavan pitkä. älä vihaa omaa pituuttasi. jos olisit jotain kymmenen senttiä pidempi niin silloin häpeän jo ymmärtäisi(en väitä, että 185cm tytöissä mitään vikaa). minun mielestäni suomalaiset ihmiset ovat muutenkin melko pitkää kansaa kun vertaa vaikkapa muihin maihin(USA, Kanada,...) Pojan löydät varmasti

• tshgdfrhghjghjkhjk

Melko pitkää kansaa joo, mut meikäläinen 19 wee miehenä oon saatana 170cm ruma kääpiö tappi! Naiset tykkää ja silleen...

• ....
        tshgdfrhghjghjkhjk kirjoitti:

Melko pitkää kansaa joo, mut meikäläinen 19 wee miehenä oon saatana 170cm ruma kääpiö tappi! Naiset tykkää ja silleen...

vittuakos aloit polttaa ja ryyppää pentuna. syytä itteäs.

• Kääpiölyhyt92

Missä vaiheessa sanoin että aloin polttaan ja ryyppään nuorena? Join alkoholia ensimmäisen kerran 18 vuotiaana ja tupakkaa en polta!

Vittuako kommentoit tommosta, kun et tiedä minusta mitään, etkä edes tunne minua!

• ainaväärinpäin

mäkin vihaan pituuttani!!! vihaan vihaan!! oon 164 cm nainen. ja olenhan huomataavasti keskipituutta (167 cm) lähempänä kun ap, mutta haluisin vaan olla pidempi!!! argh. tunnen itseni melkein kaikkia lyhyemmäksi. ja mun mielestä näin lyhyt tai mikä lie olenkin ei vaan voi näyttää niin täydelliseltä kun haluis. muuten ei ole mitään vikaa mutta tuo pirun pituus!! aina jaksais kulkea 10 cm koroissakaan. en tiedä kumpi olisin mieluumin 164 vai 176.. ideaali on 168-170. tällä hetkellä varmaan mieluumin olisin 176:kin.

• lyhyt:(

älkää valittako! Oon 14 vuotias ja pituutta 152 cm

• nw

Aloittaja, älä ihmeesä vihaa. Varmasti olet hyvin näyttävä ilmestys, korot jalkaan vaan! Itse olen 171cm ja muutama lisäsentti kelpaisi oikein hyvin.

• pinkberry.

ethän sä ees oo mikään kamalan pitkä! tunnen erään 185cm pitkän tytön, joka näyttää todella upealta. :) lyhyetki on kauniita. ei se pituus oo niin tärkä juttu mun mielest, enkä usko et se pojillekkaa nii hirvee tärkeetä oo. paitsi jos valitset poiccikseks sellasen 160 senttisen ni sille vois tulla jonku sortin alemmuuskompleksi. mut pitkiä jätkiä varmasti suomessa riittää sulle. (:

• oee

oi, rupee malliks

• Hujoppiiii

Oot vitun kirahvi T:n.172cm poika

• ootjustsopiva!

oonko nyt vähä tyhmä tai jotai mut eiks kirahvi oo se ruoka mitä espanjassa syyään?? öö ni en kyl tajuu sua hujoppiiii...

• moimoim****

kuinka vanha oot?? mä oon ite 175 ja täytin just 14! kerro nytt ;))

• gsegef

Tykkään pitkistä ja lyhyistä tytöistä. :) Kunhan ei tyttö ole pidempi kuin minä (yli 185cm). No en kyl tiedä olisko sekään niin kauheeta loppujen lopuks. Ei oo nimittäin kokemusta sellasesta

• Oot kyl KIRAHVIIII D:D::D:D::DD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3255
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2931
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2749
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1837
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      196
      1010
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      849
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      840
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      835
    Aihe