vihaan pituuttani vihaanvihaan :(

yyyyyh

oon kamala kirahvi. oon 176cm :d mitä mieltä ootte näin pitkistä naisista?

16

505

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdtsdtdrter

      Voit silti ottaa multa suihin

    • poikab

      Äläs nyt. Ei sulla ole mitään syytä vihata pituuttasi. :) Kyllä me pojat tykätään pitkistäkin tytöistä. Kyllä moni poika ottaisi mieluummin pitkän tytön kuin taskuraketin. Sitäpaitsi ainakin mun mielestä myös pitkät tytöt voi olla tosi kauniita.

    • lhjljl

      olethan sinä keskimääräistä pidempi tyttö, mutta et todellakaa huomattavan pitkä. älä vihaa omaa pituuttasi. jos olisit jotain kymmenen senttiä pidempi niin silloin häpeän jo ymmärtäisi(en väitä, että 185cm tytöissä mitään vikaa). minun mielestäni suomalaiset ihmiset ovat muutenkin melko pitkää kansaa kun vertaa vaikkapa muihin maihin(USA, Kanada,...) Pojan löydät varmasti

      • tshgdfrhghjghjkhjk

        Melko pitkää kansaa joo, mut meikäläinen 19 wee miehenä oon saatana 170cm ruma kääpiö tappi! Naiset tykkää ja silleen...


      • ....
        tshgdfrhghjghjkhjk kirjoitti:

        Melko pitkää kansaa joo, mut meikäläinen 19 wee miehenä oon saatana 170cm ruma kääpiö tappi! Naiset tykkää ja silleen...

        vittuakos aloit polttaa ja ryyppää pentuna. syytä itteäs.


    • Kääpiölyhyt92

      Missä vaiheessa sanoin että aloin polttaan ja ryyppään nuorena? Join alkoholia ensimmäisen kerran 18 vuotiaana ja tupakkaa en polta!

      Vittuako kommentoit tommosta, kun et tiedä minusta mitään, etkä edes tunne minua!

    • ainaväärinpäin

      mäkin vihaan pituuttani!!! vihaan vihaan!! oon 164 cm nainen. ja olenhan huomataavasti keskipituutta (167 cm) lähempänä kun ap, mutta haluisin vaan olla pidempi!!! argh. tunnen itseni melkein kaikkia lyhyemmäksi. ja mun mielestä näin lyhyt tai mikä lie olenkin ei vaan voi näyttää niin täydelliseltä kun haluis. muuten ei ole mitään vikaa mutta tuo pirun pituus!! aina jaksais kulkea 10 cm koroissakaan. en tiedä kumpi olisin mieluumin 164 vai 176.. ideaali on 168-170. tällä hetkellä varmaan mieluumin olisin 176:kin.

    • lyhyt:(

      älkää valittako! Oon 14 vuotias ja pituutta 152 cm

    • nw

      Aloittaja, älä ihmeesä vihaa. Varmasti olet hyvin näyttävä ilmestys, korot jalkaan vaan! Itse olen 171cm ja muutama lisäsentti kelpaisi oikein hyvin.

    • pinkberry.

      ethän sä ees oo mikään kamalan pitkä! tunnen erään 185cm pitkän tytön, joka näyttää todella upealta. :) lyhyetki on kauniita. ei se pituus oo niin tärkä juttu mun mielest, enkä usko et se pojillekkaa nii hirvee tärkeetä oo. paitsi jos valitset poiccikseks sellasen 160 senttisen ni sille vois tulla jonku sortin alemmuuskompleksi. mut pitkiä jätkiä varmasti suomessa riittää sulle. (:

    • oee

      oi, rupee malliks

    • Hujoppiiii

      Oot vitun kirahvi T:n.172cm poika

    • ootjustsopiva!

      oonko nyt vähä tyhmä tai jotai mut eiks kirahvi oo se ruoka mitä espanjassa syyään?? öö ni en kyl tajuu sua hujoppiiii...

    • moimoim****

      kuinka vanha oot?? mä oon ite 175 ja täytin just 14! kerro nytt ;))

    • gsegef

      Tykkään pitkistä ja lyhyistä tytöistä. :) Kunhan ei tyttö ole pidempi kuin minä (yli 185cm). No en kyl tiedä olisko sekään niin kauheeta loppujen lopuks. Ei oo nimittäin kokemusta sellasesta

    • Oot kyl KIRAHVIIII D:D::D:D::DD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3504
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2012
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1968
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1588
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1425
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1119
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      99
      1075
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      864
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe