No laitetaan nyt alotus jossa asiaa voidaan pohtia. Kyseessä siis baarimiitti mutta missä?
la 12.3 30+ miitti Hki
21
1303
Vastaukset
olinko eka, zetor!
- tuttujannu
Cesar kirjoitti:
ei tasan mennä! :D
joo ei mihkään zetorii..!
En osallistu :)
Prkl!!! Iha mis vaan, mennään.
Pub Hermanni.
seurailee tilannetta.. ja voi jopa ajella sinne sitte
Menkää Perkele,Dantes tai Pilluliiteriin :)
Shamrock
tai Kalle- Lentäväjusteeric
Mennään päättäkää te.. sama se kai mikä juottola.
Shamrock olis aika bueno!
- tuttujannu
kannatan kans tota samii.. :-)
ööö.. joku baari Cran canarialla... puertossa tai inglesissä.. :) sellanen 2 viikon miitti iha sopiva.. :)
mä tahdon kans
- longpodi
Hang Out!
no nih..joko joku sanos missä ja monelta?
Pidetään miitti Vantaan Tikkurilassa.
Helpointa on ensin koota porukkaa kasaan kävelykadun "old story" pubissa. Tarkkaa aikaa on aina vaikea sanoa, mutta n. klo 20 voisi olla hyvä aika aloitella. Sisääntultaessa oikealla on isohko tila mihin varmasti mahtuu.
Sitten kun porukka hyväksi katsoo niin siirrymme varsinaiseen illanviettopaikkaan "shamrockiin". Paikka on nykyaikainen moneen makuun sopiva. Livemusiikin takia sisäänpääsy maksanee kympin hujakoilla.
Ilmoittautuneita on ihan kivasti uusia ja vanhoja. Rohkeasti mukaan vaikka vaan piipahtamaan pubiin. Olisi ihan kiva toki että edes viestillä ilmoittaisit jos on aikomusta saapua miittiin. Osaisi vähän katsella onko joku ryhmää etsimässä...
http://www.oldstory.org/ (ei toiminut tätä kirjoittaessa)
http://www.shamrockvantaa.fi/Jaa missäs siellä se Old Story on jos satun tulemaan?
Laitetaan toimivampi linkki siihen:
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/palvelut/113577/
(Tikkuraitti 17 on osoite.. Tikkuraitin ja Talvikkiten risteys)
Kapakka sijaitsee kävelykadun päässä. Heti Talvikkitien toisella puolella on sitten se Shamrock
koittaa löytää perille. jospa taluttaja osais opastaa...
- Lentäväjusteeric
Joo eiköhän eksytä paikalle pitkästä aikaan!*hymy*
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen765914Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2795206Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453294Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052703Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102666Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41635Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151585Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291428Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211410Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei143967