No laitetaan nyt alotus jossa asiaa voidaan pohtia. Kyseessä siis baarimiitti mutta missä?
la 12.3 30+ miitti Hki
21
1349
Vastaukset
olinko eka, zetor!
- tuttujannu
Cesar kirjoitti:
ei tasan mennä! :D
joo ei mihkään zetorii..!
En osallistu :)
Prkl!!! Iha mis vaan, mennään.
Pub Hermanni.
seurailee tilannetta.. ja voi jopa ajella sinne sitte
Menkää Perkele,Dantes tai Pilluliiteriin :)
Shamrock
tai Kalle- Lentäväjusteeric
Mennään päättäkää te.. sama se kai mikä juottola.
Shamrock olis aika bueno!
- tuttujannu
kannatan kans tota samii.. :-)
ööö.. joku baari Cran canarialla... puertossa tai inglesissä.. :) sellanen 2 viikon miitti iha sopiva.. :)
mä tahdon kans
- longpodi
Hang Out!
no nih..joko joku sanos missä ja monelta?
Pidetään miitti Vantaan Tikkurilassa.
Helpointa on ensin koota porukkaa kasaan kävelykadun "old story" pubissa. Tarkkaa aikaa on aina vaikea sanoa, mutta n. klo 20 voisi olla hyvä aika aloitella. Sisääntultaessa oikealla on isohko tila mihin varmasti mahtuu.
Sitten kun porukka hyväksi katsoo niin siirrymme varsinaiseen illanviettopaikkaan "shamrockiin". Paikka on nykyaikainen moneen makuun sopiva. Livemusiikin takia sisäänpääsy maksanee kympin hujakoilla.
Ilmoittautuneita on ihan kivasti uusia ja vanhoja. Rohkeasti mukaan vaikka vaan piipahtamaan pubiin. Olisi ihan kiva toki että edes viestillä ilmoittaisit jos on aikomusta saapua miittiin. Osaisi vähän katsella onko joku ryhmää etsimässä...
http://www.oldstory.org/ (ei toiminut tätä kirjoittaessa)
http://www.shamrockvantaa.fi/Jaa missäs siellä se Old Story on jos satun tulemaan?
Laitetaan toimivampi linkki siihen:
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/palvelut/113577/
(Tikkuraitti 17 on osoite.. Tikkuraitin ja Talvikkiten risteys)
Kapakka sijaitsee kävelykadun päässä. Heti Talvikkitien toisella puolella on sitten se Shamrock
koittaa löytää perille. jospa taluttaja osais opastaa...
- Lentäväjusteeric
Joo eiköhän eksytä paikalle pitkästä aikaan!*hymy*
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483