Heeij, tääl olis yks 15v tyttö vailla mesekamui pojista, iällä ei oo välii. Haluan jonkun jonka kanssa voin keskustella mukavia ;) Heittäkää mesejänne ni lisäilen sitten ;)
Mesekamui pojat ;) iäl ei välii
13
462
Vastaukset
- helmisenkonna:D
Jooosh 15v Kai mää sit oon pitkä:D poika jyväskylästä.
tupakoiva, yritän lopettaa. olutta saunassa vain se pari eikä muuta. en pysty ihan maamusta iltaan olemaan koneella, kun on tuota elämää tietekoneen ulkopuolellakin:D
[email protected]- H.e.x.
Hmm... Mistä päin tyttö oot? :D
- morooo.
[email protected] :) lisäile ihmeessä.
- jep..
[email protected] (huom .fi) :) lisäile vaan
- roboi1
minkälaista seura kelpaa? olen 21 jos ei ikä haittaa. [email protected]
- vituttaa tommonen
vailla mesekamui pojista, iällä ei oo välii
- mesenion
- 15v
- and---
- kalle98v
Moi olen Kalle, olen 89-vuotias Vantaalainen eläkeläinen mies, tykkään nuorista naisista, minunkin tyttäreni oli herttaisia sinun iässäsi ja haluan puhua sen ikäisten kanssa.
Minun lapsenlapsenlapseni on 5-vuotias poika Tuomas, hän on alkanut tykkäämään tytöistä ja minun mielestäni olisi tärkeä hänbenkin tutustua vähän va
nhempiin tyttöihin, eikä menisi naimisiin äitinsä kanssa niinkuin toivoo.- Riitta 90
Hei Kalle!
Ootko siis 98v vai 89v
TV: Riitta 90
- peijut
- tddy
[email protected] lisäilehän ku kerkeet (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475037- 723192
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3122024Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651825Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531286Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701192
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137