Heeij, tääl olis yks 15v tyttö vailla mesekamui pojista, iällä ei oo välii. Haluan jonkun jonka kanssa voin keskustella mukavia ;) Heittäkää mesejänne ni lisäilen sitten ;)
Mesekamui pojat ;) iäl ei välii
13
474
Vastaukset
- helmisenkonna:D
Jooosh 15v Kai mää sit oon pitkä:D poika jyväskylästä.
tupakoiva, yritän lopettaa. olutta saunassa vain se pari eikä muuta. en pysty ihan maamusta iltaan olemaan koneella, kun on tuota elämää tietekoneen ulkopuolellakin:D
[email protected]- H.e.x.
Hmm... Mistä päin tyttö oot? :D
- morooo.
[email protected] :) lisäile ihmeessä.
- jep..
[email protected] (huom .fi) :) lisäile vaan
- roboi1
minkälaista seura kelpaa? olen 21 jos ei ikä haittaa. [email protected]
- vituttaa tommonen
vailla mesekamui pojista, iällä ei oo välii
- mesenion
- 15v
- and---
- kalle98v
Moi olen Kalle, olen 89-vuotias Vantaalainen eläkeläinen mies, tykkään nuorista naisista, minunkin tyttäreni oli herttaisia sinun iässäsi ja haluan puhua sen ikäisten kanssa.
Minun lapsenlapsenlapseni on 5-vuotias poika Tuomas, hän on alkanut tykkäämään tytöistä ja minun mielestäni olisi tärkeä hänbenkin tutustua vähän va
nhempiin tyttöihin, eikä menisi naimisiin äitinsä kanssa niinkuin toivoo.- Riitta 90
Hei Kalle!
Ootko siis 98v vai 89v
TV: Riitta 90
- peijut
- tddy
[email protected] lisäilehän ku kerkeet (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513635Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142570Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781817Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431678- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421592Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281456