Nyt kun odottelemme maan paljastumista, haluan lähetää kaikille hyvää kevään odotusta.Kun olen seurannut treffi ilmoituksia olen ihmetelly mikä noita miehiä vaivaa.Itse olen 50 nainen ja hyvässä fyysisessä ja henkisessä kunnossa ,mut en `kelpaa`saman ikäisille miehille.Miten 50 mies voi ajatella et uusi suhde 30 tai alle naisen kans olisi parasratkasu .Haluaisin mies ystävän mut mut,en kuiteskaan ole valmis siihen70 kanssa.En halua sanoa et ikä on tärkeintä ,vaan onhan sillä merkitystä,kun ollaan jo aikuisia ,eikä me tästä enään nuorruta.
kevättä rinnassa
20
264
Vastaukset
- Helmen löytänyt
Jostain kumman syystä 50 miehet eivät todellakaan halua saman ikäistä naisseuraa vaan naisen on oltava huomattavasti nuorempi. Mielellään juuri 30 tai alle. Mutta ei meidän naistenkaan tarvitse tyytyä itseämme vanhempiin miehiin vaan siirrymme katselemaan 40 vuotiaita. Ikäeroa ei ole paljon ja tässä vaiheessa sitä ei enää edes huomaa. Katselepa seuraavan kerran tämän ikäryhmän ilmoituksia ja sieltä voi löytyä vaikka minkälainen "helmi".
- Valo.
Olen itse varattu nainen. Joten tämä ei periaatteessa koske itseäni tämä aloitus... Mutta, vähän tätä mieleltä kuitenkin. Ei tuo katso ikää jos, joku sinusta kiinnostuu oikeesti;))) siis...;))) niih..noh. Tästä sen enempää...
Hyvää Kevättä myös sinulle. Pidäthän sen edelleenkin hyvän elämänasenteesi vaan ja iloisuutesi..*Tämä mielestäni näkyy niin meidän naisten kuin miestenkin olemuksesta ja kasvoista ja koko kehon olemuksesta. Ikään kuin valona ympäröi...meitä. Tuo oma asenteemme elämään...
Jos, nainen on kuinka sitten ns. hyvännäköinen fyysisesti..mutta naamanilme sillee aina vähän hapan eikä ilo (aito) sädehdi sieltä silmänurkista....niin eipä sitä mieskään uskalla lähestyä...(tämän taas sanoneet minulle miehet itse...heitä vähän pelottaa tämä kovuus....kuitenkin naisessa.
Iällä taas itselleni ei koskaan ole suurtakaan merkitystä, vaan sillä mitä ihmisellä miehellä ehkä kuitenkin;))) on siellä korvien välissä. Komeakin ja charmantti mies voi olla täysi typerys...tai sitten miten päin vaan.
Tärkeintä kuitenkin aina tuo minkälainen ihminen on itse omaako yhtään lähellekään samoja arvoja kuin itse mitä loppujen lopuksi ajattelee...ja sehän ei hetkessä koskaan selviä;))) hyvä jos sit oppii itsensä edes elämänsä aikana niinku tuntemaan;)))
Tsau:Friidu
Emme kukaan nuorru mutta aina voimme tulla hiukan viisaammiksi..ja jos emme sitäkään onko silläkään sit välii?..;))) oikeat ystävämme kun ymmärtävät senkin ovatpa sitten naisia tai miehiä... Kuten tuo ensimmäinen saamasi vastaus osoitti, sama vika puolin ja toisin. Taitaa liittyä ns viidenkympin villitykseen, jolloin vielä viimeksi kokeillaan onko mitään mahdollisuuksia selvästi jo taakse jääneen nuoruuden suuntaan.
Sattumaseuraa löytää mistä ikäryhmästä tahansa, jos hakee pysyvämpää pitää etsiä ihmistä jolla on samat kiinnostuksen kohteet.En ymmärrä. Ajattelisin ettei niissä nuorempaa seuraa etsivissä mitään menetä. Kai sieltä löytyy jokaiselle jotain ja riippunee paljon omasta profiilista ja asuinpaikkakunnasta millaista vastakaikua saa.
Itselläni on aivan erilainen kokemus.Jatkan edelliseen, kun jäi kesken (tuli muuta väliin) millälailla erilainen kokemus ikätovereista. Tosin jo parin vuoden takaa. Älysin ihan itse, etteivät ne palstat ole minua varten. Eivätkä ehkä ne palstojen ikätoveritkaan :)
Siis mistä sitä tietää jonkun kahvillakäynnin perusteella toisesta ihmisestä yhtään mitään. Joku naisia pyörittämään oppinut hurmuri osaa niissä kohtaamisissa vetää pisteet kotiin mennen tullen. Se tavallinen, vaikka miten ihana, voi jäädä huomiotta. Mitä se auttaa vaikka kuinka olisi kevättä rinnassa, ja kuinka kuntoillut itsensä timmiin kuntoon -sekin vielä- kun kohde on aina väärä. Toisaalta itsestä huolen pitämisessä on puolensa.- eronnut mummu
PupuPuskasta kirjoitti:
Jatkan edelliseen, kun jäi kesken (tuli muuta väliin) millälailla erilainen kokemus ikätovereista. Tosin jo parin vuoden takaa. Älysin ihan itse, etteivät ne palstat ole minua varten. Eivätkä ehkä ne palstojen ikätoveritkaan :)
Siis mistä sitä tietää jonkun kahvillakäynnin perusteella toisesta ihmisestä yhtään mitään. Joku naisia pyörittämään oppinut hurmuri osaa niissä kohtaamisissa vetää pisteet kotiin mennen tullen. Se tavallinen, vaikka miten ihana, voi jäädä huomiotta. Mitä se auttaa vaikka kuinka olisi kevättä rinnassa, ja kuinka kuntoillut itsensä timmiin kuntoon -sekin vielä- kun kohde on aina väärä. Toisaalta itsestä huolen pitämisessä on puolensa.Mistä sitä tietää? :-)
Totuus kuitenkin se, että tapaat miehen sitten missä tahansa, niin aina aloitetaan nollasta ja aina saadaan epäillä, "mistä sitä tietää".
Huonosti tiesin minäkin, kun avioero kuitenkin tuli. :-) - Pikku pulukka
PupuPuskasta kirjoitti:
Jatkan edelliseen, kun jäi kesken (tuli muuta väliin) millälailla erilainen kokemus ikätovereista. Tosin jo parin vuoden takaa. Älysin ihan itse, etteivät ne palstat ole minua varten. Eivätkä ehkä ne palstojen ikätoveritkaan :)
Siis mistä sitä tietää jonkun kahvillakäynnin perusteella toisesta ihmisestä yhtään mitään. Joku naisia pyörittämään oppinut hurmuri osaa niissä kohtaamisissa vetää pisteet kotiin mennen tullen. Se tavallinen, vaikka miten ihana, voi jäädä huomiotta. Mitä se auttaa vaikka kuinka olisi kevättä rinnassa, ja kuinka kuntoillut itsensä timmiin kuntoon -sekin vielä- kun kohde on aina väärä. Toisaalta itsestä huolen pitämisessä on puolensa.Pitääkö olla timmissä kunnossa siis laiha ruipelo jos aikoo saada miestä? Onko miehen saannin esteenä lievä ylipaino?
Pikku pulukka kirjoitti:
Pitääkö olla timmissä kunnossa siis laiha ruipelo jos aikoo saada miestä? Onko miehen saannin esteenä lievä ylipaino?
Niin mistä sen tietää, vaikka olisi kuinka naisellisen pyöreä, johtaako sekään mihinkään? Mutta jos itsellä on hyvä olla sellaisena kuin on, siinä on omat puolensa.
- 52 v. mies keski-suo
vai ei muka kelpaisi ? koskaja missä kevättä minäkin odottelen ja lumien sulamista.
Täällä avioliitossa oleva mutta yksinäinen 56-vuotias mies etsii kuopion seudulta salaista seuraa, ystävyyden, ja ehkä romanttisen tulevaisuuden toivossa. On meitä yksinäisiä miehiä mutta kaikki kuten minä ei etsi seuraa kapakoista. Olen raitis ja en tupakoi, pidän itsestäni huolta ja haluan antaa toiselle hellyyttä.Sitä on nimittäin paljon varastossa
- wilma60
Tätä asiaa minä en ymmärrä. Ollaan avioliitossa, valitetaan yksinäisyyttä ja haetaan seuraa muualta. Miksi ei sanota vaimolle, että nyt on asiat pielessä ja jos ei muuksi muutu niin erotaan? Miksi kitua avioliitossa kun homman voisi hoitaa ihan toisella tavalla ja avioliitosta jäisi ehkä kauniit muistot molemmille osapuolille?
Minun ex-mieheni toimi juuri näin ja minusta se oli tosi ruma päätös pitkälle avioliitolle. Missään vaiheessa hän ei sanonut että ei ole tyytyväinen. Toki en itsekään ollut tyytyväinen ja sanoinkin asiasta muutaman kerran mutta mitään vastakaikua en saanut. Ja yhtenä kauniina päivänä sain sitten selville että miehellä on toinen nainen. Se oli sen avioliiton loppu ja muistot avioliitosta kieltämättä ikävät kun se päättyi noin. Mies olisi voinut hoitaa homman paljon hienovaraisemmin mutta taitaa olla helpompi erota kun on uusi ihminen jo valmiina.
.
- aikansa kutakin
en ikinä ala enää varatun "morsiameksi",kokemusta on ja siinä ei ole lopulta kun paha mieli, ja huijatuksi tulemisen tunne. Usein varatut valehtelee, että vaimon kans ei ole enää mitään.
Miehet saa olla, kokemusta on ja kaikissa on ollut harmittavia puolia, elin en kai sitten sovi parisuhteeseen, voihan sitä elää yksinkin ja yksinhän sitä on parisuhteessakin, kuten tuossa edellisessä viestissäkin mainitaan.- jätin pettäjän
Ystävyys on ihan eri asia varatun kanssa,kun rakentaa romanttista suhdetta, kun vaimo saa tietää, siitä on romantiikka kaukana.
Niin onki mutta enpä sano kummassa. Hyvää kevättä sullekkin:)
- kevättä kohti
Katselin tätä ketuja, tuli mieleeni pahimmat ikäkriisit ovat tuolla 40-50 hujakoilla. Harmi vain monella on vielä kouluikäsiä lapsia, eikä heille jää näin ollen aikaa kun moni on nenä kiinni tietokeneella. (lapsiparat) mutta 50v jälkeen pystyy katsomaan muutakin kuin ulkokuorta tai numeroita. On aikaa, lapset ovat jo isoja, voi antaa itsestään toiselle ja on valmis vastaanottamaan. Asioita katsoo ihan eritavalla =)
onko kukaan samaa mieltä?
Kyllä minäkin katselen, onneksi ei ole sellasta oloa että ottaa kenet vain. kunhan nyt joku on =)- Ei ihan kuka vaan
Olen myös ihmetellyt palstoilla kokoaikaisesti roikkuvia ihmisiä. Miestäkin pitäisi saada ja nuorta. Ei kaikki ole Katri Helenoita tai Satu Sihvoja. Viisikymppiset hyvin itsensä hoitaneet miehet saavat nuoria naisia seurakseen. Neljä-viiskymppisillä eronneilla naisilla on usen vielä lapsia kotonaan ja aika taitaa jäädä vähiin nuorten elämää jakaessa kun miehen metsästys ja netissä hengailu vie kaiken energian.
Serkkuni nai 48-vuotiaana 21-vuotiaan naisen. He saivat lapsen viime kesänä. Mieheillä on pääsääntöisesti nuorenpi nainen tähtäimessä ja oleellisena osana valintaa myös suvun jatkaminen. Vanhemman naisen tavoittelijoilla on sitä vastoin äitihahmon kainalon kaipuu.
Seksi ei ole se, joka täyttää tyhjyyden vaan ihmisuhteeseen kuuluu hyvin paljon muutakin.
- Heikunkeikku
Tupsahdin koneelle ja luiskahdin pitkästä aikaa palstalle. Helevetti, kun tämä palsta on sekainen. Mitään, ei mitään muutoksia ole tullut, vaikka immeiset kurkkutorvi pitkällä ovat toitottaneet, että se puumainen lukusysteemi pitäisi saada takaisin. Pitäisi muistaa, että Me ihmiset teemme palstan ja ilman ihmisiä ei kovin pitkälle pötkitä palstatoiminnassa.
Noh, kuhan nyt tulin kurkkaamaan:(
Otsikkosi sai silmänmunani pullottamaan. Minulla on NIIN paljon kevättä rinnassa, että kun kävelen tuolla kaupungilla, niin kuulen takanani ihmisten supinoita
-Kyllä tuos kulukoo ylypiä ihiminen
-Joo, rinta rottingilla
-Mikähän tuoki luulee olevansa
-Kohta se kaatuu seliälleen
Vääriä arvailuja arvelevat, enhän minä ylypiä ole. Oon vaan pullea, rinnus täynnä kevättä.
Oikeastaan oon pienen pikkuruinen nahkareunojeni sisällä. Kolajan itseni sisällä, kuin Kindermunan yllärilahja.
-Menehän asiaan
-Aloitus, häh?
Hyvä on. Pakkohan sitä on aloitukseen vastata.
Vaasan kaupunginkirjasto on joskus muinoin järjestänyt Pegasos-runokeräyksen. Osallistujia oli vino pino ja niistä raati valitsi joitakin helmiä.
Ostin tämän kirjan ja on ollut mukava lukea sitä.
Tässä kirjassa on aloitukseen sopiva teksti, jonka tälläilen tähän.
LEHTI-ILMOITUS
Etsin ystävää,
joka osaa puhua
ja kuunnella
ilman kännykkää
ja jonka mielestä
ylenpalttinen teoreettisuus
ja analyyttisyys
ovat intuition murha-aseita.
Etsin siis sinua,
joka osaat elää
ilman käsikirjaa
ja jolla on aikaa elää.
Te http://www.-ihmiset-
älkää vaivautuko.
(Roine)
Jep, tämmösen lehti-ilmoituksen minäkin voisin tällätä.
Elämänjanoinen, korvallinen ihminen, positiivinen tallustelija olis makee.
Itse en Yleistäisi sanomalla, että "mikä noita miehIÄ vaivaa....", koska moneen junaan on niin miehiä, kuin naisiakin.
Jossakin treffipalstalla on vain osa miehiä.
Kyllä viiskymppinen nainen kelpaa saman ikäiselle miehelle, jos sisäinen kello plimpahuttaa semmosen viestin mielen sopukkaan, että "Kah, tuossapa on mukava ihminen, jonka seurassa viihdyn". - tunnepuolen nälkää..
Kun kilkauttaiskin se sisäinen kello niin. Kun kuitenkin jo monelle miehelle se yks ainoa kuva profiilissa tai lähetettynä, on kertovinaan enemmän kuin tuhat sanaa. Kuvassahan ihminen voi olla ihan eri näköinen kuin luonnossa, jolloin tulee kokonaisuus peliin, tätä eivät monet vanhemmatkaan miehet näy ymmärtävän.
"En kiinnostu kuvattomista profiileista", siinä on monen ilmaus ja tulee tunne, että jo on kovin pinnallinen mies. - Tyhmä itsekin
Tein kerran treffit kuvan komian miehen kanssa. Se komeus oli jäänyt 30 kg.n ja 10-vuoden etäisyyteen tapaamishetkestämme :( tyhmäkin oli .
Sulle kans, hyvää kevään odotusta, kohta jo kunnon kevättä :))
Muuta en sitte osaa sanoa, kuin että nuo oman sydänystävän/sielunkumppanin löytämiset lienee aika sattumanvaraisia juttuja.
Jostain tullu kuva, että miehet voi kavahtaa/säikähtää jopa, jos nainen kovin vakavaa suhdetta etsimässä.. pikkuhiljaa tutustumalla parempi. Vaikka mies ois vapaa.
Sellanenkin juttu, että 50 -mies joka etsii 20 v nuorempaa, voi olla varattu, joka haluaa kokeilla..ehkä omaa viehätysvoimaansa, ja nuorempaa seuraa muutenkin.
Ei vaan heti kerro että aviossa, talo, lapset, joista ei aikomustakaan luopua.
Sori, en tiedä sun kokemuksista, joten voi olla lapsellisia/naurettavia mun kommentit :))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191642
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36884Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673